Yes staat wel op de planning.quote:Op zondag 14 december 2025 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
weltrusten
morgen branderij poetsen?
Haha ruikt allemaal wel lekker maar de allesreiniger ruikt naar after shave.quote:Op zondag 14 december 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ruikt ie al helemaal naar de dasty?
Post NL in Belgiëquote:Op zondag 14 december 2025 22:31 schreef Flory- het volgende:
Morgen op tijd op voor PostNL.
Ophaaldatum
15-12-2025
Tijdvak indicatie
08:00 - 21:00
quote:Op zondag 14 december 2025 22:58 schreef Flory- het volgende:
Nou ik lig er inmiddels ook in, slaap wel![]()
Neequote:Op zondag 14 december 2025 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag in de file staan?
Om de dag?quote:
Minder dan maarquote:
Nouquote:
Neee neee billenkoek voor jou Koen. Hup, bukkenquote:
Koekjesquote:Op zondag 14 december 2025 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neee neee billenkoek voor jou Koen. Hup, bukken
Liggen op de grondquote:
Niet snurkenquote:
Nee dat is gek tijdens koekhappenquote:
Koekhappen... de laatste keer dat ik dat heb gedaan was in de VS op een feestje van een paar Nederlandersquote:Op zondag 14 december 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat is gek tijdens koekhappen
en toen viel ik in slaapquote:Op zondag 14 december 2025 23:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat is gek tijdens koekhappen
Ook spijker poepen?quote:Op maandag 15 december 2025 03:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koekhappen... de laatste keer dat ik dat heb gedaan was in de VS op een feestje van een paar NederlandersDe Amerikanen dachten dat we gek waren. Hoewel je zou denken dat ze alles dat met eten te maken heeft wel prima vinden
Nadeel van spijker poepen is dat je de dag van te voren al die spijkers moet opeten.quote:
Goed bezig. Ik ga vandaag nietquote:
heb je de gordijnen nog dicht?quote:Op maandag 15 december 2025 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op kantoor.
Waarom is het nog zo donker buiten?
Ik reed in de auto. Maar ik vond het niet prettig rijden.quote:
je moet in de auto ook wel je gordijnen open doen.quote:Op maandag 15 december 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik reed in de auto. Maar ik vond het niet prettig rijden.
Thailand herbergt diverse zeeschildpadsoorten, zoals de groene schildpad, karetschildpad en de zeldzame lederschildpad, die je kunt spotten tijdens het duiken en snorkelen, vooral rond eilanden als Koh Tao, Koh Lanta en de Phi Phi-eilanden. Er zijn ook schildpaddenreservaten zoals op Koh Talu en Khao Lak waar jonge schildpadden worden opgevangen en vrijgelaten, en je kunt nestelende schildpadden zien op stranden zoals Mai Khao Beachquote:Op maandag 15 december 2025 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een schilpad. Weet helemaal niet of die hier horen
Ja maar bij mij in de tuin. Das niet mast het strandquote:Op maandag 15 december 2025 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thailand herbergt diverse zeeschildpadsoorten, zoals de groene schildpad, karetschildpad en de zeldzame lederschildpad, die je kunt spotten tijdens het duiken en snorkelen, vooral rond eilanden als Koh Tao, Koh Lanta en de Phi Phi-eilanden. Er zijn ook schildpaddenreservaten zoals op Koh Talu en Khao Lak waar jonge schildpadden worden opgevangen en vrijgelaten, en je kunt nestelende schildpadden zien op stranden zoals Mai Khao Beach
ZIt hij bij je binnen?quote:
hij rook de crispy bacon.quote:Op maandag 15 december 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar bij mij in de tuin. Das niet mast het strand
Mooi is dat, de natuur is mooi met alles wat er leeft aan dierenquote:Op maandag 15 december 2025 08:55 schreef bitterbal het volgende:
Hij kan zich echt helemaal afsluiten. Grappig om te zien
ja echt super mooi ontwerp. hij kan zich gewoon helemaal afsluiten van allesquote:Op maandag 15 december 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi is dat, de natuur is mooi met alles wat er leeft aan dieren
kiekeboequote:
hij was bang dat je hem ging opetenquote:Op maandag 15 december 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
daar keek die bedenkelijk; waarom staart zij zo naar mij
ja gelukkig niet gevonden door een thaiquote:Op maandag 15 december 2025 09:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij was bang dat je hem ging opeten
Had je dat nog nooit gezien?quote:Op maandag 15 december 2025 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja echt super mooi ontwerp. hij kan zich gewoon helemaal afsluiten van alles
Waarom wil zij een foto van mij maken.quote:Op maandag 15 december 2025 09:08 schreef bitterbal het volgende:
daar keek die bedenkelijk; waarom staart zij zo naar mij
nee van dichtbij zo niet nee en ook de onderkant geloof ik nietquote:Op maandag 15 december 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gezien?
Is wel lekker veilig voor hem, zo kunnen ze hem niet verwonden. Door dat huisje van hem zullen ze niet makkelijk doorheen komen vermoed ik
nee denk ook niet dat i dat ooit zal etenquote:Op maandag 15 december 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt daar geen schildpaddensoep gegeten?
Ik zag dat dat daar een traditioneel gerecht is. Dus ging ik maar vanuit.quote:Op maandag 15 december 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ook niet dat i dat ooit zal eten
in thailand? heb het geloof ik nog nooit op de kaart gezien of ze serveren het alleen in typische thaise restaurants waar geen buitenlanders komenquote:Op maandag 15 december 2025 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag dat dat daar een traditioneel gerecht is. Dus ging ik maar vanuit.
Nee, van dichtbij heb ik het ook niet gezien, althans niet in de vrije natuur,quote:Op maandag 15 december 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee van dichtbij zo niet nee en ook de onderkant geloof ik niet
quote:Op maandag 15 december 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in thailand? heb het geloof ik nog nooit op de kaart gezien of ze serveren het alleen in typische thaise restaurants waar geen buitenlanders komen
quote:Op maandag 15 december 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ah en ik ging naar de telecom winkel voor internet in het huis. En dan hebben ze dus je bluebook nodig. Das het eigendomsbewijs van het huis. Maar die heb ik nog niet dus toen zei ze een selfie voor het huis is ook goed
Gaat wel erg makkelijk zoquote:Op maandag 15 december 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ah en ik ging naar de telecom winkel voor internet in het huis. En dan hebben ze dus je bluebook nodig. Das het eigendomsbewijs van het huis. Maar die heb ik nog niet dus toen zei ze een selfie voor het huis is ook goed
volgens deze gedachtegang idd nietquote:Op maandag 15 december 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Want als je niet de eigenaar van een huis bent, kan je geen selfie maken met dat huis?
Het zijn niet de vlotste daar of welquote:Op maandag 15 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
dus ik naar het huis. lagen ze weer te slapenheb ze wakker gemaakt
en zij hebben een foto van mij gemaakt.
Sommige dingen hebben ze heel slecht gedaan de kitranden van de wasbakken dus dat moet opnieuw. ziet er echt niet uit. ze moeten beneden nog kledingkasten maken. en misschien het meest stomme , ze zijn vergeten een stopcontact te maken waar de waterpomp op moeten worden aangesloten
nee het ging even super snel maar nu idd stuk langzamerquote:Op maandag 15 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet de vlotste daar of wel
En dan ook nog dingen vergeten echt hequote:Op maandag 15 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het ging even super snel maar nu idd stuk langzamer
Allemaal die kleine klusjes nemen meeste tijd in beslag. Zeker als er dan ook nog een blanke opzichter ze gaat vertellen wat er allemaal niet goed is.quote:Op maandag 15 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het ging even super snel maar nu idd stuk langzamer
En jij hebt 'm bruut uit z'n natuurlijke omgeving gehaald.quote:Op maandag 15 december 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
de schilpad is misschien een zoetwaterschilpad en geen ontsnapt huisdier
ja je moet er bovenop zittenquote:Op maandag 15 december 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog dingen vergeten echt he
nee we hebben hier vlakbij geloof ik geen rivierquote:Op maandag 15 december 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij hebt 'm bruut uit z'n natuurlijke omgeving gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |