abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 12:27:32 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219516579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als hij kinderen heeft en bij zijn ex slaapt wel. Dat was de vorige keer het probleem. En als hij en ik eerst beiden zeggen dat we monogaam zijn, zoenen, en dan wil hij ineens anderen zien, dan stellen afspraken en wensen ook niks voor.
Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.

Jij zou helemaal niet meer moeten daten tot je je eigen shit op orde hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 17 december 2025 @ 12:34:15 #202
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219516627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als je op de eerste date uren zoent en 24/7 praat mag je monogamie eisen hoor.
Whutt?? :D :D
Dit is een lachertje _O-
Maar onrealistische verwachtingen van iemand die als de dood is voor echt contact , ik lees vooral projectie en een iemand die controle nodig heeft uit onzekerheid.
Wat een eenzaam en leeg leven moet jij hebben.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 12:40:34 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_219516660
quote:

[..]
Ja, dat mag je al-tijd eisen. Degene waar je dat van eist mag dat ook al-tijd weigeren.
pi_219516810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.

Ik ben het eens met het laatste maar ik heb een patroon van bedrogen worde.
pi_219516824
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat mag je al-tijd eisen. Degene waar je dat van eist mag dat ook al-tijd weigeren.
Eens, maar het is smerig als je zegt dat je akkoord gaat, zoent, en dan toch hetgene doet wat jij wil. Als je wil multidaten doe dat meb een vrouw die dat ok vindt.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:03:34 #206
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219516827
Je hebt wel meer destructieve patronen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219516834
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:34 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Whutt?? :D :D
Dit is een lachertje _O-
Maar onrealistische verwachtingen van iemand die als de dood is voor echt contact , ik lees vooral projectie en een iemand die controle nodig heeft uit onzekerheid.
Wat een eenzaam en leeg leven moet jij hebben.
Een lachertje?! Dat zegt wat over jou, dat jij verwacht dat vrouwen 100% geven en jij ze mag jnruilen.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:04:56 #208
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219516840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:

[..]
Een lachertje?! Dat zegt wat over jou, dat jij verwacht dat vrouwen 100% geven en jij ze mag jnruilen.
Nee maar ik dat wijt ik aan het feit dat je erge moeite hebt met het lezen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219516852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Niet gezien, wel dat hij niet vreemdgaat. Ik ben niet 24/7 aan het appen waar hij is maar ik paniek wel als hij niet reageert.
Wat ongezond. Als mijn vriend niet direct terugappt denk ik dat hij het druk heeft of even geen zin heeft om terug te appen. Hij hoeft niet continu klaar te staan om mij te antwoorden.

Ik app zelf ook niet altijd direct terug. Lijkt me niet meer dan normaal.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:09:27 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219516866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:06 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Wat ongezond. Als mijn vriend niet direct terugappt denk ik dat hij het druk heeft of even geen zin heeft om terug te appen. Hij hoeft niet continu klaar te staan om mij te antwoorden.

Ik app zelf ook niet altijd direct terug. Lijkt me niet meer dan normaal.
Ik heb gisteren zelfs een paar appjes niet gelijk beantwoord omdat ik met Duolingo bezig was en 3-voudige punten kreeg voor x minuten, dus die appjes zijn pas na die x minuten beantwoord.
Sorry jeweetwelwie :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 13:16:39 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_219516918
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:

[..]

Hoe maakt dat wat ik zeg anders?

Een vogel (jij) die land op een tak (je partner) in een boom, doet dat niet omdat hij vertrouwen heeft in dat de tak niet breekt, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels mocht de tak wel breken.
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 13:17:27 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_219516925
Laten we aub dat kloonhunten achterwege laten. :)
  woensdag 17 december 2025 @ 13:20:31 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219516943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
Laten we aub dat kloonhunten achterwege laten. :)
Geen intentie tot hunten, ook niet fit genoeg, ik had alleen rinkelende alarmbellen toen ik las over een ex die bij z'n ex "voor de kinderen" bleef slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_219517723
quote:
Misschien kun je beter niet meer op de eerste date zoenen en kun je daar beter mee wachten, vooral omdat je snel verliefd wordt zodra je gezoend hebt.
pi_219517810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien kun je beter niet meer op de eerste date zoenen en kun je daar beter mee wachten, vooral omdat je snel verliefd wordt zodra je gezoend hebt.
Eens, maar hij lovebombede al enorm voor de date en het voelde toen al als een relatie. In het vervolg doe ik rustiger aan.
  woensdag 17 december 2025 @ 15:19:24 #216
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219517834
TS is een strebertje die zichzelf wil profileren ten koste van anderen

En mensen die zichzelf 'te lief' vinden, voelen zich moreel verheven boven anderen

Misschien omschrijf je jezelf ook wel als 'heel gevoelig persoon' die zogenaamd door niemand wordt begrepen

Uiteindelijk levert je die houding geen ene ruk op voor je dus grijp jezelf bij de kloten en toon wat zelfrespect en realiteitszin
Le Diable
  woensdag 17 december 2025 @ 17:18:12 #217
545 dop
:copyright: dop
pi_219518611
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eens, maar hij lovebombede al enorm voor de date en het voelde toen al als een relatie. In het vervolg doe ik rustiger aan.
Hoe snel heb jij door dat iemand bij je past, en hoe snel is de ander in staat om een serieuze relatie aan te gaan?

Ik zou zeggen tegen de tijd dat je de boel een beetje hebt afgetast en elkaar vaker hebt gezien en gesproken.
En wat mij betreft dat er ook wat is afgetast op het fysieke vlak, zoenen, knuffelen, eventueel sex.
De grens bepaal je zelf.
Of iemand verder aan je standaarden voldoet ontdek je gaandeweg. Geniet eerst eens van het spel zonder gelijk hoge eisen te stellen. Heeft geen enkele zin. En als je dan toch op iemand afknapt omdat hij niet voldoende aandacht voor je heeft, dan is dat prima, maar stel niet gelijk eisen, accepteer dat je in het aftasten kunt ontdekken dat je niet voldoende bij elkaar past.
Als je angst is dat het verleden zich herhaalt, besef dan dat het jouw verleden is en jij moet leren omgaan met je angsten en teleurstellingen uit het verleden. En in het heden met een nieuwe date gewoon weer vanaf nul begint. Nieuwe kans nieuwe mogelijkheden en nieuwe ontdekkingstocht. Aftasten en voelen, niet gelijk van alles bedenken, of eisen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219519095
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 17:18 schreef dop het volgende:

[..]
Hoe snel heb jij door dat iemand bij je past, en hoe snel is de ander in staat om een serieuze relatie aan te gaan?

Ik zou zeggen tegen de tijd dat je de boel een beetje hebt afgetast en elkaar vaker hebt gezien en gesproken.
En wat mij betreft dat er ook wat is afgetast op het fysieke vlak, zoenen, knuffelen, eventueel sex.
De grens bepaal je zelf.
Of iemand verder aan je standaarden voldoet ontdek je gaandeweg. Geniet eerst eens van het spel zonder gelijk hoge eisen te stellen. Heeft geen enkele zin. En als je dan toch op iemand afknapt omdat hij niet voldoende aandacht voor je heeft, dan is dat prima, maar stel niet gelijk eisen, accepteer dat je in het aftasten kunt ontdekken dat je niet voldoende bij elkaar past.
Als je angst is dat het verleden zich herhaalt, besef dan dat het jouw verleden is en jij moet leren omgaan met je angsten en teleurstellingen uit het verleden. En in het heden met een nieuwe date gewoon weer vanaf nul begint. Nieuwe kans nieuwe mogelijkheden en nieuwe ontdekkingstocht. Aftasten en voelen, niet gelijk van alles bedenken, of eisen.
Dat aftasten kan gewoon monogaam. Je trouwt niet meteen.

Ik ga me niet hechten aan iemand die mij als optie behandelt,ik ga niet zoenen met iemand die sejs heeft met anderen.
pi_219519102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:19 schreef SemperLibertas het volgende:
TS is een strebertje die zichzelf wil profileren ten koste van anderen

En mensen die zichzelf 'te lief' vinden, voelen zich moreel verheven boven anderen

Misschien omschrijf je jezelf ook wel als 'heel gevoelig persoon' die zogenaamd door niemand wordt begrepen

Uiteindelijk levert je die houding geen ene ruk op voor je dus grijp jezelf bij de kloten en toon wat zelfrespect en realiteitszin
Ik ben niet lief, ik geef teveel uit onzekerheid.
  woensdag 17 december 2025 @ 19:29:49 #220
545 dop
pi_219519429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat aftasten kan gewoon monogaam. Je trouwt niet meteen.
zoek eens op wat monogaam betekent, om monogaam te zijn moet je een relatie hebben, iets wat je in de beginfase nog niet hebt.
quote:
Ik ga me niet hechten aan iemand die mij als optie behandelt
daten is letterlijk uitvinden of je een optie voor elkaar bent. Onmogelijk om dat van af 0 gelijk te weten.
quote:
,ik ga niet zoenen met iemand die sejs heeft met anderen.
dat laatste snap ik.
Maar probeer niet teveel regeltjes voor jezelf en de ander te maken, zonder dat je enige kans hebt gehad wat af te tasten en verkennen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_219519575
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:29 schreef dop het volgende:

[..]
zoek eens op wat monogaam betekent, om monogaam te zijn moet je een relatie hebben, iets wat je in de beginfase nog niet hebt.
[..]
daten is letterlijk uitvinden of je een optie voor elkaar bent. Onmogelijk om dat van af 0 gelijk te weten.
[..]
dat laatste snap ik.
Maar probeer niet teveel regeltjes voor jezelf en de ander te maken, zonder dat je enige kans hebt gehad wat af te tasten en verkennen.
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.

Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
  woensdag 17 december 2025 @ 19:55:23 #222
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219519681
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:

[..]

Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
Jij bent verslaafd aan die apps en aan oppervlakkige bevestiging , dus je krijgt precies waar je om vraagt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219519702
Ik begrijp werkelijk niet waarom het nodig zou zijn om met vijf vrouwen meerdere dates per week te plannen. Na één of twee dates heb je toch al wel door of iemand interessant genoeg is om voorlopig op te focussen. Ik weet niet welke emotioneel kille persoon het normaal vindt om met vijf mensen tegelijk te gaan zoenen, met vijf mensen halve relaties te starten waarbij je praat over jouw werk, je privéproblemen, alle andere zaken, terwijl je eigenlijk nog steeds niet weet wie nou goed genoeg is. En misschien is het voor mannen een leuk idee dat zij de kiezer zijn, maar wat als die vrouw dat ook doet? Vind je het ook gewoon prima dat jij een halve relatie begint met iemand waarbij je gevoelens krijgt, en zij ondertussen nog een Excel-bestandje bijhoudt wie ze nou het leukste vindt? Ik snap het niet. Je kan meerdere mensen per jaar daten door gewoon meerdere dates achter elkaar te hebben met één persoon, en zodra je dat niet voelt, dan pas weer verder te gaan swipen. Bovendien kan je ook niet kiezen of je iemand nou leuk genoeg vindt of niet als je diegene maar één uur per week ziet. Als je iemand vijf uur per week ziet, dan heb je al sneller door of diegene bij jou past en kun je ook veel sneller naar de volgende. Ik heb het idee dat de meeste mannen die multidaten dat gewoon doen om hun ego te strelen, omdat ze dan het idee hebben van een harem, maar eigenlijk totaal niet willen investeren in de ander.
pi_219519709
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jij bent verslaafd aan die apps en aan oppervlakkige bevestiging , dus je krijgt precies waar je om vraagt
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
pi_219519764
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
Mannen komen niet in koffietentjes,
Bij concerten hoor je niet te praten en op t strand, ehh, op t strand is het de laatste jaren niet meer gezellig 😇.
Tenzij je een fatbike hebt,.die gaan wel massaal naar het strand

Maar serieus. De tendens lijkt wel in deze maatschappij dat veel vrouwen niet eens meer aangesproken willen worden in bv sportscholen enzo.
Hell To The Liars
pi_219519837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mannen komen niet in koffietentjes,
Bij concerten hoor je niet te praten en op t strand, ehh, op t strand is het de laatste jaren niet meer gezellig 😇.
Tenzij je een fatbike hebt,.die gaan wel massaal naar het strand

Maar serieus. De tendens lijkt wel in deze maatschappij dat veel vrouwen niet eens meer aangesproken willen worden in bv sportscholen enzo.
Sportscholen zijn geen flirtplekken. Cafes, restaurants, festivals,concerten, het park, het strand. Daar spreek je vrouwen aan. Ik ga naar een vrouwensportschool want wil sporten en niet lastiggevallen worden.
pi_219519852
Bij concerten was het tot corona normaal om na te kletsen buiten. Starbucks heeft vaak zat mannen met laptops.
pi_219520150
quote:
Ik heb het idee dat de meeste mannen die multidaten dat gewoon doen om hun ego te strelen, omdat ze dan het idee hebben van een harem, maar eigenlijk totaal niet willen investeren in de ander.
Ik denk dat het idee achter het multidaten eerder is dat ze altijd een reserve achter de hand willen houden voor het geval het met de vrouw van hun keuze toch niets wordt.
pi_219520152
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:08 schreef Ansa het volgende:
Bij concerten was het tot corona normaal om na te kletsen buiten. Starbucks heeft vaak zat mannen met laptops.
Kijk daar gaat het al mis he.
Jij/ vrouwen willen niet aangesproken worden in de sportschool en ik/ mannen zitten in de starbucks te werken/ studeren en willen daar niet gestoord worden :)

Gedoe he, dat hele mannetje/ vrouwtje gebeuren in deze "nieuwe" maatschappij
Hell To The Liars
pi_219520161
quote:
De meeste vrouwen willen niet door mannen aangesproken worden, ook niet in koffietentjes, bij concerten of op het strand.

Oh ja, en vrouwen kunnen natuurlijk ook mannen aanspreken.
pi_219520200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik denk dat het idee achter het multidaten eerder is dat ze altijd een reserve achter de hand willen houden voor het geval het met de vrouw van hun keuze toch niets wordt.
Het wordt meteen niks als een man zegt dat ik moet bewijzen dat ik meer waarde heb dan een ander.
pi_219520209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De meeste vrouwen willen niet door mannen aangesproken worden, ook niet in koffietentjes, bij concerten of op het strand.

Oh ja, en vrouwen kunnen natuurlijk ook mannen aanspreken.
Jawel,de meeste vrouwen vinden het prima als een man resoectvol een praatje maakt en weggaat als de vrouw geen interesse heeft.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 december 2025 @ 20:35:28 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219520210
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het wordt meteen niks als een man zegt dat ik moet bewijzen dat ik meer waarde heb dan een ander.
Dat moeten mannen ook voor jou.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219520272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kijk daar gaat het al mis he.
Jij/ vrouwen willen niet aangesproken worden in de sportschool en ik/ mannen zitten in de starbucks te werken/ studeren en willen daar niet gestoord worden :)

Gedoe he, dat hele mannetje/ vrouwtje gebeuren in deze "nieuwe" maatschappij
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.

Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.

Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
pi_219520323
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.

Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.

Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
Wij denken zo anders over alles haha. Banen duren bij mij 3 gesprekken en dan nog zeg ik wel eens nee of ben ik pleitte na 6 maanden 🤣..

Proeftijden in relaties, wat een onzin.. je kan niet zeggen na 3 weken, nou dit wordt hem niet doei en na 6 weken oeps de proeftijd zit erop, we gaan in therapie.

Collega's daten, niet slim. Maar hey, soms merk je beiden dat het wel goed klikt. Volgens mij beginnen heul veel relatie op het werk.
Echter hoe jij jezelf omschrijft op werk, kan ik me ook voorstellen dat dat hem niet wordt.

Maar, even andere vraag..
Je bent nu al een paar dagen bezig in dit topic, wat haal je er voor jezelf momenteel nog uit.
Zijn er tips geweest waar je wat aan hebt? Misschien nog wat Fokkers! in je DM 😇 (ongetwijfeld).
Hell To The Liars
pi_219520348
Ik word constant door vrouwen aangesproken. Om gek van te worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219520372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat moeten mannen ook voor jou.
Helemaal niet. Ik praat niet met meer dan 1 tegelijk. Als ik een klik voel focus ik. Zo niet dan rond ik het netjes af. Ik date niet 2 tegekijk en houd een competitie...
  woensdag 17 december 2025 @ 20:49:06 #238
545 dop
pi_219520380
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.
quote:
Strijden nog wel. Daten is onderzoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.
pi_219520395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:

[..]
Wij denken zo anders over alles haha. Banen duren bij mij 3 gesprekken en dan nog zeg ik wel eens nee of ben ik pleitte na 6 maanden 🤣..

Proeftijden in relaties, wat een onzin.. je kan niet zeggen na 3 weken, nou dit wordt hem niet doei en na 6 weken oeps de proeftijd zit erop, we gaan in therapie.

Collega's daten, niet slim. Maar hey, soms merk je beiden dat het wel goed klikt. Volgens mij beginnen heul veel relatie op het werk.
Echter hoe jij jezelf omschrijft op werk, kan ik me ook voorstellen dat dat hem niet wordt.

Maar, even andere vraag..
Je bent nu al een paar dagen bezig in dit topic, wat haal je er voor jezelf momenteel nog uit.
Zijn er tips geweest waar je wat aan hebt? Misschien nog wat Fokkers! in je DM 😇 (ongetwijfeld).
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.

En ik heb weleens collega's gedate, maar vaak pas na vertrek.
pi_219520419
quote:
Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig.
Nu heb ik maar heel weinig ervaring met solliciteren, maar ik heb toch sterk de indruk uit wat ik wel eens hier en daar hoor, dat dit per baan toch echt kan verschillen. Sommige werkgevers schijnen meerdere gespreksrondes te houden waarbij na iedere gespreksronde een selectie wordt gemaakt van sollicitanten die doorgaan naar de volgende ronde.
pi_219520433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.

En ik heb weleens collega's gedate, maar vaak pas na vertrek.
Een relatie is het pas als beiden dat vinden he..
Mijn vader is 68 en heeft sinds 5 weken een nieuwe vriendin (mn moeder is 3,5 jaar geleden overleden)..
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Hell To The Liars
pi_219520451
quote:

[..]

Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.

Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
pi_219520456
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:49 schreef dop het volgende:

[..]
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.
[..]
Strijden nog wel. Daten is onder zoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.

Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
pi_219520464
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.

Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
pi_219520471
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.

Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
Dit.
pi_219520482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Koettie het volgende:

[..]
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
Deed ik ook, hij noemde me needy. :')
pi_219520495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
pi_219520497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Deed ik ook, hij noemde me needy. :')
Ja, mag hij jeuk aan z'n ballen krijgen. Niet joiw probleem toch. Er zijn genoeg leuke mannen.
pi_219520519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
hoe het met de sex gaat ga ik niet vragen, daar kom ik niet op terug mbt mijn vader 🤣
Hell To The Liars
  woensdag 17 december 2025 @ 21:04:22 #250
545 dop
pi_219520578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:

[..]

nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.
quote:
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.
Accepteer dat je daar bij de ander niet 100% grip op hebt.
Ook niet nodig.
pi_219520599
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En tegenwoordig is t gewoon wat onduidelijker. Heb mn vriend ook verkering gevraagd (twee keer zelfs :P) want het was allemaal een beetje wazig wat we nou waren want de situatie was gewoon raar. Was sowieso gewoon een onderwerp in gesprekken
. Waren vrij snel heel hecht maar echte verkering stempel was na een maand of vier, vijf denk ik. Had toen wel allang zn moeder gezien en seks was al vanaf de eerste dag.
  woensdag 17 december 2025 @ 21:19:29 #252
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219520719
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:04 schreef dop het volgende:

[..]
nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.
[..]
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.
Accepteer dat je daar bij de ander niet 100% grip op hebt.
Ook niet nodig.
Dat is juist het probleem bij deze TS: overal de controle over willen hebben , rigide denken, vastzitten in heéele destructieve patronen en zelf ondermijnend gedrag.
Niet gek dat ze geen relatie kan krijgen, dit wens je niemand toe.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219520859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Koettie het volgende:

[..]
En tegenwoordig is t gewoon wat onduidelijker. Heb mn vriend ook verkering gevraagd (twee keer zelfs :P) want het was allemaal een beetje wazig wat we nou waren want de situatie was gewoon raar. Was sowieso gewoon een onderwerp in gesprekken
. Waren vrij snel heel hecht maar echte verkering stempel was na een maand of vier, vijf denk ik. Had toen wel allang zn moeder gezien en seks was al vanaf de eerste dag.
Sorry maar dat is toch vernederend?
pi_219520893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Sorry maar dat is toch vernederend?
Nee hoor. Ook hele rare situatie dus nirt vergelijkbaar met 'normaal' daten en juist fijn dat het gewoon een onderwerp was. Bedoelde er vooral mee te zeggen dat 'standaard' niet hetzelfde is voor iedereen.
pi_219520912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is juist het probleem bij deze TS: overal de controle over willen hebben , rigide denken, vastzitten in heéele destructieve patronen en zelf ondermijnend gedrag.
Niet gek dat ze geen relatie kan krijgen, dit wens je niemand toe.
Hahaha, niet mezelf willen blootstellen aan SOA'S, vernedering, en een harem is rigide denken?
pi_219520930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:28 schreef Koettie het volgende:

[..]
Nee hoor. Ook hele rare situatie dus nirt vergelijkbaar met 'normaal' daten en juist fijn dat het gewoon een onderwerp was. Bedoelde er vooral mee te zeggen dat 'standaard' niet hetzelfde is voor iedereen.
Ik weet binnen een maand of iemand partnermateriaal is..
  woensdag 17 december 2025 @ 21:31:47 #257
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219520959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hahaha, niet mezelf willen blootstellen aan SOA'S, vernedering, en een harem is rigide denken?
Misschien moet je eens wat stappen terug denken ipv eigen invullingen maken over iets wat niet aan de orde is
Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219520975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
En andere weten dat niet. Jouw standaard is niet de standaard. Wat niet zegt dat je niet kan/mag zoeken naar iemand die wel een soortgelijke standaard heeft. En daar kom je achter door daten en er over praten.
pi_219521027
quote:

[..]
Kun je nou nooit eens doen aan introspectie? Of is dit een act om traffic te genereren? Dat laatste denk ik. Het voldoet wel aan het quotum in ieder geval. Maar het gaat nooit ergens heen. Het is verder jammer dat al die users hun tijd verspillen in jouw topics. Tijd die beter besteed zou kunnen worden dan aan jouw gesimuleerde fictieve problemen.

Indertijd werd dat nog weleens aandachtshoer genoemd maar dat is mogelijk niet meer toegestaan wegens veranderde tijden en normen en waarden. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 17 december 2025 @ 21:40:21 #260
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219521115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Kun je nou nooit eens doen aan introspectie? Of is dit een act om traffic te genereren? Dat laatste denk ik. Het voldoet wel aan het quotum in ieder geval. Maar het gaat nooit ergens heen. Het is verder jammer dat al die users hun tijd verspillen in jouw topics. Tijd die beter besteed zou kunnen worden dan aan jouw gesimuleerde fictieve problemen.

Indertijd werd dat nog weleens aandachtshoer genoemd maar dat is mogelijk niet meer toegestaan wegens veranderde tijden en normen en waarden. :)
Maar je hebt wel gelijk :D |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219521153
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Maar je hebt wel gelijk :D |:)
Zat ook zo'n meme plaatje bij altijd. Maar ik bedoel: dit is toch helemaal over the top en zeer onwaarschijnlijk dat dit echt is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 17 december 2025 @ 21:44:28 #262
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219521197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Zat ook zo'n meme plaatje bij altijd. Maar ik bedoel: dit is toch helemaal over the top en zeer onwaarschijnlijk dat dit echt is.
Dit is gewoon iemand die haar eigenwaarde haalt uit enkel de goedkeuring van mannen , dat is al triest genoeg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 22:16:01 #263
441859 crew  Lenny77
pi_219521772
quote:

[..]
Nou nee duidelijk dus niet.
Jij DENKT dat je dat weet.
Je relatiegeschiedenis wijst uit van niet.
Vaak komen de problemen pas naar boven na een jaar of 2 jaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219521795
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef Koettie het volgende:

[..]
En andere weten dat niet. Jouw standaard is niet de standaard. Wat niet zegt dat je niet kan/mag zoeken naar iemand die wel een soortgelijke standaard heeft. En daar kom je achter door daten en er over praten.
Eens. De laatste loog dat hij monogaam was en bleek dat niet. Nu vertrouw ik niets meer wat iemand zegt, alleen zijn daden.
pi_219521801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Partnermateriaal =/= echtgenoot voor het leven.

Partnermateriaal is: ik vind het leuk om dagelijks met jou te zijn, seks te hebben, samen op vakantue te gaan etc.

Echtgenoot weet je pas na 3+ jaar.
  woensdag 17 december 2025 @ 22:44:41 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219522185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Juist ja
Het kan alleen in de onrealistische rigide aannames van TS :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219522219
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Ansa het volgende:

[..]

Partnermateriaal is: ik vind het leuk om dagelijks met jou te zijn, seks te hebben, samen op vakantue te gaan etc.

vriendin van mij is het hier niet mee eens :D
die waren na een half jaar al verloofd
en na 12 jaar nog steeds bij elkaar trouwens
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 22:55:05 #268
441859 crew  Lenny77
pi_219522361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]
vriendin van mij is het hier niet mee eens :D
die waren na een half jaar al verloofd
en na 12 jaar nog steeds bij elkaar trouwens
Helaas eerder de uitzondering dan de regel.
Vind het wel altijd mooi als dit zo lukt O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219522388
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Ansa het volgende:

[..]

Dat weet je pas op je sterfbed.
Voor je het weet blijkt je echtgenoot er na 10 jaar huwelijk een dubbelleven op na te houden ;)
Hell To The Liars
pi_219522552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat weet je pas op je sterfbed.
Voor je het weet blijkt je echtgenoot er na 10 jaar huwelijk een dubbelleven op na te houden ;)
True, maar ik weet na een paar uur wel of ik monogaam wil daten met iemand. Bij twijfel niet.
  donderdag 18 december 2025 @ 09:08:28 #271
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219523602
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik ben niet lief, ik geef teveel uit onzekerheid.
Dat is geen oprecht altruïsme dus doe dat niet. Niemand gaat het je retourneren en respect krijg je er niet door. Mensen gaan je zien als iemand bij wie gratis liefde en zorg is te krijgen en sommige mensen zullen dit misbruiken.
Le Diable
  donderdag 18 december 2025 @ 09:11:25 #272
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219523621
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef Ansa het volgende:

[..]
True, maar ik weet na een paar uur wel of ik monogaam wil daten met iemand. Bij twijfel niet.
Monogamie is een illusie.
Le Diable
pi_219523626
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:11 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Monogamie is een illusie.
Nee. Ik ben monogaam uit overtuiging en behoefte.
  donderdag 18 december 2025 @ 09:15:59 #274
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219523645
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:13 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/506158]Ansa[/
url] het volgende:

[..]
Nee. Ik ben monogaam uit overtuiging en behoefte.
Ok maar dan moet je bereid zijn om gekwetst te worden
Le Diable
pi_219523665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:15 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ok maar dan moet je bereid zijn om gekwetst te worden
Nee. Er zijn genoeg mannen die dat ook zijn. Ik word gekwetst als ze liegen dat ze het zijn. Dát is immoreel. Als een man openlijk poly is laat ik hem links liggen.
  donderdag 18 december 2025 @ 10:04:16 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219523985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee. Er zijn genoeg mannen die dat ook zijn. Ik word gekwetst als ze liegen dat ze het zijn. Dát is immoreel. Als een man openlijk poly is laat ik hem links liggen.
Wat is daar zo kwetsend aan? Ik snap dat het een afknapper is, maar waarom raakt het jou zo diep dat het kwetst? Hij is de leugenaar. Als de leugen uitkomt, blijkt dat jij te goed van vertrouwen was. Dat pleit in principe voor jou, tegen hem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219524433
Haha, wat haal je mij nou aan in het andere topic? Je kent de situatie niet eens, was eigenlijk vervelender voor hem dan voor mij qua commitment. Jammer dat je het uit verband trekt, was voornamelijk om aan te geven dat open en eerlijk communicatie onmisbaar is gezien niet iedereen dezelfde maatstaf heeft.
pi_219524443
Net zag ik op Reddit een post van een vrouw die meerdere dates heeft gehad met een man en voor het eerst bij hem thuis kwam. Ze vertelt dat die man een hele leuke persoonlijkheid had en dat ze goed met elkaar konden kletsen. Vervolgens komt ze bij hem thuis en het huis was zo ranzig dat er gewoon letterlijk kattendrollen op de grond lagen. Niks was schoongemaakt, er zaten overal vlekken op en bij het uitdien van zijn schoenen waren zijn eigen teennagels zo goor dat een zwerver zich daarvoor zou schamen.

En vervolgens gaat ze zich afvragen of ze het moet uitmaken of dat ze netjes moet vertellen dat ze toch wel een beetje geschrokken is. Ik vraag me af waarom vrouwen de hele tijd zo zachtjes proberen om te gaan met mannen die zich gewoon onacceptabel gedragen. Natuurlijk is het ook andersom.

Ik weet dat ik wel eerder topics heb geopend over mannen uit frustratie. Natuurlijk zullen er ook vrouwen zijn die zich zo gedragen. Maar waar een vrouw zich zo gedraagt, is een man er vrij vaak bot over. Als ik in een ranzig huis zou wonen waar ik letterlijk de kattenstront op de vloer zou hebben, dan zou een date die ik naar huis zou nemen daar meteen wat van zeggen. Ik kan me niet voorstellen dat een man zijn mond daarover zou houden. Maar een vrouw, die doet het zachtjes, niet willen kwetsen.

Dit is denk ik ook het probleem dat ik heb op het werk op het moment dat er illegale zaken gebeuren. Ik benoem dingen. Ik benoem dingen die gewoon echt niet kunnen. Hoe kun je iemand willen vlootstellen aan zo’n ranzig huis? Hoe kun je je niet schamen? Hoe kun je je ego niet voelen krimpen op het moment dat jij niet eens teennagels knipt? En dat verwacht men niet van een vrouw, want de meesten in hun omgeving zijn mak.

En dan wordt er wel gezegd: "misschien heeft hij mentale problemen". Dan is het je verantwoordelijkheid om naar de psychiater te gaan en niet om te daten. Hetzelfde is de reactie die ik hier laatst las over iemand die vijf maanden (!) met een man date en twee keer aan hem vroeg: wat zijn we nou? En nog steeds accepteerde dat hij het niet wilde committen. Waarom? Waarom? Waarom vinden wij het bare minimum, niet eens bare minimum, goed genoeg?

Als iemand zo’n vies huis heeft en het niet erg vindt om mij bloot te stellen aan ziektes en aan infecties, dan is dit gewoon een gestoord persoon. En daarnaast ook nog heel arrogant. Mijn vriendin is ooit eens op dates geweest met een man die een kind had. Ze hadden seks en ze werd omgesteld in zijn bed. Een week later had hij dat bed nog steeds niet vervangen. Zijn kind was echter wel blijven slapen, volgens hem. Ze bleef nog met hem daten... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo weinig omkijkt naar anderen.

Waarom geven we dit soort losers kans op kans op kans? Ja, we kunnen begrijpen dat iemand mentale problemen heeft, maar moeten we accepteren dat zo iemand ons leven moeilijk maakt? Dat zo iemand anderen in zijn omgeving zo slecht behandelt? Nee.
pi_219524453
Ik ken de ze vrouwen niet hoor? Een man met een karton doos als salontafel is exit.
pi_219524459
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, wat haal je mij nou aan in het andere topic? Je kent de situatie niet eens, was eigenlijk vervelender voor hem dan voor mij qua commitment. Jammer dat je het uit verband trekt, was voornamelijk om aan te geven dat open en eerlijk communicatie onmisbaar is gezien niet iedereen dezelfde maatstaf heeft.
Nee, jij laat je gewoon 5 maanden gebruiken en guess what, na jou doet hij het weer want door jouw gemoeder komt hij ermee weg. Terwijl ik denk dat jij veel meer mag eisen.

En ik ben niet in een misandristische rantbui nu. Ook vrouwen gedragen zich kut. Maar die worden aansprakelijk gehouden. De vriendin die vreemdging is toe tertijd uitgekotst door ons.
pi_219524466
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:08 schreef Koettie het volgende:
Ik ken de ze vrouwen niet hoor? Een man met een karton doos als salontafel is exit.
Ik wel. Reddit en AWDTSG zitten er ook vol mee.
  donderdag 18 december 2025 @ 11:11:59 #282
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219524475
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:11 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik wel. Reddit en AWDTSG zitten er ook vol mee.
Daar zit je zelf toch ook?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219524477
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 10:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wat is daar zo kwetsend aan? Ik snap dat het een afknapper is, maar waarom raakt het jou zo diep dat het kwetst? Hij is de leugenaar. Als de leugen uitkomt, blijkt dat jij te goed van vertrouwen was. Dat pleit in principe voor jou, tegen hem.
Omdat ik er onzeker, amgstig en verdrietig door ben.
pi_219524478
quote:
2s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:11 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Daar zit je zelf toch ook?
Ja, ik post niet, ik lurk.
pi_219524487
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, jij laat je gewoon 5 maanden gebruiken en guess what, na jou doet hij het weer want door jouw gemoeder komt hij ermee weg. Terwijl ik denk dat jij veel meer mag eisen.

En ik ben niet in een misandristische rantbui nu. Ook vrouwen gedragen zich kut. Maar die worden aansprakelijk gehouden. De vriendin die vreemdging is toe tertijd uitgekotst door ons.
Helemaal niet, dat maak jij ervan. :P Ik was (openlijk) poly en hij begreep dat niet zo goed als monogame man zonder ervaring ermee. Hij vond een stempel erop plakken lastig, wat ik me goed kan voorstellen. Niemand heeft niemand gebruikt. Zijn nog steeds samen en niemand heeft niemand gebruikt.
  donderdag 18 december 2025 @ 11:17:29 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219524501
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:12 schreef Ansa het volgende:

[..]
Omdat ik er onzeker, amgstig en verdrietig door ben.
Want dat goed van vertrouwen zijn raak je op die manier natuurlijk wel kwijt. Dan ben je de volgende keer zo op je hoede, dat het niet leuk meer is.

Wat dat betreft is het hele dating/relatie-gedoe soms wel een nare loterij.

Als ik zelf niet ‘toevallig’ tegen mijn partner aan was gelopen, was ik waarschijnlijk een kattenvrouwtje gebleven.

Overigens zonder kattenstront op de vloer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219524503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:14 schreef Koettie het volgende:

[..]
Helemaal niet, dat maak jij ervan. :P Ik was (openlijk) poly en hij begreep dat niet zo goed als monogame man zonder ervaring ermee. Hij vond een stempel erop plakken lastig, wat ik me goed kan voorstellen. Niemand heeft niemand gebruikt. Zijn nog steeds samen en niemand heeft niemand gebruikt.
Ja, dan had je dat zo moeten zeggen. Nu leek het alsof jij hebt gewacht op hem. Maar zoals dat ken ik er honderden.
pi_219524505
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Want dat goed van vertrouwen zijn raak je op die manier natuurlijk wel kwijt. Dan ben je de volgende keer zo op je hoede, dat het niet leuk meer is.

Wat dat betreft is het hele dating/relatie-gedoe soms wel een nare loterij.

Als ik zelf niet ‘toevallig’ tegen mijn partner aan was gelopen, was ik waarschijnlijk een kattenvrouwtje gebleven.

Overigens zonder kattenstront op de vloer.
Ik ben nu een kattenvrouwtje en het is zoveel fijner/veiliger.
pi_219524511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:18 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ja, dan had je dat zo moeten zeggen. Nu leek het alsof jij hebt gewacht op hem. Maar zoals dat ken ik er honderden.
Ja, maar dat is het perspectief wat jij eruit haalt en niet hoe ik het bracht. Mijn punt ging over dat niet iedereen op hetzelfde niveau en tempo denkt over relaties (aangaan) en dan dat altijd een onderwerp van gesprek moet zijn. Jij maakt er een dader-slachtoffer verhaal van.
pi_219524532
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:12 schreef Ansa het volgende:

Ja, ik post niet, ik lurk.
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.
Ze bestaan alleen om je zo lang mogelijk bij ze te houden, wat views is hopelijk reclame is hopelijk inkomsten.
Daarom heeft iedereen altijd zo snel gelijk op dat soort platforms, wat natuurlijk helemaal niet kan, maar wel heel erg in stand gehouden wordt. Vooral in elkaars ellendigheid, want negatieve emoties gaan het snelst.

Maarreuuh.. "mindere" mensen? Seriously? Wat geeft jouw het recht om mensen te classificeren in meer of minder?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_219524545
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:21 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ja, maar dat is het perspectief wat jij eruit haalt en niet hoe ik het bracht. Mijn punt ging over dat niet iedereen op hetzelfde niveau en tempo denkt over relaties (aangaan) en dan dat altijd een onderwerp van gesprek moet zijn. Jij maakt er een dader-slachtoffer verhaal van.
Ik zei tegen de laatste man dat ik monogaam ben, een persoon tegelijk date, en dat ook van hem verwacht als hij met mij wil daten. Hij zei sat hij heel monogaam is. Twee weken later waren er ineens andere dates want zijn vrienden zeidem dat het mocht, en omdat ik hem unmatcht had zei hij dat ik nooit dat gesprek had gehad.
pi_219524550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.
Ze bestaan alleen om je zo lang mogelijk bij ze te houden, wat views is hopelijk reclame is hopelijk inkomsten.
Daarom heeft iedereen altijd zo snel gelijk op dat soort platforms, wat natuurlijk helemaal niet kan, maar wel heel erg in stand gehouden wordt. Vooral in elkaars ellendigheid, want negatieve emoties gaan het snelst.

Maarreuuh.. "mindere" mensen? Seriously? Wat geeft jouw het recht om mensen te classificeren in meer of minder?
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.
pi_219524556
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:30 schreef Ansa het volgende:

Interessante drogreden, maar geen valide argument.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_219524581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Ik zei tegen de laatste man dat ik monogaam ben, een persoon tegelijk date, en dat ook van hem verwacht als hij met mij wil daten. Hij zei sat hij heel monogaam is. Twee weken later waren er ineens andere dates want zijn vrienden zeidem dat het mocht, en omdat ik hem unmatcht had zei hij dat ik nooit dat gesprek had gehad.
Ja. En dat is kut en balen en tuurlijk word je daar onzeker van. Maar is niet echt een reactie op wat ik zeg toch?
pi_219524610
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Iemand die abusive is is in mijn ogen minderwaardig.
pi_219524620
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Interessante drogreden, maar geen valide argument.
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.
  donderdag 18 december 2025 @ 11:46:08 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219524670
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
Pardon? Elke vrouw heeft zulke verhalen?

Ik ben werkelijk nog nooit in het huis van een man geweest waar het te smerig was om te gaan zitten, of zelfs maar te blijven staan, zoals in dat voorbeeld.

Ik heb wel eens meegemaakt dat er maanden over en weer genoeg uitgedaagd werd, toen het er van kwam om er een keer een gezellige nacht van te maken een paar Eucalypta teennagels tevoorschijn kwamen, dat kan ik idd niet handelen en dat was einde aantrekkingskracht, instant.
Gelijk vertrokken met een "dit is toch geen goed idee..."

Wel genoeg andere shit meegemaakt, maar dat heeft weer niets met je vage "Het stond op Reddit en iedere vrouw herkent dit wel" bewering te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 18 december 2025 @ 11:48:39 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219524681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Iemand die abusive is is in mijn ogen minderwaardig.
Ehm.... je eerste bewering van "mindere mensen" was helemaal niet beperkt tot mensen die abusive zijn.
Leuk dat je nu doet alsof het daarover gaat, maar dat was helemaal niet zo.
In de OP gaat het letterlijk over een collega en andere relaties van exen, die beschouw je als "mindere mensen".

Dat "mindere mensen" is enorm denigrerend en het feit dat je dat met ieder nieuw topic zo laat staan zegt vooral veel over jou, en minder over die "mindere mensen".
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 december 2025 @ 12:04:23 #299
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219524768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:

[..]
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.
Je hoeft niet zo uit de hoogte te doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219524785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:

Het spijt me. Ik zie in mijn tekst geen argument en ook niet het argument dat dit buiten socials niet voorkomt.
Kun je me aub even aanwijzen waar ik dit precies getypt heb?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')