abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219495943
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 17:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
B lijkt redelijk boos naar de Jongen die eerste is geworden. Mijn ouders hebben me geleerd om een ander te feliciteren, dat meedoen gewoon leuk is en dat je ook (regelmatig) zal verliezen.
Concurrenten konden toch heel goed vriendjes zijn? (Had Bob gezegd)
pi_219496021
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb toch eens naar de podcast geluisterd.
Bijzonder vond ik:
- Michelle heeft die enorme verbouwing in feite opgedrongen. Koen en en jvp vonden het met kleine aanpassingen wel best.
- Michelle heeft tig keer laten weten hoe fantastisch het was in die units. (oké, we wisten allemaal dat dit onzin moest zijn) maar eigenlijk was dit het dieptepunt van haar relatie en leven.
- Michelle geeft min of meer toe dat ze vlucht voor de realiteit. Al zegt ze dat niet letterlijk.

Alles wat je ziet op insta is dus echt heel betrouwbaar _O-
De hamvraag is nog steeds: ging ze vreemd en raakten de verhoudingen daardoor verzuurd?
Daar geeft ze steeds geen duidelijkheid over. Ze zegt alleen dat zij door de meeste mensen wordt gezien als boeman.
En ondertussen laten doorschemeren dat het thuis (met Koen) niet zo fijn was..
pi_219496081
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik heb toch eens naar de podcast geluisterd.
Bijzonder vond ik:
- Michelle heeft die enorme verbouwing in feite opgedrongen. Koen en en jvp vonden het met kleine aanpassingen wel best.
- Michelle heeft tig keer laten weten hoe fantastisch het was in die units. (oké, we wisten allemaal dat dit onzin moest zijn) maar eigenlijk was dit het dieptepunt van haar relatie en leven.
- Michelle geeft min of meer toe dat ze vlucht voor de realiteit. Al zegt ze dat niet letterlijk.

Alles wat je ziet op insta is dus echt heel betrouwbaar _O-
Ik heb echt bewondering voor iedereen die die podcast kan luisteren haha.
Ik vraag me wel echt af waarom ze die schijn zo hebben opgehouden, waarom zo'n enorme verbouwing terwijl je relatie kennelijk zo onder druk staat? Wilde ze alles doordrukken omdat ze toch al wist dat zij op de boerderij zou eindigen?

Waarom zo enorm blij doen over die barakken terwijl Stevie Wonder nog zag hoe verschrikkelijk dat met zo'n groot gezin geweest moet zijn (voor alle partijen).

Ik snap gewoon echt niet dat je zo'n perfect plaatje dan vol moet houden, toegeven dat het niet werkt is toch ook oke? Dan waren er een stuk minder roddels geweest denk ik.
pi_219496214
Die MB kan je toch niet serieus meer nemen als je met de info van nu nog even langs haar oude insta berichten scrollt. Alles happy de peppy, liefde op de farm, magisch/regenboog/dreamlife maar ondertussen…
pi_219496302
Ook weer maximaal aandacht vragen.

Curlymomm die de zwangerschap van haar schoonzus aankondigd alsof ze zelf zwanger is 🙄
pi_219496448
Deze topictitel doet me denken aan dat liedje van Sitting, waiting, wishing.
Alleen zou het dan voor onze fluflus zijn: Sitting, waiting, whining
pi_219496449
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:48 schreef Sushirijst het volgende:

Curlymomm die de zwangerschap van haar schoonzus aankondigd alsof ze zelf zwanger is 🙄
Ja echt bizar. Aandacht aandacht aandacht.
pi_219496522
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:48 schreef Sushirijst het volgende:

Haar content is ook super saai Efteling en koffie …
pi_219497044
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 20:39 schreef Tweetheelepels het volgende:
Die MB kan je toch niet serieus meer nemen als je met de info van nu nog even langs haar oude insta berichten scrollt. Alles happy de peppy, liefde op de farm, magisch/regenboog/dreamlife maar ondertussen…
Dat is toch inherent aan influencer zijn. Al die samenwerkingen en contracten, die farm moest betaald worden en flink wat sponsoring (vloeren, meubels, keuken, raamdecoratie) - contractbreuk zal ook wel wat kosten en ik denk dat happy content toch wel een must is als je als bedrijf content afspreekt.
pi_219497048
Bij Janneke snap ik niet dat alles over is, behalve de matrassen en de keukenspullen. En dat ook nog 2 dagen zo doen.
pi_219497056
Debbie Zwiers begint zich steeds meer te kleden met minder stof. Zowel voor als achter valt het er net niet uit.
pi_219497063
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:55 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Bij Janneke snap ik niet dat alles over is, behalve de matrassen en de keukenspullen. En dat ook nog 2 dagen zo doen.
Ja ga dan gewoon helemaal over. Die snapte ik ook niet helemaal.
pi_219497130
quote:
Ik snap sowieso weinig van het hele gebeuren.
Wel heel stoer dat zij ook alles aanpakt.
Maar de planning is echt veel te rooskleurig bedacht
pi_219497384
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 21:05 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Deze topictitel doet me denken aan dat liedje van Sitting, waiting, wishing.
Alleen zou het dan voor onze fluflus zijn: Sitting, waiting, whining
:D
pi_219497446
Dochter van DBM morgen en dinsdag iig nog thuis van school, nadat ze een heel weekend een verjaardag heeft kunnen vieren en mee de hort op kon. Vreemde prioriteiten heeft die vrouw.
Gelukkig bijna vakantie...
pi_219497462
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dochter van DBM morgen en dinsdag iig nog thuis van school, nadat ze een heel weekend een verjaardag heeft kunnen vieren en mee de hort op kon. Vreemde prioriteiten heeft die vrouw.
Onvoorstelbaar, verjaardag met 21 man.
Mee naar tuincentrum, hele middag spelen . Dinsdag jarig, juist leuk voor een kind dan naar school. Wat een vreselijke kasplantjes maakt zij ervan.Gewoon lekker naar school morgen, als het niet gaat belt juf wel.
Maar wel allemaal duimen dat ze doorslaapt hè😁
pi_219497468
Bijzondere keuze weer
pi_219497488
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 22:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Echt, wat een vreemde is zij toch.
Kan ze weer niet sporten, ik heb haar echt nog nooit 5x pw zien sporten terwijl ze dat wel predikt. Dat meisje wordt toch n kasplantje op zo’n manier.
pi_219497533
Die DBM kan je toch gewoon niet meer serieus nemen? Eerst zit het kind zowat tegen een opname aan. Vervolgens kan ze van alles en dan nu weer thuis houden van school? Als mijn kind het hele weekend van alles kan doen, dan kan hij maandag ook naar school (mits hij geen koorts heeft natuurlijk). Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen als het meisje straks volledig leerplichtig is. Dan kun je ze echt niet meer thuis houden voor iedere scheet die dwars zit.
pi_219497669
quote:
Dus in het ‘oude’ huis alleen nog slapen en eten? Heel apart.
pi_219497746
quote:
Ik denk dat ze zo lang mogelijk in het oude huis blijven aangezien, zo te horen, de badkamer nog niet klaar is.

Ik vind het enorm knap hoe ze vrijwel alles zelf doen en nog steeds zo positief zijn. Maar vrees dat het nog een hele tijd behelpen wordt in het nieuwe huis. Ik had het anders aangepakt.
pi_219497894
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 22:47 schreef Maremare het volgende:
Die DBM kan je toch gewoon niet meer serieus nemen? Eerst zit het kind zowat tegen een opname aan. Vervolgens kan ze van alles en dan nu weer thuis houden van school? Als mijn kind het hele weekend van alles kan doen, dan kan hij maandag ook naar school (mits hij geen koorts heeft natuurlijk). Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen als het meisje straks volledig leerplichtig is. Dan kun je ze echt niet meer thuis houden voor iedere scheet die dwars zit.
Dat doet ze met de oudste ook en die is toch al een tijdje leerplichtig.

Ik had t weekend rustig aan gedaan en dan maandag aankijken hoe t gaat of ze weer naar school kan. Maar dat past niet in dbm haar straatje natuurlijk
pi_219498025
Wat ongeloofwaardig is die MW toch. Na het ski ongeluk lag haar bovenbeen naast haar onderbeen maar savonds ging ze toch weer op hakken naar het diner.
En dan naar huis rijden met zo'n knie. Ze doet net steeds of het zo'n enorm pluspunt is dat ze gewoon doorzet met haar -alles wat er kapot kan gaan is kapot- knie maar ik vind het vooral erg onverantwoord en onvolwassen om zoiets te doen.

En dan de schijn ophouden. Pff ik kan me voorstellen dat je echt niet alles vertelt wat er speelt op social media maar om dan het tegenovergestelde steeds te posten is wel een ander verhaal. O wat waren ze happy met the ten of us. Niet dus. Ongelofelijk nep mens vind ik het.

En om nu JvP en KB onder de bus te gooien vind ik ook misselijk. Hou dat lekker voor je.
pi_219498061
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 00:33 schreef Wijkje79 het volgende:
Wat ongeloofwaardig is die MW toch. Na het ski ongeluk lag haar bovenbeen naast haar onderbeen maar savonds ging ze toch weer op hakken naar het diner.
En dan naar huis rijden met zo'n knie. Ze doet net steeds of het zo'n enorm pluspunt is dat ze gewoon doorzet met haar -alles wat er kapot kan gaan is kapot- knie maar ik vind het vooral erg onverantwoord en onvolwassen om zoiets te doen.

En dan de schijn ophouden. Pff ik kan me voorstellen dat je echt niet alles vertelt wat er speelt op social media maar om dan het tegenovergestelde steeds te posten is wel een ander verhaal. O wat waren ze happy met the ten of us. Niet dus. Ongelofelijk nep mens vind ik het.

En om nu JvP en KB onder de bus te gooien vind ik ook misselijk. Hou dat lekker voor je.
Inderdaad. De toon waarop ze het zegt ook. Tussen neus en lippen door zegt ze dat ze vreemd is gegaan, MAAR Koen en Jacq zijn de schuldigen. Lekker dan. Er zijn tig momenten geweest dat ze het anders had kunnen doen (kleine verbouwing, het huis weet te koop zetten), maar ze wilde het perfecte plaatje laten zien. Als je met zijn 3en bent kun je ook makkelijker afwisselen, om de beurt een dag vrijnemen bijvoorbeeld. Mies is nu ook eeuwig de hort op, terwijl ze die rust kan nemen. Maar nieuwe besties, nieuwe lover, nieuwe stad, nieuwe reisjes.
Ze hoopt dat alles naar buiten komt, maar wij weten het meeste toch al? Affaire met Tim, Koen en Jacq samen. Dat die 2 zoveel closer zijn nadat de affaire uitkwam, lijkt me niet raar.

En dat knieverhaal? Hele grote korrel zout. Anders was het wel een gipsvlucht geworden.
pi_219498148
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 01:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad. De toon waarop ze het zegt ook. Tussen neus en lippen door zegt ze dat ze vreemd is gegaan, MAAR Koen en Jacq zijn de schuldigen. Lekker dan. Er zijn tig momenten geweest dat ze het anders had kunnen doen (kleine verbouwing, het huis weet te koop zetten), maar ze wilde het perfecte plaatje laten zien. Als je met zijn 3en bent kun je ook makkelijker afwisselen, om de beurt een dag vrijnemen bijvoorbeeld. Mies is nu ook eeuwig de hort op, terwijl ze die rust kan nemen. Maar nieuwe besties, nieuwe lover, nieuwe stad, nieuwe reisjes.
Ze hoopt dat alles naar buiten komt, maar wij weten het meeste toch al? Affaire met Tim, Koen en Jacq samen. Dat die 2 zoveel closer zijn nadat de affaire uitkwam, lijkt me niet raar.

En dat knieverhaal? Hele grote korrel zout. Anders was het wel een gipsvlucht geworden.
Ze zei ook in de podcast dat ze heeft gesmeekt, maar waarom dan, om bij elkaar te blijven terwijl zij nog een vriendje ernaast had? Of misschien wilde ze in relatietherapie en wilde koen dat niet.
Koen en Jaq meermaals in de intratuin gespot, vreselijk dat mensen zelfs foto's van ze maken maar er hoeft tenminste niet meer maximaal content gemaakt te worden. Denk wel dat ze het expres doen hoor, maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')