abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219489298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2025 21:37 schreef Jenn1806 het volgende:
AM vindt haar eerste "werk" kerstborrel zo leuk! Jammer dat Maarten niet heeft gezegd dat ze niet mag gaan. Sowieso gek dat AM erheen gaat aangezien ze alle kerstige aangelegenheden mijdt.
Eigenlijk wel heel zielig. Anno 2025 vinden de meeste mensen kerstborrel nogal ehm....hoe zeg je dat netjes? Verplichte nummers . Maar deze huismoeke vindt het enig. En dan doen alsof je iemand bent die taboes doorbreekt en baanbrekende inzichten deelt.
Hilarisch en ontzettend sneu tegelijkertijd.
pi_219489334
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Eigenlijk wel heel zielig. Anno 2025 vinden de meeste mensen kerstborrel nogal ehm....hoe zeg je dat netjes? Verplichte nummers . Maar deze huismoeke vindt het enig. En dan doen alsof je iemand bent die taboes doorbreekt en baanbrekende inzichten deelt.
De kerstborrel bij mijn man op t werk is erg gezellig, die van mijn eigen werk sla ik liever over haha.
Maar Maarten 'mag' al jaren niet naar de kerstborrels etc. Maar mevrouw gaat weekenden op signeersessies en dan is ze 3minuten thuis en gaat ze zelf naar zo'n borrel. Hypocriet much?
pi_219489365
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De kerstborrel bij mijn man op t werk is erg gezellig, die van mijn eigen werk sla ik liever over haha.
Maar Maarten 'mag' al jaren niet naar de kerstborrels etc. Maar mevrouw gaat weekenden op signeersessies en dan is ze 3minuten thuis en gaat ze zelf naar zo'n borrel. Hypocriet much?
Waarschijnljjk jaloers op haar man dat hij een leven heeft naast het gezin en zij nog altijd niet.

Kerstborrel zijn gewoon niet helemaal meer van deze tijd. Natuurlijk kunnen ze heel gezellig zijn op plekken waar de werksfeer sws al heel leuk is. Maar AM denkt waarschijnlijk dat ze een echte werkende vrouw lijkt als ze ook naar een kerstborrel mag. Terwijl vrouwen met een echt serieuze carriere meestal juist niet meer naar kerstborrels gaan 😊

Haar adviseur Julia heeft uiteraard ook geen idee, dat is nog een puber met een bijbaantje in de zorg.
pi_219489369
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 08:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ook vreemd dat ze andere mensen maar weer zo op insta gooide. Echt een hekel aan.
pi_219489375
Kerstborrel van Annemarie. Haar bedrijf is opgericht op 1 januari 2019. Als dit de eerste keer is dat ze is uitgenodigd door een externe partij, dan vind ik dat, zakelijk gezien, geen goede score.

Maar voor iemand die alle sociale dingen cancelled vind ik het een bijzondere actie. Na zo'n weekend zou ik mijn prioriteiten ergens anders hebben gelegd Als werkende moeder. De groep vrouwen, waar zij als thuisblijfmoeder wat van vond.
pi_219489378
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:36 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ook vreemd dat ze andere mensen maar weer zo op insta gooide. Echt een hekel aan.
Ik zag laatst bij een influencer een foto waarop mijn dochter stond op de achtergrond. Best een vreemd gevoel en heb haar ook een PB er over gestuurd.
pi_219489400
Sanneke is nog steeds heel verdrietig dat zij als gezin weinig tijd hebben gehad na de geboorte van hun zoon.
Tja, kwestie van vakanties goed plannen. Wat had ze verwacht?
Ik wil blijven.
pi_219489403
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:39 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik zag laatst bij een influencer een foto waarop mijn dochter stond op de achtergrond. Best een vreemd gevoel en heb haar ook een PB er over gestuurd.
Ben wel benieuwd of je daar een reactie op hebt gehad. En of zo’n fluflu een beetje voor rede vatbaar is.
Ik wil blijven.
pi_219489410
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Kerstborrel van Annemarie. Haar bedrijf is opgericht op 1 januari 2019. Als dit de eerste keer is dat ze is uitgenodigd door een externe partij, dan vind ik dat, zakelijk gezien, geen goede score.

Maar voor iemand die alle sociale dingen cancelled vind ik het een bijzondere actie. Na zo'n weekend zou ik mijn prioriteiten ergens anders hebben gelegd Als werkende moeder. De groep vrouwen, waar zij als thuisblijfmoeder wat van vond.
Ze zal.zich nu vooral willen profileren als zakenvrouw.
  zondag 14 december 2025 @ 08:54:59 #235
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_219489416
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:46 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is nog steeds heel verdrietig dat zij als gezin weinig tijd hebben gehad na de geboorte van hun zoon.
Heeft niemand haar verteld dat er aanvullend geboorteverlof en (on)betaald ouderschapsverlof bestaat?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_219489422
quote:
Pardon?! Volgens mij hebben zij ontzettend veel tijd als gezin, meer dan het gemiddelde werkende gezin 😂
pi_219489424
quote:
Dat. En daarna kreeg Peppie een 'burnout' en hadden ze veel tijd samen, inmiddels staat voor hem vakantie nummer 3 al voor de deur in een halfjaar tijd, heeft hij ouderschapsverlof gehad/ nog steeds. Ja de eerste periode krijg je niet terug, maar hij is best veel vrij, doe daar dan eens iets zinnigs mee.

Ze is ook nog niet de oude, ze woont in de hoek van de bank, gaat alleen maar op stap gaat met partner erbij. Dat is echt niet goed, voor haar niet, hun relatie niet en voor hun kind al helemaal niet.
pi_219489425
quote:
10s.gif Op zondag 14 december 2025 08:54 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Heeft niemand haar verteld dat er aanvullend geboorteverlof en (on)betaald ouderschapsverlof bestaat?
Maar dat kost geld! En dan kunnen ze weer niks buiten de deur doen.
Ik wil blijven.
pi_219489426
quote:
Alsof ze de geboorte niet aan hadden zien komen? Voor mijn gevoel heeft Dion best wel veel vrij/vakantie. Hij had toen wel een andere baan natuurlijk, maar toch plannen is ook een vak hoor.
Maar dat heeft niemand haar verteld natuurlijk.
pi_219489434
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:56 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Pardon?! Volgens mij hebben zij ontzettend veel tijd als gezin, meer dan het gemiddelde werkende gezin 😂
Volgens mij ook. Maar ja, Sanneke vindt alles en iedereen oneerlijk. Slachtoffer van het leven.
Ik wil blijven.
pi_219489440
Wel sneu dat het met Dion zo slecht ging, daar zal ik niet over oordelen. Maar toen en nu lijken ze toch best veel tijd samen te hebben. Het is ook niet dat ze veel naast het werk doen ofzo. Of zou ze recht moeten hebben op alle tijd samen? Dus niet meer hoeven werken?
pi_219489444
En dat de bakfiets er is, ws ik bijna vergeten 😂 zie dat ding nooit meer, terwijl het zoveel vrijheid zou geven
pi_219489447
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat. En daarna kreeg Peppie een 'burnout' en hadden ze veel tijd samen, inmiddels staat voor hem vakantie nummer 3 al voor de deur in een halfjaar tijd, heeft hij ouderschapsverlof gehad/ nog steeds. Ja de eerste periode krijg je niet terug, maar hij is best veel vrij, doe daar dan eens iets zinnigs mee.

Ze is ook nog niet de oude, ze woont in de hoek van de bank, gaat alleen maar op stap gaat met partner erbij. Dat is echt niet goed, voor haar niet, hun relatie niet en voor hun kind al helemaal niet.
Dat zij gaat zitten vegeteren op de bank terwijl er een klein kind is wat de wereld hoort te ontdekken vind ik echt heel erg. En ook hier geldt, net als bij Debbie, dat hij er gewoon aan meewerkt.
En als ze dan weggaan is het om te shoppen of te eten of om in een ander huisje op de bank te hangen.
Ik wil blijven.
pi_219489460
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Wel sneu dat het met Dion zo slecht ging, daar zal ik niet over oordelen. Maar toen en nu lijken ze toch best veel tijd samen te hebben. Het is ook niet dat ze veel naast het werk doen ofzo. Of zou ze recht moeten hebben op alle tijd samen? Dus niet meer hoeven werken?
Dat laatste denk ik. Bij mensen als Sanneke vraag ik me altijd af of het echt zo slecht ging, in dit geval met Dion. Het kwam Sanneke wel verdomd goed uit dat hij een tijd thuis was.
Ik wil blijven.
pi_219489465
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:03 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
En dat de bakfiets er is, ws ik bijna vergeten 😂 zie dat ding nooit meer, terwijl het zoveel vrijheid zou geven
Het is nu winter. Dus behalve tegenwind is er nu ook nog kou en misschien zelfs gladheid. Nee hoor, om alle risico’s te vermijden blijft Sanneke lekker op de bank hangen. Wel zo veilig.
Ik wil blijven.
pi_219489565
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 08:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Ja en dan zegt ze toch ook altijd dat ze adhd heeft , nou als je dan nog niet overprikkeld bent van het twee dagen aan staan met die bibliotheken , dan weet ik het niet meer , om dan daarna vrijwillig weer de drukte op te zoeken .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219489583
Het is ook echt maar net wat je referentiekader en je eigen houding is. Sanneke vindt zichzelf al heel snel zielig: alles is de schuld van anderen. Veel vrouwen staan na 12 weken gewoon weer op hun werk en hebben dan voor werktijd ook nog met hun bakfiets of auto hun kind(eren) naar de opvang gebracht. En dat allemaal voor 08.30 uur. Dat is echt ondenkbaar bij Sanneke. Dan kan je ‘s ochtends niet in bed blijven liggen of op de bank gaan zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Paardrijden123 op 14-12-2025 09:28:10 (Aanvulling) ]
pi_219489627
Sanneke zegt toch wel vaker dat ze elke dag naar buiten gaat met M?
Dus zal ze toch ook wel geregeld een stukje fietsen. Ik meen mij ook te herinneren dat ze zegt dat de tijd met M niet allemaal online komt.

Dus een voordeel bij Sannekes bank/kruis filmpjes, je zult haar niet betrappen op filmen en fietsen tegelijk, zoals AM en Judith graag doen 😉

Ik heb af en toe een mindere periode en hang dan teveel op de bank, dan moet ik mezelf echt een schop onder de hol geven en eropuit gaan. Want mijn hemel wat vermoeiend is dat bankhangen.

Ipv van klagen zou Sanneke eens een schop onder haar hol moeten krijgen van D.
pi_219489632
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 09:32 schreef Maretakje het volgende:
Sanneke zegt toch wel vaker dat ze elke dag naar buiten gaat met M?
Dus zal ze toch ook wel geregeld een stukje fietsen. Ik meen mij ook te herinneren dat ze zegt dat de tijd met M niet allemaal online komt.

Een paar dagen geleden zei ze anders nog dat ze te weinig beweegt. 😅
pi_219489637
Sanneke heeft dat gezegd ja, maar sprak zich daarin ook weer tegen. Eerst zei ze dat ze iedere dag naar buiten ging en dat we niet alles zien en toen was het dat ze meer wilde bewegen en nauwelijks buitenkwam (volgens mij met het gezonder leven verhaal).

De bakfiets durft ze volgens mij nog niet te gebruiken, ze had gezegd dat ze het eng vond en eerst leeg wilde oefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')