Ik snap je wel. Wat zal eerst ook trots zijn geweest dat ze hier werd besprokenquote:Op maandag 15 december 2025 16:10 schreef Meke het volgende:
Wat ik wel een beetje denk bij DBM? Dat ze een beetje onterecht terecht is gekomen in het rijtje van mensen dat hier besproken wordt, ze heeft (relatief) weinig volgers voor een fluflu, laat staan samenwerkingen. Daarnaast is ze één van de mensen die hier het meest besproken wordt. Ik kan me best voorstellen dat het dan best voelt als uit verhouding; de grotere fluflu's hebben de kans om negatieve reacties te vergeten omdat ze omkomen in de positieve reacties en/of geld.
Bij DBM hoop ik eigenlijk dat ze in het nieuwe jaar inderdaad therapie krijgt en dat het haar helpt om haar leven goed in te delen, want ik denk dat er hier een heleboel quick wins zijn die haar leven een heel stuk aangenamer kunnen maken. Het is denk ik echt een kwestie van structuur, planning en vooruitdenken bij haar (wellicht heeft iemand hier nog een leuke planner voor), want het lijkt alsof het leven haar overkomt, terwijl het (op de ziekenhuisopnames na) dingen zijn waar je best over na kunt denken, waardoor het makkelijker wordt.
Ik vond haar een beetje zielig
Waren die gedeelde posts ook niet door MB, IZ en het podcastaccount gedeeld? Ik zie deze nog wel op het account van MB, maar alleen nog maar door hun twee gedeeld, en niet door het podcastaccount.quote:Op maandag 15 december 2025 16:16 schreef Iris2.0 het volgende:
Ben bang dat we geblockt zijn! 🤣 #thatssousdepodcast
"That was never us" - de podcastquote:Op maandag 15 december 2025 15:09 schreef slowie het volgende:
Kunnen jvp en koen anders even een podcast starten?
Op youtube staan de podcast gewoon nog welquote:Op maandag 15 december 2025 16:30 schreef Xmuis het volgende:
Ooooo lekker juicy! Vanwege smaad offline gehaal??
😂quote:Op maandag 15 december 2025 16:34 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
"That was never us" - de podcast
Op youtube nog welquote:Op maandag 15 december 2025 16:58 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
De podcast van Iris en Mies ligt er uit? 🤷🏼♀️
De link op Insta is niet meer actief.
😂😂😂quote:Op maandag 15 december 2025 16:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Hij staat nog wel gewoon op Spotify trouwens, de podcast van Iris en MB... MWW... MWWB... Michelle.
Sam wil dat wel , want hij had ook nee kunnen zeggen , ik heb totaal geen medelijden met hem nuquote:Op maandag 15 december 2025 13:24 schreef Harper het volgende:
Zei AM vanochtend nou dat ze een lezing op 21 mei ging voorbereiden?
Was dat een foutje of gewoon bijzonder vroeg? Ik zou eerder denken dat ze zich voor moet bereiden op de denktank van morgen na het fiasco met Tim.
En blijkbaar is ze online tijdens haar reisje naar Noorwegen. Leuk om mee te kijken maar ik vraag me af of Sam daarop zit te wachten. Al heeft hij vast niet veel keuze.
Ik denk dat ze problemen hebben met de andere podcast die dezelfde naam heeft maar veel langer al bestaat.quote:Op maandag 15 december 2025 17:34 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Het instagram account van That's so us lijkt weg te zijn.
🧐
Smaad? Laat me niet lachen, ken jij de definitie van smaad?quote:Op maandag 15 december 2025 16:30 schreef Xmuis het volgende:
Ooooo lekker juicy! Vanwege smaad offline gehaal??
Zij is echt extreem. En dan nog zo’n nasty manier van geld verdienen deze story met die rowena.quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Debbie hillon zet weer haar kinderen in, dit keer haar pasgeboren baby, echt ik vind hier wat van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |