abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219507190
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Natuurlijk schort het aan mensenrechten in een land als Peru, toch vind ik dat er vele andere mensen vastzitten in dat soort landen waar Nederland zich beter voor kan inzetten.
Zoals mensen die vastzitten om hun mening, omdat ze mensenrechtenactivist zijn, of voor vrouwenrechten opkomen. Of mensen die vastzitten omdat ze homoseksueel zijn, of journalist zijn.
Joran heeft met zijn advocaat wel al verschillende zaken gevoerd om ergens anders geplaatst te kunnen worden. Dus dat kan wel.
Mocht hij die 35 jaar overleven gun ik hem z’n vrijheid verder wel. Nu maar door de zure appel heenbijten, en zich verder koest houden. Geen agressief gedrag en medegevangen neersteken, dat helpt niet echt mee. Laat maar zien dat je een modelgevangene bent.
Het is mij niet duidelijk wat er precies na die 35 jaar gebeurt. Ik lees dat hij dan uitgeleverd wordt aan de VS, maar ik lees ook dat hij zijn Amerikaanse straf gelijktijdig met zijn Peruaanse straf mag uitzitten - dus waarom dan nog naar de VS, als zijn straf er dan al op zit?
pi_219510374
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Die wijven’?
Naar, naar mannetje ben je.
Had die zin iets beter moeten formuleren
Bedoel daar bepaalde specifieke types mee

Of hebben jullie dat destijds toen het speelde allemaal gemist?

Maar op een forum ontstaat al snel een misverstand

[ Bericht 4% gewijzigd door Kakadylo op 16-12-2025 15:38:15 ]
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_219510412
Aasgieren zoals jullie slaan gelijk door

Op wie hebben jullie laatst gestemd, een vrouw, zoals ik (ook) heb gedaan?

Ben benieuwd naar het antwoord
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_219510451
Deze man deed al aan femicide voordat het hip werd! Was zonde geweest als we zo'n icoon kwijt waren geraakt.
  dinsdag 16 december 2025 @ 15:50:19 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219510476
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 15:45 schreef DjVero het volgende:
Deze man deed al aan femicide voordat het hip werd! Was zonde geweest als we zo'n icoon kwijt waren geraakt.
Femicide was altijd al hip. Helaas.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_219510973
Geen medelijden
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 17 december 2025 @ 00:12:21 #157
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_219514460
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het gaat mij er om dat de NL overheid zich moet inzetten voor hun burgers. Daar horen jij en ik bijvoorbeeld ook bij.
Ik voel me niet zo verbonden met dit soort figuren. Ook niet door een paspoort. En hoewel ik mezelf identificeer als humanist geloof ik niet dat ieder mensenleven evenveel waard is. Op voorhand misschien, maar zeker niet ondanks gedrag. Dus prima dat hij crepeert, daar heeft hij het zelf naar gemaakt. Dat we als Nederland die middelen maar voor betere doelen in mogen zetten.
Life is what you make it.
pi_219514878
Het is geen sprint die Joran van der Sloot loopt, maar een marathon. Een marathon is zwaar. Ik weet niet precies hoeveel straf hij nog voor de boeg heeft, maar stel dat het de helft is. Dan heeft hij al een halve marathon uitgelopen. Het is zonde om dan de handdoek in de ring te gooien en uit te stappen. Waarbij de race in dit geval als metafoor dient voor het leven. Kom op Joran, je kan het, op naar de finish!
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  woensdag 17 december 2025 @ 09:23:20 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219515471
Play stupid games, win stupid prizes, suffer along the way.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219515503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 05:58 schreef core2duo het volgende:
Het is geen sprint die Joran van der Sloot loopt, maar een marathon. Een marathon is zwaar. Ik weet niet precies hoeveel straf hij nog voor de boeg heeft, maar stel dat het de helft is. Dan heeft hij al een halve marathon uitgelopen. Het is zonde om dan de handdoek in de ring te gooien en uit te stappen. Waarbij de race in dit geval als metafoor dient voor het leven. Kom op Joran, je kan het, op naar de finish!
Heeft ongeveer 15 van 35 jaar gezeten. Nog niet op de helft.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 17 december 2025 @ 09:40:14 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219515586
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:09 schreef Perox het volgende:
Ik denk dat het land te klein zou zijn als zo'n deal werd gemaakt om Joran in een Nederlandse cel te stoppen. Er zijn veel mensen met nog steeds behoorlijke wraakgevoelens. Lees maar in dit topic. Knap gedaan wel van die jongen. Kan een type als Holleeder niet aan tippen.
Een rasechte psychopaat. geen schuldgevoel en geniet ervan om de familieleden te laten lijden en in onzekerheid te laten over hun geliefden. Aangezien je tegen psychopathie niet zoveel kunt doen en hij altijd mensen zal manipuleren om zijn zin te krijgen, laat maar rotten in die cel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219515655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 05:58 schreef core2duo het volgende:
Dan mag hij naar de VS. Waar hij hoogstwaarschijnlijk wederom een marathon voor de kiezen heeft.

Die gozer komt nooit meer uit de bak, of heel misschien als oud menneke.
  woensdag 17 december 2025 @ 10:33:22 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219515900
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan mag hij naar de VS. Waar hij hoogstwaarschijnlijk wederom een marathon voor de kiezen heeft.

Die gozer komt nooit meer uit de bak, of heel misschien als oud menneke.
Volgens mij zit hij de straf in de VS gelijktijdig uit na de deal die hij gesloten heeft. Of zie ik nog iets over het hoofd.
pi_219515980
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Volgens mij zit hij de straf in de VS gelijktijdig uit na de deal die hij gesloten heeft. Of zie ik nog iets over het hoofd.
O, dat zou kunnen.

Nou ja, hoe dan ook: ik snap wel dat hij er een einde aan wil maken. Het is een patiënt. Natuurlijk allemaal aan zichzelf te danken, maar wat hebben wij het in Nederland toch gewoon veel beter geregeld met humane gevangenissen en TBS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')