SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You wanna be this Queen B, but you can't be
That's why you're mad at me
quote:Op zondag 14 december 2025 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Laat die jongen gewoon vrij , hij heeft al genoeg geleden door alle media-aandacht.
Die hij grotendeels zelf opgezocht had.quote:Op zondag 14 december 2025 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Laat die jongen gewoon vrij , hij heeft al genoeg geleden door alle media-aandacht.
Inderdaad. Hij heeft er al wat jaren opzitten. En toch een vrouw of een vriendin en een kind zelfs gekregen daar?quote:Op zondag 14 december 2025 18:16 schreef capricia het volgende:
Tja.
Ik vind het lastig om medeleven met hem te hebben. Maar liever zit hij gewoon die 35 jaar uit.
Ik weet even niet of hij getrouwd is maar hij heeft wel een kind ja.quote:Op zondag 14 december 2025 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft er al wat jaren opzitten. En toch een vrouw of een vriendin en een kind zelfs gekregen daar?
quote:De verklaring is een van de weinige keren dat Van der Sloot zich rechtstreeks tot de familie van Flores heeft gericht, bijna vijftien jaar na de misdaad die plaatsvond in een hotel in de wijk Miraflores. In zijn verklaring gaf de gedetineerde aan bereid te zijn zijn misdaad toe te lichten. "In zeventien jaar tijd heb ik nooit de kans gehad om mijn excuses aan te bieden voor wat ik heb gedaan. Als ik ooit de gelegenheid krijg om te praten en uit te leggen waarom dit is gebeurd, zou ik dat heel graag willen. En als jullie dat niet willen, begrijp ik dat ook," verklaarde hij.
Het bericht werd ontvangen kort voordat de gevangenisautoriteiten noodprotocollen activeerden nadat was ontdekt dat de gedetineerde een zelfmoordpoging had gedaan in de gevangenis.
Ja.quote:Op zondag 14 december 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet even niet of hij getrouwd is maar hij heeft wel een kind ja.
Nee , Het is de schuld van Peter R. de Vriesquote:Op zondag 14 december 2025 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Die hij grotendeels zelf opgezocht had.
Met hemzelf heb ik ook weinig medelijden. Maar hij heeft een kind en een vriendin, dat is wel sneu.quote:Op zondag 14 december 2025 18:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Echt???
Heb er geen medelijden mee.
Ik zou het alleen sneu vinden voor dat kind want die vriendin weet heel goed wat voor kerel ze aan de haak geslagen heeft.quote:Op zondag 14 december 2025 18:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Met hemzelf heb ik ook weinig medelijden. Maar hij heeft een kind en een vriendin, dat is wel sneu.
Je kan beter geen vader hebben naar mijn meningquote:Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou het alleen sneu vinden voor dat kind want die vriendin weet heel goed wat voor kerel ze aan de haak geslagen heeft.
Zelfs bij dat kind betwijfel ik of die echt wat zou missen aan Joran als vader.
Joran zou maar je vader zijn, als je dan oud genoeg bent om te begrijpen wat papa allemaal gedaan heeft en je moeder ook maar een waardeloze doos is......quote:Op zondag 14 december 2025 18:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)He-d-never-hurt.html
En ook weer gescheiden én een nieuwe lief.
https://www.linda.nl/nieu(...)eiden-nieuwe-liefde/
Hoe de liefde er nu voorstaat weet ik niet.
Ik ben bang dat haar zaak nooit opgelost gaat worden. Wel benieuwd wanneer die docu op Netflix komt.quote:Op zondag 14 december 2025 19:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als hij aangeeft waar de lichaam van Natalie ligt. En daadwerkelijk gevonden. Mag hij nog keer zelfmoord plegen en daadwerkelijk sterven. dat zou ik geen probleem heeft.
Hoop dat ze hem volgende keer wat langer laten hangen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Joran van der Sloot medisch behandeld na vermoedelijke zelfmoordpoging in Peruaanse gevangenis
De voor doodslag veroordeelde Nederlander Joran van der Sloot is vrijdag in de vroege ochtend aangetroffen in zijn cel in de Peruaanse gevangenis van Challapalca, nadat hij zichzelf vermoedelijk van het leven probeerde te beroven. Dat bevestigen de Peruaanse gevangenisautoriteiten en het ministerie van Justitie aan verschillende media. Van der Sloot is na het incident medisch behandeld en verkeert volgens de autoriteiten inmiddels in stabiele toestand.
https://www.crimesite.nl/(...)eruaanse-gevangenis/
Volgens de Telegraaf hing hij in zijn cel aan een stuk deken.
Ik niet. Verwacht niks niets. Netflix poept de laatste tijd alleen maar rommel uit.quote:Op zondag 14 december 2025 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat haar zaak nooit opgelost gaat worden. Wel benieuwd wanneer die docu op Netflix komt.
quote:Op zondag 14 december 2025 18:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Joran van der Sloot medisch behandeld na vermoedelijke zelfmoordpoging in Peruaanse gevangenis
De voor doodslag veroordeelde Nederlander Joran van der Sloot is vrijdag in de vroege ochtend aangetroffen in zijn cel in de Peruaanse gevangenis van Challapalca, nadat hij zichzelf vermoedelijk van het leven probeerde te beroven. Dat bevestigen de Peruaanse gevangenisautoriteiten en het ministerie van Justitie aan verschillende media. Van der Sloot is na het incident medisch behandeld en verkeert volgens de autoriteiten inmiddels in stabiele toestand.
https://www.crimesite.nl/(...)eruaanse-gevangenis/
Volgens de Telegraaf hing hij in zijn cel aan een stuk deken.
als ie maar niet dood gaat , dat zou laf zijn , om voortijdig weg te gaanquote:Op zondag 14 december 2025 19:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem volgende keer wat langer laten hangen.
uitzitten he , niet laf zijn , nog maar 20 jaar ouwe en dan naar de USA he, daar wacht nog een verassing op jequote:In een verklaring meldt het ministerie van Justitie dat gevangenismedewerkers de 38-jarige Nederlander in een zorgwekkende toestand aantroffen, toen ze hem bij zijn cel wilden ophalen voor het ontbijt. ,,
Hij was in een situatie die zijn gezondheid in gevaar bracht."
Het ministerie verklaart volgens AP dat Van der Sloot ,,goede zorg heeft gekregen, waardoor zijn gezondheid weer gestabiliseerd is."
quote:De Nederlandse moordenaar moet nog tot 2045 achter de tralies blijven in Peru
Die is toch redelijk opgelost? Het lichaam is in zee gegooid.quote:Op zondag 14 december 2025 19:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben bang dat haar zaak nooit opgelost gaat worden. Wel benieuwd wanneer die docu op Netflix komt.
quote:Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het ook wel raar dat Nederland nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen. Een burger in een buitenlandse gevangenis laten creperen vind ik toch niet kunnen, ongeacht wat de persoon heeft gedaan.
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.quote:
er zijn altijd uitzonderingen hequote:Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het ook wel raar dat Nederland nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen.
Een burger in een buitenlandse gevangenis laten creperen vind ik toch niet kunnen, ongeacht wat de persoon heeft gedaan.
Goede ragebait weerquote:Op zondag 14 december 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
Ik vind het ook wel raar dat Nederland nooit iets voor hem heeft kunnen betekenen. Een burger in een buitenlandse gevangenis laten creperen vind ik toch niet kunnen, ongeacht wat de persoon heeft gedaan.
We hebben hier een cellentekort en onze cellen is veel te duur voor hem. Hij kan niet eens cent betalen voor onze logeercel.quote:Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.
Je kunt hem ook hier 30 jaar opsluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |