abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219520433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.

En ik heb weleens collega's gedate, maar vaak pas na vertrek.
Een relatie is het pas als beiden dat vinden he..
Mijn vader is 68 en heeft sinds 5 weken een nieuwe vriendin (mn moeder is 3,5 jaar geleden overleden)..
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Hell To The Liars
pi_219520451
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.

Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.

Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.

Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
pi_219520456
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:49 schreef dop het volgende:

[..]
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.
[..]
Strijden nog wel. Daten is onder zoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.

Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
pi_219520464
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.

Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
pi_219520471
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.

Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
Dit.
pi_219520482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Koettie het volgende:

[..]
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
Deed ik ook, hij noemde me needy. :')
pi_219520495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
pi_219520497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Deed ik ook, hij noemde me needy. :')
Ja, mag hij jeuk aan z'n ballen krijgen. Niet joiw probleem toch. Er zijn genoeg leuke mannen.
pi_219520519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
hoe het met de sex gaat ga ik niet vragen, daar kom ik niet op terug mbt mijn vader 🤣
Hell To The Liars
  woensdag 17 december 2025 @ 21:04:22 #250
545 dop
:copyright: dop
pi_219520578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:

[..]

nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.
quote:
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.
Accepteer dat je daar bij de ander niet 100% grip op hebt.
Ook niet nodig.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219520599
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En tegenwoordig is t gewoon wat onduidelijker. Heb mn vriend ook verkering gevraagd (twee keer zelfs :P) want het was allemaal een beetje wazig wat we nou waren want de situatie was gewoon raar. Was sowieso gewoon een onderwerp in gesprekken
. Waren vrij snel heel hecht maar echte verkering stempel was na een maand of vier, vijf denk ik. Had toen wel allang zn moeder gezien en seks was al vanaf de eerste dag.
  woensdag 17 december 2025 @ 21:19:29 #252
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219520719
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:04 schreef dop het volgende:

[..]
nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.
[..]
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.
Accepteer dat je daar bij de ander niet 100% grip op hebt.
Ook niet nodig.
Dat is juist het probleem bij deze TS: overal de controle over willen hebben , rigide denken, vastzitten in heéele destructieve patronen en zelf ondermijnend gedrag.
Niet gek dat ze geen relatie kan krijgen, dit wens je niemand toe.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219520859
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Koettie het volgende:

[..]
En tegenwoordig is t gewoon wat onduidelijker. Heb mn vriend ook verkering gevraagd (twee keer zelfs :P) want het was allemaal een beetje wazig wat we nou waren want de situatie was gewoon raar. Was sowieso gewoon een onderwerp in gesprekken
. Waren vrij snel heel hecht maar echte verkering stempel was na een maand of vier, vijf denk ik. Had toen wel allang zn moeder gezien en seks was al vanaf de eerste dag.
Sorry maar dat is toch vernederend?
pi_219520893
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:27 schreef Ansa het volgende:

[..]
Sorry maar dat is toch vernederend?
Nee hoor. Ook hele rare situatie dus nirt vergelijkbaar met 'normaal' daten en juist fijn dat het gewoon een onderwerp was. Bedoelde er vooral mee te zeggen dat 'standaard' niet hetzelfde is voor iedereen.
pi_219520912
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:19 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat is juist het probleem bij deze TS: overal de controle over willen hebben , rigide denken, vastzitten in heéele destructieve patronen en zelf ondermijnend gedrag.
Niet gek dat ze geen relatie kan krijgen, dit wens je niemand toe.
Hahaha, niet mezelf willen blootstellen aan SOA'S, vernedering, en een harem is rigide denken?
pi_219520930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:28 schreef Koettie het volgende:

[..]
Nee hoor. Ook hele rare situatie dus nirt vergelijkbaar met 'normaal' daten en juist fijn dat het gewoon een onderwerp was. Bedoelde er vooral mee te zeggen dat 'standaard' niet hetzelfde is voor iedereen.
Ik weet binnen een maand of iemand partnermateriaal is..
  woensdag 17 december 2025 @ 21:31:47 #257
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219520959
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:29 schreef Ansa het volgende:

[..]
Hahaha, niet mezelf willen blootstellen aan SOA'S, vernedering, en een harem is rigide denken?
Misschien moet je eens wat stappen terug denken ipv eigen invullingen maken over iets wat niet aan de orde is
Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219520975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Ansa het volgende:

[..]
En andere weten dat niet. Jouw standaard is niet de standaard. Wat niet zegt dat je niet kan/mag zoeken naar iemand die wel een soortgelijke standaard heeft. En daar kom je achter door daten en er over praten.
pi_219521027
quote:

[..]
Kun je nou nooit eens doen aan introspectie? Of is dit een act om traffic te genereren? Dat laatste denk ik. Het voldoet wel aan het quotum in ieder geval. Maar het gaat nooit ergens heen. Het is verder jammer dat al die users hun tijd verspillen in jouw topics. Tijd die beter besteed zou kunnen worden dan aan jouw gesimuleerde fictieve problemen.

Indertijd werd dat nog weleens aandachtshoer genoemd maar dat is mogelijk niet meer toegestaan wegens veranderde tijden en normen en waarden. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 17 december 2025 @ 21:40:21 #260
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219521115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:35 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Kun je nou nooit eens doen aan introspectie? Of is dit een act om traffic te genereren? Dat laatste denk ik. Het voldoet wel aan het quotum in ieder geval. Maar het gaat nooit ergens heen. Het is verder jammer dat al die users hun tijd verspillen in jouw topics. Tijd die beter besteed zou kunnen worden dan aan jouw gesimuleerde fictieve problemen.

Indertijd werd dat nog weleens aandachtshoer genoemd maar dat is mogelijk niet meer toegestaan wegens veranderde tijden en normen en waarden. :)
Maar je hebt wel gelijk :D |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219521153
quote:
10s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Maar je hebt wel gelijk :D |:)
Zat ook zo'n meme plaatje bij altijd. Maar ik bedoel: dit is toch helemaal over the top en zeer onwaarschijnlijk dat dit echt is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 17 december 2025 @ 21:44:28 #262
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219521197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Zat ook zo'n meme plaatje bij altijd. Maar ik bedoel: dit is toch helemaal over the top en zeer onwaarschijnlijk dat dit echt is.
Dit is gewoon iemand die haar eigenwaarde haalt uit enkel de goedkeuring van mannen , dat is al triest genoeg
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 22:16:01 #263
441859 crew  Lenny77
pi_219521772
quote:

[..]
Nou nee duidelijk dus niet.
Jij DENKT dat je dat weet.
Je relatiegeschiedenis wijst uit van niet.
Vaak komen de problemen pas naar boven na een jaar of 2 jaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219521795
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 21:32 schreef Koettie het volgende:

[..]
En andere weten dat niet. Jouw standaard is niet de standaard. Wat niet zegt dat je niet kan/mag zoeken naar iemand die wel een soortgelijke standaard heeft. En daar kom je achter door daten en er over praten.
Eens. De laatste loog dat hij monogaam was en bleek dat niet. Nu vertrouw ik niets meer wat iemand zegt, alleen zijn daden.
pi_219521801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Partnermateriaal =/= echtgenoot voor het leven.

Partnermateriaal is: ik vind het leuk om dagelijks met jou te zijn, seks te hebben, samen op vakantue te gaan etc.

Echtgenoot weet je pas na 3+ jaar.
  woensdag 17 december 2025 @ 22:44:41 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219522185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Juist ja
Het kan alleen in de onrealistische rigide aannames van TS :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219522219
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Ansa het volgende:

[..]

Partnermateriaal is: ik vind het leuk om dagelijks met jou te zijn, seks te hebben, samen op vakantue te gaan etc.

vriendin van mij is het hier niet mee eens :D
die waren na een half jaar al verloofd
en na 12 jaar nog steeds bij elkaar trouwens
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 22:55:05 #268
441859 crew  Lenny77
pi_219522361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]
vriendin van mij is het hier niet mee eens :D
die waren na een half jaar al verloofd
en na 12 jaar nog steeds bij elkaar trouwens
Helaas eerder de uitzondering dan de regel.
Vind het wel altijd mooi als dit zo lukt O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219522388
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:17 schreef Ansa het volgende:

[..]

Dat weet je pas op je sterfbed.
Voor je het weet blijkt je echtgenoot er na 10 jaar huwelijk een dubbelleven op na te houden ;)
Hell To The Liars
pi_219522552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat weet je pas op je sterfbed.
Voor je het weet blijkt je echtgenoot er na 10 jaar huwelijk een dubbelleven op na te houden ;)
True, maar ik weet na een paar uur wel of ik monogaam wil daten met iemand. Bij twijfel niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')