abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219498245
En dochter DBM slaapt met haar hoofd omhoog, terwijl ze toch best plat ligt? Bijzonder bijzonder...

En wat een trieste broodtrommels bij HVK...moet er bijna van huilen..

En Bob maakt volwassen keuzes jongens!
pi_219498266
Die broodtrommels van HVK... deelt de tweeling ook echt 1 broodtrommel? Waarom krijgen ze niet ieder hun eigen bakje? En waarom zo weinig?
pi_219498268
Oh arme Jayda. Ik vind het zo zorgelijk bij HvK. Mijn handen jeuken echt om haar te berichten.
pi_219498318
Huh?? Hvk geeft de tweeling 1 trommel met 1 droge wrap, 1 stukje appel en wat tukjes? En jayda een eigen trommel met pakje droge crackers en een uitgedroogde sinaasappel? Die ze dus nog zelf moet pellen... kinderen hebben vaak al weinig tijd met die pauzes dus waarom pel je hem niet alvast?
Ik snap echt niet dat school hier niets van zegt... ik snap dat moeders dan zegt "maar anders eten ze niets" maar dit kan toch niet mensen??? Dit laat je toch niet trots zien op insta??
pi_219498360
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 07:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Huh?? Hvk geeft de tweeling 1 trommel met 1 droge wrap, 1 stukje appel en wat tukjes? En jayda een eigen trommel met pakje droge crackers en een uitgedroogde sinaasappel? Die ze dus nog zelf moet pellen... kinderen hebben vaak al weinig tijd met die pauzes dus waarom pel je hem niet alvast?
Ik snap echt niet dat school hier niets van zegt... ik snap dat moeders dan zegt "maar anders eten ze niets" maar dit kan toch niet mensen??? Dit laat je toch niet trots zien op insta??
Dit is echt schrijnend, als het waar is. Ik krijg bij haar steeds meer mijn twijfels of ze niet gewoon zit te vissen naar commentaar.
Als ik juf was en ik zag het trommeltje van Jayda waar ze de hele dag mee moet doen, trok ik aan de bel.
Ze eten best van alles, kijk maar als ze een uitje hebben.
Jayda zie je ook wel eens een boterham eten. Stop er dan in ieder geval 1 in de lunchtrommel.
Ik vermoed dat ze weer geen boodschappen heeft gedaan, want druk met andere dingen.
Nu ook dat schema: van 09;30 tot 11;00 naar die bieb .
Ga gewoonlijke met Louay naar huis, kind hoeft geen 2 keer per week naar een voorleesuurtje. Lekker even 1:1 aandacht in huis. Zo'n druk schema is het niet hoor, ze hoeft niks.
pi_219498369
Die broodtrommels bij hvk, intens triest. En dat schema, waar gaat ze niet lekker een paar uurtjes naar huis nadat Zayn heeft afgezet? Waarom weer naar die Bieb?
pi_219498374
Juuds_singlemom: ik word echt wel een beetje moe van die adoratie voor B. Natuurlijk vind elke ouder zijn eigen kind(eren) het leukst, maar als je een beslissing van een kind, dat besluit eerlijk te zijn (wat mij op die leeftijd nog vrij normaal lijkt, gaat toeschrijven aan je eigen opvoeding, dan maak je jezelf echt te belangrijk.

Opvoeding heeft maar beperkte invloed, daarbij gaat ze aan het feit voorbij dat de afweging van B ook geweest kan zijn dat zijn moeder er toch wel achter zou komen. Mijn kinderen waren met 6 jaar ook nog goudeerlijk, omdat ze wisten dat ze nog niet konden liegen/jokken. Daar worden ze met een jaar of 10 ineens veel beter in 😀.
pi_219498378
Ik vind WilvanTien de laatste tijd erg veranderd en niet positief, maar volgens mij maakt ze veel mee nu (lees je tussen de regels door) en daar post ze niks over. Ook zie je hun kinderen nooit in beeld, terwijl ze best grote influencers zijn. Dat vind ik dan wel weer positief!
pi_219498392
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 07:49 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds_singlemom: ik word echt wel een beetje moe van die adoratie voor B. Natuurlijk vind elke ouder zijn eigen kind(eren) het leukst, maar als je een beslissing van een kind, dat besluit eerlijk te zijn (wat mij op die leeftijd nog vrij normaal lijkt, gaat toeschrijven aan je eigen opvoeding, dan maak je jezelf echt te belangrijk.

Opvoeding heeft maar beperkte invloed, daarbij gaat ze aan het feit voorbij dat de afweging van B ook geweest kan zijn dat zijn moeder er toch wel achter zou komen. Mijn kinderen waren met 6 jaar ook nog goudeerlijk, omdat ze wisten dat ze nog niet konden liegen/jokken. Daar worden ze met een jaar of 10 ineens veel beter in 😀.
Ik dacht echt hetzelfde 🤣 mijn kinderen hebben ook altijd geleerd dat ze eerlijk moeten zijn maar dat doet iedereen toch? Ken maar weinig mensen die hun kinderen leren dat liegen loont 😂🤷
En deze leeftijd is helemaal normaal dat ze het gewoon op biechten 🤷
Trots zijn op iets normaals zegt meer over haar verwachting van hem dan over de opvoeding verder 🤷
pi_219498414
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 07:52 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind WilvanTien de laatste tijd erg veranderd en niet positief, maar volgens mij maakt ze veel mee nu (lees je tussen de regels door) en daar post ze niks over. Ook zie je hun kinderen nooit in beeld, terwijl ze best grote influencers zijn. Dat vind ik dan wel weer positief!
Bedoel je niet die andere? Tienvanwil? Die ligt in scheiding, al anderhalf jaar ofzo.
pi_219498425
Eén van de dingen die ik mijn kinderen vertelde: als je tegen mij liegt ben je de sjaak.

Maar bij Judith is het blijkbaar uiterst volwassen dat een jong kind de waarheid spreekt. Oké dan.
pi_219498479
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 23:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat doet ze met de oudste ook en die is toch al een tijdje leerplichtig.

Ik had t weekend rustig aan gedaan en dan maandag aankijken hoe t gaat of ze weer naar school kan. Maar dat past niet in dbm haar straatje natuurlijk
Ik ben geen arts en zeker met alleen geluid kun je niet alles beoordelen, maar je hoort het meisje gewoon praten in een tuincentrum story. Als mijn kind zo praat, totaal geen hoorbare tekenen van benauwdheid of vermoeidheid, dan gaat het naar school! Klaar. Geen twijfel over. Iemand anders zei het ook al: de juf belt wel als het toch niet lukt. Zij maakt er echt sneeuwvlokjes van.
pi_219498485
quote:

Ik denk dat Bob nog eens een hele lastige puber kan worden
pi_219498503
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:33 schreef Wijkje79 het volgende:
Wat ongeloofwaardig is die MW toch. Na het ski ongeluk lag haar bovenbeen naast haar onderbeen maar savonds ging ze toch weer op hakken naar het diner.
En dan naar huis rijden met zo'n knie. Ze doet net steeds of het zo'n enorm pluspunt is dat ze gewoon doorzet met haar -alles wat er kapot kan gaan is kapot- knie maar ik vind het vooral erg onverantwoord en onvolwassen om zoiets te doen.

En dan de schijn ophouden. Pff ik kan me voorstellen dat je echt niet alles vertelt wat er speelt op social media maar om dan het tegenovergestelde steeds te posten is wel een ander verhaal. O wat waren ze happy met the ten of us. Niet dus. Ongelofelijk nep mens vind ik het.

En om nu JvP en KB onder de bus te gooien vind ik ook misselijk. Hou dat lekker voor je.
Zeker de eerste dagen kun je, met de ravage die zij zegt te hebben in haar knie, NIET lopen zonder er doorheen te zakken. Onmogelijk, al heb je nog zulke enorme beenspieren die best wat op kunnen vangen. Door vocht en zwelling gaat je dat gewoon niet lukken. Dat je na een week of 2-3 weer redelijk normaal op de been bent, dat zou wel kunnen. Maar die eerste dagen/weken ben je een beste loser als je gaat doen alsof er niks is wat je niet kunt. Zeker autorijden als het je rechterbeen is, levensgevaarlijk. Maar het zou inderdaad ook heel goed kunnen dat de ellende niet zo maximaal was als ze zelf zegt, want wat dat betreft vind ik sowieso weinig echt aan Michelle.
pi_219498514
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 06:44 schreef Miepje77 het volgende:
En dochter DBM slaapt met haar hoofd omhoog, terwijl ze toch best plat ligt? Bijzonder bijzonder...

En wat een trieste broodtrommels bij HVK...moet er bijna van huilen..

En Bob maakt volwassen keuzes jongens!
Mijn wonderpeuter is net zo eerlijk. Ik zal maar eens gaan praten over de grote dingen des levens hier thuis denk ik! 😂
pi_219498526
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 08:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je niet die andere? Tienvanwil? Die ligt in scheiding, al anderhalf jaar ofzo.
Ja die ja, haha. Vind die namen soms zo verwarrend, waarom niet gewoon Martine en Willemijn.
pi_219498543
Och jayda, mijn hart huilt voor haar. Wat een armoede daar bij hvk.

En gaat hvk nu eigenlijk elke schooldag naar de bieb? Volg haar niet zo veel.
pi_219498563
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:39 schreef Tweetheelepels het volgende:
Die MB kan je toch niet serieus meer nemen als je met de info van nu nog even langs haar oude insta berichten scrollt. Alles happy de peppy, liefde op de farm, magisch/regenboog/dreamlife maar ondertussen…
Ik neem niet 1 fluflu serieus, zijn allemaal hartstikke fake.
pi_219498569
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 08:20 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ben geen arts en zeker met alleen geluid kun je niet alles beoordelen, maar je hoort het meisje gewoon praten in een tuincentrum story. Als mijn kind zo praat, totaal geen hoorbare tekenen van benauwdheid of vermoeidheid, dan gaat het naar school! Klaar. Geen twijfel over. Iemand anders zei het ook al: de juf belt wel als het toch niet lukt. Zij maakt er echt sneeuwvlokjes van.
Dat ben ik met je eens, maar als ze overal mee naar toe kan en een verjaardag kan vieren dan kan ze (naar mijn mening) ook gewoon naar school. Ze heeft het er steeds over hoe sterk ze haar dochter vindt (wat lief is natuurlijk), maar dan is het wel steeds alleen voor de leuke dingen kennelijk. Voor school is ze te zwak?
pi_219498585
quote:

Maar hey, #opvoedinggeslaagd he.

:{
pi_219498621
Judith; hier zijn ze ook nog goudeerlijk, heb echt niet de illusie dat dat zo blijft 😂

Debbie; voor het eerst vind ik de elfenstunt wel grappig bedacht.
pi_219498692
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 08:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith; hier zijn ze ook nog goudeerlijk, heb echt niet de illusie dat dat zo blijft 😂

Volgens mij heeft ze deze, of iets soortgelijks, eerder gedaan.

Maar heeft iedereen de medicatie van Debbie gezien? Ja? En door.
pi_219498697
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 08:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Deze deed ze vorig jaar ook... en een uur later was het toen al weg en stond de tv op standje gehoorschade 🤷
De bedoeling van de elven is dat je het de hele dag laat staan 😂 je mag er namelijk niet aan komen omdat ze anders hun magie verliezen.. maar Debbie haalt steeds het hele tafereel weg nadat ze het op insta heeft gezet 🤷
pi_219498701
DBM is toe aan vakantie. Aan slaap en vrije tijd.
Die heeft echt niet door hoe relaxed haar dagen zijn volgens mij

Op threads
pi_219498706
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze deze, of iets soortgelijks, eerder gedaan.

Maar heeft iedereen de medicatie van Debbie gezien? Ja? En door.
Tja... wat is ze offline he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')