SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
oh dat zijn ze wel door iets anders wat ik heb gegeten of gedronkenquote:Op zondag 14 december 2025 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Nou ja, wees blij dat je darmen niet van streek zijn.
Welke van de twee?quote:
Nee, maar jij klaagt vaak over je darmen. Kennelijk is dat zo gewoon dat je dat niet meer vertelt. Nou ja, kan ook nog van de ice tea komen.quote:Op zondag 14 december 2025 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zijn ze wel door iets anders wat ik heb gegeten of gedronken![]()
heb jij iets verkeerds gegeten?
ja al ging het best een tijdje goed moet ik toegevenquote:Op zondag 14 december 2025 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar jij klaagt vaak over je darmen. Kennelijk is dat zo gewoon dat je dat niet meer vertelt. Nou ja, kan ook nog van de ice tea komen.
was het druk?quote:Op zondag 14 december 2025 17:35 schreef mschol het volgende:
Die nieuwe dans macabre was trouwens tof in de efteling
was oprecht verrast door de attractie
Ben er nog niet heen geweest. Komt nog wel een keer.quote:Op zondag 14 december 2025 17:35 schreef mschol het volgende:
Die nieuwe dans macabre was trouwens tof in de efteling
was oprecht verrast door de attractie
voor efteling begrippen wel ja..quote:
die dans macabre en max en mortiz waren nieuw voor mijquote:Op zondag 14 december 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben er nog niet heen geweest. Komt nog wel een keer.
Misschien toch wormen in de pasta?quote:Op zondag 14 december 2025 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al ging het best een tijdje goed moet ik toegevenmaar toch ergens iets verkeerds gegeten
schaduwen? lampjes?quote:Op zondag 14 december 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
De muur achter me blijft machtig interessant om de één of andere manier.
[ afbeelding ]
ik wil die zeehondquote:Op zondag 14 december 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je wil knuffelen mag je Hedwig ook wel even lenen hoor.
ja, was vanmiddag in de kraamkamerquote:Op zondag 14 december 2025 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhheb jij die gemaakt?
super tofquote:Op zondag 14 december 2025 17:41 schreef sacha het volgende:
dank reksel
[..]
ja, was vanmiddag in de kraamkamer
Same.quote:
Spokenquote:Op zondag 14 december 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
De muur achter me blijft machtig interessant om de één of andere manier.
[ afbeelding ]
Helemaal niemand want ik ben een millennial en bellen is engquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://funnyjunk.com/Russia+fed+needed+new+bill+designs/xzjoTkm/
@:Dr_Flash heb je die kat al?
Wat? Die is de shit.quote:
Ja dat opnieuw opwarmen duurt altijd veel te langquote:Op zondag 14 december 2025 18:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren was mijn eten gaat in 30 min oventijd.
Nu warm ik de andere helft op in de oven. Heeft meer dan 30 min nodig. Logica
Ah, zat er al raar naar te kijken.quote:
Nee joh alle zeehonden op het strand zijn zo dood als het maar kanquote:Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, zat er al raar naar te kijken.Leeft het nog?
Ja hoor, maar de foto is van @sacha . Die kan er meer over vertellen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja ik zag het voorbij komenquote:
Toch wel netjes van de organisatie.quote:
jazeker, het slaapt daar en wacht op de moeder voor vette melkquote:Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin in chocoladeijsquote:Op zondag 14 december 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even ijs pakken.
Chocolade ijs met saus en hagelslag
Dat zekerquote:Op zondag 14 december 2025 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch wel netjes van de organisatie.
quote:Op zondag 14 december 2025 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker, het slaapt daar en wacht op de moeder voor vette melk
De 3 choco ijs van hertog valt tegenquote:
Ik heb chocoladeijs van de Albert Heijn huismerk. Die vind ik altijd erg lekker want daar zitten nog bolletjes chocolade inquote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Had jij de eerste twee afleveringen al gekeken van Taylor Swift?quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Ja vrijdagavond alquote:Op zondag 14 december 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Had jij de eerste twee afleveringen al gekeken van Taylor Swift?
Bijna welquote:
ik gooi zo broodje in de oven voor avondeten, want dat moet ook nog evenquote:
Ik was bij mijn ouders dus dat is allang opquote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooi zo broodje in de oven voor avondeten, want dat moet ook nog even
Precies op tijd voor HHBquote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Weer thuis op de bank-tijd.
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kanquote:Op zondag 14 december 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Nou Ik vond de eerste twee afleveringen verrassend leuk om te kijken terwijl ik eigenlijk helemaal niet echt iets met haar muziek heb.
Weet niet hoe het niveau inmiddels is; maar de eerste seizoenen konden niet tippen aan de Engelse versie.quote:
Past daar nog een man bij?quote:Op zondag 14 december 2025 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik smelt. Hij komt steeds vaker tegen mij aan liggen voor liefde en knuffels
Liefde is wel erg overdreven.quote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kan
Die heb ik niet gezien, maar het niveau is volgens mij hier met de jaren wel hoger gewordenquote:Op zondag 14 december 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoe het niveau inmiddels is; maar de eerste seizoenen konden niet tippen aan de Engelse versie.
Please no.quote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kan
Ja want ik moet 2 januari weer werkenquote:
Heel Holland Baktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |