Er staat zo veel bagger in dat je vrijwel geen uur kunt luisteren zonder je minstens één keer kapot te ergeren. Ik hoop dat op het werk Veronica gewoon aan blijft staan. Buiten werktijd om luister is sowieso geen radio. Behalve die ene bazenzender danquote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Lijst is al jaren verlept. Het was vooral het topic en het geklaag er over wat nog leven bracht.
Gelukkig staat er wel nog genoeg goede muziek in om het op de achtergrond aan te hebben staan.
Hier op het werk staat lekker Radio10 de Top 4000 aan.quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er staat zo veel bagger in dat je vrijwel geen uur kunt luisteren zonder je minstens één keer kapot te ergeren. Ik hoop dat op het werk Veronica gewoon aan blijft staan. Buiten werktijd om luister is sowieso geen radio. Behalve die ene bazenzender dan
Dat dus ja.quote:Op maandag 15 december 2025 18:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier op het werk staat lekker Radio10 de Top 4000 aan.
Dat is een heerlijke lijst. Ja af en toe wat slechts, maar ook een hoop moois. Weinig "waan van de dag" gezeik zoals in de Top2000.
Die heb ik altijd vakkundig weten te ontwijken door te gaan stappen op kerstavond.quote:Op maandag 15 december 2025 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we al gejuicht om het feit dat er geen Bart-mix is?
Er is ook een hoop meuk weer uit (en wat pareltjes).quote:Op maandag 15 december 2025 18:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Van de 2000 beste gemaakte platen ooit, is ook niet veel meer overWat een ellende is er dit jaar nieuw in die lijst gekomen zeg.
Of door de Snob aan te zetten.quote:Op maandag 15 december 2025 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik altijd vakkundig weten te ontwijken door te gaan stappen op kerstavond.
Nooit geluisterd. Wel de Tijdloze 100 vroeger voor wat afwisseling.quote:
Volgend jaar de Kabouterdans er in stemmenquote:
Hoeft van mij niet per se.quote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar de Kabouterdans er in stemmen
Goed idee!quote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar de Kabouterdans er in stemmen
Dank u!quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef mitt het volgende:
Zijn de luistercijfers nog steeds zo hoog als pakweg 10 jaar geleden?
Dan maakt het voor radio2 verder natuurlijk weinig uit wat er in de lijst staan..
Sowieso vaak rond het hele uur. Tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik + nieuws + weer een tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik.quote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nooit geluisterd. Wel de Tijdloze 100 vroeger voor wat afwisseling.
Ik luister dan meestal zelf wat nummers die ik heb gemist in de uren dat ik sliep of weg was.quote:Op maandag 15 december 2025 18:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sowieso vaak rond het hele uur. Tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik + nieuws + weer een tergend lang reclameblok vol zorgverzekeringsgezeik.
En regelmatig blijf ik dan ook wat langer bij de Snob hangen.
Dit, en zelfs in de eerste jaren was het niet allemaal goed wat er in stond (hollenboer) waar de jaren ‘90 en iets alternatievere muziek structureel geweerd werden(zelfs Pearl Jam of GnR was te spannend) was er een hoop meuk in de lijst, maar dat is snel vergeten.quote:Op maandag 15 december 2025 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is ook een hoop meuk weer uit (en wat pareltjes).
2014: 7,2 miljoen luisteraarsquote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef mitt het volgende:
Zijn de luistercijfers nog steeds zo hoog als pakweg 10 jaar geleden?
Dan maakt het voor radio2 verder natuurlijk weinig uit wat er in de lijst staan..
Ah!quote:Op maandag 15 december 2025 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2014: 7,2 miljoen luisteraars
2024: 6,9 miljoen
Dat kun je ook zeggen van dat verschrikkelijke "Houdini" van schreeuwlelijk Eminem, terwijl de Steve Miller Band met geen enkel nummer in de lijst staat.quote:Op maandag 15 december 2025 18:57 schreef ok01 het volgende:
Wel bijzonder dat Sunrise van Simply Red er in staat, maar dat I Can't go for that nergens te bekennen is
Sinds 2023 worden de luistercijfers per week bijgehouden en zijn de cijfers blijkbaar wat accurater. Nog wat cijfers:quote:
Ze willen waarschijnlijk ook een zo breed mogelijk publiek aanspreken.quote:Op maandag 15 december 2025 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds 2023 worden de luistercijfers per week bijgehouden en zijn de cijfers blijkbaar wat accurater. Nog wat cijfers:
2014: 7,2 miljoen luisteraars
2015: 8,1 miljoen
2023: 7,1 miljoen
2024: 6,9 miljoen
Verder geen idee. Gaat meer over marktaandeel over maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |