abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219499662
dbm; Ik snap vooral niet dat ze steeds voor elk dingetje apart naar de stad/ winkels moet. Vrijdag half Friesland afgereden voor een koffiezetapparaat, dan had je ook prima een cadeautje kunnen kopen. Het is vooral druk doenerij. Vriendinnetje is zo ziek, dat ze kennelijk de halve dag van huis kan voor leuke dingen.
pi_219499679
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die iemand exposed om de waarheid 😂👍 jammer van het kut karakter anders had ze dingen gekocht... leuke dingen maakt ze 😂👍 ja joh iemand die echt iets doet ipv moe worden van het zitten
En je mag alles aan haar vragen en tegen haar zeggen. Nou kennelijk niet gezien de reactie.
pi_219499874
Ook bijzonder... iemand stuurt dbm een bericht met een veer voor in der luie bips en zegt dan zelf "mag je delen hoor" 🤔 normaal vraagt de ontvanger toch "wat lief mag ik dit delen?" Dit was een veer met vraag om aandacht?
"Wij zorgmoeders" vind ik ook wel komisch .. die kinderen zijn vast wel eens ziek.. maar meeste drama komt van moeders zelf..
Hoe praat je goed dat je kind mega ziek was randje opname en ondertussen hang je slingers op voor een feestje en ga je ook nog naar de intratuin 👍 en vervolgens thuis houden want achossie zo ziek 🤔 geloofd ze zichzelf nog?
pi_219499896
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 10:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb blijkbaar met een half oor geluisterd, geeft zij toe dat ze vreemd is gegaan?
Sort of
pi_219499920
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ook bijzonder... iemand stuurt dbm een bericht met een veer voor in der luie bips en zegt dan zelf "mag je delen hoor" 🤔 normaal vraagt de ontvanger toch "wat lief mag ik dit delen?" Dit was een veer met vraag om aandacht?
"Wij zorgmoeders" vind ik ook wel komisch .. die kinderen zijn vast wel eens ziek.. maar meeste drama komt van moeders zelf..
Hoe praat je goed dat je kind mega ziek was randje opname en ondertussen hang je slingers op voor een feestje en ga je ook nog naar de intratuin 👍 en vervolgens thuis houden want achossie zo ziek 🤔 geloofd ze zichzelf nog?
En dat feestje was ook zo gezellig dat ze bijna elk uur zaterdag iets op threads plaatste.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219499968
Sanneke zou best eens een voorbeeld aan DBM kunnen nemen met bepaalde dingen. Lekker sporten, overal heen gaan met haar kinderen, een banaan eten ipv troep als ze van het sporten afkomt. En Sanneke kon alleen maar een triangel croissant kopen toen ze ineens heel hongerig was.😅

Enige wat ze niet moet overnemen is haar panische gedrag met haar kinderen. Maar dit precieze gedrag wat ik hierboven schrijf wel.
Oh en ik zie nu pas de andere stories. :') Ik heb het echt over precies het gedrag hierboven. De rest niet hoor.

[ Bericht 13% gewijzigd door Beertjeteddy op 15-12-2025 12:04:43 ]
pi_219499985
Poeh hey... kim heeft last van lampjes en bliepjes... kimmie daar zijn pilletjes voor he!! Debbie slikt ze ook maar die word er heel gehaast en super actief van en kan er niet van slapen (dus slikt ze terwijl ze het niet nodig heeft 😂 ze heeft de reactie op de medicijnen als je ze inneemt zonder adhd)
Wat een geleuter mensen...

O en Kim... hier op forum weten we dat we je geen pb kunnen sturen... die negatieve dm's zijn dus nog meer mensen die je door hebben (maar het interesseert je niet daarom lees je steeds mee)
pi_219500008
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 11:45 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
En dat feestje was ook zo gezellig dat ze bijna elk uur zaterdag iets op threads plaatste.
Een uur niet gethreadst is een uur niet geleefd he! Ze had ook een koffie apparaat wat dus werk scheelde dus meer tijd online 🥳
pi_219500120
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Poeh hey... kim heeft last van lampjes en bliepjes... kimmie daar zijn pilletjes voor he!! Debbie slikt ze ook maar die word er heel gehaast en super actief van en kan er niet van slapen (dus slikt ze terwijl ze het niet nodig heeft 😂 ze heeft de reactie op de medicijnen als je ze inneemt zonder adhd)
Wat een geleuter mensen...

O en Kim... hier op forum weten we dat we je geen pb kunnen sturen... die negatieve dm's zijn dus nog meer mensen die je door hebben (maar het interesseert je niet daarom lees je steeds mee)
Ze heeft blijkbaar geen last van de prikkels die een telefoon en sociale media geven. :7
pi_219500130
Ik moet zo lachen om Am "de mevrouw van de bibliotheek".

Wat een schrijfster, wat een vocabulair.
pi_219500162
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:03 schreef Lodelie het volgende:
Ik moet zo lachen om Am "de mevrouw van de bibliotheek".

Wat een schrijfster, wat een vocabulair.
Ze heeft ook last van de Engelse spatieziekte. Echt OVERAL spaties WAAR ZE NIET HOREN!!!!!

(nu ga ik even in een hoekje weer kalmeren, zo terug)
pi_219500188
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:08 schreef slowie het volgende:
Iemand weleens de podcast van Danique bossers van Most Wanted geluisterd? Dat vind ik ook een gesprek van niks.
Ik weet niet waarom, maar ik vind Danique en Most Wanted sowieso niet leuk. Met haar ´zelf ontworpen´ kleding.
pi_219500198
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 12:01 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ze heeft blijkbaar geen last van de prikkels die een telefoon en sociale media geven. :7
Welke kim?
pi_219500208
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:11 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Welke kim?
Grote kans dat het om DBM gaat.
pi_219500252
Oh dbmtje spreekbeurt of dit forum. Les 1: als het je niet interesseert waarom heb je het er dan over.
Les 2: waarom verdedig je je tegenover mensen die je niet kent.
Les 3: zijn les 1 en 2 positief dan klopt er niks van wat je vertelt anders zit het je niet zo hoog

Bovenstaande lessen zijn ook van toepassing op Debbie
pi_219500308
Kim is de.blije.mama

Wiens "vriendin" af en toe wat wat dingen doorgeeft van dit forum en wat ze zelf dus niet leest. Maar blijkbaar wel stories vol over kan praten.
pi_219500315
Waarom trekt AM geen handschoenen aan als ze vanochtend al wist dat het koud was?

Zoekt ze daar nog een sponsor voor ofzo?
pi_219500357
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:32 schreef papierentas het volgende:
dbm; Ik snap vooral niet dat ze steeds voor elk dingetje apart naar de stad/ winkels moet. Vrijdag half Friesland afgereden voor een koffiezetapparaat, dan had je ook prima een cadeautje kunnen kopen. Het is vooral druk doenerij. Vriendinnetje is zo ziek, dat ze kennelijk de halve dag van huis kan voor leuke dingen.
Dat zie ik wel meer bij mensen die niet zoveel om handen hebben. Hoe meer tijd je hebt, hoe inefficiënter je wordt.
pi_219500368
Nou ik heb de spreekbeurt van dbm afgeluisterd...Tsjah voor iedereen is het leven anders zwaar maar eerlijk ik vind dat ze erg in de slachtofferrol zit hoor.. Ik moet naast m'n gezinsleven en baan ook dealen met een vader die kanker heeft en m'n neefje (de zoon van mn broer ook)...Ik vind het nog steeds een beetje makkelijk ofzo.. Maar goed haar gevoel is van haar en mijn gevoel is van mij, ook weer zo
pi_219500385
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:29 schreef Iris2.0 het volgende:
Nou ik heb de spreekbeurt van dbm afgeluisterd...Tsjah voor iedereen is het leven anders zwaar maar eerlijk ik vind dat ze erg in de slachtofferrol zit hoor.. Ik moet naast m'n gezinsleven en baan ook dealen met een vader die kanker heeft en m'n neefje (de zoon van mn broer ook)...Ik vind het nog steeds een beetje makkelijk ofzo.. Maar goed haar gevoel is van haar en mijn gevoel is van mij, ook weer zo
Heeft ook te maken met hoe mentaal belastbaar je bent m.i.. Zij is dat waarschijnlijk minder (van nature? qua opvoeding? weet ik het), daarom werkt ze misschien ook niet want dat kan ze niet echt aan icm 'het huishouden' en 'de opvoeding' en 'medische dingen rondom de kinderen'. Het vervelende is dan wel dat het een soort vicieuze cirkel wordt want je leert dan ook niet echt om je belastbaarheid wat op te rekken.
pi_219500400
Dus dbm raakt overprikkeld van ongeveer alles wat er gebeurd: pratende kinderen in de auto, koplampen die in haar gezicht schijnen en piepende kassa's en daar moet ze dan de hele middag van bijkomen.

Waarom, waarom gaat ze dan op een vrije dag vrijwillig naar een tuincentrum? Met een kind wat niet naar school kan en zelf kan ze niet tegen prikkels.
pi_219500455
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:29 schreef Iris2.0 het volgende:
Wij hebben ook extra zorg rondom mijn jongste, best k*t maar ik kan in hoekje gaan zitten huilen en wachten tot het beter gaat maar daar schiet je niks mee op. (Dan had ik 18jr lang in een hoekje gezeten en was het nog niet weg) Dus schouders eronder en dooor… Zovaak gehoord, o jullie hebben het wel zwaar maar je moet door. Einde spreekbeurt 🤪🤪
pi_219500461
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 11:07 schreef slowie het volgende:
Ik heb bij de poly 't idee alsof er recent wat is gebeurd, want na de breuk, toen deden ze natuurlijk nog alsof alles koek en ei was. Nadat ze de breuk bekend maakte, zag je ze ook nog voorbij komen bij elkaars stories en sinds een aantal weken is er helemaal niks meer. Volgens mij zag ik koen nog wel op de stories bij mb bij de verjaardag van bonusopa
Scherp opgemerkt! Michelle laat i.t.t. Koen en Jacqueline steeds meer los over de periode voor, tijdens en na de breuk.

Ik heb de indruk dat ze vindt dat haar onrecht is aangedaan. Ze laat het klinken alsof zij het slachtoffer is van deze situatie. En Iris naait de boel nog wat verder op. En dan te bedenken dat haar oudste zoon ook naar deze podcast luistert.

Zoals ze zelf in de podcast vertelden, hangen ze niet snel hun vuile was buiten. Maar Michelle deed wel het omgekeerde. Zij presenteerde het perfect plaatje terwijl iedereen kon zien dat het niet zo perfect was.
Maar daar mocht niets over gezegd of gevraagd worden.

Ze heeft zelf een beeld gecreëerd wat niet eens in de buurt van de werkelijk kwam.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219500504
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:19 schreef Bootje68 het volgende:
Debbie die zou stoppen met social media, haha.....
Ik dacht ga toch stiekem even kijken, in de blokkendoos namelijk.
Was weer een leugen voor aandacht zeker aan de andere kant zou ik haar gewoon gaan missen denk ik.
Die elfen moest ze toch maar even laten zien. Benieuwd hoe het verder gaat de komende maanden......
Na de feestdagen!
pi_219500533
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 12:32 schreef Lodelie het volgende:
Dus dbm raakt overprikkeld van ongeveer alles wat er gebeurd: pratende kinderen in de auto, koplampen die in haar gezicht schijnen en piepende kassa's en daar moet ze dan de hele middag van bijkomen.

Waarom, waarom gaat ze dan op een vrije dag vrijwillig naar een tuincentrum? Met een kind wat niet naar school kan en zelf kan ze niet tegen prikkels.
De dag nadat er 1000 prikkels in huis waren van het al bezoek voor dochter die ook nog eens doodziek was waardoor ze gebroken nachten had gehad.

Ik ben zelf soms ook best gevoelig voor prikkels, in die zin dat ik bewuste keuzes maak wanneer ik ze op zoek. Een dag na een verjaardag ga ik echt niet naar het tuincentrum 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')