Ik zat daar ook echt net aan te denken ja.quote:Op zondag 14 december 2025 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk serieus dat hij/zijn bedrijf dit huis gewoon gekocht heeft puur voor de shows
Ik vroeger wel eens toen ik bij de makro werkte, maar dan was je ook heel de dag bezig met spullen die mensen aanraakten, dan kan dat vrij snel gebeuren schijnbaarquote:Op zondag 14 december 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Ik heb volgens mij echt nog nooit een koortslip gehad.
Het zal je buurman maar zijn ...quote:
er zijn er genoeg in amerika die zoiets doen en WEL buren hebbenquote:Op zondag 14 december 2025 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou zo te zien heeft hij dat daar niet.
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er genoeg in amerika die zoiets doen en WEL buren hebben
Ja een keertje zo'n show is prima, maar niet als die lampjes dag en nacht aan zouden staanquote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
in goed overleg zou hij mogen van mij hoor
Huis ziet er trouwens ook niet uit alsof er iemand woont. Alle ramen zijn panelen met verlichting.quote:Op zondag 14 december 2025 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn er genoeg in amerika die zoiets doen en WEL buren hebben
na zoveel jaar zouden ze die kant en klaar kunnen hebben..quote:Op zondag 14 december 2025 21:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Huis ziet er trouwens ook niet uit alsof er iemand woont. Alle ramen zijn panelen met verlichting.
Dat is waarquote:Op zondag 14 december 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
na zoveel jaar zouden ze die kant en klaar kunnen hebben..
Die vent van die shows heeft toch ook een bedrijf dat allemaal zulk soort verlichting maakt voor lichtshows, lijkt me dat die dat wel zelf kan maken jaquote:Op zondag 14 december 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
na zoveel jaar zouden ze die kant en klaar kunnen hebben..
Ja dit is gewoon reclame voor zijn bedrijf eigenlijk haha.quote:Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent van die shows heeft toch ook een bedrijf dat allemaal zulk soort verlichting maakt voor lichtshows, lijkt me dat die dat wel zelf kan maken ja
hij is er zelf ooit mee begonnen, daar zn bedrijf van gemaakt en die lampen gaan verkopen, incl de sequences enzoquote:Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vent van die shows heeft toch ook een bedrijf dat allemaal zulk soort verlichting maakt voor lichtshows, lijkt me dat die dat wel zelf kan maken ja
Valt wel mee tochquote:Op zondag 14 december 2025 22:00 schreef Ama het volgende:
Je kan dit allemaal kopen bij hem. Wel teringduur.
Heeft die op zich wel slim gedaan, laten zien wat je ermee kunt en dat een beetje ophypenquote:Op zondag 14 december 2025 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is er zelf ooit mee begonnen, daar zn bedrijf van gemaakt en die lampen gaan verkopen, incl de sequences enzo
Amerikaanse wansmaak, In Europa versiert men het publieke domein met wat klasse en finesse en in Amerika zijn het de tokkies en de woonwagenbewoners die hun eigen huis "versieren" met totale kutzooi.quote:Op zondag 14 december 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee tochhttps://magicallightshows(...)era-ready-video-wall
https://sikkom.nl/actueel(...)ineerd-28126047.htmlquote:Op zondag 14 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikaanse wansmaak, In Europa versiert men het publieke domein met wat klasse en finesse en in Amerika zijn het de tokkies en de woonwagenbewoners die hun eigen huis "versieren" met totale kutzooi.
@bitterbal zou anders helemaal wild worden van zoveel lampjes hoorquote:Op zondag 14 december 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikaanse wansmaak, In Europa versiert men het publieke domein met wat klasse en finesse en in Amerika zijn het de tokkies en de woonwagenbewoners die hun eigen huis "versieren" met totale kutzooi.
Ja dat bedoel ik, wansmaak.quote:Op zondag 14 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal zou anders helemaal wild worden van zoveel lampjes hoor
Noem je d'r nu een kamper?quote:
pfft.. het zal je als moeder maar overkomenquote:inderen Moergestel buiten levensgevaar, moeder onderweg naar Nederland
Ik had eigenlijk verwacht dat zij ook ergens in de tuin zou liggen.quote:Op zondag 14 december 2025 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft.. het zal je als moeder maar overkomen
quote:
ik dacht eigenlijk meer aan het scenario dat zij de dader wasquote:Op zondag 14 december 2025 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat zij ook ergens in de tuin zou liggen.
Ik hoop dat ik ze wel wat andere dingen heb bijgebrachtquote:Op zondag 14 december 2025 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij doet andere leuke dingen met je kinderen hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |