Nou, het heeft met fatsoen te maken. Zó eigenlijk.quote:Op maandag 15 december 2025 13:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bepaalde types bedoel ik ermee ja
Maar jij trekt het feministisch gelijk helemaal door
'Das echt een leuk wijf zeg'quote:Op maandag 15 december 2025 13:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het heeft met fatsoen te maken. Zó eigenlijk.
Ja.quote:Op maandag 15 december 2025 13:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Das echt een leuk wijf zeg'
Zie jij dat als een belediging?
‘Die wijven’?quote:Op maandag 15 december 2025 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk te maken met waar je de daad gepleegd hebt
Bij ons kun je een politicus vermoorden en tien jaar later sta je alweer buiten met notabene zakgeld van de overheid. Of als asielzoeker meerdere meiden verkrachten/vermoorden en als beloning warme chocolademelk en betere huisvesting.
Al die wijven zijn zo vreselijk naïef als het aankomt op dit soort psychopaten
Ja, ja, je probeert je er nu uit te lullen. Doe toch normaal.quote:Op maandag 15 december 2025 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zodra dat (onschuldige) woord valt komt bij jou dus gelijk het stoom uit de oren klaarblijkelijk
Terwijl het eigenlijk het grootste compliment is dat je kunt krijgen
Ik ben overtuigd dat het je enorm veel succes oplevert bij de damesquote:Op maandag 15 december 2025 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
Zodra dat (onschuldige) woord valt komt bij jou dus gelijk het stoom uit de oren klaarblijkelijk
Terwijl het eigenlijk het grootste compliment is dat je kunt krijgen
Maar waarom zou je dat doen? Welk principe dient dat?quote:Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.
Je kunt hem ook hier 30 jaar opsluiten.
Principe van mensenrechten die voor iedereen zouden moeten gelden, inclusief Nederlandse burgers.quote:Op maandag 15 december 2025 17:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen? Welk principe dient dat?
Moet hij maar niet in het buitenland onschuldige vrouwen vermoorden.quote:Op maandag 15 december 2025 18:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Principe van mensenrechten die voor iedereen zouden moeten gelden, inclusief Nederlandse burgers.
Mafkees jijquote:Op zondag 14 december 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik lig er verder ook niet wakker om. Maar principieel vind ik het niet kunnen.
Je kunt hem ook hier 30 jaar opsluiten.
Dus dan maar alle criminelen wereldwijd importeren? Of als kolonialist alleen het 'eigen volk' die mensenrechten gunnen?quote:Op maandag 15 december 2025 18:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Principe van mensenrechten die voor iedereen zouden moeten gelden, inclusief Nederlandse burgers.
Jij wilt terug naar de Middeleeuwen? Misdadigers horen in de cel thuis, maar martelen is idioot.quote:
Het gaat mij er om dat de NL overheid zich moet inzetten voor hun burgers. Daar horen jij en ik bijvoorbeeld ook bij.quote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dus dan maar alle criminelen wereldwijd importeren? Of als kolonialist alleen het 'eigen volk' die mensenrechten gunnen?
Hij heeft maar 3 jaar in Nederland gewoond. Laat dan Aruba zich maar ermee bemoeien.quote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat de NL overheid zich moet inzetten voor hun burgers. Daar horen jij en ik bijvoorbeeld ook bij.
Gaat het lekker met je 'wijven'?quote:Op maandag 15 december 2025 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk te maken met waar je de daad gepleegd hebt
Bij ons kun je een politicus vermoorden en tien jaar later sta je alweer buiten met notabene zakgeld van de overheid. Of als asielzoeker meerdere meiden verkrachten/vermoorden en als beloning warme chocolademelk en betere huisvesting.
Al die wijven zijn zo vreselijk naïef als het aankomt op dit soort psychopaten
quote:Op maandag 15 december 2025 11:27 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Beelden. Altijd die smerige rotgrijns, apenkop.
Joran van der Sloot wil niet meer verder leven, situatie in ‘hel op aarde’ verslechtert volgens hem elke dag
https://www.ad.nl/buitenl(...)m-elke-dag~abf4f119/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |