abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 16:10:45 #226
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219502611
Wat ik wel een beetje denk bij DBM? Dat ze een beetje onterecht terecht is gekomen in het rijtje van mensen dat hier besproken wordt, ze heeft (relatief) weinig volgers voor een fluflu, laat staan samenwerkingen. Daarnaast is ze één van de mensen die hier het meest besproken wordt. Ik kan me best voorstellen dat het dan best voelt als uit verhouding; de grotere fluflu's hebben de kans om negatieve reacties te vergeten omdat ze omkomen in de positieve reacties en/of geld.

Bij DBM hoop ik eigenlijk dat ze in het nieuwe jaar inderdaad therapie krijgt en dat het haar helpt om haar leven goed in te delen, want ik denk dat er hier een heleboel quick wins zijn die haar leven een heel stuk aangenamer kunnen maken. Het is denk ik echt een kwestie van structuur, planning en vooruitdenken bij haar (wellicht heeft iemand hier nog een leuke planner voor ;) ), want het lijkt alsof het leven haar overkomt, terwijl het (op de ziekenhuisopnames na) dingen zijn waar je best over na kunt denken, waardoor het makkelijker wordt.

Ik vond haar een beetje zielig _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219502662
Ben bang dat we geblockt zijn! 🤣 #thatssousdepodcast
pi_219502674
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef Meke het volgende:
Wat ik wel een beetje denk bij DBM? Dat ze een beetje onterecht terecht is gekomen in het rijtje van mensen dat hier besproken wordt, ze heeft (relatief) weinig volgers voor een fluflu, laat staan samenwerkingen. Daarnaast is ze één van de mensen die hier het meest besproken wordt. Ik kan me best voorstellen dat het dan best voelt als uit verhouding; de grotere fluflu's hebben de kans om negatieve reacties te vergeten omdat ze omkomen in de positieve reacties en/of geld.

Bij DBM hoop ik eigenlijk dat ze in het nieuwe jaar inderdaad therapie krijgt en dat het haar helpt om haar leven goed in te delen, want ik denk dat er hier een heleboel quick wins zijn die haar leven een heel stuk aangenamer kunnen maken. Het is denk ik echt een kwestie van structuur, planning en vooruitdenken bij haar (wellicht heeft iemand hier nog een leuke planner voor ;) ), want het lijkt alsof het leven haar overkomt, terwijl het (op de ziekenhuisopnames na) dingen zijn waar je best over na kunt denken, waardoor het makkelijker wordt.

Ik vond haar een beetje zielig _O-
Ik snap je wel. Wat zal eerst ook trots zijn geweest dat ze hier werd besproken
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 16:19:04 #229
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219502677
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:16 schreef Iris2.0 het volgende:
Ben bang dat we geblockt zijn! 🤣 #thatssousdepodcast
Waren die gedeelde posts ook niet door MB, IZ en het podcastaccount gedeeld? Ik zie deze nog wel op het account van MB, maar alleen nog maar door hun twee gedeeld, en niet door het podcastaccount.

Bij jouw hashtag lees ik trouwens that's sous de podcast, was wellicht nog inhoudelijker ook, alleen maar over saus praten :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219502683
Ik zie ook de podcast niet meer en staat ook niet meer als een tag in de bio bij MW en iris.. wat is er on the hand?

Is degene die een lief bericht stuurt aan dbm, die zij dan weer deelt in haar spreekbeurt dezelfde dame die hier altijd mateloos MB verdedigd, of is dat toevallig dezelfde naam 🧐
pi_219502699
Als ik via google zoek op podcast dan zegt ie dat pagina op insta niet meer bestaat
pi_219502737
Ooooo lekker juicy! Vanwege smaad offline gehaal??
pi_219502763
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef slowie het volgende:
Kunnen jvp en koen anders even een podcast starten? ;)
"That was never us" - de podcast
pi_219502785
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:30 schreef Xmuis het volgende:
Op youtube staan de podcast gewoon nog wel
pi_219502786
Of een ruzie tussen Iris en MW over dat Iris nooit the farm bezocht heeft dus einde vriendschap podcast.
pi_219502790
Hij staat nog wel gewoon op Spotify trouwens, de podcast van Iris en MB... MWW... MWWB... Michelle.
pi_219502814
In de 'ondertiteling' of zo (is automatisch denk ik) van de podcast zie je dat hak op de takkerige heel erg. Ik citeer:
"Nee dat is echt de slechtste tijd van het jaar echt nu en ook Ik denk ook van ja, zo, dat denk ik altijd, van zo bedenk je het? Ik kijk, het leven loopt altijd anders dan we vroeger als kleine meisjes dachten".
pi_219502914
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:34 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
"That was never us" - de podcast
😂
pi_219502945
De podcast van Iris en Mies ligt er uit? 🤷🏼‍♀️

De link op Insta is niet meer actief.
pi_219503141
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
De podcast van Iris en Mies ligt er uit? 🤷🏼‍♀️

De link op Insta is niet meer actief.
Op youtube nog wel
pi_219503233
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Hij staat nog wel gewoon op Spotify trouwens, de podcast van Iris en MB... MWW... MWWB... Michelle.
😂😂😂
pi_219503265
Het instagram account van That's so us lijkt weg te zijn.

🧐
pi_219503330
quote:
88s.gif Op maandag 15 december 2025 13:24 schreef Harper het volgende:
Zei AM vanochtend nou dat ze een lezing op 21 mei ging voorbereiden?
Was dat een foutje of gewoon bijzonder vroeg? Ik zou eerder denken dat ze zich voor moet bereiden op de denktank van morgen na het fiasco met Tim.

En blijkbaar is ze online tijdens haar reisje naar Noorwegen. Leuk om mee te kijken maar ik vraag me af of Sam daarop zit te wachten. Al heeft hij vast niet veel keuze.
Sam wil dat wel , want hij had ook nee kunnen zeggen , ik heb totaal geen medelijden met hem nu
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219503401
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 17:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Het instagram account van That's so us lijkt weg te zijn.

🧐
Ik denk dat ze problemen hebben met de andere podcast die dezelfde naam heeft maar veel langer al bestaat.
Dat is thatssous.podcast en die van Michelle en Iris thatssous.depodcast
pi_219503447
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 16:30 schreef Xmuis het volgende:
Smaad? Laat me niet lachen, ken jij de definitie van smaad?

een keer in een podcast open en persoonlijk praten over je eigen scheiding en wat er volgens jou misging, is niet automatisch smaad. Je deelt je eigen ervaringen en gevoelens, geen vaststaande feiten of beschuldigingen met de intentie iemand kapot te maken. Dat mag!
pi_219503621
Soms vind ik het toch wel irritant. De fluflus zeggen bij kritiek altijd dat we jaloers zijn. Eerlijk, soms ben ik dat ook wel als ik zie dat een Sanneke die niks doet dan mompelen op de bank gewoon 3 Adventskalenders gesponsord krijgt. Hoe dan? Niet dat ik met ze zou willen ruilen maar het is toch bizar dat je dit met niks zeggende content krijgt?
pi_219503661
Debbie hillon zet weer haar kinderen in, dit keer haar pasgeboren baby, echt ik vind hier wat van
pi_219503672
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Debbie hillon zet weer haar kinderen in, dit keer haar pasgeboren baby, echt ik vind hier wat van
Zij is echt extreem. En dan nog zo’n nasty manier van geld verdienen deze story met die rowena.
pi_219503689
HvK doet het er gewoon om om die broodtrommel te showen. Ze leest hier mee. Nathalie, ga eens voor je kinderen zorgen in plaats van dit zogenaamde influencen. Je bent niet boeiend en ik heb medelijden met je kinderen en de baby in je buik.
pi_219503693
Goede maaltijd bij hvk weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')