Wat is daar zo kwetsend aan? Ik snap dat het een afknapper is, maar waarom raakt het jou zo diep dat het kwetst? Hij is de leugenaar. Als de leugen uitkomt, blijkt dat jij te goed van vertrouwen was. Dat pleit in principe voor jou, tegen hem.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:19 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee. Er zijn genoeg mannen die dat ook zijn. Ik word gekwetst als ze liegen dat ze het zijn. Dát is immoreel. Als een man openlijk poly is laat ik hem links liggen.
Nee, jij laat je gewoon 5 maanden gebruiken en guess what, na jou doet hij het weer want door jouw gemoeder komt hij ermee weg. Terwijl ik denk dat jij veel meer mag eisen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:06 schreef Koettie het volgende:
Haha, wat haal je mij nou aan in het andere topic? Je kent de situatie niet eens, was eigenlijk vervelender voor hem dan voor mij qua commitment. Jammer dat je het uit verband trekt, was voornamelijk om aan te geven dat open en eerlijk communicatie onmisbaar is gezien niet iedereen dezelfde maatstaf heeft.
Ik wel. Reddit en AWDTSG zitten er ook vol mee.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:08 schreef Koettie het volgende:
Ik ken de ze vrouwen niet hoor? Een man met een karton doos als salontafel is exit.
Daar zit je zelf toch ook?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:11 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik wel. Reddit en AWDTSG zitten er ook vol mee.
Omdat ik er onzeker, amgstig en verdrietig door ben.quote:Op donderdag 18 december 2025 10:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is daar zo kwetsend aan? Ik snap dat het een afknapper is, maar waarom raakt het jou zo diep dat het kwetst? Hij is de leugenaar. Als de leugen uitkomt, blijkt dat jij te goed van vertrouwen was. Dat pleit in principe voor jou, tegen hem.
Helemaal niet, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:09 schreef Ansa het volgende:
[..]
Nee, jij laat je gewoon 5 maanden gebruiken en guess what, na jou doet hij het weer want door jouw gemoeder komt hij ermee weg. Terwijl ik denk dat jij veel meer mag eisen.
En ik ben niet in een misandristische rantbui nu. Ook vrouwen gedragen zich kut. Maar die worden aansprakelijk gehouden. De vriendin die vreemdging is toe tertijd uitgekotst door ons.
Want dat goed van vertrouwen zijn raak je op die manier natuurlijk wel kwijt. Dan ben je de volgende keer zo op je hoede, dat het niet leuk meer is.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:12 schreef Ansa het volgende:
[..]
Omdat ik er onzeker, amgstig en verdrietig door ben.
Ja, dan had je dat zo moeten zeggen. Nu leek het alsof jij hebt gewacht op hem. Maar zoals dat ken ik er honderden.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:14 schreef Koettie het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat maak jij ervan.Ik was (openlijk) poly en hij begreep dat niet zo goed als monogame man zonder ervaring ermee. Hij vond een stempel erop plakken lastig, wat ik me goed kan voorstellen. Niemand heeft niemand gebruikt. Zijn nog steeds samen en niemand heeft niemand gebruikt.
Ik ben nu een kattenvrouwtje en het is zoveel fijner/veiliger.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want dat goed van vertrouwen zijn raak je op die manier natuurlijk wel kwijt. Dan ben je de volgende keer zo op je hoede, dat het niet leuk meer is.
Wat dat betreft is het hele dating/relatie-gedoe soms wel een nare loterij.
Als ik zelf niet ‘toevallig’ tegen mijn partner aan was gelopen, was ik waarschijnlijk een kattenvrouwtje gebleven.
Overigens zonder kattenstront op de vloer.
Ja, maar dat is het perspectief wat jij eruit haalt en niet hoe ik het bracht. Mijn punt ging over dat niet iedereen op hetzelfde niveau en tempo denkt over relaties (aangaan) en dan dat altijd een onderwerp van gesprek moet zijn. Jij maakt er een dader-slachtoffer verhaal van.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:18 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ja, dan had je dat zo moeten zeggen. Nu leek het alsof jij hebt gewacht op hem. Maar zoals dat ken ik er honderden.
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.quote:
Ik zei tegen de laatste man dat ik monogaam ben, een persoon tegelijk date, en dat ook van hem verwacht als hij met mij wil daten. Hij zei sat hij heel monogaam is. Twee weken later waren er ineens andere dates want zijn vrienden zeidem dat het mocht, en omdat ik hem unmatcht had zei hij dat ik nooit dat gesprek had gehad.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:21 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het perspectief wat jij eruit haalt en niet hoe ik het bracht. Mijn punt ging over dat niet iedereen op hetzelfde niveau en tempo denkt over relaties (aangaan) en dan dat altijd een onderwerp van gesprek moet zijn. Jij maakt er een dader-slachtoffer verhaal van.
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.
Ze bestaan alleen om je zo lang mogelijk bij ze te houden, wat views is hopelijk reclame is hopelijk inkomsten.
Daarom heeft iedereen altijd zo snel gelijk op dat soort platforms, wat natuurlijk helemaal niet kan, maar wel heel erg in stand gehouden wordt. Vooral in elkaars ellendigheid, want negatieve emoties gaan het snelst.
Maarreuuh.. "mindere" mensen? Seriously? Wat geeft jouw het recht om mensen te classificeren in meer of minder?
Interessante drogreden, maar geen valide argument.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:30 schreef Ansa het volgende:
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.
Ja. En dat is kut en balen en tuurlijk word je daar onzeker van. Maar is niet echt een reactie op wat ik zeg toch?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:29 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zei tegen de laatste man dat ik monogaam ben, een persoon tegelijk date, en dat ook van hem verwacht als hij met mij wil daten. Hij zei sat hij heel monogaam is. Twee weken later waren er ineens andere dates want zijn vrienden zeidem dat het mocht, en omdat ik hem unmatcht had zei hij dat ik nooit dat gesprek had gehad.
Iemand die abusive is is in mijn ogen minderwaardig.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:27 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Reddit is geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Geen één (social) media overigens.
Ze bestaan alleen om je zo lang mogelijk bij ze te houden, wat views is hopelijk reclame is hopelijk inkomsten.
Daarom heeft iedereen altijd zo snel gelijk op dat soort platforms, wat natuurlijk helemaal niet kan, maar wel heel erg in stand gehouden wordt. Vooral in elkaars ellendigheid, want negatieve emoties gaan het snelst.
Maarreuuh.. "mindere" mensen? Seriously? Wat geeft jouw het recht om mensen te classificeren in meer of minder?
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Interessante drogreden, maar geen valide argument.
Pardon? Elke vrouw heeft zulke verhalen?quote:Op donderdag 18 december 2025 11:30 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen en bijna elke vrouw heeft zulke verhalen.
Ehm.... je eerste bewering van "mindere mensen" was helemaal niet beperkt tot mensen die abusive zijn.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:37 schreef Ansa het volgende:
[..]
Iemand die abusive is is in mijn ogen minderwaardig.
Je hoeft niet zo uit de hoogte te doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.
Het spijt me. Ik zie in mijn tekst geen argument en ook niet het argument dat dit buiten socials niet voorkomt.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
Toch maar eens een studie doen. Jouw argument was dat ditbuiten socials niet voorkomt. Ik zeg van wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |