Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als hij kinderen heeft en bij zijn ex slaapt wel. Dat was de vorige keer het probleem. En als hij en ik eerst beiden zeggen dat we monogaam zijn, zoenen, en dan wil hij ineens anderen zien, dan stellen afspraken en wensen ook niks voor.
Whutt??quote:Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als je op de eerste date uren zoent en 24/7 praat mag je monogamie eisen hoor.
Ja, dat mag je al-tijd eisen. Degene waar je dat van eist mag dat ook al-tijd weigeren.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het laatste maar ik heb een patroon van bedrogen worde.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.
Jij zou helemaal niet meer moeten daten tot je je eigen shit op orde hebt.
Ik ben het eens met het laatste maar ik heb een patroon van bedrogen worde.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.
Jij zou helemaal niet meer moeten daten tot je je eigen shit op orde hebt.
Eens, maar het is smerig als je zegt dat je akkoord gaat, zoent, en dan toch hetgene doet wat jij wil. Als je wil multidaten doe dat meb een vrouw die dat ok vindt.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat mag je al-tijd eisen. Degene waar je dat van eist mag dat ook al-tijd weigeren.
Een lachertje?! Dat zegt wat over jou, dat jij verwacht dat vrouwen 100% geven en jij ze mag jnruilen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Whutt??![]()
![]()
Dit is een lachertje![]()
Maar onrealistische verwachtingen van iemand die als de dood is voor echt contact , ik lees vooral projectie en een iemand die controle nodig heeft uit onzekerheid.
Wat een eenzaam en leeg leven moet jij hebben.
Nee maar ik dat wijt ik aan het feit dat je erge moeite hebt met het lezen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Een lachertje?! Dat zegt wat over jou, dat jij verwacht dat vrouwen 100% geven en jij ze mag jnruilen.
Wat ongezond. Als mijn vriend niet direct terugappt denk ik dat hij het druk heeft of even geen zin heeft om terug te appen. Hij hoeft niet continu klaar te staan om mij te antwoorden.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Niet gezien, wel dat hij niet vreemdgaat. Ik ben niet 24/7 aan het appen waar hij is maar ik paniek wel als hij niet reageert.
Ik heb gisteren zelfs een paar appjes niet gelijk beantwoord omdat ik met Duolingo bezig was en 3-voudige punten kreeg voor x minuten, dus die appjes zijn pas na die x minuten beantwoord.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:06 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Wat ongezond. Als mijn vriend niet direct terugappt denk ik dat hij het druk heeft of even geen zin heeft om terug te appen. Hij hoeft niet continu klaar te staan om mij te antwoorden.
Ik app zelf ook niet altijd direct terug. Lijkt me niet meer dan normaal.
Hoe maakt dat wat ik zeg anders?quote:Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het laatste maar ik heb een patroon van bedrogen worde.
Geen intentie tot hunten, ook niet fit genoeg, ik had alleen rinkelende alarmbellen toen ik las over een ex die bij z'n ex "voor de kinderen" bleef slapen.quote:Op woensdag 17 december 2025 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
Laten we aub dat kloonhunten achterwege laten.
Misschien kun je beter niet meer op de eerste date zoenen en kun je daar beter mee wachten, vooral omdat je snel verliefd wordt zodra je gezoend hebt.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Ansa het volgende:
Eens, maar hij lovebombede al enorm voor de date en het voelde toen al als een relatie. In het vervolg doe ik rustiger aan.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien kun je beter niet meer op de eerste date zoenen en kun je daar beter mee wachten, vooral omdat je snel verliefd wordt zodra je gezoend hebt.
Hoe snel heb jij door dat iemand bij je past, en hoe snel is de ander in staat om een serieuze relatie aan te gaan?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens, maar hij lovebombede al enorm voor de date en het voelde toen al als een relatie. In het vervolg doe ik rustiger aan.
Dat aftasten kan gewoon monogaam. Je trouwt niet meteen.quote:Op woensdag 17 december 2025 17:18 schreef dop het volgende:
[..]
Hoe snel heb jij door dat iemand bij je past, en hoe snel is de ander in staat om een serieuze relatie aan te gaan?
Ik zou zeggen tegen de tijd dat je de boel een beetje hebt afgetast en elkaar vaker hebt gezien en gesproken.
En wat mij betreft dat er ook wat is afgetast op het fysieke vlak, zoenen, knuffelen, eventueel sex.
De grens bepaal je zelf.
Of iemand verder aan je standaarden voldoet ontdek je gaandeweg. Geniet eerst eens van het spel zonder gelijk hoge eisen te stellen. Heeft geen enkele zin. En als je dan toch op iemand afknapt omdat hij niet voldoende aandacht voor je heeft, dan is dat prima, maar stel niet gelijk eisen, accepteer dat je in het aftasten kunt ontdekken dat je niet voldoende bij elkaar past.
Als je angst is dat het verleden zich herhaalt, besef dan dat het jouw verleden is en jij moet leren omgaan met je angsten en teleurstellingen uit het verleden. En in het heden met een nieuwe date gewoon weer vanaf nul begint. Nieuwe kans nieuwe mogelijkheden en nieuwe ontdekkingstocht. Aftasten en voelen, niet gelijk van alles bedenken, of eisen.
Ik ben niet lief, ik geef teveel uit onzekerheid.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:19 schreef SemperLibertas het volgende:
TS is een strebertje die zichzelf wil profileren ten koste van anderen
En mensen die zichzelf 'te lief' vinden, voelen zich moreel verheven boven anderen
Misschien omschrijf je jezelf ook wel als 'heel gevoelig persoon' die zogenaamd door niemand wordt begrepen
Uiteindelijk levert je die houding geen ene ruk op voor je dus grijp jezelf bij de kloten en toon wat zelfrespect en realiteitszin
zoek eens op wat monogaam betekent, om monogaam te zijn moet je een relatie hebben, iets wat je in de beginfase nog niet hebt.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Dat aftasten kan gewoon monogaam. Je trouwt niet meteen.
daten is letterlijk uitvinden of je een optie voor elkaar bent. Onmogelijk om dat van af 0 gelijk te weten.quote:Ik ga me niet hechten aan iemand die mij als optie behandelt
dat laatste snap ik.quote:,ik ga niet zoenen met iemand die sejs heeft met anderen.
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:29 schreef dop het volgende:
[..]
zoek eens op wat monogaam betekent, om monogaam te zijn moet je een relatie hebben, iets wat je in de beginfase nog niet hebt.
[..]
daten is letterlijk uitvinden of je een optie voor elkaar bent. Onmogelijk om dat van af 0 gelijk te weten.
[..]
dat laatste snap ik.
Maar probeer niet teveel regeltjes voor jezelf en de ander te maken, zonder dat je enige kans hebt gehad wat af te tasten en verkennen.
Jij bent verslaafd aan die apps en aan oppervlakkige bevestiging , dus je krijgt precies waar je om vraagtquote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.
Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij bent verslaafd aan die apps en aan oppervlakkige bevestiging , dus je krijgt precies waar je om vraagt
Mannen komen niet in koffietentjes,quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
Sportscholen zijn geen flirtplekken. Cafes, restaurants, festivals,concerten, het park, het strand. Daar spreek je vrouwen aan. Ik ga naar een vrouwensportschool want wil sporten en niet lastiggevallen worden.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mannen komen niet in koffietentjes,
Bij concerten hoor je niet te praten en op t strand, ehh, op t strand is het de laatste jaren niet meer gezellig 😇.
Tenzij je een fatbike hebt,.die gaan wel massaal naar het strand
Maar serieus. De tendens lijkt wel in deze maatschappij dat veel vrouwen niet eens meer aangesproken willen worden in bv sportscholen enzo.
Ik denk dat het idee achter het multidaten eerder is dat ze altijd een reserve achter de hand willen houden voor het geval het met de vrouw van hun keuze toch niets wordt.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste mannen die multidaten dat gewoon doen om hun ego te strelen, omdat ze dan het idee hebben van een harem, maar eigenlijk totaal niet willen investeren in de ander.
Kijk daar gaat het al mis he.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:08 schreef Ansa het volgende:
Bij concerten was het tot corona normaal om na te kletsen buiten. Starbucks heeft vaak zat mannen met laptops.
De meeste vrouwen willen niet door mannen aangesproken worden, ook niet in koffietentjes, bij concerten of op het strand.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
Het wordt meteen niks als een man zegt dat ik moet bewijzen dat ik meer waarde heb dan een ander.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee achter het multidaten eerder is dat ze altijd een reserve achter de hand willen houden voor het geval het met de vrouw van hun keuze toch niets wordt.
Jawel,de meeste vrouwen vinden het prima als een man resoectvol een praatje maakt en weggaat als de vrouw geen interesse heeft.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen niet door mannen aangesproken worden, ook niet in koffietentjes, bij concerten of op het strand.
Oh ja, en vrouwen kunnen natuurlijk ook mannen aanspreken.
Dat moeten mannen ook voor jou.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef Ansa het volgende:
[..]
Het wordt meteen niks als een man zegt dat ik moet bewijzen dat ik meer waarde heb dan een ander.
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het al mis he.
Jij/ vrouwen willen niet aangesproken worden in de sportschool en ik/ mannen zitten in de starbucks te werken/ studeren en willen daar niet gestoord worden
Gedoe he, dat hele mannetje/ vrouwtje gebeuren in deze "nieuwe" maatschappij
Wij denken zo anders over alles haha. Banen duren bij mij 3 gesprekken en dan nog zeg ik wel eens nee of ben ik pleitte na 6 maanden 🤣..quote:Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.
Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.
Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
Helemaal niet. Ik praat niet met meer dan 1 tegelijk. Als ik een klik voel focus ik. Zo niet dan rond ik het netjes af. Ik date niet 2 tegekijk en houd een competitie...quote:Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat moeten mannen ook voor jou.
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.
Strijden nog wel. Daten is onderzoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.quote:Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wij denken zo anders over alles haha. Banen duren bij mij 3 gesprekken en dan nog zeg ik wel eens nee of ben ik pleitte na 6 maanden 🤣..
Proeftijden in relaties, wat een onzin.. je kan niet zeggen na 3 weken, nou dit wordt hem niet doei en na 6 weken oeps de proeftijd zit erop, we gaan in therapie.
Collega's daten, niet slim. Maar hey, soms merk je beiden dat het wel goed klikt. Volgens mij beginnen heul veel relatie op het werk.
Echter hoe jij jezelf omschrijft op werk, kan ik me ook voorstellen dat dat hem niet wordt.
Maar, even andere vraag..
Je bent nu al een paar dagen bezig in dit topic, wat haal je er voor jezelf momenteel nog uit.
Zijn er tips geweest waar je wat aan hebt? Misschien nog wat Fokkers! in je DM 😇 (ongetwijfeld).
Nu heb ik maar heel weinig ervaring met solliciteren, maar ik heb toch sterk de indruk uit wat ik wel eens hier en daar hoor, dat dit per baan toch echt kan verschillen. Sommige werkgevers schijnen meerdere gespreksrondes te houden waarbij na iedere gespreksronde een selectie wordt gemaakt van sollicitanten die doorgaan naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ansa het volgende:
Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig.
Een relatie is het pas als beiden dat vinden he..quote:Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.
En ik heb weleens collega's gedate, maar vaak pas na vertrek.
Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.
Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.
Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:49 schreef dop het volgende:
[..]
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.
[..]
Strijden nog wel. Daten is onder zoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.
Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
Dit.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.
Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
Deed ik ook, hij noemde me needy.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Ja, mag hij jeuk aan z'n ballen krijgen. Niet joiw probleem toch. Er zijn genoeg leuke mannen.quote:
hoe het met de sex gaat ga ik niet vragen, daar kom ik niet op terug mbt mijn vader 🤣quote:Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.quote:Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
En tegenwoordig is t gewoon wat onduidelijker. Heb mn vriend ook verkering gevraagd (twee keer zelfsquote:Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
Dat is juist het probleem bij deze TS: overal de controle over willen hebben , rigide denken, vastzitten in heéele destructieve patronen en zelf ondermijnend gedrag.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:04 schreef dop het volgende:
[..]
nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.
[..]
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.
Accepteer dat je daar bij de ander niet 100% grip op hebt.
Ook niet nodig.
Sorry maar dat is toch vernederend?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Koettie het volgende:
[..]
En tegenwoordig is t gewoon wat onduidelijker. Heb mn vriend ook verkering gevraagd (twee keer zelfs) want het was allemaal een beetje wazig wat we nou waren want de situatie was gewoon raar. Was sowieso gewoon een onderwerp in gesprekken
. Waren vrij snel heel hecht maar echte verkering stempel was na een maand of vier, vijf denk ik. Had toen wel allang zn moeder gezien en seks was al vanaf de eerste dag.
Nee hoor. Ook hele rare situatie dus nirt vergelijkbaar met 'normaal' daten en juist fijn dat het gewoon een onderwerp was. Bedoelde er vooral mee te zeggen dat 'standaard' niet hetzelfde is voor iedereen.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Ansa het volgende:
[..]
Sorry maar dat is toch vernederend?
Hahaha, niet mezelf willen blootstellen aan SOA'S, vernedering, en een harem is rigide denken?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem bij deze TS: overal de controle over willen hebben , rigide denken, vastzitten in heéele destructieve patronen en zelf ondermijnend gedrag.
Niet gek dat ze geen relatie kan krijgen, dit wens je niemand toe.
Ik weet binnen een maand of iemand partnermateriaal is..quote:Op woensdag 17 december 2025 21:28 schreef Koettie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ook hele rare situatie dus nirt vergelijkbaar met 'normaal' daten en juist fijn dat het gewoon een onderwerp was. Bedoelde er vooral mee te zeggen dat 'standaard' niet hetzelfde is voor iedereen.
Misschien moet je eens wat stappen terug denken ipv eigen invullingen maken over iets wat niet aan de orde isquote:Op woensdag 17 december 2025 21:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Hahaha, niet mezelf willen blootstellen aan SOA'S, vernedering, en een harem is rigide denken?
En andere weten dat niet. Jouw standaard is niet de standaard. Wat niet zegt dat je niet kan/mag zoeken naar iemand die wel een soortgelijke standaard heeft. En daar kom je achter door daten en er over praten.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik weet binnen een maand of iemand partnermateriaal is..
Kun je nou nooit eens doen aan introspectie? Of is dit een act om traffic te genereren? Dat laatste denk ik. Het voldoet wel aan het quotum in ieder geval. Maar het gaat nooit ergens heen. Het is verder jammer dat al die users hun tijd verspillen in jouw topics. Tijd die beter besteed zou kunnen worden dan aan jouw gesimuleerde fictieve problemen.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijkquote:Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kun je nou nooit eens doen aan introspectie? Of is dit een act om traffic te genereren? Dat laatste denk ik. Het voldoet wel aan het quotum in ieder geval. Maar het gaat nooit ergens heen. Het is verder jammer dat al die users hun tijd verspillen in jouw topics. Tijd die beter besteed zou kunnen worden dan aan jouw gesimuleerde fictieve problemen.
Indertijd werd dat nog weleens aandachtshoer genoemd maar dat is mogelijk niet meer toegestaan wegens veranderde tijden en normen en waarden.![]()
Zat ook zo'n meme plaatje bij altijd. Maar ik bedoel: dit is toch helemaal over the top en zeer onwaarschijnlijk dat dit echt is.quote:
Dit is gewoon iemand die haar eigenwaarde haalt uit enkel de goedkeuring van mannen , dat is al triest genoegquote:Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zat ook zo'n meme plaatje bij altijd. Maar ik bedoel: dit is toch helemaal over the top en zeer onwaarschijnlijk dat dit echt is.
Nou nee duidelijk dus niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Eens. De laatste loog dat hij monogaam was en bleek dat niet. Nu vertrouw ik niets meer wat iemand zegt, alleen zijn daden.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef Koettie het volgende:
[..]
En andere weten dat niet. Jouw standaard is niet de standaard. Wat niet zegt dat je niet kan/mag zoeken naar iemand die wel een soortgelijke standaard heeft. En daar kom je achter door daten en er over praten.
Partnermateriaal =/= echtgenoot voor het leven.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee duidelijk dus niet.
Jij DENKT dat je dat weet.
Je relatiegeschiedenis wijst uit van niet.
Vaak komen de problemen pas naar boven na een jaar of 2 jaar.
Juist jaquote:Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee duidelijk dus niet.
Jij DENKT dat je dat weet.
Je relatiegeschiedenis wijst uit van niet.
Vaak komen de problemen pas naar boven na een jaar of 2 jaar.
vriendin van mij is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Partnermateriaal =/= echtgenoot voor het leven.
Partnermateriaal is: ik vind het leuk om dagelijks met jou te zijn, seks te hebben, samen op vakantue te gaan etc.
Echtgenoot weet je pas na 3+ jaar.
Helaas eerder de uitzondering dan de regel.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
vriendin van mij is het hier niet mee eens
die waren na een half jaar al verloofd
en na 12 jaar nog steeds bij elkaar trouwens
Dat weet je pas op je sterfbed.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Ansa het volgende:
[..]
Partnermateriaal =/= echtgenoot voor het leven.
Partnermateriaal is: ik vind het leuk om dagelijks met jou te zijn, seks te hebben, samen op vakantue te gaan etc.
Echtgenoot weet je pas na 3+ jaar.
True, maar ik weet na een paar uur wel of ik monogaam wil daten met iemand. Bij twijfel niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat weet je pas op je sterfbed.
Voor je het weet blijkt je echtgenoot er na 10 jaar huwelijk een dubbelleven op na te houden
Dat is geen oprecht altruïsme dus doe dat niet. Niemand gaat het je retourneren en respect krijg je er niet door. Mensen gaan je zien als iemand bij wie gratis liefde en zorg is te krijgen en sommige mensen zullen dit misbruiken.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ben niet lief, ik geef teveel uit onzekerheid.
Monogamie is een illusie.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef Ansa het volgende:
[..]
True, maar ik weet na een paar uur wel of ik monogaam wil daten met iemand. Bij twijfel niet.
Nee. Ik ben monogaam uit overtuiging en behoefte.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Monogamie is een illusie.
Ok maar dan moet je bereid zijn om gekwetst te wordenquote:Op donderdag 18 december 2025 09:13 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506158]Ansa[/
url] het volgende:
[..]
Nee. Ik ben monogaam uit overtuiging en behoefte.
Nee. Er zijn genoeg mannen die dat ook zijn. Ik word gekwetst als ze liegen dat ze het zijn. Dát is immoreel. Als een man openlijk poly is laat ik hem links liggen.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ok maar dan moet je bereid zijn om gekwetst te worden
Wat is daar zo kwetsend aan? Ik snap dat het een afknapper is, maar waarom raakt het jou zo diep dat het kwetst? Hij is de leugenaar. Als de leugen uitkomt, blijkt dat jij te goed van vertrouwen was. Dat pleit in principe voor jou, tegen hem.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Er zijn genoeg mannen die dat ook zijn. Ik word gekwetst als ze liegen dat ze het zijn. Dát is immoreel. Als een man openlijk poly is laat ik hem links liggen.
Nee, jij laat je gewoon 5 maanden gebruiken en guess what, na jou doet hij het weer want door jouw gemoeder komt hij ermee weg. Terwijl ik denk dat jij veel meer mag eisen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, wat haal je mij nou aan in het andere topic? Je kent de situatie niet eens, was eigenlijk vervelender voor hem dan voor mij qua commitment. Jammer dat je het uit verband trekt, was voornamelijk om aan te geven dat open en eerlijk communicatie onmisbaar is gezien niet iedereen dezelfde maatstaf heeft.
Ik wel. Reddit en AWDTSG zitten er ook vol mee.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:08 schreef Koettie het volgende:
Ik ken de ze vrouwen niet hoor? Een man met een karton doos als salontafel is exit.
Daar zit je zelf toch ook?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wel. Reddit en AWDTSG zitten er ook vol mee.
Omdat ik er onzeker, amgstig en verdrietig door ben.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is daar zo kwetsend aan? Ik snap dat het een afknapper is, maar waarom raakt het jou zo diep dat het kwetst? Hij is de leugenaar. Als de leugen uitkomt, blijkt dat jij te goed van vertrouwen was. Dat pleit in principe voor jou, tegen hem.
Helemaal niet, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, jij laat je gewoon 5 maanden gebruiken en guess what, na jou doet hij het weer want door jouw gemoeder komt hij ermee weg. Terwijl ik denk dat jij veel meer mag eisen.
En ik ben niet in een misandristische rantbui nu. Ook vrouwen gedragen zich kut. Maar die worden aansprakelijk gehouden. De vriendin die vreemdging is toe tertijd uitgekotst door ons.
Want dat goed van vertrouwen zijn raak je op die manier natuurlijk wel kwijt. Dan ben je de volgende keer zo op je hoede, dat het niet leuk meer is.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik er onzeker, amgstig en verdrietig door ben.
Ja, dan had je dat zo moeten zeggen. Nu leek het alsof jij hebt gewacht op hem. Maar zoals dat ken ik er honderden.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat maak jij ervan.Ik was (openlijk) poly en hij begreep dat niet zo goed als monogame man zonder ervaring ermee. Hij vond een stempel erop plakken lastig, wat ik me goed kan voorstellen. Niemand heeft niemand gebruikt. Zijn nog steeds samen en niemand heeft niemand gebruikt.
Ik ben nu een kattenvrouwtje en het is zoveel fijner/veiliger.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want dat goed van vertrouwen zijn raak je op die manier natuurlijk wel kwijt. Dan ben je de volgende keer zo op je hoede, dat het niet leuk meer is.
Wat dat betreft is het hele dating/relatie-gedoe soms wel een nare loterij.
Als ik zelf niet ‘toevallig’ tegen mijn partner aan was gelopen, was ik waarschijnlijk een kattenvrouwtje gebleven.
Overigens zonder kattenstront op de vloer.
Ja, maar dat is het perspectief wat jij eruit haalt en niet hoe ik het bracht. Mijn punt ging over dat niet iedereen op hetzelfde niveau en tempo denkt over relaties (aangaan) en dan dat altijd een onderwerp van gesprek moet zijn. Jij maakt er een dader-slachtoffer verhaal van.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, dan had je dat zo moeten zeggen. Nu leek het alsof jij hebt gewacht op hem. Maar zoals dat ken ik er honderden.
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.quote:
Ik zei tegen de laatste man dat ik monogaam ben, een persoon tegelijk date, en dat ook van hem verwacht als hij met mij wil daten. Hij zei sat hij heel monogaam is. Twee weken later waren er ineens andere dates want zijn vrienden zeidem dat het mocht, en omdat ik hem unmatcht had zei hij dat ik nooit dat gesprek had gehad.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het perspectief wat jij eruit haalt en niet hoe ik het bracht. Mijn punt ging over dat niet iedereen op hetzelfde niveau en tempo denkt over relaties (aangaan) en dan dat altijd een onderwerp van gesprek moet zijn. Jij maakt er een dader-slachtoffer verhaal van.
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.
Ze bestaan alleen om je zo lang mogelijk bij ze te houden, wat views is hopelijk reclame is hopelijk inkomsten.
Daarom heeft iedereen altijd zo snel gelijk op dat soort platforms, wat natuurlijk helemaal niet kan, maar wel heel erg in stand gehouden wordt. Vooral in elkaars ellendigheid, want negatieve emoties gaan het snelst.
Maarreuuh.. "mindere" mensen? Seriously? Wat geeft jouw het recht om mensen te classificeren in meer of minder?
Interessante drogreden, maar geen valide argument.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:30 schreef Ansa het volgende:
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.
Ja. En dat is kut en balen en tuurlijk word je daar onzeker van. Maar is niet echt een reactie op wat ik zeg toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zei tegen de laatste man dat ik monogaam ben, een persoon tegelijk date, en dat ook van hem verwacht als hij met mij wil daten. Hij zei sat hij heel monogaam is. Twee weken later waren er ineens andere dates want zijn vrienden zeidem dat het mocht, en omdat ik hem unmatcht had zei hij dat ik nooit dat gesprek had gehad.
Iemand die abusive is is in mijn ogen minderwaardig.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.
Ze bestaan alleen om je zo lang mogelijk bij ze te houden, wat views is hopelijk reclame is hopelijk inkomsten.
Daarom heeft iedereen altijd zo snel gelijk op dat soort platforms, wat natuurlijk helemaal niet kan, maar wel heel erg in stand gehouden wordt. Vooral in elkaars ellendigheid, want negatieve emoties gaan het snelst.
Maarreuuh.. "mindere" mensen? Seriously? Wat geeft jouw het recht om mensen te classificeren in meer of minder?
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Interessante drogreden, maar geen valide argument.
Pardon? Elke vrouw heeft zulke verhalen?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.
Ehm.... je eerste bewering van "mindere mensen" was helemaal niet beperkt tot mensen die abusive zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die abusive is is in mijn ogen minderwaardig.
Je hoeft niet zo uit de hoogte te doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.
Het spijt me. Ik zie in mijn tekst geen argument en ook niet het argument dat dit buiten socials niet voorkomt.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |