abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219519837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:02 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mannen komen niet in koffietentjes,
Bij concerten hoor je niet te praten en op t strand, ehh, op t strand is het de laatste jaren niet meer gezellig 😇.
Tenzij je een fatbike hebt,.die gaan wel massaal naar het strand

Maar serieus. De tendens lijkt wel in deze maatschappij dat veel vrouwen niet eens meer aangesproken willen worden in bv sportscholen enzo.
Sportscholen zijn geen flirtplekken. Cafes, restaurants, festivals,concerten, het park, het strand. Daar spreek je vrouwen aan. Ik ga naar een vrouwensportschool want wil sporten en niet lastiggevallen worden.
pi_219519852
Bij concerten was het tot corona normaal om na te kletsen buiten. Starbucks heeft vaak zat mannen met laptops.
pi_219520150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
Ik heb het idee dat de meeste mannen die multidaten dat gewoon doen om hun ego te strelen, omdat ze dan het idee hebben van een harem, maar eigenlijk totaal niet willen investeren in de ander.
Ik denk dat het idee achter het multidaten eerder is dat ze altijd een reserve achter de hand willen houden voor het geval het met de vrouw van hun keuze toch niets wordt.
pi_219520152
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:08 schreef Ansa het volgende:
Bij concerten was het tot corona normaal om na te kletsen buiten. Starbucks heeft vaak zat mannen met laptops.
Kijk daar gaat het al mis he.
Jij/ vrouwen willen niet aangesproken worden in de sportschool en ik/ mannen zitten in de starbucks te werken/ studeren en willen daar niet gestoord worden :)

Gedoe he, dat hele mannetje/ vrouwtje gebeuren in deze "nieuwe" maatschappij
Hell To The Liars
pi_219520161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
De meeste vrouwen willen niet door mannen aangesproken worden, ook niet in koffietentjes, bij concerten of op het strand.

Oh ja, en vrouwen kunnen natuurlijk ook mannen aanspreken.
pi_219520200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik denk dat het idee achter het multidaten eerder is dat ze altijd een reserve achter de hand willen houden voor het geval het met de vrouw van hun keuze toch niets wordt.
Het wordt meteen niks als een man zegt dat ik moet bewijzen dat ik meer waarde heb dan een ander.
pi_219520209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:31 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
De meeste vrouwen willen niet door mannen aangesproken worden, ook niet in koffietentjes, bij concerten of op het strand.

Oh ja, en vrouwen kunnen natuurlijk ook mannen aanspreken.
Jawel,de meeste vrouwen vinden het prima als een man resoectvol een praatje maakt en weggaat als de vrouw geen interesse heeft.
  Moderator / Redactie FP woensdag 17 december 2025 @ 20:35:28 #233
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219520210
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:34 schreef Ansa het volgende:

[..]
Het wordt meteen niks als een man zegt dat ik moet bewijzen dat ik meer waarde heb dan een ander.
Dat moeten mannen ook voor jou.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219520272
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Kijk daar gaat het al mis he.
Jij/ vrouwen willen niet aangesproken worden in de sportschool en ik/ mannen zitten in de starbucks te werken/ studeren en willen daar niet gestoord worden :)

Gedoe he, dat hele mannetje/ vrouwtje gebeuren in deze "nieuwe" maatschappij
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.

Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.

Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
pi_219520323
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Je gaat niet studeren in het openbaar als je niet gestoord wil worden. Dan ga je naar de unibieb.

Ik wil een man ontmoeten die na de eerste date kijkt of het wat tussen ons wordt. Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig. De dates erop zijn proeftijd. Zodra een man tegen mij zegt dat hij aan mij twijfelt maar wil zoenen tot hij wat beters vindt blokkeer ik hem. Dat is echt brutaal en raar gedrag.

Op mijn 36e vind ik clubs niks meer. Huisfeestjes zijn ook al 6 jaar uit de mode, de meesten gaan samen uit eten/cocktails drinken want hebben een gezin. Collega's daten is not done, dus waar ontmket je hem?
Wij denken zo anders over alles haha. Banen duren bij mij 3 gesprekken en dan nog zeg ik wel eens nee of ben ik pleitte na 6 maanden 🤣..

Proeftijden in relaties, wat een onzin.. je kan niet zeggen na 3 weken, nou dit wordt hem niet doei en na 6 weken oeps de proeftijd zit erop, we gaan in therapie.

Collega's daten, niet slim. Maar hey, soms merk je beiden dat het wel goed klikt. Volgens mij beginnen heul veel relatie op het werk.
Echter hoe jij jezelf omschrijft op werk, kan ik me ook voorstellen dat dat hem niet wordt.

Maar, even andere vraag..
Je bent nu al een paar dagen bezig in dit topic, wat haal je er voor jezelf momenteel nog uit.
Zijn er tips geweest waar je wat aan hebt? Misschien nog wat Fokkers! in je DM 😇 (ongetwijfeld).
Hell To The Liars
pi_219520348
Ik word constant door vrouwen aangesproken. Om gek van te worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219520372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat moeten mannen ook voor jou.
Helemaal niet. Ik praat niet met meer dan 1 tegelijk. Als ik een klik voel focus ik. Zo niet dan rond ik het netjes af. Ik date niet 2 tegekijk en houd een competitie...
  woensdag 17 december 2025 @ 20:49:06 #238
545 dop
:copyright: dop
pi_219520380
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.
quote:
Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
Strijden nog wel. Daten is onderzoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219520395
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:

[..]
Wij denken zo anders over alles haha. Banen duren bij mij 3 gesprekken en dan nog zeg ik wel eens nee of ben ik pleitte na 6 maanden 🤣..

Proeftijden in relaties, wat een onzin.. je kan niet zeggen na 3 weken, nou dit wordt hem niet doei en na 6 weken oeps de proeftijd zit erop, we gaan in therapie.

Collega's daten, niet slim. Maar hey, soms merk je beiden dat het wel goed klikt. Volgens mij beginnen heul veel relatie op het werk.
Echter hoe jij jezelf omschrijft op werk, kan ik me ook voorstellen dat dat hem niet wordt.

Maar, even andere vraag..
Je bent nu al een paar dagen bezig in dit topic, wat haal je er voor jezelf momenteel nog uit.
Zijn er tips geweest waar je wat aan hebt? Misschien nog wat Fokkers! in je DM 😇 (ongetwijfeld).
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.

En ik heb weleens collega's gedate, maar vaak pas na vertrek.
pi_219520419
quote:
Voor een baan heb je ook vaak maar 1 sollicitatie nodig.
Nu heb ik maar heel weinig ervaring met solliciteren, maar ik heb toch sterk de indruk uit wat ik wel eens hier en daar hoor, dat dit per baan toch echt kan verschillen. Sommige werkgevers schijnen meerdere gespreksrondes te houden waarbij na iedere gespreksronde een selectie wordt gemaakt van sollicitanten die doorgaan naar de volgende ronde.
pi_219520433
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:50 schreef Ansa het volgende:

[..]
Huh, therapie? Nee, proeftijd zijn bij mij dates buitenshuis. Zodra er seks is, is het m.i. een relatie.

En ik heb weleens collega's gedate, maar vaak pas na vertrek.
Een relatie is het pas als beiden dat vinden he..
Mijn vader is 68 en heeft sinds 5 weken een nieuwe vriendin (mn moeder is 3,5 jaar geleden overleden)..
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Hell To The Liars
pi_219520451
quote:

[..]

Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.

Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
pi_219520456
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:49 schreef dop het volgende:

[..]
dat kan maar daar was ook voor dating apps geen vaste norm voor. Zoveel mensen zoveel wensen.
[..]
Strijden nog wel. Daten is onder zoeken of iemand goed bij je past, dat heeft verder niets met 5 andere te maken.
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.

Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
pi_219520464
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:

[..]
Mijn laatste match huilde bij me uit, vertelde over zijn vader's mentale problemen, zijn issues op het werk, wilde uren zoenen en appen, maar ook nog steeds anderen daten want ik had hem nog niet overtuigd.🤮 In zijn perverse wereld had ik zeker zijn huur moeten betalen en hem aanbidden voor hij anderen voor mij opgaf.

Ik zie na een date of onze visies, humor en hobby's redelijk overeenkomen en of ik tzt seks wil. Dan volgen er nog wat dates in het openbaar waarbij er gezoend wordt en pas als hij vraagt of ik een relatie wil heb ik seks. Ik praat tussendoor ook niet met andere matches. 99% van mijn matches vielen binnen 2 dagen af en anders bij het videobellen.
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
pi_219520471
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Koettie het volgende:

[..]
Ik vind dit helemaal niet zo raar en eerlijk als je het aangeeft. En die mensen zijn er ook echt wel, hoewel je altijd mensen blijft hebben die ja zeggen en nee doen.

Alleen het is nog steeds aftasten en leren kennen dus dan hoef je echt nog niet meteen zijn sokken te wassen of alles over te nemen om hem 'te verdienen'. Je gaat voor elkaar dingen doen, samen zijn, een evenwichtig zoeken.
Dit.
pi_219520482
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Koettie het volgende:

[..]
Nou, mooi moment om te zeggen flikker op joh, heb hier geen zin in.
Deed ik ook, hij noemde me needy. :')
pi_219520495
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Die hebben elkaar verkering gevraagd 😅, nou dan is er iig duidelijkheid..
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
pi_219520497
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Deed ik ook, hij noemde me needy. :')
Ja, mag hij jeuk aan z'n ballen krijgen. Niet joiw probleem toch. Er zijn genoeg leuke mannen.
pi_219520519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zo ging het inderdaad vroeger. Dan vroeg je verkering, en als de ander ja zei, dan had je vanaf dat moment een relatie. Dat betekende overigens niet dat je vanaf dat moment al sex ging hebben. Een ander essentieel onderdeel van de relatie was dat je bij elkaars familie op bezoek ging. Dat deed je om te laten zien dat je de ander niet zomaar als een scharreltje zag, maar dat je de relatie serieus nam. En daarna ging je pas sex hebben.
hoe het met de sex gaat ga ik niet vragen, daar kom ik niet op terug mbt mijn vader 🤣
Hell To The Liars
  woensdag 17 december 2025 @ 21:04:22 #250
545 dop
:copyright: dop
pi_219520578
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef Ansa het volgende:

[..]

nope wie zegt dat, prima dat jij dat niet wil, maar accepteer dat deze niet voor jouw was, prima, en door.
quote:
Prima, iedereen zal daar een klein beetje anders mee omgaan.
Accepteer dat je daar bij de ander niet 100% grip op hebt.
Ook niet nodig.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')