Oké Hansquote:Op maandag 15 december 2025 21:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Supporters van FC Emmen nemen wij hier niet serieus
Ja nu gaat het hard.quote:Op maandag 15 december 2025 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Maak dit even af, tijd om te POMPEN
BOHquote:Op maandag 15 december 2025 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Barney gaat de boot in tegen Bellmont.quote:Op maandag 15 december 2025 21:05 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.dartsactueel.(...)egen-martin-lukeman/
De ET watchers hebben deze pot nog vers in het geheugen
Altijd tegen mij @:alaphilippe_
quote:Op maandag 15 december 2025 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
Het hele leven heeft geen zin meer Arjanquote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Barney gaat de boot in tegen Bellmont.
Weer de verjaardag van Mason gemist.quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het hele leven heeft geen zin meer Arjan
"Ik walg van mijzelf"quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het hele leven heeft geen zin meer Arjan
Die verliest volgend jaar zn GSOD-finale. Dan zijn we snel van m afquote:Op maandag 15 december 2025 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch knap hoe Lukeman op elk moment waarop het moet faalt
quote:Op maandag 15 december 2025 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Terug naar de eindeloze vloertapijten Lukeman, oprotten.
Hij is in ieder geval stabielquote:Op maandag 15 december 2025 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We kijken er naar uit!
https://www.ad.nl/darts/w(...)ten-gooien~af637efc/quote:Waarom darters niet van 500 maar van 501 naar nul moeten gooien
Het darten kent zijn oorsprong in de middeleeuwen in Engeland, maar het darten zoals wij dat nu kennen, ontstond pas eind negentiende eeuw. Toen is besloten om vanaf 501 te starten. Maar waarom niet vanaf een rond getal, zoals 500? Dat heeft te maken met de diversiteit in het spel.
Puur genot dat Ron direct zijn mouwtjes opgestroopt heeftquote:
Mensen met tattoos showen die graag.quote:Op maandag 15 december 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Puur genot dat Ron direct zijn mouwtjes opgestroopt heeft
Met een totaal onlogische outfit om dat te doen
Ron is een parodie op zichzelfquote:Op maandag 15 december 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon kanjer bloedheet in die studioquote:Op maandag 15 december 2025 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Like Alert
15-12-2025 @ 21:21:28
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #22"
quote:Op maandag 15 december 2025 21:22 schreef fetX het volgende:
Dirk kan goed dingen tegenover elkaar zetten.
Kan jij goed dingen tegenover elkaar zetten?quote:Op maandag 15 december 2025 21:22 schreef fetX het volgende:
Dirk kan goed dingen tegenover elkaar zetten.
Jerry vindt dit geen leuke opmerking, want jij weet wel hoe het zit.quote:Op maandag 15 december 2025 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie een tourkaart loze loser in de studio, tragisch. #Meulenramp
Heeft de uitstraling van een louche okkazieverkoperquote:
Ja van verwend moederskindje Meik de Dekker hoeft het ook niet te komen.quote:
Die zal vermoedelijk wel van die Keniaan winnen om er dan kansloos af te gaan.quote:Op maandag 15 december 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van verwend moederskindje Meik de Dekker hoeft het ook niet te komen.
ging niet zo soepel begreep ikquote:Op maandag 15 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Dirk zaterdag nog naar Tonderdome zijn geweest?
Als Andy Baetens dit wint, gaat hij morgen uren lang in het Dirk van Duijvenbode topic posten dat het kwaliteitsverschil gigantisch was en dat hij letterlijk iedere pijl beter gooidequote:
Is gespot bij Origins vorige weekquote:Op maandag 15 december 2025 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Dirk zaterdag nog naar Tonderdome zijn geweest?
Wij sijn echt beter hoor!!quote:Op maandag 15 december 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Andy Baetens dit wint, gaat hij morgen uren lang in het Dirk van Duijvenbode topic posten dat het kwaliteitsverschil gigantisch was en dat hij letterlijk iedere pijl beter gooide
En dat hij naar de World cup moet!quote:Op maandag 15 december 2025 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Andy Baetens dit wint, gaat hij morgen uren lang in het Dirk van Duijvenbode topic posten dat het kwaliteitsverschil gigantisch was en dat hij letterlijk iedere pijl beter gooide
‘Ja ik heb Dirk drie pijlen zien gooien en die raakten allemaal geen tripels, die kan er dus helemaal niks van’quote:
15-12-2025 @ 21:28:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #22"
@Wereldgozer graag duiding.quote:Op maandag 15 december 2025 21:28 schreef Doevelaer het volgende:
Verder geen idee wat origins is. Vast zo'n pillenfeest met kolereherrie
Opzij opzij opzijquote:Op maandag 15 december 2025 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baetens heeft ongelofelijke haast
Kom op Flesquote:Op maandag 15 december 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt een partij waarvan ik het einde niet ga halen
Wtfquote:Op maandag 15 december 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit kan niet.quote:Op maandag 15 december 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ga je doen dan? Slapen weer?quote:Op maandag 15 december 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
PSVCL, Buitendam, Solispolar, Vem2012 én BehoorlijkKritisch die allemaal in het Feyenoord-topic moeten benadrukken dat Veerman en Schouten echt veel beter zijn dan Valente en Timber, want dik bovenaan staan en drie keer in de Kuip winnen is onvoldoende erkenningquote:Op maandag 15 december 2025 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dat hij naar de World cup moet!
Gooi je oxazepammetjes in je frituurpan?quote:Op maandag 15 december 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Een capabele trainer wil ook wel eens helpen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSVCL, Buitendam, Solispolar, Vem2012 én BehoorlijkKritisch die allemaal in het Feyenoord-topic moeten benadrukken dat Veerman en Schouten echt veel beter zijn dan Valente en Timber, want dik bovenaan staan en drie keer in de Kuip winnen is onvoldoende erkenning
Vermoeiend
Morgel oggel weer rennen in de hamstermolenquote:Op maandag 15 december 2025 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Slapen weer?
Ha! Arbeider!quote:Op maandag 15 december 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgel oggel weer rennen in de hamstermolen
Steur is beter dan al deze genoemde namenquote:Op maandag 15 december 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSVCL, Buitendam, Solispolar, Vem2012 én BehoorlijkKritisch die allemaal in het Feyenoord-topic moeten benadrukken dat Veerman en Schouten echt veel beter zijn dan Valente en Timber, want dik bovenaan staan en drie keer in de Kuip winnen is onvoldoende erkenning
Vermoeiend
Zo zien al die Belgen eruit, dit vind ik racistischquote:
Wanneer vakantie?quote:Op maandag 15 december 2025 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgel oggel weer rennen in de hamstermolen
Hij werkt(e?) zelfs in een supermarkt denk ik.quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dubbele bewaking voor alle Delhaize-filialen.
Ik heb gisteren een ploeg met Regeer, Wijndal, Rosa, opa Klaassen en twee jeugdspelers doodsimpel zien winnen van Feyenoordquote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steur is beter dan al deze genoemde namen
Bie de SPAR.quote:Op maandag 15 december 2025 21:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij werkt(e?) zelfs in een supermarkt denk ik.
Kloptquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
Is hij eigenlijk volledig van Aubergenius afgestapt of probeert hij the Titan wat meer te pushen?
nee hangen nog allemaal vellen aan. En koeienvliegen die komen op bloed af.quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden ze het bloed hebben weggehaald van de onderkant van die tafel?
Prachtig die interviews van Van Persie die zich enorm liet kennen, wat een sneuneusquote:Op maandag 15 december 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een ploeg met Regeer, Wijndal, Rosa, opa Klaassen en twee jeugdspelers doodsimpel zien winnen van Feyenoord
En donderdag gaven we een 1-3 voorsprong weg tegen wat Roemeense stukadoors. Wij hebben eventjes niet zo veel in te brengen
Als alle tegenstanders zouden spelen zoals vPersie wil zouden we makkelijk kampioen wordenquote:Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Prachtig die interviews van Van Persie die zich enorm liet kennen, wat een sneuneus
Dan heeft hij smaakquote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zitten een paar dozen trappist in
En die trappist denk ik ook.quote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zitten een paar dozen trappist in
15-12-2025 @ 21:40:58
Koekoekquote:Op maandag 15 december 2025 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij niet, Andy Baetens heeft vrienden
Als Marc Dutroux?quote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Endie ziet er precies uit zoals je verwacht hoe een Belg eruit ziet
www.xhamster.comquote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft die gif of video dat heel de studio aan het POMPEN is?
Hij speelt wel beter dan voor Belgen mogelijk is dit WKquote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze week boeit dat toch niet.quote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat het toernooigemiddelde niet getoond wordt
Als een alcoholist.quote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mutsje op en het is net de La Chouffe kabouterquote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja maar dat was zeg maar een grapje omdat dat vanmiddag wel een keer zo wasquote:
quote:Op maandag 15 december 2025 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoeiend
Kon ook goed klaverjassen. Had als bijnaam Marc Dutroef.quote:Op maandag 15 december 2025 21:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dutroux hongerde zijn slachtoffers uit en at ze niet op.
Oh okeequote:Op maandag 15 december 2025 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat was zeg maar een grapje omdat dat vanmiddag wel een keer zo was
Ik heb enkel een pompende Koert voor je.quote:Op maandag 15 december 2025 21:44 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft die gif of video dat heel de studio aan het POMPEN is?
Die wedstrijd boeit echt helemaal niemand.quote:Op maandag 15 december 2025 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Niemand wil die topspelers aanschouwen.
En maar een groter stadion willen.quote:Op maandag 15 december 2025 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Niemand wil die topspelers aanschouwen.
Robin die het allemaal staat uit te leggen alsof hij een tactisch genie is - terwijl hij het niveautje Heitinga en Kuijt niet ontstijgt - vind ik een mooie rubriekquote:Op maandag 15 december 2025 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als alle tegenstanders zouden spelen zoals vPersie wil zouden we makkelijk kampioen worden
ikgeefenkellikes heeft deze post geliked. Over zaken die te denken geven gesprokenquote:
ik vind het ook mooi dat mensen het nog steeds niet inzien terwijl Robin altijd al een domme jongen was die het alleen net iets beter kon verwoorden.quote:Op maandag 15 december 2025 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Robin die het allemaal staat uit te leggen alsof hij een tactisch genie is - terwijl hij het niveautje Heitinga en Kuijt niet ontstijgt - vind ik een mooie rubriek
Dit is van de Albert Heijn toch?quote:
Ja, iedereen weet dat xhamster vergane glorie isquote:Op maandag 15 december 2025 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ikgeefenkellikes heeft deze post geliked. Over zaken die te denken geven gesproken
We zijn nog niet eens halverwege de avond.quote:
Is dat "de Kim Huybrechts van vroegah"?quote:Op maandag 15 december 2025 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat xhamster vergane glorie is
is het dat ooit niet geweest? Behalve die ene keer dat je er saunakleedkamerbeelden van de Nederlandse vrouwenhandbalploeg kon vindenquote:Op maandag 15 december 2025 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Heitinga of Kuyt, onder Robin zag ik nog wel een beetje voetbal/tactisch vermogen terug. Hij heeft best wel inzicht, maar is veel te volhardend om toe te geven wanneer iets wat voorheen effectief was niet meer goed werkt. Dat is een niet heel handig trekje wanneer er vrij veel mis gaat.quote:Op maandag 15 december 2025 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Robin die het allemaal staat uit te leggen alsof hij een tactisch genie is - terwijl hij het niveautje Heitinga en Kuijt niet ontstijgt - vind ik een mooie rubriek
Classic.quote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
is het dat ooit niet geweest? Behalve die ene keer dat je er saunakleedkamerbeelden van de Nederlandse vrouwenhandbalploeg kon vinden
Exact.quote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
is het dat ooit niet geweest? Behalve die ene keer dat je er saunakleedkamerbeelden van de Nederlandse vrouwenhandbalploeg kon vinden
Dit is heel specifiek. Hoe ziet je huidige ranglijst eruit?quote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even uitproberen of dat zo is in deze pauze. Momentje.quote:Op maandag 15 december 2025 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt goed paard maakt nog geen goede ruiter?quote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Heitinga of Kuyt, onder Robin zag ik nog wel een beetje voetbal/tactisch vermogen terug. Hij heeft best wel inzicht, maar is veel te volhardend om toe te geven wanneer iets wat voorheen effectief was niet meer goed werkt. Dat is een niet heel handig trekje wanneer er vrij veel mis gaat.
Van?quote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is heel specifiek. Hoe ziet je huidige ranglijst eruit?
quote:
Ik hoor graag je alternatievenquote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even uitproberen of dat zo is in deze pauze. Momentje.
CoGodquote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt goed paard maakt nog geen goede ruiter?
Van Persie kon als voetballer teren op zijn talent en souplesse, daarom hoefde hij zich nooit druk te maken om looplijntjes etc.quote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt goed paard maakt nog geen goede ruiter?
Ik mag hier geen uitspraken over doen.quote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Maar genoeg over die kutsport. Ik SNAK naar de winterstop.
Zelfde verhaal als San Marcoquote:Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Persie kon als voetballer teren op zijn talent en souplesse, daarom hoefde hij zich nooit druk te maken om looplijntjes etc.
Het is veel nuttiger voor een trainer om gewoon een doorsnee speler te zijn geweest die dat wel bewust moest leren.
Talent en aanleg hebben wil ook helpen bij het zijn van een trainer.quote:Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Persie kon als voetballer teren op zijn talent en souplesse, daarom hoefde hij zich nooit druk te maken om looplijntjes etc.
Het is veel nuttiger voor een trainer om gewoon een doorsnee speler te zijn geweest die dat wel bewust moest leren.
Dit wist ik nogquote:
Leerde vandaag dat Noppert ADHD heeft. Ik vind dat moeilijk te geloven. https://www.grootdefryske(...)enheid-om-uit-de-schquote:Op maandag 15 december 2025 21:51 schreef Szura het volgende:
Dirk oogt alweer behoorlijk afgeleid door van alles
Familie van Franz Hermann?quote:
Zo dus.quote:
Formule 1 is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien meen je dat oprecht, misschien doe je het puur om te trollen — het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walging naar de F1-wereld. Wat is dat eng, hè. “Rijke jongetjes die in snelle auto’s rondjes rijden. Jaaaa gas geven en sturen en zo, dat kan toch iedereen,” zulke uitspraken.quote:
Hij denkt daar wel over na hoor, dat is het probleem niet. Het is geen Rafael of Pi-Air die de wedstrijd niet ziet en alsnog denkt alles beter te wetenquote:Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die indruk gaf hij als voetballer nou nooitquote:Op maandag 15 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is vooral echt stronteigenwijs.
En als trainer ook niet.quote:Op maandag 15 december 2025 22:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die indruk gaf hij als voetballer nou nooit
Ik vind je wel heel positief gezien zijn trainers carrière vooralsnog.quote:Op maandag 15 december 2025 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij denkt daar wel over na hoor, dat is het probleem niet. Het is geen Rafael of Pi-Air die de wedstrijd niet ziet en alsnog denkt alles beter te weten
Hij is vooral echt stronteigenwijs.
Ik heb er al eentje klaar staan voor:quote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Formule 1 is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum.
Groetjes van een jongen die is opgegroeid met het geluid van racemotoren.
Toch nog 1 Belg die thuis geeft dit WKquote:Op maandag 15 december 2025 22:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom speelt die kutbelg zo goed
Genietenquote:Op maandag 15 december 2025 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje klaar staan voor:
Hardlopen
Fietsen
Schaatsen
Voetbal
Handbal
Top 2000
Politiek
Wat slim. Dat zouden ze vaker moeten doen.quote:Op maandag 15 december 2025 22:02 schreef Makamba_ het volgende:
Baetens heeft op dubbel gooien geoefend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |