Ik ook. Wordt echt de meest nutteloze werkdag van het jaar.quote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want ik moet 2 januari weer werken
Die is toch altijd in de lente? Zo vlak voor de grote lenteschoonmaakquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is toch altijd in de lente? Zo vlak voor de grote lenteschoonmaak
Inloggen en beetje rondjes draaien met je muis.quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt echt de meest nutteloze werkdag van het jaar.
Wat moet hij daar doen? Zich verwonderen over wat er mogelijk is maar hij nooit zal gebruiken, overkomen, etc?quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat komt alleen op de Kamasutrabeurs.
Bij mij waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik kan gewoon dingen doen qua planning.quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahaha yeah surequote:Op zondag 14 december 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een man met hond. Dat jullie verstrikt raken in elkaars riem.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2025 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moet hij daar doen? Zich verwonderen over wat er mogelijk is maar hij nooit zal gebruiken, overkomen, etc?
Deze post heeft een dubbele betekenisquote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat komt alleen op de Kamasutrabeurs.
Nee.quote:
Ik ben al voorzien. En heb een part-time hond.quote:Op zondag 14 december 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahaha yeah sure
Maar je had interesse?
Wat romantischquote:Op zondag 14 december 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een man met hond. Dat jullie verstrikt raken in elkaars riem.
Ik heb een full time hond en hoef nietsquote:Op zondag 14 december 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien. En heb een part-time hond.
Spannende tvquote:
Gloryhole muur waar hij dan gretig op de knieën voor gaat zitten.quote:Op zondag 14 december 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Kreeg net even een flashback aan de tongmuur bij de Megafestatie.
Volgende keer koffie royaal proberen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Hadden ze niet bij de Hoogvlietquote:Op zondag 14 december 2025 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer koffie royaal proberen.
Klinkt goedquote:Op zondag 14 december 2025 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer koffie royaal proberen.
Ik begin de maandag erna aan een klus. Het laatste wat ik nu nog moet regelen daarvoor is hopelijk deze week klaar. Dus tja...quote:Op zondag 14 december 2025 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik kan gewoon dingen doen qua planning.
Iedere dag in de file staan?quote:Op zondag 14 december 2025 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik begin de maandag erna aan een klus. Het laatste wat ik nu nog moet regelen daarvoor is hopelijk deze week klaar. Dus tja...
Och Jezus ja.quote:Op zondag 14 december 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Kreeg net even een flashback aan de tongmuur bij de Megafestatie.
De cookie crumble nemen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Met NS Tienertour bijna voor niks die kant opquote:Op zondag 14 december 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Och Jezus ja.
Ik mis de jaren 90
Hoe vaak heb je de tongmuur geprobeerd?quote:Op zondag 14 december 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Och Jezus ja.
Ik mis de jaren 90
quote:Op zondag 14 december 2025 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de tongmuur geprobeerd?
Ik kan er niks aan doen dat het zo genoemd werdquote:
Ik heb nu nog regelmatig een koortslip.quote:Op zondag 14 december 2025 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de tongmuur geprobeerd?
dat snap ikquote:Op zondag 14 december 2025 21:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat het zo genoemd werd
hoi modusquote:
403.. overactieve adblockerquote:Op zondag 14 december 2025 21:28 schreef dud0r het volgende:
Hoe jongeren vroeger in juli hun tong door de Blinde Kusmuur staken https://www.adformatie.nl(...)linde-kusmuur-staken
Er stond ook een brakke achtbaan. En ik heb er eens een slang vastgehouden en dat ze dan je bloeddruk bijhielden.quote:Op zondag 14 december 2025 21:28 schreef dud0r het volgende:
Hoe jongeren vroeger in juli hun tong door de Blinde Kusmuur staken https://www.adformatie.nl(...)linde-kusmuur-staken
de kerstshow van Tom BetGeorge al gezien?quote:Op zondag 14 december 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
Ik vond het licht van mijn kerstverlichting al de hele week zo zwak maar ik twijfelde of dat niet al zo was maar ik heb de batterijen vervangen en nu komt er weer een bak licht vanaf.
Oh jij jeugdig sletje.quote:Op zondag 14 december 2025 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu nog regelmatig een koortslip.
En een stormbaan van Defensie.quote:Op zondag 14 december 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er stond ook een brakke achtbaan. En ik heb er eens een slang vastgehouden en dat ze dan je bloeddruk bijhielden.
Of dat je leerde een infuus aan te leggen.
Moest lachen.quote:
Nee?quote:Op zondag 14 december 2025 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
de kerstshow van Tom BetGeorge al gezien?
quote:Op zondag 14 december 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wacht dat is DE lichtjes meneer.-zet docu open pauze-
Hij heeft ook wel echt de perfecte locatie hiervoor want hij heeft gewoon helemaal geen buren.quote:
ik denk serieus dat hij/zijn bedrijf dit huis gewoon gekocht heeft puur voor de showsquote:Op zondag 14 december 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel echt de perfecte locatie hiervoor want hij heeft gewoon helemaal geen buren.Dat wist ik niet.
Ik zat daar ook echt net aan te denken ja.quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk serieus dat hij/zijn bedrijf dit huis gewoon gekocht heeft puur voor de shows
Ik vroeger wel eens toen ik bij de makro werkte, maar dan was je ook heel de dag bezig met spullen die mensen aanraakten, dan kan dat vrij snel gebeuren schijnbaarquote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb volgens mij echt nog nooit een koortslip gehad.
Het zal je buurman maar zijn ...quote:
er zijn er genoeg in amerika die zoiets doen en WEL buren hebbenquote:Op zondag 14 december 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo te zien heeft hij dat daar niet.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er genoeg in amerika die zoiets doen en WEL buren hebben
Ja een keertje zo'n show is prima, maar niet als die lampjes dag en nacht aan zouden staanquote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in goed overleg zou hij mogen van mij hoor
Huis ziet er trouwens ook niet uit alsof er iemand woont. Alle ramen zijn panelen met verlichting.quote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er genoeg in amerika die zoiets doen en WEL buren hebben
na zoveel jaar zouden ze die kant en klaar kunnen hebben..quote:Op zondag 14 december 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Huis ziet er trouwens ook niet uit alsof er iemand woont. Alle ramen zijn panelen met verlichting.
Dat is waarquote:Op zondag 14 december 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
na zoveel jaar zouden ze die kant en klaar kunnen hebben..
Die vent van die shows heeft toch ook een bedrijf dat allemaal zulk soort verlichting maakt voor lichtshows, lijkt me dat die dat wel zelf kan maken jaquote:Op zondag 14 december 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
na zoveel jaar zouden ze die kant en klaar kunnen hebben..
Ja dit is gewoon reclame voor zijn bedrijf eigenlijk haha.quote:Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent van die shows heeft toch ook een bedrijf dat allemaal zulk soort verlichting maakt voor lichtshows, lijkt me dat die dat wel zelf kan maken ja
hij is er zelf ooit mee begonnen, daar zn bedrijf van gemaakt en die lampen gaan verkopen, incl de sequences enzoquote:Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent van die shows heeft toch ook een bedrijf dat allemaal zulk soort verlichting maakt voor lichtshows, lijkt me dat die dat wel zelf kan maken ja
Valt wel mee tochquote:Op zondag 14 december 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Je kan dit allemaal kopen bij hem. Wel teringduur.
Heeft die op zich wel slim gedaan, laten zien wat je ermee kunt en dat een beetje ophypenquote:Op zondag 14 december 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is er zelf ooit mee begonnen, daar zn bedrijf van gemaakt en die lampen gaan verkopen, incl de sequences enzo
Amerikaanse wansmaak, In Europa versiert men het publieke domein met wat klasse en finesse en in Amerika zijn het de tokkies en de woonwagenbewoners die hun eigen huis "versieren" met totale kutzooi.quote:Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee tochhttps://magicallightshows(...)era-ready-video-wall
https://sikkom.nl/actueel(...)ineerd-28126047.htmlquote:Op zondag 14 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikaanse wansmaak, In Europa versiert men het publieke domein met wat klasse en finesse en in Amerika zijn het de tokkies en de woonwagenbewoners die hun eigen huis "versieren" met totale kutzooi.
@bitterbal zou anders helemaal wild worden van zoveel lampjes hoorquote:Op zondag 14 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikaanse wansmaak, In Europa versiert men het publieke domein met wat klasse en finesse en in Amerika zijn het de tokkies en de woonwagenbewoners die hun eigen huis "versieren" met totale kutzooi.
Ja dat bedoel ik, wansmaak.quote:Op zondag 14 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal zou anders helemaal wild worden van zoveel lampjes hoor
Noem je d'r nu een kamper?quote:
pfft.. het zal je als moeder maar overkomenquote:inderen Moergestel buiten levensgevaar, moeder onderweg naar Nederland
Ik had eigenlijk verwacht dat zij ook ergens in de tuin zou liggen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft.. het zal je als moeder maar overkomen
quote:
ik dacht eigenlijk meer aan het scenario dat zij de dader wasquote:Op zondag 14 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat zij ook ergens in de tuin zou liggen.
Ik hoop dat ik ze wel wat andere dingen heb bijgebrachtquote:Op zondag 14 december 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij doet andere leuke dingen met je kinderen hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |