nee van dichtbij zo niet nee en ook de onderkant geloof ik nietquote:Op maandag 15 december 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gezien?
Is wel lekker veilig voor hem, zo kunnen ze hem niet verwonden. Door dat huisje van hem zullen ze niet makkelijk doorheen komen vermoed ik
nee denk ook niet dat i dat ooit zal etenquote:Op maandag 15 december 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt daar geen schildpaddensoep gegeten?
Ik zag dat dat daar een traditioneel gerecht is. Dus ging ik maar vanuit.quote:Op maandag 15 december 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk ook niet dat i dat ooit zal eten
in thailand? heb het geloof ik nog nooit op de kaart gezien of ze serveren het alleen in typische thaise restaurants waar geen buitenlanders komenquote:Op maandag 15 december 2025 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag dat dat daar een traditioneel gerecht is. Dus ging ik maar vanuit.
Nee, van dichtbij heb ik het ook niet gezien, althans niet in de vrije natuur,quote:Op maandag 15 december 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee van dichtbij zo niet nee en ook de onderkant geloof ik niet
quote:Op maandag 15 december 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in thailand? heb het geloof ik nog nooit op de kaart gezien of ze serveren het alleen in typische thaise restaurants waar geen buitenlanders komen
quote:Op maandag 15 december 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ah en ik ging naar de telecom winkel voor internet in het huis. En dan hebben ze dus je bluebook nodig. Das het eigendomsbewijs van het huis. Maar die heb ik nog niet dus toen zei ze een selfie voor het huis is ook goed
Gaat wel erg makkelijk zoquote:Op maandag 15 december 2025 09:30 schreef bitterbal het volgende:
ah en ik ging naar de telecom winkel voor internet in het huis. En dan hebben ze dus je bluebook nodig. Das het eigendomsbewijs van het huis. Maar die heb ik nog niet dus toen zei ze een selfie voor het huis is ook goed
volgens deze gedachtegang idd nietquote:Op maandag 15 december 2025 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Want als je niet de eigenaar van een huis bent, kan je geen selfie maken met dat huis?
Het zijn niet de vlotste daar of welquote:Op maandag 15 december 2025 09:39 schreef bitterbal het volgende:
dus ik naar het huis. lagen ze weer te slapenheb ze wakker gemaakt
en zij hebben een foto van mij gemaakt.
Sommige dingen hebben ze heel slecht gedaan de kitranden van de wasbakken dus dat moet opnieuw. ziet er echt niet uit. ze moeten beneden nog kledingkasten maken. en misschien het meest stomme , ze zijn vergeten een stopcontact te maken waar de waterpomp op moeten worden aangesloten
nee het ging even super snel maar nu idd stuk langzamerquote:Op maandag 15 december 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet de vlotste daar of wel
En dan ook nog dingen vergeten echt hequote:Op maandag 15 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het ging even super snel maar nu idd stuk langzamer
Allemaal die kleine klusjes nemen meeste tijd in beslag. Zeker als er dan ook nog een blanke opzichter ze gaat vertellen wat er allemaal niet goed is.quote:Op maandag 15 december 2025 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het ging even super snel maar nu idd stuk langzamer
En jij hebt 'm bruut uit z'n natuurlijke omgeving gehaald.quote:Op maandag 15 december 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
de schilpad is misschien een zoetwaterschilpad en geen ontsnapt huisdier
ja je moet er bovenop zittenquote:Op maandag 15 december 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog dingen vergeten echt he
nee we hebben hier vlakbij geloof ik geen rivierquote:Op maandag 15 december 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
En jij hebt 'm bruut uit z'n natuurlijke omgeving gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |