Hij werkt(e?) zelfs in een supermarkt denk ik.quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dubbele bewaking voor alle Delhaize-filialen.
Ik heb gisteren een ploeg met Regeer, Wijndal, Rosa, opa Klaassen en twee jeugdspelers doodsimpel zien winnen van Feyenoordquote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Steur is beter dan al deze genoemde namen
Bie de SPAR.quote:Op maandag 15 december 2025 21:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hij werkt(e?) zelfs in een supermarkt denk ik.
Kloptquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef fetX het volgende:
Is hij eigenlijk volledig van Aubergenius afgestapt of probeert hij the Titan wat meer te pushen?
nee hangen nog allemaal vellen aan. En koeienvliegen die komen op bloed af.quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden ze het bloed hebben weggehaald van de onderkant van die tafel?
Prachtig die interviews van Van Persie die zich enorm liet kennen, wat een sneuneusquote:Op maandag 15 december 2025 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een ploeg met Regeer, Wijndal, Rosa, opa Klaassen en twee jeugdspelers doodsimpel zien winnen van Feyenoord
En donderdag gaven we een 1-3 voorsprong weg tegen wat Roemeense stukadoors. Wij hebben eventjes niet zo veel in te brengen
Als alle tegenstanders zouden spelen zoals vPersie wil zouden we makkelijk kampioen wordenquote:Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Prachtig die interviews van Van Persie die zich enorm liet kennen, wat een sneuneus
Dan heeft hij smaakquote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zitten een paar dozen trappist in
En die trappist denk ik ook.quote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zitten een paar dozen trappist in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |