SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2025 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Laat die jongen gewoon vrij , hij heeft al genoeg geleden door alle media-aandacht.
Die hij grotendeels zelf opgezocht had.quote:Op zondag 14 december 2025 18:28 schreef Enchanter het volgende:
Laat die jongen gewoon vrij , hij heeft al genoeg geleden door alle media-aandacht.
Inderdaad. Hij heeft er al wat jaren opzitten. En toch een vrouw of een vriendin en een kind zelfs gekregen daar?quote:Op zondag 14 december 2025 18:16 schreef capricia het volgende:
Tja.
Ik vind het lastig om medeleven met hem te hebben. Maar liever zit hij gewoon die 35 jaar uit.
Ik weet even niet of hij getrouwd is maar hij heeft wel een kind ja.quote:Op zondag 14 december 2025 18:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft er al wat jaren opzitten. En toch een vrouw of een vriendin en een kind zelfs gekregen daar?
quote:De verklaring is een van de weinige keren dat Van der Sloot zich rechtstreeks tot de familie van Flores heeft gericht, bijna vijftien jaar na de misdaad die plaatsvond in een hotel in de wijk Miraflores. In zijn verklaring gaf de gedetineerde aan bereid te zijn zijn misdaad toe te lichten. "In zeventien jaar tijd heb ik nooit de kans gehad om mijn excuses aan te bieden voor wat ik heb gedaan. Als ik ooit de gelegenheid krijg om te praten en uit te leggen waarom dit is gebeurd, zou ik dat heel graag willen. En als jullie dat niet willen, begrijp ik dat ook," verklaarde hij.
Het bericht werd ontvangen kort voordat de gevangenisautoriteiten noodprotocollen activeerden nadat was ontdekt dat de gedetineerde een zelfmoordpoging had gedaan in de gevangenis.
Ja.quote:Op zondag 14 december 2025 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet even niet of hij getrouwd is maar hij heeft wel een kind ja.
Nee , Het is de schuld van Peter R. de Vriesquote:Op zondag 14 december 2025 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
Die hij grotendeels zelf opgezocht had.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |