Het is echt te makkelijk dit. Mijn oudste eet ook voor geen meter, ik prop elke dag zn trommel vol, hij is vaak redelijk leeg als hij thuiskomt. Vreemde ogen dwingen blijkbaar 😋. En anders komt hij mar weer terug met een volle bak. Het cb zegt blijven aanbieden...quote:Op maandag 15 december 2025 07:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Huh?? Hvk geeft de tweeling 1 trommel met 1 droge wrap, 1 stukje appel en wat tukjes? En jayda een eigen trommel met pakje droge crackers en een uitgedroogde sinaasappel? Die ze dus nog zelf moet pellen... kinderen hebben vaak al weinig tijd met die pauzes dus waarom pel je hem niet alvast?
Ik snap echt niet dat school hier niets van zegt... ik snap dat moeders dan zegt "maar anders eten ze niets" maar dit kan toch niet mensen??? Dit laat je toch niet trots zien op insta??
Ooit een programma gezien waar ouders vertelde dat ze een kind waren verloren (van een jaar of 16) door een botsing en ze haar gordel verkeerd had zitten.. door de kracht van de botsing sneed de gordel haar keel open... ik moest er direct aan denken toen ik de gordel bij Sanneke zagquote:Op maandag 15 december 2025 10:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze hem vasthoudt ‘voor de vorm’. Niet echt vastgeklikt want
‘zit niet lekker’ of past niet. Ik kan mijn gordelhoogte ook niet verstellen, maar doe dan de boord van mijn jas er tussen.
Ik denk niet dat ‘je kop er af ligt’ als je hem zo om hebt hoor.
Weten we allemaal het moment na de second opinion? Jankend voor de camera dat ze niet geopereerd hoefde te worden? Als ik de podcast zo hoor is een operatie niet een overbodige luxe 🤣.. Grootheidswaanzinquote:Op maandag 15 december 2025 09:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik volg haar niet,dus ken geen details, maar dat verhaal over die zogenaamde kapotte knie heb ik altijd al met een korrel zout genomen aangezien ze vlak daarna weer gewoon op hakken kon lopen.
Overdrijven voor aandacht denk ik.
Maar hoe zou het dan anders moeten?quote:Op maandag 15 december 2025 10:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ooit een programma gezien waar ouders vertelde dat ze een kind waren verloren (van een jaar of 16) door een botsing en ze haar gordel verkeerd had zitten.. door de kracht van de botsing sneed de gordel haar keel open... ik moest er direct aan denken toen ik de gordel bij Sanneke zag
Sanneke heeft de gordel direct tegen haar hals aan en boven haar borst langs, direct onder haar oksel. Niet de juiste manier.quote:Op maandag 15 december 2025 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hoe zou het dan anders moeten?
Hoe vaak lees je over opengesneden kelen na een ongeluk, waarbij de gordel correct is gebruikt? Ik heb het nog nooit gelezen of gehoord.
Ik kan me wel van jaren geleden nog een (internationale, volgens mij Australië ofzo) campagne herinneren van mensen die een ongeluk hadden gehad, maar wel een gordel correct hadden gedragen. Ze lieten hun ontblote bovenlijf zien, waar je wel blauwe plekken zag op de plekken waar de gordel had gezeten, maar ze konden het wel navertellen.
Ik heb blijkbaar met een half oor geluisterd, geeft zij toe dat ze vreemd is gegaan?quote:Op maandag 15 december 2025 10:14 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze zegt niet dat Koen en schuldig zijn. Het kom op mij over dat zij ook hun aandeel hebben in de breuk maar zij als de boeman wordt gezien omdat ze vreemdging. Als vreemdgaan sta jr altijd 1-0 achter maar ik ben het indeze eens datals de 2 anderen ook zich niet netjes hebben gedragen op wat voor manier ook, denk aan kleineren etc. (aanname he) net zo schuldig zijn. En weer sluit ik af, je kon toch zelf wel bedenken dat 3 niet werken, elk oneven groepje werkt niet...
Dat kan bij mijn 14 jaar oude auto ook niet.quote:Op maandag 15 december 2025 10:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Die gordel zit gewoon te hoog. Ze zal denk niet weten dat je hem hoger en lager kan zetten. Dit zou mij zo ontzettend irriteren 😅
Ja maar die gordels zaten goed.. die van Sanneke zit zowat onder haar kin..quote:Op maandag 15 december 2025 10:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar hoe zou het dan anders moeten?
Hoe vaak lees je over opengesneden kelen na een ongeluk, waarbij de gordel correct is gebruikt? Ik heb het nog nooit gelezen of gehoord.
Ik kan me wel van jaren geleden nog een nieuw-Zeelandse campagne herinneren van mensen die een ongeluk hadden gehad, maar wel een gordel correct hadden gedragen. Ze lieten hun ontblote bovenlijf zien, waar je wel blauwe plekken zag op de plekken waar de gordel had gezeten, maar ze konden het wel navertellen.
https://www.contagious.co(...)seatbelts-save-lives
En dan krijgen anderen de schuld.quote:Op maandag 15 december 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat haar zoon weer met losse veters rennen. Denk dat we kunnen wachten op een foto/filmpje met afgebroken tanden of erger.
Vind t nog bewonderingswaardig hoe lang dit al goed gaat met die losse veters 😅quote:Op maandag 15 december 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat haar zoon weer met losse veters rennen. Denk dat we kunnen wachten op een foto/filmpje met afgebroken tanden of erger.
De gemeente zet ik op in, want er stak een stoeltegel omhoog.quote:Op maandag 15 december 2025 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En dan krijgen anderen de schuld.
Nee, ze zegt dat anderen zeggen dat zij is vreemd gegaanquote:Op maandag 15 december 2025 10:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar met een half oor geluisterd, geeft zij toe dat ze vreemd is gegaan?
Zijn jas hangt ook half uit dus zich opvangen met zijn armen lukt ook misschien niet... blijf het bijzonder vinden dat bob overal geweldig in is maar nooit zijn veters strikt of zijn jas echt aan kan doenquote:Op maandag 15 december 2025 10:56 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik vraag me echt af waarom ze dit goed vindt. Als het nog steeds zo is dat hij geen veters kan strikken dan koop je andere schoenen of je strikt ze zelf. Of is dit weer een leermoment?quote:Op maandag 15 december 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind t nog bewonderingswaardig hoe lang dit al goed gaat met die losse veters 😅
Dat heeft vast ook niemand tegen haar gezegd? 🤭quote:Op maandag 15 december 2025 10:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Die gordel zit gewoon te hoog. Ze zal denk niet weten dat je hem hoger en lager kan zetten. Dit zou mij zo ontzettend irriteren 😅
Ook gemist. Dat halve oor was misschien zelfs een kwart oor.quote:Op maandag 15 december 2025 11:06 schreef slowie het volgende:
[..]
Nee, ze zegt dat anderen zeggen dat zij is vreemd gegaan
Volgens mij zei ze alleen dat anderen dat zeiden. Maar ze ontkende het niet.quote:Op maandag 15 december 2025 10:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar met een half oor geluisterd, geeft zij toe dat ze vreemd is gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |