In My Life zit in die andere AWS-reclame, ook meer dan +400.quote:
Muziek die op de een of andere manier als 'funky' te kenschetsen valt, ligt vaak niet zo lekker.quote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van mij 18 van de 35.
Het viel me op dat tussen alle Nederlandse wansmaak een Nederlandse topband als de Urban Dance Squad gewoon helemaal niet in de lijst staat
quote:Op maandag 15 december 2025 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we al gejuicht om het feit dat er geen Bart-mix is?
quote:Op maandag 15 december 2025 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Dat de Pet Shop Boys twee keer zijn gestegen (en 's nachts in hetzelfde uur twee keer voorbijkomen) neemt niet weg dat ik het waardeloos vind.quote:Op donderdag 4 december 2025 23:48 schreef DJ11 het volgende:
De Top 2000 is voor mij een beetje zoals Sinterklaas.Ik geloof er niet meer in.
Vorig jaar heb ik uit protest een lijst met 35 prachtige nummers van de laatste jaren ingediend die niet in de keuzelijst staan. Dit jaar heb ik, tegen beter weten in, mijn lijst van 2023 erbij gepakt. En dat louter om een bepaald duo (geen prijzen te winnen met raden) wat extra te steunen én een aantal andere nummers tactisch te steunen.
Ik kan gewoon niet zo veel met een keuzelijst waar Being Boring niet in staat, maar wél ALF (die buitenaardse pop van die comedyserie) met Stuck On Earth. Het enige lichtpuntje is dat All I Ask van Crowded House in de keuzelijst staat. Een prachtige albumtrack én een nummer dat in mijn Top 250 allertijden staat.![]()
Mijn stemlijst - cursief zijn vrije keuzes
Adamski & Seal - Killer
A-ha - The Sun Always Shines On TV
Louis Armstrong - What A Wonderful World 863 (-94)
The Beach Boys - God Only Knows 17 (+36) zeer terechte opmars
The Beatles - The Long And Winding Road 1024 (-154)
Crowded House - All I Ask
Crowded House - Four Seasons In One Day 1106 (-167) schande....
The Everly Brothers - Crying In The Rain
Freiheit - Keeping The Dream Alive
The Human League - Don't You Want Me 1534 (-141)
Hurts - Wonderful Life
Billy Joel - Leningrad 686 (-161)
Elton John - Your Song 186 (-51)
The KLF - Last Train To Trancentral
John Lennon - Imagine 54 (-8)
Phil Lynott - Old Town
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
The Motors - Airport
New Order - True Faith
Pet Shop Boys - Always On My Mind
Pet Shop Boys - Being Boring
Pet Shop Boys - Can You Forgive Her?
Pet Shop Boys - Go West
Pet Shop Boys - Heart
Pet Shop Boys - It's A Sin 1348 (+117) hoogste notering sinds 2016
Pet Shop Boys - Left To My Own Devices
Pet Shop Boys - Suburbia
Pet Shop Boys - West End Girls 1355 (+146) hoogste notering sinds 2016
Procol Harum - A Salty Dog
Procol Harum - Homburg
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
Al Stewart - Year Of The Cat 595 (+50)
Wax - Bridge To Your Heart
Steve Winwood - While You See A Chance
Lijst is al jaren verlept. Het was vooral het topic en het geklaag er over wat nog leven bracht.quote:Op maandag 15 december 2025 17:58 schreef asco het volgende:
Ik heb nog één mening over deze lijst en ga ook niet veel meer luisteren. Misschien een avondje/nacht.
Het is om zeep.
Er staat zo veel bagger in dat je vrijwel geen uur kunt luisteren zonder je minstens één keer kapot te ergeren. Ik hoop dat op het werk Veronica gewoon aan blijft staan. Buiten werktijd om luister is sowieso geen radio. Behalve die ene bazenzender danquote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijst is al jaren verlept. Het was vooral het topic en het geklaag er over wat nog leven bracht.
Gelukkig staat er wel nog genoeg goede muziek in om het op de achtergrond aan te hebben staan.
Hier op het werk staat lekker Radio10 de Top 4000 aan.quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er staat zo veel bagger in dat je vrijwel geen uur kunt luisteren zonder je minstens één keer kapot te ergeren. Ik hoop dat op het werk Veronica gewoon aan blijft staan. Buiten werktijd om luister is sowieso geen radio. Behalve die ene bazenzender dan
Dat dus ja.quote:Op maandag 15 december 2025 18:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier op het werk staat lekker Radio10 de Top 4000 aan.
Dat is een heerlijke lijst. Ja af en toe wat slechts, maar ook een hoop moois. Weinig "waan van de dag" gezeik zoals in de Top2000.
Die heb ik altijd vakkundig weten te ontwijken door te gaan stappen op kerstavond.quote:Op maandag 15 december 2025 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Er is ook een hoop meuk weer uit (en wat pareltjes).quote:Op maandag 15 december 2025 18:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Van de 2000 beste gemaakte platen ooit, is ook niet veel meer overWat een ellende is er dit jaar nieuw in die lijst gekomen zeg.
Of door de Snob aan te zetten.quote:Op maandag 15 december 2025 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik altijd vakkundig weten te ontwijken door te gaan stappen op kerstavond.
Nooit geluisterd. Wel de Tijdloze 100 vroeger voor wat afwisseling.quote:
Volgend jaar de Kabouterdans er in stemmenquote:
Hoeft van mij niet per se.quote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar de Kabouterdans er in stemmen
Goed idee!quote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar de Kabouterdans er in stemmen
Dank u!quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef mitt het volgende:
Zijn de luistercijfers nog steeds zo hoog als pakweg 10 jaar geleden?
Dan maakt het voor radio2 verder natuurlijk weinig uit wat er in de lijst staan..
Sowieso vaak rond het hele uur. Tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik + nieuws + weer een tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik.quote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit geluisterd. Wel de Tijdloze 100 vroeger voor wat afwisseling.
Ik luister dan meestal zelf wat nummers die ik heb gemist in de uren dat ik sliep of weg was.quote:Op maandag 15 december 2025 18:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sowieso vaak rond het hele uur. Tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik + nieuws + weer een tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik.
En regelmatig blijf ik dan ook wat langer bij de Snob hangen.
Dit, en zelfs in de eerste jaren was het niet allemaal goed wat er in stond (hollenboer) waar de jaren ‘90 en iets alternatievere muziek structureel geweerd werden(zelfs Pearl Jam of GnR was te spannend) was er een hoop meuk in de lijst, maar dat is snel vergeten.quote:Op maandag 15 december 2025 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is ook een hoop meuk weer uit (en wat pareltjes).
2014: 7,2 miljoen luisteraarsquote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef mitt het volgende:
Zijn de luistercijfers nog steeds zo hoog als pakweg 10 jaar geleden?
Dan maakt het voor radio2 verder natuurlijk weinig uit wat er in de lijst staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |