Maar zij is een ffing powervrouw hè?quote:Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De dag nadat er 1000 prikkels in huis waren van het al bezoek voor dochter die ook nog eens doodziek was waardoor ze gebroken nachten had gehad.
Ik ben zelf soms ook best gevoelig voor prikkels, in die zin dat ik bewuste keuzes maak wanneer ik ze op zoek. Een dag na een verjaardag ga ik echt niet naar het tuincentrum 😅
Het is weer een gesponsord tripje dusquote:Op maandag 15 december 2025 13:24 schreef Harper het volgende:
Zei AM vanochtend nou dat ze een lezing op 21 mei ging voorbereiden?
Was dat een foutje of gewoon bijzonder vroeg? Ik zou eerder denken dat ze zich voor moet bereiden op de denktank van morgen na het fiasco met Tim.
En blijkbaar is ze online tijdens haar reisje naar Noorwegen. Leuk om mee te kijken maar ik vraag me af of Sam daarop zit te wachten. Al heeft hij vast niet veel keuze.
En als mijn dochter afgelopen week op het randje van opname gezeten had, had ik echt geen 20 mensen uitgenodigd om een verjaardag te vieren. (Daar had ik dan de puf niet voor en dan was mijn huis ook een chaos 😉) Bovendien is het meisje (volgens moeder) zo ontzettend vatbaar voor virussen ed dat ik never nooit niet 20 mensen in dat kleine huisje had toegelaten. Meisje was net aan het opknappen, was nog nét niet opgenomen en dan zoveel mensen in huis. (Die misschien iets onder de leden hebben) Echt niet!quote:Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De dag nadat er 1000 prikkels in huis waren van het al bezoek voor dochter die ook nog eens doodziek was waardoor ze gebroken nachten had gehad.
Ik ben zelf soms ook best gevoelig voor prikkels, in die zin dat ik bewuste keuzes maak wanneer ik ze op zoek. Een dag na een verjaardag ga ik echt niet naar het tuincentrum 😅
En tegelijkertijd heel kinderachtig en wereldvreemd. Alsof ze iets aan kleuters uit wil leggen wat ze eigenlijk zelf nog niet goed snapt.quote:Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De mevrouw van de bibliotheek’
‘De mevrouw van de planstempels’
‘Het hulpje van de minister’
Ik vind het zo ongeïnteresseerd, denigrerend klinken.
Ik zie ‘m ook niet meer.quote:Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik was benieuwd naar reacties op de podcast van gisteren maar de insta pagina is er niet meer.
Of ik ben geblokkeerd.
Maar waar is het meisje nu dan , ze is gaan sporten en naar de stad.quote:Op maandag 15 december 2025 08:20 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ik ben geen arts en zeker met alleen geluid kun je niet alles beoordelen, maar je hoort het meisje gewoon praten in een tuincentrum story. Als mijn kind zo praat, totaal geen hoorbare tekenen van benauwdheid of vermoeidheid, dan gaat het naar school! Klaar. Geen twijfel over. Iemand anders zei het ook al: de juf belt wel als het toch niet lukt. Zij maakt er echt sneeuwvlokjes van.
De pagina bestaat niet meer denk ik, hij staat ook niet meer getagd in de bio van Michellequote:Op maandag 15 december 2025 14:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik was benieuwd naar reacties op de podcast van gisteren maar de insta pagina is er niet meer.
Of ik ben geblokkeerd.
Dank je!quote:Op maandag 15 december 2025 14:35 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De pagina bestaat niet meer denk ik, hij staat ook niet meer getagd in de bio van Michelle
Maar dat is toch precies hoe het werkt? Het is in scène gezet!quote:Op maandag 15 december 2025 09:41 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Dit, woord voor woord. Waarom?!? Wát een poppenkast, maandenlang.
Tuurlijk is het niet het echte leven, iedereen snapt dat het mooier wordt weggezet (op een aantal na, die het vooral een stuk zwartgalliger proberen neer te zetten #zwaarleven). Maar ik snap de keuzes die de poly gemaakt heeft niet als hun relatie al zo slecht ging. Dat je niet meteen op sociale media knalt dat het allemaal k*t met peren is snap ik best. Maar het komt een beetje over als een baby nemen om je relatie te redden 😅quote:Op maandag 15 december 2025 14:51 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Maar dat is toch precies hoe het werkt? Het is in scène gezet!
IG is niet het echte leven he. Het is een beeld dat wordt neergezet,net zoals reclames op tv niet echt zijn.
Ik vind het eerlijk gezegd verrassend hoe serieus sommigen het allemaal nemen.
Waar is dat op gebaseerd? Ik vind 1 site die vooral Wikipedia als bron gebruikt. Verder lees ik vooral dat je de variant krijgt die je zorgverzekeraar vergoed, grote kans dat ze dus niet per se keuze heeft.quote:Op maandag 15 december 2025 15:13 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie; overal verdiept ze zich in. Bijwerkingen van medicijnen enz. Maar ze spuit b12 van centrapharm, deze wordt dus afgeraden en tadeka wordt geadviseerd, wat is ze goed op de hoogte he die meid.
En zichzelf geeft ze wel de titel Bestsellerschrijfster. "Schrijver van een flutboek" past beter in het rijtje.quote:Op maandag 15 december 2025 14:03 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
En tegelijkertijd heel kinderachtig en wereldvreemd. Alsof ze iets aan kleuters uit wil leggen wat ze eigenlijk zelf nog niet goed snapt.
Die hele poly was natuurlijk nogal fake😉quote:Op maandag 15 december 2025 14:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet het echte leven, iedereen snapt dat het mooier wordt weggezet (op een aantal na, die het vooral een stuk zwartgalliger proberen neer te zetten #zwaarleven). Maar ik snap de keuzes die de poly gemaakt heeft niet als hun relatie al zo slecht ging. Dat je niet meteen op sociale media knalt dat het allemaal k*t met peren is snap ik best. Maar het komt een beetje over als een baby nemen om je relatie te redden 😅
Moet eerlijk zeggen dat ik ze nog niet volgde toen ze de poly werden, maar heb nooit echt geloofd dat zoiets echt zou werken 😅quote:Op maandag 15 december 2025 15:29 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Die hele poly was natuurlijk nogal fake😉
Inderdaad maar blijkbaar weet AM echt niet hoe zo iemand heet. Ze moest ook opzoeken wat een staatssecretaris (met spatie en zonder s) doet.quote:Op maandag 15 december 2025 13:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘De mevrouw van de bibliotheek’
‘De mevrouw van de planstempels’
‘Het hulpje van de minister’
Ik vind het zo ongeïnteresseerd, denigrerend klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |