Die fiets moest en zou er komen, want vrijheid. Ze gaat gewoon niet en wij weten niet waarom niet. Maar dit had ze op voorhand kunnen weten, maar in plaats daarvan gaat ze zielig lopen schooien om geld. Zulke mensen.... Helaas trappen mensen er nog in ook door geld over te maken.quote:Op zondag 14 december 2025 09:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is nu winter. Dus behalve tegenwind is er nu ook nog kou en misschien zelfs gladheid. Nee hoor, om alle risico’s te vermijden blijft Sanneke lekker op de bank hangen. Wel zo veilig.
Ik zie de podcast niet online staan?quote:Op zondag 14 december 2025 06:50 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen krijgt echt alle schuld in zijn schoenen geworpen… met de nieuwe podcast en zakelijk/prive was alles door elkaar geweven ( denk financieel ) dus maakt moeilijker met het scheidingsproces.. nu verder luisteren hahaha.
Er is idd gezeik met de bedrijven ook..
Ik kijk niet vaak genoeg dus 😅quote:Op zondag 14 december 2025 09:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zei ze anders nog dat ze te weinig beweegt. 😅
Heb hem via youtube bekeken en daar staat die nog.quote:Op zondag 14 december 2025 09:42 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Ik zie de podcast niet online staan?
Ze heeft het zo druk deze maand, dat ze volgende week ook nog even naar Noorwegen moet. Maar al die kerstverplichtingen op school, scouting, werk zijn maar lastig. Het is ikke ikke en de rest mag zich aanpassen, zoals altijd.quote:Op zondag 14 december 2025 09:52 schreef Lodelie het volgende:
Am maakt vreemde keuzes. De kinderen en Maarten mogen van haar niet aan alle sociale activiteiten mee doen. Zelfs heeft ze altijd haar mond vol over verplichtingen en drukke planningen.
En zelf gaat ze na een druk weekend waarin ze haar gezin alleen heeft gelaten, ook weer onderweg () naar een kerstborrel.
Als ze nou naar een hele leuke kerstborrel zou gaan, maar nee... Gewoon in de winkel zelf, leuk voor het personeel. Maar om daar nou helemaal voor te komen alleen omdat je er een samenwerking mee hebt. Maar de CEO vond het erg gezellig, ze maakt duidelijk echt nooit wat mee in dr leven.
Koen EN JvP….krijgen vooral de schuld.quote:Op zondag 14 december 2025 06:50 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen krijgt echt alle schuld in zijn schoenen geworpen… met de nieuwe podcast en zakelijk/prive was alles door elkaar geweven ( denk financieel ) dus maakt moeilijker met het scheidingsproces.. nu verder luisteren hahaha.
Er is idd gezeik met de bedrijven ook..
Iris is volgens mij echt een stoker 🙈 in de kleine stukjes die ze op insta delen krijg ik dat gevoel iig bij haar.quote:Op zondag 14 december 2025 10:00 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Koen EN JvP….krijgen vooral de schuld.
- Alles komt ooit nog wel uit, twee tegen één
- Ze wilde een open keuken, want zij kookte altijd anders was ze nog meer geïsoleerd en eenzaam
- pa Walk huurde dus de mobile homes
- Het vermogen van Mies ging in het huis en verbouwing ( haar verdienste)
En in dit alles stookt Iris dat vuurtje richting K en JVp flink op
Ze deelt er 0,0 over, terwijl ze volop het kind in huis filmt. Dus het lijkt me heel sterk dat ze wél met hem naar buiten gaat.quote:Op zondag 14 december 2025 09:32 schreef Maretakje het volgende:
Sanneke zegt toch wel vaker dat ze elke dag naar buiten gaat met M?
Dus zal ze toch ook wel geregeld een stukje fietsen. Ik meen mij ook te herinneren dat ze zegt dat de tijd met M niet allemaal online komt.
En als ze echt dagelijks zou bewegen dan zou ze van die 3,5minuut op de gesponsorde loopband niet zo doodmoe geweest zijnquote:Op zondag 14 december 2025 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze deelt er 0,0 over, terwijl ze volop het kind in huis filmt. Dus het lijkt me heel sterk dat ze wél met hem naar buiten gaat.
En als ze die bakfiets zo eng vindt en leeg wil oefenen: ze wonen potverdorie op een vakantiepark. Wegen/paden met weinig en langzaamrijdend verkeer. Hoe ideaal wil je het hebben? Vanuit hun verblijf zo de weg op. 10 minuten per dag ofzo.
😂😂quote:Op zondag 14 december 2025 01:17 schreef Post-its het volgende:
Dbm op threads: Ik weet niet wie dit vandaag moet horen maar:
Ananas hoort NIET op pizza!
Ik moet me inhouden om niet te reageren met dat ananas ook niet in chiliconcarne hoort 🤐
Ik vind iris toxicquote:Op zondag 14 december 2025 10:00 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Koen EN JvP….krijgen vooral de schuld.
- Alles komt ooit nog wel uit, twee tegen één
- Ze wilde een open keuken, want zij kookte altijd anders was ze nog meer geïsoleerd en eenzaam
- pa Walk huurde dus de mobile homes
- Het vermogen van Mies ging in het huis en verbouwing ( haar verdienste)
En in dit alles stookt Iris dat vuurtje richting K en JVp flink op
Ik krijg Kyra vibes bij die fotoquote:Op zondag 14 december 2025 10:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Van alle foto's die DBM gemaakt zou hebben vindt ze de foto van dochter met drinkvoeding echt prachtig!
Ondanks het ziek zijn deed ze het zo goed. Hoe ziek is dat meisje geweest als ze wel een verjaardag heeft kunnen vieren?
Tja, je moet de niet leuke dingen regelen als het nog leuk is. Ze zullen een enorme roze bril op gehad hebben. Maar ja ze hebben nou eenmaal keuzes gemaakt waar ze het nu mee hebben te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik heb de podcast versneld afgespeeld dus misschien iets gemist maar KB en JvP waren dus een twee eenheid geworden tegen MB. En de boel blijkt toch niet zo goed geregeld te zijn qua financiën, zakelijk/privé. Dat zal wel het gevolg zijn van alle roze brillen, glitters en liefde in de poly.
Mijn vader zou trouwens geen units gehuurd hebben, hij zou mij uit de ellende gehaald hebben.
En Iris is nog nooit op de boerderij geweest? Echt een goede vriendin dus.
Hoe MB tegen het einde van de podcast verveeld de andere kant op zit te kijken zegt genoeg.
Waarschijnlijk heeft ze haar roze bril weer op.quote:Op zondag 14 december 2025 10:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
100% en ik snap niet dat MB dat niet ziet.
Ze vroeg of volgers op haar linkjes wilde klikken omdat ze graag in dat huis wil blijven wonen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik ken het verdriet van een scheiding niet, maar bij the home and the kid heb ik wel het gevoel dat de scheiding ondertussen haar hele identiteit geworden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |