abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219498745
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:05 schreef Earring het volgende:
DBM is toe aan vakantie. Aan slaap en vrije tijd.
Die heeft echt niet door hoe relaxed haar dagen zijn volgens mij

Op threads
En ze ligt volgens mij iedere avond rond 9 uur al in dr bed. Misschien heeft ze juist wat meer activiteiten nodig ipv hele dagen op bed. Want overdag gaat ze ook vaak nog even liggen als de kinderen boven spelen.
pi_219498774
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 08:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens, maar als ze overal mee naar toe kan en een verjaardag kan vieren dan kan ze (naar mijn mening) ook gewoon naar school. Ze heeft het er steeds over hoe sterk ze haar dochter vindt (wat lief is natuurlijk), maar dan is het wel steeds alleen voor de leuke dingen kennelijk. Voor school is ze te zwak?
Heel vreemd dit. Gezien het weekend, kan ze prima naar school. Of is de bange mama bang dat ze weer benauwd uit school komt. Er is geen enkele reden om je kind thuis te houden na een feestweekend, wat zonder problemen verlopen is. Vanaf morgen is ze leerplichtig, maar er zal weinig veranderen hier denk ik.
pi_219498796
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 08:25 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Zeker de eerste dagen kun je, met de ravage die zij zegt te hebben in haar knie, NIET lopen zonder er doorheen te zakken. Onmogelijk, al heb je nog zulke enorme beenspieren die best wat op kunnen vangen. Door vocht en zwelling gaat je dat gewoon niet lukken. Dat je na een week of 2-3 weer redelijk normaal op de been bent, dat zou wel kunnen. Maar die eerste dagen/weken ben je een beste loser als je gaat doen alsof er niks is wat je niet kunt. Zeker autorijden als het je rechterbeen is, levensgevaarlijk. Maar het zou inderdaad ook heel goed kunnen dat de ellende niet zo maximaal was als ze zelf zegt, want wat dat betreft vind ik sowieso weinig echt aan Michelle.
Ik volg haar niet,dus ken geen details, maar dat verhaal over die zogenaamde kapotte knie heb ik altijd al met een korrel zout genomen aangezien ze vlak daarna weer gewoon op hakken kon lopen.
Overdrijven voor aandacht denk ik.
pi_219498798
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze deze, of iets soortgelijks, eerder gedaan.

Maar heeft iedereen de medicatie van Debbie gezien? Ja? En door.
Bijsluiter ernaast, op zoek naar leuke bijwerkingen!
pi_219498804
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:04 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze deze, of iets soortgelijks, eerder gedaan.

Maar heeft iedereen de medicatie van Debbie gezien? Ja? En door.
Uiteraard de medicatie in beeld 🫣
Misschien kunnen die elven daar eens iets mee uithalen
pi_219498808
HVK: 11.30 Z ophalen, om 14.30 de meiden. In die tussentijd moeten ze lunchen (hoeveel werk is dat nou) en ‘thuis wat proberen te doen’

Met ruime reistijden heeft ze 2 uur de tijd. Het is niet zo dat ze gezellig met de 2 jongsten gaat voorlezen of knutselen ofzo, dus dan kun je (beneden in ieder geval) toch veel doen terwijl die jongens zich vermaken?
pi_219498817
Debbie die zou stoppen met social media, haha.....
Ik dacht ga toch stiekem even kijken, in de blokkendoos namelijk.
Was weer een leugen voor aandacht zeker aan de andere kant zou ik haar gewoon gaan missen denk ik.
Die elfen moest ze toch maar even laten zien. Benieuwd hoe het verder gaat de komende maanden......
pi_219498819
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:15 schreef papierentas het volgende:

[..]
Heel vreemd dit. Gezien het weekend, kan ze prima naar school. Of is de bange mama bang dat ze weer benauwd uit school komt. Er is geen enkele reden om je kind thuis te houden na een feestweekend, wat zonder problemen verlopen is. Vanaf morgen is ze leerplichtig, maar er zal weinig veranderen hier denk ik.
Ze is leerplichtig vanaf 1 januari. De eerste dag van de maand na je 5de verjaardag. Dus wordt je kind op 2 mei 5 bv dan kun je nog tot 1 juni goedkoper op vakantie :P

Maar de oudste blijft ook om de haverklap thuis dus dat zou ze met de jongste ook wel blijven doen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219498847
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:19 schreef Bootje68 het volgende:
Debbie die zou stoppen met social media, haha.....
Ik dacht ga toch stiekem even kijken, in de blokkendoos namelijk.
Was weer een leugen voor aandacht zeker aan de andere kant zou ik haar gewoon gaan missen denk ik.
Die elfen moest ze toch maar even laten zien. Benieuwd hoe het verder gaat de komende maanden......
Na de feestdagen stopt ze pas he? 😂
pi_219498862
Kan iedereen even aan Sanneke laten weten wat je gaat eten met kerst?
Wat is dit voor vraag? Is het belangrijk om te weten wat een ander eet? Volgende vraag wordt dan vast wat iedereen gaat doen en met wie.

Kan ze vervolgens weer klagen dat zij niet zoveel mensen om zich heen heeft om kerst mee te vieren, dat ze niet weg kan en geen geld heeft om zo uitgebreid te eten.
En dat het allemaal oneerlijk is verdeeld.

Voor iemand die niks met kerst heeft is ze er wel druk mee.
pi_219498910
Ik had niet onthouden dat de elfen vorig jaar de tv ookal gesloopt hadden haha. Maar Debbie ruimt de elfen altijd al op, wat ik ergens wel snap, maar ik begin dan ook niet aan die dingen 🙈.

DBM doet net of ze zo'n ontzettend zwaar en druk leven heeft.
Sporten (minimaal 5x per week he!), wasjes vouwen, zeuren over vocht, moe zijn, op de bank liggen en als t uitkomt de kinderen thuis of bij de dokter.
Ze heeft echt geen idee hoe relaxt leven zij lijdt. Ze is denk ik ook gewoon heel laag belastbaar, ze vindt alles denk ik snel zwaar en moeilijk.
pi_219498926
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat is dit voor vraag? Is het belangrijk om te weten wat een ander eet? Volgende vraag wordt dan vast wat iedereen gaat doen en met wie.

Kan ze vervolgens weer klagen dat zij niet zoveel mensen om zich heen heeft om kerst mee te vieren, dat ze niet weg kan en geen geld heeft om zo uitgebreid te eten.
En dat het allemaal oneerlijk is verdeeld.

Voor iemand die niks met kerst heeft is ze er wel druk mee.
😂 ach het is natuurlijk weer clicks en content he! En voer voor haar klaagzang
pi_219498930
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik had niet onthouden dat de elfen vorig jaar de tv ookal gesloopt hadden haha. Maar Debbie ruimt de elfen altijd al op, wat ik ergens wel snap, maar ik begin dan ook niet aan die dingen 🙈.

DBM doet net of ze zo'n ontzettend zwaar en druk leven heeft.
Sporten (minimaal 5x per week he!), wasjes vouwen, zeuren over vocht, moe zijn, op de bank liggen en als t uitkomt de kinderen thuis of bij de dokter.
Ze heeft echt geen idee hoe relaxt leven zij lijdt. Ze is denk ik ook gewoon heel laag belastbaar, ze vindt alles denk ik snel zwaar en moeilijk.
Lijdt. Weet niet of het bewust was maar dit woord is echt op haar van toepassing. _O_
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219498943
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 20:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb echt bewondering voor iedereen die die podcast kan luisteren haha.
Ik vraag me wel echt af waarom ze die schijn zo hebben opgehouden, waarom zo'n enorme verbouwing terwijl je relatie kennelijk zo onder druk staat? Wilde ze alles doordrukken omdat ze toch al wist dat zij op de boerderij zou eindigen?

Waarom zo enorm blij doen over die barakken terwijl Stevie Wonder nog zag hoe verschrikkelijk dat met zo'n groot gezin geweest moet zijn (voor alle partijen).

Ik snap gewoon echt niet dat je zo'n perfect plaatje dan vol moet houden, toegeven dat het niet werkt is toch ook oke? Dan waren er een stuk minder roddels geweest denk ik.
Dit, woord voor woord. Waarom?!? Wát een poppenkast, maandenlang.
pi_219498969
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Dat ze ze opruimt direct na het posten vind ik anzich ook niet zo boeiend 👍 lekker doen!
Maar ik kan me haar tirade nog goed herinneren dat ze andere mensen die de elf deden belachelijk maakte omdat ze bv na sinterklaas begonnen... een hele preek over hoe het allemaal werkt en dat je echt op 1 december moet beginnen... hele verhalen alsof ze het zelf allemaal bedacht heeft en ze heeft zelfs een keer beweert dat door haar de elven ineens populair werden in Nederland (maar iedereen deed het fout)
Dan denk ik... als je zo geweldig bent en jij DE elf goeroe bent... laat die poppen dan ook hangen!
Hoe vertel je je kind "je mag er niet aankomen hoor anders verbreekt de magie" om ze vervolgens op te pakken en in de kast te leggen voor de volgende ochtend?
pi_219498991
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:38 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Lijdt. Weet niet of het bewust was maar dit woord is echt op haar van toepassing. _O_
Blij dat ie werd opgepakt 😂
pi_219498995
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2025 09:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Met een foto van jonge M had ik willen zeggen ‘een verse baby’ maar dat uiteraard niet gedaan (en uiteraard ook niet echt gewild he?)

Ze zal wel gehoord hebben dat je af en toe zo’n poll moet doen, of een vragensteller, voor meer bereik.
pi_219498999
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Na de feestdagen stopt ze pas he? 😂
Ja, want dan kan ze die stomme elven nog met ons delen
pi_219499001
Sanneke heel verhaal in die auto en enige wat ik denk is... hoe zit die gordel? Als die botst ligt haar kop er toch af??? Huh??? Hoe zit die🤯😨
pi_219499020
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Met een foto van jonge M had ik willen zeggen ‘een verse baby’ maar dat uiteraard niet gedaan (en uiteraard ook niet echt gewild he?)

Ze zal wel gehoord hebben dat je af en toe zo’n poll moet doen, of een vragensteller, voor meer bereik.
😂 ik dacht hetzelfde (ok gebraden baby was mijn idee) ook niet gedaan natuurlijk
pi_219499137
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke heel verhaal in die auto en enige wat ik denk is... hoe zit die gordel? Als die botst ligt haar kop er toch af??? Huh??? Hoe zit die🤯😨
Ik zat daar ook naar te kijken. Ik hoop dat ze hun kind veiliger vervoeren.
pi_219499146
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik heb het idee dat ze hem vasthoudt ‘voor de vorm’. Niet echt vastgeklikt want
‘zit niet lekker’ of past niet. Ik kan mijn gordelhoogte ook niet verstellen, maar doe dan de boord van mijn jas er tussen.

Ik denk niet dat ‘je kop er af ligt’ als je hem zo om hebt hoor.
pi_219499159
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 01:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Inderdaad. De toon waarop ze het zegt ook. Tussen neus en lippen door zegt ze dat ze vreemd is gegaan, MAAR Koen en Jacq zijn de schuldigen. Lekker dan. Er zijn tig momenten geweest dat ze het anders had kunnen doen (kleine verbouwing, het huis weet te koop zetten), maar ze wilde het perfecte plaatje laten zien. Als je met zijn 3en bent kun je ook makkelijker afwisselen, om de beurt een dag vrijnemen bijvoorbeeld. Mies is nu ook eeuwig de hort op, terwijl ze die rust kan nemen. Maar nieuwe besties, nieuwe lover, nieuwe stad, nieuwe reisjes.
Ze hoopt dat alles naar buiten komt, maar wij weten het meeste toch al? Affaire met Tim, Koen en Jacq samen. Dat die 2 zoveel closer zijn nadat de affaire uitkwam, lijkt me niet raar.

En dat knieverhaal? Hele grote korrel zout. Anders was het wel een gipsvlucht geworden.
Ze zegt niet dat Koen en schuldig zijn. Het kom op mij over dat zij ook hun aandeel hebben in de breuk maar zij als de boeman wordt gezien omdat ze vreemdging. Als vreemdgaan sta jr altijd 1-0 achter maar ik ben het indeze eens datals de 2 anderen ook zich niet netjes hebben gedragen op wat voor manier ook, denk aan kleineren etc. (aanname he) net zo schuldig zijn. En weer sluit ik af, je kon toch zelf wel bedenken dat 3 niet werken, elk oneven groepje werkt niet...
pi_219499160
Ik krijg bij de panty reclame van Jacqueline (van Michelle) wel een soort plaatsvervangende schaamte. Ik bedoel ben niet preuts ofzo, maar vind het met die panty en die die string eronder eerder ongemakkelijk om te zien bij haar dan dat ik denk: zo die ga ik aanschaffen.
pi_219499167
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 09:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
HVK: 11.30 Z ophalen, om 14.30 de meiden. In die tussentijd moeten ze lunchen (hoeveel werk is dat nou) en ‘thuis wat proberen te doen’

Met ruime reistijden heeft ze 2 uur de tijd. Het is niet zo dat ze gezellig met de 2 jongsten gaat voorlezen of knutselen ofzo, dus dan kun je (beneden in ieder geval) toch veel doen terwijl die jongens zich vermaken?
Niemand zegt ook dat ze 1,5 uur in de bieb moet zitten. Ze kan ook gewoon kinderen naar een psz laten gaan (Louay kan over iets meer dan een half jaar) en tot die tijd zelf eens een boekje voorlezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')