abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 12:27:32 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_219516579
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:19 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als hij kinderen heeft en bij zijn ex slaapt wel. Dat was de vorige keer het probleem. En als hij en ik eerst beiden zeggen dat we monogaam zijn, zoenen, en dan wil hij ineens anderen zien, dan stellen afspraken en wensen ook niks voor.
Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.

Jij zou helemaal niet meer moeten daten tot je je eigen shit op orde hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 17 december 2025 @ 12:34:15 #202
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219516627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:36 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als je op de eerste date uren zoent en 24/7 praat mag je monogamie eisen hoor.
Whutt?? :D :D
Dit is een lachertje _O-
Maar onrealistische verwachtingen van iemand die als de dood is voor echt contact , ik lees vooral projectie en een iemand die controle nodig heeft uit onzekerheid.
Wat een eenzaam en leeg leven moet jij hebben.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 12:40:34 #203
16180 crew  CoolGuy
pi_219516660
quote:

[..]
Ja, dat mag je al-tijd eisen. Degene waar je dat van eist mag dat ook al-tijd weigeren.
pi_219516810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat is leuk, dus je projecteert die ervaring op elke andere man, en in plaats van te snappen dat dit een probleem is dat bij jou ligt, probeer je alle mogelijke redenen om bedrogen te worden te elimineren. Dat is onrealistisch, en dat blijkt in de praktijk ook wel, want je merkt dat je gedoe niet geaccepteerd wordt.

Ik ben het eens met het laatste maar ik heb een patroon van bedrogen worde.
pi_219516824
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat mag je al-tijd eisen. Degene waar je dat van eist mag dat ook al-tijd weigeren.
Eens, maar het is smerig als je zegt dat je akkoord gaat, zoent, en dan toch hetgene doet wat jij wil. Als je wil multidaten doe dat meb een vrouw die dat ok vindt.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:03:34 #206
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219516827
Je hebt wel meer destructieve patronen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219516834
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:34 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Whutt?? :D :D
Dit is een lachertje _O-
Maar onrealistische verwachtingen van iemand die als de dood is voor echt contact , ik lees vooral projectie en een iemand die controle nodig heeft uit onzekerheid.
Wat een eenzaam en leeg leven moet jij hebben.
Een lachertje?! Dat zegt wat over jou, dat jij verwacht dat vrouwen 100% geven en jij ze mag jnruilen.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:04:56 #208
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219516840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:

[..]
Een lachertje?! Dat zegt wat over jou, dat jij verwacht dat vrouwen 100% geven en jij ze mag jnruilen.
Nee maar ik dat wijt ik aan het feit dat je erge moeite hebt met het lezen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219516852
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:37 schreef Ansa het volgende:

[..]
Niet gezien, wel dat hij niet vreemdgaat. Ik ben niet 24/7 aan het appen waar hij is maar ik paniek wel als hij niet reageert.
Wat ongezond. Als mijn vriend niet direct terugappt denk ik dat hij het druk heeft of even geen zin heeft om terug te appen. Hij hoeft niet continu klaar te staan om mij te antwoorden.

Ik app zelf ook niet altijd direct terug. Lijkt me niet meer dan normaal.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 17 december 2025 @ 13:09:27 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219516866
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:06 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Wat ongezond. Als mijn vriend niet direct terugappt denk ik dat hij het druk heeft of even geen zin heeft om terug te appen. Hij hoeft niet continu klaar te staan om mij te antwoorden.

Ik app zelf ook niet altijd direct terug. Lijkt me niet meer dan normaal.
Ik heb gisteren zelfs een paar appjes niet gelijk beantwoord omdat ik met Duolingo bezig was en 3-voudige punten kreeg voor x minuten, dus die appjes zijn pas na die x minuten beantwoord.
Sorry jeweetwelwie :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 13:16:39 #211
16180 crew  CoolGuy
pi_219516918
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:03 schreef Ansa het volgende:

[..]

Hoe maakt dat wat ik zeg anders?

Een vogel (jij) die land op een tak (je partner) in een boom, doet dat niet omdat hij vertrouwen heeft in dat de tak niet breekt, maar omdat hij vertrouwen heeft in zijn eigen vleugels mocht de tak wel breken.
  Moderator woensdag 17 december 2025 @ 13:17:27 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_219516925
Laten we aub dat kloonhunten achterwege laten. :)
  woensdag 17 december 2025 @ 13:20:31 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219516943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
Laten we aub dat kloonhunten achterwege laten. :)
Geen intentie tot hunten, ook niet fit genoeg, ik had alleen rinkelende alarmbellen toen ik las over een ex die bij z'n ex "voor de kinderen" bleef slapen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219517723
quote:
Misschien kun je beter niet meer op de eerste date zoenen en kun je daar beter mee wachten, vooral omdat je snel verliefd wordt zodra je gezoend hebt.
pi_219517810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien kun je beter niet meer op de eerste date zoenen en kun je daar beter mee wachten, vooral omdat je snel verliefd wordt zodra je gezoend hebt.
Eens, maar hij lovebombede al enorm voor de date en het voelde toen al als een relatie. In het vervolg doe ik rustiger aan.
  woensdag 17 december 2025 @ 15:19:24 #216
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_219517834
TS is een strebertje die zichzelf wil profileren ten koste van anderen

En mensen die zichzelf 'te lief' vinden, voelen zich moreel verheven boven anderen

Misschien omschrijf je jezelf ook wel als 'heel gevoelig persoon' die zogenaamd door niemand wordt begrepen

Uiteindelijk levert je die houding geen ene ruk op voor je dus grijp jezelf bij de kloten en toon wat zelfrespect en realiteitszin
Le Diable
  woensdag 17 december 2025 @ 17:18:12 #217
545 dop
:copyright: dop
pi_219518611
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Ansa het volgende:

[..]
Eens, maar hij lovebombede al enorm voor de date en het voelde toen al als een relatie. In het vervolg doe ik rustiger aan.
Hoe snel heb jij door dat iemand bij je past, en hoe snel is de ander in staat om een serieuze relatie aan te gaan?

Ik zou zeggen tegen de tijd dat je de boel een beetje hebt afgetast en elkaar vaker hebt gezien en gesproken.
En wat mij betreft dat er ook wat is afgetast op het fysieke vlak, zoenen, knuffelen, eventueel sex.
De grens bepaal je zelf.
Of iemand verder aan je standaarden voldoet ontdek je gaandeweg. Geniet eerst eens van het spel zonder gelijk hoge eisen te stellen. Heeft geen enkele zin. En als je dan toch op iemand afknapt omdat hij niet voldoende aandacht voor je heeft, dan is dat prima, maar stel niet gelijk eisen, accepteer dat je in het aftasten kunt ontdekken dat je niet voldoende bij elkaar past.
Als je angst is dat het verleden zich herhaalt, besef dan dat het jouw verleden is en jij moet leren omgaan met je angsten en teleurstellingen uit het verleden. En in het heden met een nieuwe date gewoon weer vanaf nul begint. Nieuwe kans nieuwe mogelijkheden en nieuwe ontdekkingstocht. Aftasten en voelen, niet gelijk van alles bedenken, of eisen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219519095
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 17:18 schreef dop het volgende:

[..]
Hoe snel heb jij door dat iemand bij je past, en hoe snel is de ander in staat om een serieuze relatie aan te gaan?

Ik zou zeggen tegen de tijd dat je de boel een beetje hebt afgetast en elkaar vaker hebt gezien en gesproken.
En wat mij betreft dat er ook wat is afgetast op het fysieke vlak, zoenen, knuffelen, eventueel sex.
De grens bepaal je zelf.
Of iemand verder aan je standaarden voldoet ontdek je gaandeweg. Geniet eerst eens van het spel zonder gelijk hoge eisen te stellen. Heeft geen enkele zin. En als je dan toch op iemand afknapt omdat hij niet voldoende aandacht voor je heeft, dan is dat prima, maar stel niet gelijk eisen, accepteer dat je in het aftasten kunt ontdekken dat je niet voldoende bij elkaar past.
Als je angst is dat het verleden zich herhaalt, besef dan dat het jouw verleden is en jij moet leren omgaan met je angsten en teleurstellingen uit het verleden. En in het heden met een nieuwe date gewoon weer vanaf nul begint. Nieuwe kans nieuwe mogelijkheden en nieuwe ontdekkingstocht. Aftasten en voelen, niet gelijk van alles bedenken, of eisen.
Dat aftasten kan gewoon monogaam. Je trouwt niet meteen.

Ik ga me niet hechten aan iemand die mij als optie behandelt,ik ga niet zoenen met iemand die sejs heeft met anderen.
pi_219519102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:19 schreef SemperLibertas het volgende:
TS is een strebertje die zichzelf wil profileren ten koste van anderen

En mensen die zichzelf 'te lief' vinden, voelen zich moreel verheven boven anderen

Misschien omschrijf je jezelf ook wel als 'heel gevoelig persoon' die zogenaamd door niemand wordt begrepen

Uiteindelijk levert je die houding geen ene ruk op voor je dus grijp jezelf bij de kloten en toon wat zelfrespect en realiteitszin
Ik ben niet lief, ik geef teveel uit onzekerheid.
  woensdag 17 december 2025 @ 19:29:49 #220
545 dop
:copyright: dop
pi_219519429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 18:39 schreef Ansa het volgende:

[..]
Dat aftasten kan gewoon monogaam. Je trouwt niet meteen.
zoek eens op wat monogaam betekent, om monogaam te zijn moet je een relatie hebben, iets wat je in de beginfase nog niet hebt.
quote:
Ik ga me niet hechten aan iemand die mij als optie behandelt
daten is letterlijk uitvinden of je een optie voor elkaar bent. Onmogelijk om dat van af 0 gelijk te weten.
quote:
,ik ga niet zoenen met iemand die sejs heeft met anderen.
dat laatste snap ik.
Maar probeer niet teveel regeltjes voor jezelf en de ander te maken, zonder dat je enige kans hebt gehad wat af te tasten en verkennen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_219519575
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:29 schreef dop het volgende:

[..]
zoek eens op wat monogaam betekent, om monogaam te zijn moet je een relatie hebben, iets wat je in de beginfase nog niet hebt.
[..]
daten is letterlijk uitvinden of je een optie voor elkaar bent. Onmogelijk om dat van af 0 gelijk te weten.
[..]
dat laatste snap ik.
Maar probeer niet teveel regeltjes voor jezelf en de ander te maken, zonder dat je enige kans hebt gehad wat af te tasten en verkennen.
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.

Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
  woensdag 17 december 2025 @ 19:55:23 #222
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219519681
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:44 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nee, je kan ook met een persoon tegelijk daten. Dat was voor de apps de norm.

Verder zijn mensen geen opties. Een optie betekent dat jij om mij moet strijden met 5 anderen.
Jij bent verslaafd aan die apps en aan oppervlakkige bevestiging , dus je krijgt precies waar je om vraagt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219519702
Ik begrijp werkelijk niet waarom het nodig zou zijn om met vijf vrouwen meerdere dates per week te plannen. Na één of twee dates heb je toch al wel door of iemand interessant genoeg is om voorlopig op te focussen. Ik weet niet welke emotioneel kille persoon het normaal vindt om met vijf mensen tegelijk te gaan zoenen, met vijf mensen halve relaties te starten waarbij je praat over jouw werk, je privéproblemen, alle andere zaken, terwijl je eigenlijk nog steeds niet weet wie nou goed genoeg is. En misschien is het voor mannen een leuk idee dat zij de kiezer zijn, maar wat als die vrouw dat ook doet? Vind je het ook gewoon prima dat jij een halve relatie begint met iemand waarbij je gevoelens krijgt, en zij ondertussen nog een Excel-bestandje bijhoudt wie ze nou het leukste vindt? Ik snap het niet. Je kan meerdere mensen per jaar daten door gewoon meerdere dates achter elkaar te hebben met één persoon, en zodra je dat niet voelt, dan pas weer verder te gaan swipen. Bovendien kan je ook niet kiezen of je iemand nou leuk genoeg vindt of niet als je diegene maar één uur per week ziet. Als je iemand vijf uur per week ziet, dan heb je al sneller door of diegene bij jou past en kun je ook veel sneller naar de volgende. Ik heb het idee dat de meeste mannen die multidaten dat gewoon doen om hun ego te strelen, omdat ze dan het idee hebben van een harem, maar eigenlijk totaal niet willen investeren in de ander.
pi_219519709
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jij bent verslaafd aan die apps en aan oppervlakkige bevestiging , dus je krijgt precies waar je om vraagt
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
pi_219519764
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 19:57 schreef Ansa het volgende:

[..]
Als mannen nou weer vrouwen aanspreken in koffietentjes, bij concerten, of het strand zijn er geen apps nodig.
Mannen komen niet in koffietentjes,
Bij concerten hoor je niet te praten en op t strand, ehh, op t strand is het de laatste jaren niet meer gezellig 😇.
Tenzij je een fatbike hebt,.die gaan wel massaal naar het strand

Maar serieus. De tendens lijkt wel in deze maatschappij dat veel vrouwen niet eens meer aangesproken willen worden in bv sportscholen enzo.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')