abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219500077
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 11:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het is gewoon niet waar dat de overheid de schouders ophaalt voor Nederlanders in buitenlandse gevangenissen, maar wel voor psychopaat Joran die twee vrouwen heeft vermoord, vrouwen verhandeld, drugs heeft gehandeld, mensen afgeperst en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Dat is niet een gevalletje pech of naïeve domheid.
twee vrouwen?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 15 december 2025 @ 11:57:16 #102
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219500088
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:56 schreef StaceySinger het volgende:

[..]
twee vrouwen?
Nou oké, een bewezen, andere is een vermoeden.
Maar dat hij met haar dood te maken heeft, staat wel vast.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219500096
Kijk. Joran is natuurlijk de laatste waar je medelijden mee zou moeten hebben.
Zijn daden en zijn walgelijke gedrag daarna (moeder chanteren/manipuleren/oplichten weet ik het), zijn op geen enkele manier goed te praten.

Maar dat wil niet zeggen dat gevangenissen zoals deze zouden moeten bestaan. Als ik daar zou zitten en pas over 20 jaar vrij zou kunnen komen, dan zou ik (denk ik) er ook een eind aan maken. Als jij op een dag geen enkel lichtpuntje hebt, als het altijd koud is, als je 24/7 af moet zien, echt afzien, dat is onmenselijk.

Zijn straf moet (mijns inziens) vrijheidsbeperking zijn, niet "marteling". Het is voor iemand die niet in die omstandigheid zit lastig voor te stellen hoe vreselijk dat is.

Gevangenen in Nederland die lang zitten, hebben het niet koud, hebben genoeg te eten, hebben wel lichtpuntjes om naar uit te kijken (familiebezoek, tafeltennisen, bieb bezoek etc weet ik het). Dit is hier blijkbaar totaal niet het geval. Als medewerkers maar 3 maanden daar mogen zijn omdat het anders teveel Hel is, dan weet je dat het voor gevangenen beyond hel is.

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk wel zijn eigen verdienste dat hij daar zit.
  maandag 15 december 2025 @ 12:00:57 #104
438527 MissButterflyy
pi_219500115
  Miss 200.000.000! maandag 15 december 2025 @ 12:04:19 #105
367000 roos94
  maandag 15 december 2025 @ 12:06:27 #106
438527 MissButterflyy
pi_219500156
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ahh arm jochie ;(
Wat is de reden dat hij daar naartoe is overgeplaatst?
Hij gedroeg zich geloof ik niet in die andere gevangenis, toch?
  maandag 15 december 2025 @ 12:25:28 #107
319979 Fok-it
All is well
pi_219500316
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 12:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is de reden dat hij daar naartoe is overgeplaatst?
Hij gedroeg zich geloof ik niet in die andere gevangenis, toch?
Volgens mij als ik Wikipedia goed begrijp heeft zijn advocaat het aangevochten om naar een minder strenge gevangenis te mogen vanwege mishandeling maar is hij weer teruggestuurd vanwege drugssmokkel.

Toen had hij vast zijn bijbel laten liggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219500366
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2025 11:57 schreef koemleit het volgende:
Zijn daden en zijn walgelijke gedrag daarna (moeder chanteren/manipuleren/oplichten weet ik het), zijn op geen enkele manier goed te praten.

Maar dat wil niet zeggen dat gevangenissen zoals deze zouden moeten bestaan. Als ik daar zou zitten en pas over 20 jaar vrij zou kunnen komen, dan zou ik (denk ik) er ook een eind aan maken. Als jij op een dag geen enkel lichtpuntje hebt, als het altijd koud is, als je 24/7 af moet zien, echt afzien, dat is onmenselijk.

Zijn straf moet (mijns inziens) vrijheidsbeperking zijn, niet "marteling". Het is voor iemand die niet in die omstandigheid zit lastig voor te stellen hoe vreselijk dat is.

Gevangenen in Nederland die lang zitten, hebben het niet koud, hebben genoeg te eten, hebben wel lichtpuntjes om naar uit te kijken (familiebezoek, tafeltennisen, bieb bezoek etc weet ik het). Dit is hier blijkbaar totaal niet het geval. Als medewerkers maar 3 maanden daar mogen zijn omdat het anders teveel Hel is, dan weet je dat het voor gevangenen beyond hel is.

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk wel zijn eigen verdienste dat hij daar zit.
Mwa, je kunt het ook zo bekijken: hij heeft 2 dochters vermoord. Dochters, met ouders van wie hun kind nu dood is, helemaal door hem. Ouders die hun kind hebben zien opgroeien, opvoed hebben, liefde hebben gegeven en gekregen, en nu alles moeten missen door zo'n stuk stront. Dan is deze straf helemaal niet zo erg. Dan mag het van mij nog veel harder.

Van mij mag hij elke dag gruwelijk pijn lijden. Ik heb er echt 0 medelijden mee.
pi_219500422
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2025 12:28 schreef Feola het volgende:

[..]
Mwa, je kunt het ook zo bekijken: hij heeft 2 dochters vermoord. Dochters, met ouders van wie hun kind nu dood is, helemaal door hem. Ouders die hun kind hebben zien opgroeien, opvoed hebben, liefde hebben gegeven en gekregen, en nu alles moeten missen door zo'n stuk stront. Dan is deze straf helemaal niet zo erg. Dan mag het van mij nog veel harder.

Van mij mag hij elke dag gruwelijk pijn lijden. Ik heb er echt 0 medelijden mee.
dit was precies de reactie waar ik bang voor was.
En het probleem is dat jij redeneert vanuit "GEEN STRAF IS ERG GENOEG".

Altijd als iemand ergens meldt dat ie een straf "te zwaar" vindt, gaat het bij een aantal personen mis in het hoofd. Die denken dat jij vindt dat die persoon geen straf verdient, of dat je z'n daden goed praat. Dat is natuurlijk niet zo.
(politieke) figuren die pleiten voor "anders' straffen, worden altijd geframed als "je vindt het eigenlijk allemaal neit zo erg, je keurt het eigenlijk een soort van goed". Terwijl onderzoek op onderzoek uitwijst dat een landen met zwaardere straffen niet minder criminaltieit hebben.

En moord (en bv ook verkrachting) is zo gruwelijk dat als de straf 10 jaar is. Er altijd iemand roept! 15 jaar!. Als je dan wil betogen dat 10 jaar qua bestraffing fors genoeg is, je altijd het plakaat op krijgt van iemand die de daad an sich goed probeert te praten.

Verder heb jij het over medelijden, maar daar heb ik het niet over. Straffe moeten humaan zijn, menselijk. Want ook 45 jaar in een Nederlandse (hotel) cel is beyond kut. Maar geen marteling.
pi_219500459
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
We hadden hem kunnen afschieten.
Waarom mag dit blijven staan? Ik heb voor minder een ban gehad.
pi_219500477
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2025 12:28 schreef Feola het volgende:

[..]

Dus jij vindt mensenrechten maar onzin?
pi_219500485
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het ook wel raar dat Nederland nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen. Een burger in een buitenlandse gevangenis laten creperen vind ik toch niet kunnen, ongeacht wat de persoon heeft gedaan.
Precies dit. Van der Sloot is een misdadiger, maar we leven niet in de Middeleeuwen.
pi_219500528
Ik heb er geen medelijden mee.
  maandag 15 december 2025 @ 12:53:49 #114
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_219500583
ach jeetje Joran , wat sneu nu,

maar gelukkig voor iedereen is het de vandaal niet gelukt

quote:
Gehate Joran van der Sloot worstelt met leven in Peruaanse cel
.
Iemand wilde me vermoorden met een schaar

Lima/Amsterdam- De zelfmoordpoging van Joran van der Sloot afgelopen zondag in zijn Peruaanse cel wordt door justitie-autoriteiten in Lima beoordeeld als een serieuze daad, die de tweevoudig vrouwenmoordenaar zomaar het leven had kunnen kosten.

Met repen stof probeerde de inmiddels 37-jarige Nederlander zich in zijn cel te verhangen.
.
Nog maar 20 jaar joh, hou vol he
quote:
Als het inderdaad om een poging tot zelfdoding gaat, dan komt die niet geheel onverwachts.

Van der Sloot liet in eerdere interviews weten regelmatig depressief te zijn en zich af te vragen of hij het einde van zijn detentie in 2045 zou halen.
Hij werd in Peru tot 35 jaar veroordeeld wegens de moord op Stephany Flores in 2010.

Twee jaar geleden werd hij uitgeleverd aan de VS wegens de verdenking in 2005 Natalee Holloway om het leven te hebben gebracht en haar ouders te hebben afgeperst.

Joran sloot een deal met justitie. In ruil voor een bekentenis hoefde hij na het uitzitten van zijn straf in Peru niet meer naar een Amerikaanse cel.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219500622
quote:

Ik denk dat dit soort gevangenissen wel moeten bestaan. Niet voor mensen die een bank heb en beroofd maar wel voor onverbeterlijke psychopaten die meerdere slachtoffers hebben gemaakt en zelfs vanuit de cel nog doorgaan met manipuleren en slachtoffers maken.

Deze man heeft zo ongekend veel leed veroorzaakt en zelfs vanuit de cel nog de ouders van Hollowee afgeperst. Ik denk dat het voor veel veel mensen een stuk genoegdoening geeft om te zien dat dat stuk uitschot lijdt in de cel en nog een lange lijdensweg voor zich heeft.

Als hij zich van kant wil maken moet hij dat vooral doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 15 december 2025 @ 13:00:35 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219500645
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens nu.nl zwaargewond. :o
Lekker laten bloeden en pijn lijden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219500819
quote:

Heeft natuurlijk te maken met waar je de daad gepleegd hebt

Bij ons kun je een politicus vermoorden en tien jaar later sta je alweer buiten met notabene zakgeld van de overheid. Of als asielzoeker meerdere meiden verkrachten/vermoorden en als beloning warme chocolademelk en betere huisvesting.

Al die wijven zijn zo vreselijk naïef als het aankomt op dit soort psychopaten
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
  maandag 15 december 2025 @ 13:22:41 #118
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219500832
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:21 schreef Kakadylo het volgende:

[..]

Bij ons kun je een politicus vermoorden en tien jaar later sta je alweer buiten met notabene zakgeld van de overheid. Of als asielzoeker meerdere meiden verkrachten/vermoorden en als beloning warme chocolademelk en betere huisvesting.

Al die wijven zijn zo vreselijk naïef als het aankomt op dit soort figuren
Jij denkt dat je vrouwen kent als je ze wijven noemt?
pi_219500844
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
dit was precies de reactie waar ik bang voor was.
En het probleem is dat jij redeneert vanuit "GEEN STRAF IS ERG GENOEG".

Altijd als iemand ergens meldt dat ie een straf "te zwaar" vindt, gaat het bij een aantal personen mis in het hoofd. Die denken dat jij vindt dat die persoon geen straf verdient, of dat je z'n daden goed praat. Dat is natuurlijk niet zo.
(politieke) figuren die pleiten voor "anders' straffen, worden altijd geframed als "je vindt het eigenlijk allemaal neit zo erg, je keurt het eigenlijk een soort van goed". Terwijl onderzoek op onderzoek uitwijst dat een landen met zwaardere straffen niet minder criminaltieit hebben.

En moord (en bv ook verkrachting) is zo gruwelijk dat als de straf 10 jaar is. Er altijd iemand roept! 15 jaar!. Als je dan wil betogen dat 10 jaar qua bestraffing fors genoeg is, je altijd het plakaat op krijgt van iemand die de daad an sich goed probeert te praten.

Verder heb jij het over medelijden, maar daar heb ik het niet over. Straffe moeten humaan zijn, menselijk. Want ook 45 jaar in een Nederlandse (hotel) cel is beyond kut. Maar geen marteling.
Dat klopt niet wat je zegt. Ik zeg nergens dat ik zijn straf niet hoog genoeg vindt, of de straf niet erg genoeg is. Ik vind het prima dat die gast vastzit. En hij hoeft niet gemarteld te worden, of extra te lijden.

Wat ik wel vindt, als je mensen moedwillig vermoord zonder enige compassie, dat op een gegeven de grens tussen medelijden en geen medelijden vervaagd. En aangezien het lastig is om met hem medelijden te hebben, is die grens om het erg te vinden heel snel verdwenen bij mij.

En dan denk ik, joh, je zit vast in Peru, dat is niet zo slim, en je weet hoe ze daar omgaan met je. En je weet wat je kunt verwachten daar. En daar heb ik dus helemaal geen medelijden mee.
pi_219500881
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij denkt dat je vrouwen kent als je ze wijven noemt?
Volgens mij lees je niet helemaal goed
  maandag 15 december 2025 @ 13:29:44 #121
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219500900
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:28 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Volgens mij lees je niet helemaal goed
Je noemt vrouwen wijven en beweert wat over hen.
pi_219500903
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je noemt vrouwen wijven en beweert wat over hen.
Nee dat maak jij ervan
pi_219500911
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Waarom mag dit blijven staan? Ik heb voor minder een ban gehad.
Oh, het was cynisch bedoeld he.
  maandag 15 december 2025 @ 13:31:01 #124
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219500912
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:30 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Nee dat maak jij ervan
Goed, wat zeg je wel?
pi_219500932
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Goed, wat zeg je wel?
Bepaalde types bedoel ik ermee ja

Maar jij trekt het feministisch gelijk helemaal door
pi_219500947
Daarnaast is het een onschuldige term die je ook richting het positieve gebruikt
  maandag 15 december 2025 @ 13:34:06 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219500949
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:32 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Bepaalde types bedoel ik ermee ja

Maar jij trekt het feministisch gelijk helemaal door
Nou, het heeft met fatsoen te maken. Zó eigenlijk.
pi_219500957
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het heeft met fatsoen te maken. Zó eigenlijk.
'Das echt een leuk wijf zeg'

Zie jij dat als een belediging?
  maandag 15 december 2025 @ 13:35:15 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219500959
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:34 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
'Das echt een leuk wijf zeg'

Zie jij dat als een belediging?
Ja.
  maandag 15 december 2025 @ 13:36:32 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219500971
Oké on topic weer.
pi_219500972
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 13:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja.
En hier wringt dus de schoen
pi_219500986
Zodra dat (onschuldige) woord valt komt bij jou dus gelijk het stoom uit de oren klaarblijkelijk

Terwijl het eigenlijk het grootste compliment is dat je kunt krijgen
  maandag 15 december 2025 @ 14:04:55 #133
438527 MissButterflyy
pi_219501260
quote:

[..]

‘Die wijven’?
Naar, naar mannetje ben je.
  maandag 15 december 2025 @ 14:06:26 #134
438527 MissButterflyy
pi_219501286
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zodra dat (onschuldige) woord valt komt bij jou dus gelijk het stoom uit de oren klaarblijkelijk

Ja, ja, je probeert je er nu uit te lullen. Doe toch normaal.
  maandag 15 december 2025 @ 14:11:27 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_219501325
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:37 schreef Kakadylo het volgende:

Ik ben overtuigd dat het je enorm veel succes oplevert bij de dames
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219502695
Kan weinig compassie hebben. Neemt hij wel een geheim mee zijn graf.
Ook in moeilijke tijden.
pi_219502863
Mooi dat het mislukt is. Hoop dat hij zich heel slecht voelt. Lekker oplappen en hopelijk doet hij zichzelf de komende jaren nog veel meer aan.
pi_219503045
graag op anoniem
  maandag 15 december 2025 @ 17:47:21 #139
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219503376
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.
Je kunt hem ook hier 30 jaar opsluiten.
Maar waarom zou je dat doen? Welk principe dient dat?
Life is what you make it.
  maandag 15 december 2025 @ 18:05:43 #140
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219503497
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 17:47 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Maar waarom zou je dat doen? Welk principe dient dat?
Principe van mensenrechten die voor iedereen zouden moeten gelden, inclusief Nederlandse burgers.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 15 december 2025 @ 18:09:22 #141
307622 Perox
(niet de echte)
pi_219503518
Ik denk dat het land te klein zou zijn als zo'n deal werd gemaakt om Joran in een Nederlandse cel te stoppen. Er zijn veel mensen met nog steeds behoorlijke wraakgevoelens. Lees maar in dit topic. Knap gedaan wel van die jongen. Kan een type als Holleeder niet aan tippen.
  roze maandag 15 december 2025 @ 18:14:28 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219503542
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Principe van mensenrechten die voor iedereen zouden moeten gelden, inclusief Nederlandse burgers.
Moet hij maar niet in het buitenland onschuldige vrouwen vermoorden.
Your beauty never ever scared me.
pi_219503578
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.
Je kunt hem ook hier 30 jaar opsluiten.
Mafkees jij
  maandag 15 december 2025 @ 18:23:59 #144
438527 MissButterflyy
pi_219503589
Natuurlijk schort het aan mensenrechten in een land als Peru, toch vind ik dat er vele andere mensen vastzitten in dat soort landen waar Nederland zich beter voor kan inzetten.
Zoals mensen die vastzitten om hun mening, omdat ze mensenrechtenactivist zijn, of voor vrouwenrechten opkomen. Of mensen die vastzitten omdat ze homoseksueel zijn, of journalist zijn.
Joran heeft met zijn advocaat wel al verschillende zaken gevoerd om ergens anders geplaatst te kunnen worden. Dus dat kan wel.
Mocht hij die 35 jaar overleven gun ik hem z’n vrijheid verder wel. Nu maar door de zure appel heenbijten, en zich verder koest houden. Geen agressief gedrag en medegevangen neersteken, dat helpt niet echt mee. Laat maar zien dat je een modelgevangene bent.
  maandag 15 december 2025 @ 19:42:18 #145
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219504297
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dus dan maar alle criminelen wereldwijd importeren? Of als kolonialist alleen het 'eigen volk' die mensenrechten gunnen?
pi_219504424
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:22 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Mafkees jij
Jij wilt terug naar de Middeleeuwen? Misdadigers horen in de cel thuis, maar martelen is idioot.
  maandag 15 december 2025 @ 20:02:56 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219504490
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dus dan maar alle criminelen wereldwijd importeren? Of als kolonialist alleen het 'eigen volk' die mensenrechten gunnen?
Het gaat mij er om dat de NL overheid zich moet inzetten voor hun burgers. Daar horen jij en ik bijvoorbeeld ook bij.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  roze maandag 15 december 2025 @ 21:12:06 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219505399
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het gaat mij er om dat de NL overheid zich moet inzetten voor hun burgers. Daar horen jij en ik bijvoorbeeld ook bij.
Hij heeft maar 3 jaar in Nederland gewoond. Laat dan Aruba zich maar ermee bemoeien.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 15 december 2025 @ 21:54:06 #149
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_219505988
quote:

[..]

Gaat het lekker met je 'wijven'? :')
AZ
ALKMAAR
pi_219507153
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:27 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Beelden. Altijd die smerige rotgrijns, apenkop.

Joran van der Sloot wil niet meer verder leven, situatie in ‘hel op aarde’ verslechtert volgens hem elke dag

https://www.ad.nl/buitenl(...)m-elke-dag~abf4f119/
pi_219507190
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk schort het aan mensenrechten in een land als Peru, toch vind ik dat er vele andere mensen vastzitten in dat soort landen waar Nederland zich beter voor kan inzetten.
Zoals mensen die vastzitten om hun mening, omdat ze mensenrechtenactivist zijn, of voor vrouwenrechten opkomen. Of mensen die vastzitten omdat ze homoseksueel zijn, of journalist zijn.
Joran heeft met zijn advocaat wel al verschillende zaken gevoerd om ergens anders geplaatst te kunnen worden. Dus dat kan wel.
Mocht hij die 35 jaar overleven gun ik hem z’n vrijheid verder wel. Nu maar door de zure appel heenbijten, en zich verder koest houden. Geen agressief gedrag en medegevangen neersteken, dat helpt niet echt mee. Laat maar zien dat je een modelgevangene bent.
Het is mij niet duidelijk wat er precies na die 35 jaar gebeurt. Ik lees dat hij dan uitgeleverd wordt aan de VS, maar ik lees ook dat hij zijn Amerikaanse straf gelijktijdig met zijn Peruaanse straf mag uitzitten - dus waarom dan nog naar de VS, als zijn straf er dan al op zit?
pi_219510374
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Die wijven’?
Naar, naar mannetje ben je.
Had die zin iets beter moeten formuleren
Bedoel daar bepaalde specifieke types mee

Of hebben jullie dat destijds toen het speelde allemaal gemist?

Maar op een forum ontstaat al snel een misverstand

[ Bericht 4% gewijzigd door Kakadylo op 16-12-2025 15:38:15 ]
pi_219510412
Aasgieren zoals jullie slaan gelijk door

Op wie hebben jullie laatst gestemd, een vrouw, zoals ik (ook) heb gedaan?

Ben benieuwd naar het antwoord
pi_219510451
Deze man deed al aan femicide voordat het hip werd! Was zonde geweest als we zo'n icoon kwijt waren geraakt.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:50:19 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219510476
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:45 schreef DjVero het volgende:
Deze man deed al aan femicide voordat het hip werd! Was zonde geweest als we zo'n icoon kwijt waren geraakt.
Femicide was altijd al hip. Helaas.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219510973
Geen medelijden
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
  woensdag 17 december 2025 @ 00:12:21 #157
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219514460
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik voel me niet zo verbonden met dit soort figuren. Ook niet door een paspoort. En hoewel ik mezelf identificeer als humanist geloof ik niet dat ieder mensenleven evenveel waard is. Op voorhand misschien, maar zeker niet ondanks gedrag. Dus prima dat hij crepeert, daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Dat we als Nederland die middelen maar voor betere doelen in mogen zetten.
pi_219514878
Het is geen sprint die Joran van der Sloot loopt, maar een marathon. Een marathon is zwaar. Ik weet niet precies hoeveel straf hij nog voor de boeg heeft, maar stel dat het de helft is. Dan heeft hij al een halve marathon uitgelopen. Het is zonde om dan de handdoek in de ring te gooien en uit te stappen. Waarbij de race in dit geval als metafoor dient voor het leven. Kom op Joran, je kan het, op naar de finish!
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  woensdag 17 december 2025 @ 09:23:20 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219515471
Play stupid games, win stupid prizes, suffer along the way.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219515503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 05:58 schreef core2duo het volgende:
Het is geen sprint die Joran van der Sloot loopt, maar een marathon. Een marathon is zwaar. Ik weet niet precies hoeveel straf hij nog voor de boeg heeft, maar stel dat het de helft is. Dan heeft hij al een halve marathon uitgelopen. Het is zonde om dan de handdoek in de ring te gooien en uit te stappen. Waarbij de race in dit geval als metafoor dient voor het leven. Kom op Joran, je kan het, op naar de finish!
Heeft ongeveer 15 van 35 jaar gezeten. Nog niet op de helft.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 17 december 2025 @ 09:40:14 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219515586
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:09 schreef Perox het volgende:
Ik denk dat het land te klein zou zijn als zo'n deal werd gemaakt om Joran in een Nederlandse cel te stoppen. Er zijn veel mensen met nog steeds behoorlijke wraakgevoelens. Lees maar in dit topic. Knap gedaan wel van die jongen. Kan een type als Holleeder niet aan tippen.
Een rasechte psychopaat. geen schuldgevoel en geniet ervan om de familieleden te laten lijden en in onzekerheid te laten over hun geliefden. Aangezien je tegen psychopathie niet zoveel kunt doen en hij altijd mensen zal manipuleren om zijn zin te krijgen, laat maar rotten in die cel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219515655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 05:58 schreef core2duo het volgende:
Dan mag hij naar de VS. Waar hij hoogstwaarschijnlijk wederom een marathon voor de kiezen heeft.

Die gozer komt nooit meer uit de bak, of heel misschien als oud menneke.
  woensdag 17 december 2025 @ 10:33:22 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219515900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan mag hij naar de VS. Waar hij hoogstwaarschijnlijk wederom een marathon voor de kiezen heeft.

Die gozer komt nooit meer uit de bak, of heel misschien als oud menneke.
Volgens mij zit hij de straf in de VS gelijktijdig uit na de deal die hij gesloten heeft. Of zie ik nog iets over het hoofd.
pi_219515980
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Volgens mij zit hij de straf in de VS gelijktijdig uit na de deal die hij gesloten heeft. Of zie ik nog iets over het hoofd.
O, dat zou kunnen.

Nou ja, hoe dan ook: ik snap wel dat hij er een einde aan wil maken. Het is een patiënt. Natuurlijk allemaal aan zichzelf te danken, maar wat hebben wij het in Nederland toch gewoon veel beter geregeld met humane gevangenissen en TBS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')