abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219500553
Ik keek nog even naar het filmpje met de start van de hardloopwedstrijd van Bob bij Judith. Volgens mij staat hij gewoon niet echt goed op te letten als het startschot valt. Ja dan ben je te laat om voor in mee te rennen..
pi_219500586
Hip en Hot Judith op persreis naar Sri Lanka. Dat is natuurlijk best gaaf maar nu, in de laatste week voor kerst?
Mij niet bellen. Ik kijk uit naar thuis cocoonen met m´n gezin (of beter gezegd met man want de pubers zijn graag de deur uit ;) ).
pi_219500641
Het interesseert dbm zo weinig wat andere van haar vinden dat ze er 6 stories over vol moet lullen.
Ik ben na 2 stories afgehaakt, maar ze zegt dus in 1 van die stories dat ze de kinderen naar school brengt en dan meestal gaat sporten, ik weet niet wat zij onder meestal verstaat, maar ze gaat vaker niet dan wel🙈 en dan moet ze bijkomen van alle prikkels.
En het is toch gewoon zo dat 'alles' wat zij doet de meeste mensen naast hun baan doen? Ook mensen met een een zorgenkind.
Een van onze kinderen is ook erg vatbaar voor bepaalde dingen en heeft regelmatig longontsteking, ik heb een ander kind met een rugzak waar we veel begeleiding voor krijgen en waar we veel wekelijkse afspraken voor hebben. Maar ik werk wel gewoon, misschien niet zoveel (ben minder gaan werken vanwege alle afspraken). Niet altijd makkelijk en ze zal gewoon weinig belastbaar zijn, maar zij maakt het in haar hoofd heel druk.

Ik ben nu 4weken met verlof en heb dus al 4 weken tijd te veel. Laatst dacht ik: pfoe drukke dag, was achteraf niet zo maar in mijn hoofd wel omdat je gewoon minder om handen hebt.
Je nuttig maken in deze samenleving (als je dat kan) zorgt er wel voor dat je een ander perspectief krijgt en je tijd efficiënter gaat indelen.
pi_219500779
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De dag nadat er 1000 prikkels in huis waren van het al bezoek voor dochter die ook nog eens doodziek was waardoor ze gebroken nachten had gehad.

Ik ben zelf soms ook best gevoelig voor prikkels, in die zin dat ik bewuste keuzes maak wanneer ik ze op zoek. Een dag na een verjaardag ga ik echt niet naar het tuincentrum 😅
Maar zij is een ffing powervrouw hè?
pi_219500849
Zei AM vanochtend nou dat ze een lezing op 21 mei ging voorbereiden?
Was dat een foutje of gewoon bijzonder vroeg? Ik zou eerder denken dat ze zich voor moet bereiden op de denktank van morgen na het fiasco met Tim.

En blijkbaar is ze online tijdens haar reisje naar Noorwegen. Leuk om mee te kijken maar ik vraag me af of Sam daarop zit te wachten. Al heeft hij vast niet veel keuze.
pi_219500884
quote:
88s.gif Op maandag 15 december 2025 13:24 schreef Harper het volgende:
Zei AM vanochtend nou dat ze een lezing op 21 mei ging voorbereiden?
Was dat een foutje of gewoon bijzonder vroeg? Ik zou eerder denken dat ze zich voor moet bereiden op de denktank van morgen na het fiasco met Tim.

En blijkbaar is ze online tijdens haar reisje naar Noorwegen. Leuk om mee te kijken maar ik vraag me af of Sam daarop zit te wachten. Al heeft hij vast niet veel keuze.
Het is weer een gesponsord tripje dus
pi_219500917
Ik vind het vooral bijzonder dat dat meisje nog benauwd/ziek/moe is maar dan wel zo'n druk weekend hebben.

Mijn kind is ook snel moe (medische oorzaak) maar daar houden we zoveel mogelijk rekening mee.

Na een verjaardag hoeven we echt niets te doen, dat lukt gewoon niet.
Als we iets doen, is het op zaterdag zodat hij zondag kan uitrusten, en maandag weer naar school kan.
Een verjaardag en tuincentrum zijn gewoon te veel, dbm zou dat vast weten. Maar blijkbaar was dat belangrijker dan dat ze op haar verjaardag naar school kan.
pi_219501005
‘De mevrouw van de bibliotheek’
‘De mevrouw van de planstempels’
‘Het hulpje van de minister’

Ik vind het zo ongeïnteresseerd, denigrerend klinken.
pi_219501044
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De dag nadat er 1000 prikkels in huis waren van het al bezoek voor dochter die ook nog eens doodziek was waardoor ze gebroken nachten had gehad.

Ik ben zelf soms ook best gevoelig voor prikkels, in die zin dat ik bewuste keuzes maak wanneer ik ze op zoek. Een dag na een verjaardag ga ik echt niet naar het tuincentrum 😅
En als mijn dochter afgelopen week op het randje van opname gezeten had, had ik echt geen 20 mensen uitgenodigd om een verjaardag te vieren. (Daar had ik dan de puf niet voor en dan was mijn huis ook een chaos 😉) Bovendien is het meisje (volgens moeder) zo ontzettend vatbaar voor virussen ed dat ik never nooit niet 20 mensen in dat kleine huisje had toegelaten. Meisje was net aan het opknappen, was nog nét niet opgenomen en dan zoveel mensen in huis. (Die misschien iets onder de leden hebben) Echt niet!
pi_219501248
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

En tegelijkertijd heel kinderachtig en wereldvreemd. Alsof ze iets aan kleuters uit wil leggen wat ze eigenlijk zelf nog niet goed snapt.
pi_219501408
Ik was benieuwd naar reacties op de podcast van gisteren maar de insta pagina is er niet meer.
Of ik ben geblokkeerd.
pi_219501447
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik was benieuwd naar reacties op de podcast van gisteren maar de insta pagina is er niet meer.
Of ik ben geblokkeerd.
Ik zie ‘m ook niet meer.
pi_219501454
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 08:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ben geen arts en zeker met alleen geluid kun je niet alles beoordelen, maar je hoort het meisje gewoon praten in een tuincentrum story. Als mijn kind zo praat, totaal geen hoorbare tekenen van benauwdheid of vermoeidheid, dan gaat het naar school! Klaar. Geen twijfel over. Iemand anders zei het ook al: de juf belt wel als het toch niet lukt. Zij maakt er echt sneeuwvlokjes van.
Maar waar is het meisje nu dan , ze is gaan sporten en naar de stad.
pi_219501462
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:28 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ik zie ‘m ook niet meer.
Via mollygram ook niet meer.
pi_219501508
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Of ik ben geblokkeerd.
De pagina bestaat niet meer denk ik, hij staat ook niet meer getagd in de bio van Michelle
pi_219501549
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De pagina bestaat niet meer denk ik, hij staat ook niet meer getagd in de bio van Michelle
Dank je!
pi_219501651
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:41 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Dit, woord voor woord. Waarom?!? Wát een poppenkast, maandenlang.
Maar dat is toch precies hoe het werkt? Het is in scène gezet!

IG is niet het echte leven he. Het is een beeld dat wordt neergezet,net zoals reclames op tv niet echt zijn.

Ik vind het eerlijk gezegd verrassend hoe serieus sommigen het allemaal nemen.
pi_219501751
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Maar dat is toch precies hoe het werkt? Het is in scène gezet!

IG is niet het echte leven he. Het is een beeld dat wordt neergezet,net zoals reclames op tv niet echt zijn.

Ik vind het eerlijk gezegd verrassend hoe serieus sommigen het allemaal nemen.
Tuurlijk is het niet het echte leven, iedereen snapt dat het mooier wordt weggezet (op een aantal na, die het vooral een stuk zwartgalliger proberen neer te zetten #zwaarleven). Maar ik snap de keuzes die de poly gemaakt heeft niet als hun relatie al zo slecht ging. Dat je niet meteen op sociale media knalt dat het allemaal k*t met peren is snap ik best. Maar het komt een beetje over als een baby nemen om je relatie te redden 😅
pi_219501864
Kunnen jvp en koen anders even een podcast starten? ;)
pi_219501915
Die Debbie; overal verdiept ze zich in. Bijwerkingen van medicijnen enz. Maar ze spuit b12 van centrapharm, deze wordt dus afgeraden en tadeka wordt geadviseerd, wat is ze goed op de hoogte he die meid.
pi_219501987
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 15:13 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie; overal verdiept ze zich in. Bijwerkingen van medicijnen enz. Maar ze spuit b12 van centrapharm, deze wordt dus afgeraden en tadeka wordt geadviseerd, wat is ze goed op de hoogte he die meid.
Waar is dat op gebaseerd? Ik vind 1 site die vooral Wikipedia als bron gebruikt. Verder lees ik vooral dat je de variant krijgt die je zorgverzekeraar vergoed, grote kans dat ze dus niet per se keuze heeft.
pi_219501996
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
En tegelijkertijd heel kinderachtig en wereldvreemd. Alsof ze iets aan kleuters uit wil leggen wat ze eigenlijk zelf nog niet goed snapt.
En zichzelf geeft ze wel de titel Bestsellerschrijfster. "Schrijver van een flutboek" past beter in het rijtje.
pi_219502024
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Tuurlijk is het niet het echte leven, iedereen snapt dat het mooier wordt weggezet (op een aantal na, die het vooral een stuk zwartgalliger proberen neer te zetten #zwaarleven). Maar ik snap de keuzes die de poly gemaakt heeft niet als hun relatie al zo slecht ging. Dat je niet meteen op sociale media knalt dat het allemaal k*t met peren is snap ik best. Maar het komt een beetje over als een baby nemen om je relatie te redden 😅
Die hele poly was natuurlijk nogal fake😉
pi_219502270
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Die hele poly was natuurlijk nogal fake😉
Moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet volgde toen ze de poly werden, maar heb nooit echt geloofd dat zoiets echt zou werken 😅
pi_219502455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

Inderdaad maar blijkbaar weet AM echt niet hoe zo iemand heet. Ze moest ook opzoeken wat een staatssecretaris (met spatie en zonder s) doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')