SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
oh dat zijn ze wel door iets anders wat ik heb gegeten of gedronkenquote:Op zondag 14 december 2025 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Nou ja, wees blij dat je darmen niet van streek zijn.
Welke van de twee?quote:
Nee, maar jij klaagt vaak over je darmen. Kennelijk is dat zo gewoon dat je dat niet meer vertelt. Nou ja, kan ook nog van de ice tea komen.quote:Op zondag 14 december 2025 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat zijn ze wel door iets anders wat ik heb gegeten of gedronken![]()
heb jij iets verkeerds gegeten?
ja al ging het best een tijdje goed moet ik toegevenquote:Op zondag 14 december 2025 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar jij klaagt vaak over je darmen. Kennelijk is dat zo gewoon dat je dat niet meer vertelt. Nou ja, kan ook nog van de ice tea komen.
was het druk?quote:Op zondag 14 december 2025 17:35 schreef mschol het volgende:
Die nieuwe dans macabre was trouwens tof in de efteling
was oprecht verrast door de attractie
Ben er nog niet heen geweest. Komt nog wel een keer.quote:Op zondag 14 december 2025 17:35 schreef mschol het volgende:
Die nieuwe dans macabre was trouwens tof in de efteling
was oprecht verrast door de attractie
voor efteling begrippen wel ja..quote:
die dans macabre en max en mortiz waren nieuw voor mijquote:Op zondag 14 december 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben er nog niet heen geweest. Komt nog wel een keer.
Misschien toch wormen in de pasta?quote:Op zondag 14 december 2025 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al ging het best een tijdje goed moet ik toegevenmaar toch ergens iets verkeerds gegeten
schaduwen? lampjes?quote:Op zondag 14 december 2025 17:37 schreef Ama het volgende:
De muur achter me blijft machtig interessant om de één of andere manier.
[ afbeelding ]
ik wil die zeehondquote:Op zondag 14 december 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je wil knuffelen mag je Hedwig ook wel even lenen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |