Even uitproberen of dat zo is in deze pauze. Momentje.quote:Op maandag 15 december 2025 21:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat xhamster vergane glorie is
Jij zegt goed paard maakt nog geen goede ruiter?quote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is wel beter dan Heitinga of Kuyt, onder Robin zag ik nog wel een beetje voetbal/tactisch vermogen terug. Hij heeft best wel inzicht, maar is veel te volhardend om toe te geven wanneer iets wat voorheen effectief was niet meer goed werkt. Dat is een niet heel handig trekje wanneer er vrij veel mis gaat.
Van?quote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is heel specifiek. Hoe ziet je huidige ranglijst eruit?
quote:
Ik hoor graag je alternatievenquote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even uitproberen of dat zo is in deze pauze. Momentje.
CoGodquote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt goed paard maakt nog geen goede ruiter?
Van Persie kon als voetballer teren op zijn talent en souplesse, daarom hoefde hij zich nooit druk te maken om looplijntjes etc.quote:Op maandag 15 december 2025 21:50 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij zegt goed paard maakt nog geen goede ruiter?
Ik mag hier geen uitspraken over doen.quote:
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 15 december 2025 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Maar genoeg over die kutsport. Ik SNAK naar de winterstop.
Zelfde verhaal als San Marcoquote:Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Persie kon als voetballer teren op zijn talent en souplesse, daarom hoefde hij zich nooit druk te maken om looplijntjes etc.
Het is veel nuttiger voor een trainer om gewoon een doorsnee speler te zijn geweest die dat wel bewust moest leren.
Talent en aanleg hebben wil ook helpen bij het zijn van een trainer.quote:Op maandag 15 december 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Van Persie kon als voetballer teren op zijn talent en souplesse, daarom hoefde hij zich nooit druk te maken om looplijntjes etc.
Het is veel nuttiger voor een trainer om gewoon een doorsnee speler te zijn geweest die dat wel bewust moest leren.
Dit wist ik nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |