Ik ook. Wordt echt de meest nutteloze werkdag van het jaar.quote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want ik moet 2 januari weer werken
Die is toch altijd in de lente? Zo vlak voor de grote lenteschoonmaakquote:
Ja zoietsquote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is toch altijd in de lente? Zo vlak voor de grote lenteschoonmaak
Inloggen en beetje rondjes draaien met je muis.quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. Wordt echt de meest nutteloze werkdag van het jaar.
Wat moet hij daar doen? Zich verwonderen over wat er mogelijk is maar hij nooit zal gebruiken, overkomen, etc?quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat komt alleen op de Kamasutrabeurs.
Bij mij waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Ik kan gewoon dingen doen qua planning.quote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahaha yeah surequote:Op zondag 14 december 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een man met hond. Dat jullie verstrikt raken in elkaars riem.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2025 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat moet hij daar doen? Zich verwonderen over wat er mogelijk is maar hij nooit zal gebruiken, overkomen, etc?
Deze post heeft een dubbele betekenisquote:Op zondag 14 december 2025 20:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nattekat komt alleen op de Kamasutrabeurs.
Nee.quote:
Ik ben al voorzien. En heb een part-time hond.quote:Op zondag 14 december 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hahaha yeah sure
Maar je had interesse?
Wat romantischquote:Op zondag 14 december 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een man met hond. Dat jullie verstrikt raken in elkaars riem.
Ik heb een full time hond en hoef nietsquote:Op zondag 14 december 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien. En heb een part-time hond.
Spannende tvquote:
Gloryhole muur waar hij dan gretig op de knieën voor gaat zitten.quote:Op zondag 14 december 2025 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Kreeg net even een flashback aan de tongmuur bij de Megafestatie.
Volgende keer koffie royaal proberen.quote:Op zondag 14 december 2025 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De 3 choco ijs van hertog valt tegen
Hadden ze niet bij de Hoogvlietquote:Op zondag 14 december 2025 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer koffie royaal proberen.
Klinkt goedquote:Op zondag 14 december 2025 20:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer koffie royaal proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |