Zou het zorgelijk vinden wanneer je in 10 jaar hetzelfde blijft.quote:Op zondag 14 december 2025 16:57 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ik vind het heel zorgelijk hoe zij in 10 jaar tijd zo verandert . Dat is niet gezond meer
Tuurlijk, iedereen veranderd door de jaren heen. Maar MB is wat mij betreft wel echt 180°C gedraaid in de afgelopen 10jaar(obv wat hier besproken wordt aan de hand van haar oude vlogs). Van 'simpele huismoeder' (wat ik echt niet negatief bedoel) naar zakenvrouw die het liefst iedere week in de lampen hangt.quote:Op zondag 14 december 2025 17:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zou het zorgelijk vinden wanneer je in 10 jaar hetzelfde blijft.
Je kunt wel 3 verschillende levens in 5 jaren hebben. Life happens. Een mens is dynamisch, niet statisch.
Ik heb bij Bob altijd het idee dat hij niet tegen zijn verlies kan (omdat Judith zo enorm competitive is)quote:Op zondag 14 december 2025 17:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
B lijkt redelijk boos naar de Jongen die eerste is geworden. Mijn ouders hebben me geleerd om een ander te feliciteren, dat meedoen gewoon leuk is en dat je ook (regelmatig) zal verliezen.
En dan vroeg ze volgers omdat ze zo grappig is.quote:Op zondag 14 december 2025 17:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
Kim glibbert van haar stoel want ze heeft 3000+ volgers op threads.
Ik weet niet of het persé honger naar een carrière is. Volgens mij wil ze vooral gezien en gewaardeerd worden.quote:Op zondag 14 december 2025 15:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
AM dacht dat ze een groot gezin wilde, nu ze het heeft lijkt ze vooral klaar te zijn met alle zorgen die kleine kinderen met zich mee brengen. Ze wil bij de grote kinderen horen en met hen dingen ondernemen. Waar MB haar jeugd lijkt in te willen halen, lijkt er bij AM ineens een honger te zijn naar een carrière.
Dat is beter omschreven iddquote:Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik weet niet of het persé honger naar een carrière is. Volgens mij wil ze vooral gezien en gewaardeerd worden.
Ik heb het niet geluisterd hoor. Maar zou die twee eenheid ook niet het gevolg zijn geweest van MB haar eigen keuzes?quote:Op zondag 14 december 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de podcast versneld afgespeeld dus misschien iets gemist maar KB en JvP waren dus een twee eenheid geworden tegen MB. En de boel blijkt toch niet zo goed geregeld te zijn qua financiën, zakelijk/privé. Dat zal wel het gevolg zijn van alle roze brillen, glitters en liefde in de poly.
Mijn vader zou trouwens geen units gehuurd hebben, hij zou mij uit de ellende gehaald hebben.
En Iris is nog nooit op de boerderij geweest? Echt een goede vriendin dus.
Hoe MB tegen het einde van de podcast verveeld de andere kant op zit te kijken zegt genoeg.
Nou ik zie het wel hoor.. je ziet nummer 3 echt blij zijn en bob feliciteren en bob die dan weg kijkt en als nr 1 komt zie je 3 hem ook blij toejuichen en bob die bozig scheef kijkt en niet enthousiast met nr3 mee doet in toejuichen en blij zijn..quote:Op zondag 14 december 2025 18:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zie geen boze B., maar gewoon een jongetje dat op het podium staat en misschien de nummer 1 allang buiten beeld heeft gefeliciteerd (of het vergeten is en dan leert hij het nog wel). Ik vind zijn moeder wel haar eigen fanatisme op haar kind projecteren, maar hier is ze zeker niet alleen in.
Dat denk ik zeker! Ik bedoelde dit ook niet negatief naar KB en JvP toe. Ze waren met z’n drieën verantwoordelijk voor het wel of niet slagen van de poly. En MB was ruim daarvoor al regelmatig op pad.quote:Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet geluisterd hoor. Maar zou die twee eenheid ook niet het gevolg zijn geweest van MB haar eigen keuzes?
Het vreemdgaan.. het veelvuldig de deur uit gaan etc.
Ik zie wel een boos/ontevreden kind. Zijn hele gezichtsuitdrukking veranderde toen nr. 1 naar het podium kwam.quote:Op zondag 14 december 2025 18:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zie geen boze B., maar gewoon een jongetje dat op het podium staat en misschien de nummer 1 allang buiten beeld heeft gefeliciteerd (of het vergeten is en dan leert hij het nog wel). Ik vind zijn moeder wel haar eigen fanatisme op haar kind projecteren, maar hier is ze zeker niet alleen in.
Kan nog net voor het einde van het jaarquote:Op zondag 14 december 2025 18:45 schreef Earring het volgende:
Hipenhot gaat ergens naar toe waar het 30 graden is. Maar ik zag wel veel kans op neerslag bij de screenshot die ze deelde.
Het werd wel weer tijd voor een tripje
Judith ziet wel meer dingen in B die anderen niet zien. Hij wordt enorm geïdealiseerd door haar, niet gezond.quote:Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie wel een boos/ontevreden kind. Zijn hele gezichtsuitdrukking veranderde toen nr. 1 naar het podium kwam.
Zowel Judith als haar zoon zijn gewoon niet sportief. Nu ook weer: tijdens de start werd hij ingesloten. Geen idee wat Judith ziet maar ik zie een kind op de voorste rij en een hoop kinderen die wegrennen zonder dat er iemand wordt ingesloten. Ze doet net alsof hij een wedstrijdloper in een zeer druk en sterk bezette marathon is.
En heb je wel eens gezien hoe het erbij de start van de meeste hardloopwedstrijden aan toe gaat? Is op t begin toch vaak een beetje ellebogen werk 😅.quote:Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zie wel een boos/ontevreden kind. Zijn hele gezichtsuitdrukking veranderde toen nr. 1 naar het podium kwam.
Zowel Judith als haar zoon zijn gewoon niet sportief. Nu ook weer: tijdens de start werd hij ingesloten. Geen idee wat Judith ziet maar ik zie een kind op de voorste rij en een hoop kinderen die wegrennen zonder dat er iemand wordt ingesloten. Ze doet net alsof hij een wedstrijdloper in een zeer druk en sterk bezette marathon is.
Hardloopfamilie hier dus heel vaak gezien. Maar hier zie ik dat niet. Judith overdrijft weer.quote:Op zondag 14 december 2025 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En heb je wel eens gezien hoe het erbij de start van de meeste hardloopwedstrijden aan toe gaat? Is op t begin toch vaak een beetje ellebogen werk 😅.
Verder vind ik t niet gek dat Bob niet goed tegen zijn verlies kan. Zijn moeder leert hem (al dan niet bewust) dat ie moet presteren. En het is voor kinderen in die leeftijd ook gewoon lastig om mee om te gaan. Ik ben geen moeder die haar kinderen laat winnen met een spelletje en toch verlies ik regelmatig haha. Maar als ik dan een keer win dan vinden onze 7 en 5jarige dat ook niet altijd leuk, de ene keer gaat t beter dan de andere keer. Het is ook gewoon nog de leeftijd denk ik.
Reisje 10 dit jaar, ze is zeker aan het afbouwen 🤣🤣🤣. Vorig jaar was 't 13 als ik me goed herinner.quote:Op zondag 14 december 2025 18:45 schreef Earring het volgende:
Hipenhot gaat ergens naar toe waar het 30 graden is. Maar ik zag wel veel kans op neerslag bij de screenshot die ze deelde.
Het werd wel weer tijd voor een tripje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |