Ja hoor, maar de foto is van @sacha . Die kan er meer over vertellen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, zat er al raar naar te kijken.Leeft het nog?
Ja ik zag het voorbij komenquote:
Toch wel netjes van de organisatie.quote:
jazeker, het slaapt daar en wacht op de moeder voor vette melkquote:Op zondag 14 december 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, zat er al raar naar te kijken.Leeft het nog?
Nu heb ik ook zin in chocoladeijsquote:Op zondag 14 december 2025 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even ijs pakken.
Chocolade ijs met saus en hagelslag
Dat zekerquote:Op zondag 14 december 2025 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch wel netjes van de organisatie.
quote:Op zondag 14 december 2025 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
jazeker, het slaapt daar en wacht op de moeder voor vette melk
De 3 choco ijs van hertog valt tegenquote:
Ik heb chocoladeijs van de Albert Heijn huismerk. Die vind ik altijd erg lekker want daar zitten nog bolletjes chocolade inquote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Had jij de eerste twee afleveringen al gekeken van Taylor Swift?quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Ja vrijdagavond alquote:Op zondag 14 december 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Had jij de eerste twee afleveringen al gekeken van Taylor Swift?
Bijna welquote:
ik gooi zo broodje in de oven voor avondeten, want dat moet ook nog evenquote:
Ik was bij mijn ouders dus dat is allang opquote:Op zondag 14 december 2025 20:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooi zo broodje in de oven voor avondeten, want dat moet ook nog even
Precies op tijd voor HHBquote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Weer thuis op de bank-tijd.
Iemand moet hier de liefde voor Taylor posten, nu DImmy dat niet kanquote:Op zondag 14 december 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Nou Ik vond de eerste twee afleveringen verrassend leuk om te kijken terwijl ik eigenlijk helemaal niet echt iets met haar muziek heb.
Weet niet hoe het niveau inmiddels is; maar de eerste seizoenen konden niet tippen aan de Engelse versie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |