Had jij de eerste twee afleveringen al gekeken van Taylor Swift?quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Ja vrijdagavond alquote:Op zondag 14 december 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Had jij de eerste twee afleveringen al gekeken van Taylor Swift?
Bijna welquote:
ik gooi zo broodje in de oven voor avondeten, want dat moet ook nog evenquote:
Ik was bij mijn ouders dus dat is allang opquote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooi zo broodje in de oven voor avondeten, want dat moet ook nog even
Precies op tijd voor HHBquote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Weer thuis op de bank-tijd.
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kanquote:Op zondag 14 december 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Nou Ik vond de eerste twee afleveringen verrassend leuk om te kijken terwijl ik eigenlijk helemaal niet echt iets met haar muziek heb.
Weet niet hoe het niveau inmiddels is; maar de eerste seizoenen konden niet tippen aan de Engelse versie.quote:
Past daar nog een man bij?quote:Op zondag 14 december 2025 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik smelt. Hij komt steeds vaker tegen mij aan liggen voor liefde en knuffels
Liefde is wel erg overdreven.quote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kan
Die heb ik niet gezien, maar het niveau is volgens mij hier met de jaren wel hoger gewordenquote:Op zondag 14 december 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoe het niveau inmiddels is; maar de eerste seizoenen konden niet tippen aan de Engelse versie.
Please no.quote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kan
Ja want ik moet 2 januari weer werkenquote:
Heel Holland Baktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |