quote:Spookrijder veroorzaakt ravage op A58 bij Tilburg
Op de A58 ter hoogte van Tilburg heeft een spookrijder een ongeluk veroorzaakt waarbij zeven auto's waren betrokken. Er is sprake van een ravage. De spookrijder is gewond naar het ziekenhuis gebracht.
Daar wordt ook bloed afgenomen om te onderzoeken of de spookrijder alcohol had gebruikt of andere middelen die de rijvaardigheid kunnen beïnvloeden, meldt de politie. Inzittenden van andere auto's raakten lichtgewond en zijn ter plekke behandeld door ambulancepersoneel.
De snelweg is volledig afgesloten, hulpdiensten zijn bezig de auto's weg te halen.
Misschien was het een shemale.quote:
Wie weetquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien was het een shemale.
Spookrijderquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:44 schreef Twiitch het volgende:
Hoe krijg je het met alle markeringen tegenwoordig nog voor elkaar. Dat moet met opzet zijn of zo ver van de wereld dat je niet eens meer fatsoenlijk kan lopen. Beide redenen om iemand maar gewoon een spuitje te geven.
Spookrijders zijn meestal vrouwen op de eoa manier.quote:
Even een rondje google zegt wat anders... 76% is man..quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Spookrijders zijn meestal vrouwen op de eoa manier.
Is net als alle andere keren weer zo'n feitenvrije bewering van je waarvoor je geen onderbouwing kan aanleveren?quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Spookrijders zijn meestal vrouwen op de eoa manier.
Ja. Maar ze blijven het doen!quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is net als alle andere keren weer zo'n feitenvrije bewering van je waarvoor je geen onderbouwing kan aanleveren?
https://swov.nl/nl/fact/spookrijden-4-wie-zijn-de-spookrijdersquote:Aangezien mannen meer kilometers rijden dan vrouwen, zeggen deze cijfers niks over de kans op een spookrijongeval. In een Zwitsers onderzoek [6] is daar wel naar gekeken en daar bleek de kans op een spookrijongeval 1,5 maal groter als de bestuurder een vrouw is..
Mannen zijn ook een veel grotere kostenpost door de ernstige auto-ongelukken. In de VS betaal je als vrouw een stuk minder voor je autoverzekering dan een man.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Even een rondje google zegt wat anders... 76% is man..
Hier ook.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mannen zijn ook een veel grotere kostenpost door de ernstige auto-ongelukken. In de VS betaal je als vrouw een stuk minder voor je autoverzekering dan een man.
Wrak in de schuurquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier ook.
Maar hé, vrouwen aan het stuur, bloed aan de muur hé
Nee, zo lang mogelijk in leven houden als kasplantje zodat die nog elke dag kan "genieten" van de gevolgen van zijn egoïstische kutactie.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo breng je zo'n kankerboef nog naar het ziekenhuis, gewoon een nekschot en klaar.
quote:Nieuws uit Braband
Wat begon als een gezellige meidendag eindigde zaterdagavond voor twee vriendinnen in een nachtmerrie op de A58 bij Moergestel. Nietsvermoedend reden zij rond zes uur op de snelweg toen een auto zonder verlichting hen plotseling tegemoet kwam. De spookrijder klapte met volle vaart tegen hun auto en richtte een grote ravage aan op de snelweg. "Je voelt jezelf door de auto slingeren en hoopt maar dat er niet nog een klap komt", vertelt ze nog altijd in shock.
Een paar uur na het ongeluk kunnen de meiden nog altijd niet geloven wat hen is overkomen. "We zijn heel erg geschrokken", vertelt de bijrijder, die vanwege de impact anoniem wilt blijven.
Van de witte auto waar de vriendinnen in reden, is haast niets meer over door de enorme klap die ze kregen. "We waren onderweg terug van een dagje winkelen in Duitsland, een gezellige meidendag. Voor we het wisten, zagen we een auto zonder verlichting frontaal op ons afrijden", blikt ze terug.
"Het duurde zo lang voor we stilstonden."
Haar vriendin die aan het stuur zat, wist nog een stukje uit te wijken. "Daardoor klapte de auto aan de zijkant op die van ons. We begonnen te draaien, maar gelukkig in het rond en niet over de kop. Het duurde voor ons gevoel zo lang voordat we stilstonden. Je voelt jezelf door de auto slingeren en hoopt maar dat er niet nog een klap komt."
Door de alarmfunctie in hun auto waren de vriendinnen bij stilstand direct verbonden met de meldkamer. "We hadden geen idee waar we waren. Mijn vriendin is uit de auto gestapt om te kijken op welke weg we reden", beschrijft ze. Wat ze om hen heen zagen, waren brokstukken van meerdere auto's op de weg. "Het was een grote ravage. Ineens hoorden we overal sirenes."
"Meer dan één engeltje op onze schouders."
Wonder boven wonder komen de vriendinnen er buiten wat spierpijn heelhuids vanaf. "We hebben meer dan één engeltje op onze schouders gehad dat we dit hebben overleefd", zegt ze.
Een automobilist, vermoedelijk de spookrijder, is zwaargewond met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. In het ziekenhuis wordt bloed afgenomen om te kijken of de man onder invloed was van alcohol of drugs.
Een aantal andere mensen raakte lichtgewond bij het ongeluk en zijn nagekeken door ambulancepersoneel. "We zagen zo'n vier tot vijf auto's die flink waren geraakt en er hadden wat auto's nevenschade zoals een kapotte spiegel", beschrijft een van de vriendinnen.
De meiden zijn in ieder geval opgelucht dat ze er zonder ernstige verwondingen vanaf zijn gekomen, maar van de schrik zullen zij nog even moeten bijkomen.
Ik ben 1x een spookrijder tegen gekomen, en dat was een vrouw.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Even een rondje google zegt wat anders... 76% is man..
Als je dit overleeft, mag je toch wel rustig zeggen dat Allah genadig is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
Tuurlijk, gooi jezelf toch weg man
Ik ben nog nooit een spookrijder tegen gekomen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik ben 1x een spookrijder tegen gekomen, en dat was een vrouw.
Dus 100% is vrouw
1x hier, fucking 3:00 snachts op de snelweg. Hartslag van 300 als je dan met 100 km/u in de verte ineens witte lichten op jouw rijbaan ziet. Groot licht seinen en zelf naar de vluchtstrook geschoven. Daarna nog ff 112 gebeld maar verder niks meer over gehoord. Vraag me af hoe vaak het gebeurd en goed afloopt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een spookrijder tegen gekomen.
Ik zou me idd echt kapot schrikken... je komt toch echt met een rotvaart naar elkaar toequote:Op zaterdag 13 december 2025 21:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
1x hier, fucking 3:00 snachts op de snelweg. Hartslag van 300 als je dan met 100 km/u in de verte ineens witte lichten op jouw rijbaan ziet. Groot licht seinen en zelf naar de vluchtstrook geschoven. Daarna nog ff 112 gebeld maar verder niks meer over gehoord. Vraag me af hoe vaak het gebeurd en goed afloopt.
Meh, als ze de lichten aan hebben staan en gewoon op hun baan blijven dan heb je genoeg tijd want dan zie je het van een forse afstand wel aankomen. Maar zoals hierboven is geschetst als je toevallig een psycho zonder lichten tegenkomt die wellicht ook nog op jou instuurt dan ben je kansloos.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou me idd echt kapot schrikken... je komt toch echt met een rotvaart naar elkaar toe![]()
Hoeveel tijd heb je zelfs om te reageren joh??
....quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
Kinderen van vermoedelijke spookrijder met steekwonden in huis gevonden
wtf
die zal wel balen dat hij het overleefd heeft
quote:Twee kleine kinderen zijn zaterdagavond met steekwonden in een huis aan de Janus Rooijakkersstraat in Moergestel gevonden. De man die eerder op de avond zwaargewond raakte bij een aanrijding op de A58 is de vader. Dat bevestigt de politie zaterdagavond.
De kinderen zijn zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Een traumahelikopter werd opgeroepen.
De crash op de A58 zou mogelijk zijn veroorzaakt door een spookrijder. De politie doet verder onderzoek.
No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tengano het volgende:
Laten we eerlijk zijn, dit klinkt als opzet
Maar die hebben geen kinderen thuis.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Zijn ook vaker ouderen die ineens in de war of niet goed achter het stuur worden.
Ja, dit wordt op zeker een gruwelijke kerst.quote:
quote:Het is nog niet duidelijk wat zich in het huis en op de A58 heeft afgespeeld. De politie doet verder onderzoek. Er zijn volgens een woordvoerder veel vragen en weinig antwoorden.
Zo is niet duidelijk waar de moeder van de kinderen op dit moment is.
Mogelijk verblijft zij in het buitenland, zegt de woordvoerder.
De politie roept mensen die meer informatie hebben op om zich te melden.
wat een laffe hondquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Zelfs als je het "gewoon ziet aankomen" is de tijd om er op te reageren heel beperkt. Zeker als de snelweg niet helemaal recht loopt kan het zicht door andere auto's en vooral vrachtauto's je flink ontnomen worden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meh, als ze de lichten aan hebben staan en gewoon op hun baan blijven dan heb je genoeg tijd want dan zie je het van een forse afstand wel aankomen. Maar zoals hierboven is geschetst als je toevallig een psycho zonder lichten tegenkomt die wellicht ook nog op jou instuurt dan ben je kansloos.
Stuk hoerenstrontquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Verklaart waarom de lichten uit waren..quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Laffe zelfmoordpoging dus.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Tengano op 13-12-2025 23:53:16 ]
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Helaas wel. Het is zieke shit, sowieso al om je eigen leven te willen beëindigen, maar als je zoveel mensen daarin wil meenemen, plus je eigen kinderen.... daar zijn geen woorden voor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tengano het volgende:
Tijd om te gaan speculeren.....
My first thoughts - de man lag in scheiding/relatiebreuk/onmin met partner-echtgenote
Laten we eerlijk zijn, dit klinkt als opzet en doelbewust weten waar je mee bezig bent.
What the fuck is dit voor slechte B film.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
Kinderen van vermoedelijke spookrijder A58 met steekwonden in huis gevonden
[..]![]()
quote:Toen er niet werd opengedaan, hebben agenten de deur geforceerd. In de woning troffen ze de kinderen aan. De politie heeft nog geen contact gekregen met de moeder van het gezin, vermoedelijk verblijft zij in het buitenland.
Zware nacht in het ziekenhuis om deze kleintjes proberen te redden..quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit dan weer joh.
Arme kindjes.
"Vermoedelijk verblijft zij in het buitenland".quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:07 schreef -Sigaartje het volgende:
Politie is nog op zoek naar de moeder.
Wat is dit voor horror???
Ik denk dat je al een steekje los moet hebben. Bij normale mensen kan je alle shit over je heen krijgen maar ga je niet over tot zoiets. Zelfmoord misschien soms wel, maar niet moord.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben dakloos geweest na de toeslagenaffaire en ook al voelde dat soms bijna als het wegvallen van je toekomst, ik kan mij geen problemen voorstellen waarbij je overgaat tot die daad. Tuurlijk, soms kunnen je eigen problemen als de grootste ooit lijken en is alles lastig. Dan lijkt het soms alsof het nooit meer goed gaat komen.
Toch kun je in vrijwel de meeste gevallen achteraf stellen dat het uiteindelijk maar een periode was en dat er dan nog genoeg tijd over is om van alles in het leven te kunnen genieten. Dat wil ik gevallen mensen graag meegeven, houd vol, ga geen dingen doen die sowieso de rest van jouw leven (en de mensen om je heen) kapotmaken.
Je kinderen worden bijvoorbeeld uit huis geplaatst en iemand kan je daarin behoorlijk tegenwerken, een fysieke actie/reactie zorgt er dan voor dat je nooit meer je kinderen ziet, maar die kinderen dus ook geen pa zien enz. Na de hele tijd kijk je toch met trots terug dat je niet bent overgegaan tot geweld.
Sorry ik dwaal af, maar ik kan mijj dus geen probleem voorstellen waarbij je denkt dat dit de enige uitweg is.
Hier zit vermoedelijk woede door krenking bij.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:29 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ik denk dat je al een steekje los moet hebben. Bij normale mensen kan je alle shit over je heen krijgen maar ga je niet over tot zoiets. Zelfmoord misschien soms wel, maar niet moord.
Ja, het moet bijna wel. Het komt ook heel erg narcistisch over, een soort van extra drama als aandacht voor zijn eigen medelijden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:29 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik denk dat je al een steekje los moet hebben. Bij normale mensen kan je alle shit over je heen krijgen maar ga je niet over tot zoiets. Zelfmoord misschien soms wel, maar niet moord.
Hart van Nederland heeft er zelfs bewegende beelden van.quote:
Ja wat boeit het precieze huisnummer?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hart van Nederland heeft er zelfs bewegende beelden van.
https://www.hartvannederl(...)n-vader-a58-incident
Mail die anders ook even.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat de moeder ook wel dood gevonden zal worden
Niks iddquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja wat boeit het precieze huisnummer?
Hoop het nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Er staat mogelijk in het buitenland, hopelijk is dat ook zo en vinden ze haar ook niet ergens idd....quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Die zou toch in het buitenland zitten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Misschien. Ze weten het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die zou toch in het buitenland zitten?
quote:Het is niet duidelijk waar de moeder van de kinderen op dit moment is.
Mogelijk verblijft zij in het buitenland, zegt de woordvoerder.
Locatie van moeder onbekend... "mogelijk in het buitenland".quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Dit bedacht ik me ook. En dan tegen de omgeving zeggen dat ze in het buitenland zitquote:Op zondag 14 december 2025 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Locatie van moeder onbekend... "mogelijk in het buitenland".
Dat is dan maar te hopen, maar de kans dat hij haar ook vermoord heeft zou ik niet uitsluiten.
Arme kinderenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:33 schreef Tengano het volgende:
Dus die kinderen zijn door hun vader met een mes aangevallen en gestoken, hebben letterlijik gevreesd voor hun leven, en liggen in het ziekenhuis te vechten voor hun leven, zonder de nabijheid van hun vader of moeder.
En ik kan hier ook niet de juiste tekst bij bedenken eerlijk gezegd. Echt meer en meer dan verschrikkelijk....
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.quote:Op zondag 14 december 2025 00:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Moderne auto’s zijn wel goed ontworpen, mijn complimenten. Frontaal met hoge snelheid
Met een spookrijder niet frontaal?quote:Op zondag 14 december 2025 00:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.
En wellicht ook voor die meiden die vanaf Duitsland kwamen.
Maar alles wijst er op dat dat zijn bedoeling was; hij wilde dit niet overleven en dat is mislukt.
Maar rij dan in ieder geval keihard tegen een boom aan of zo; wat hebben wildvreemde mensen met jouw probleem te maken.
Lezen bijdehandje.quote:Op zondag 14 december 2025 00:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met een spookrijder niet frontaal?
Bedtijd denk ik
quote:Haar vriendin die aan het stuur zat, wist nog een stukje uit te wijken. "Daardoor klapte de auto aan de zijkant op die van ons. We begonnen te draaien, maar gelukkig in het rond en niet over de kop.
Die meid heeft het reactievermogen van een straaljagerpiloot, dat ze nog zo snel uit wist te wijken voor een spookrijder die ook nog eens zonder licht reed...quote:Op zondag 14 december 2025 00:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lezen bijdehandje.
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut, en haar vriendinnen zullen haar wel dankbaar zijn. Maar ze zullen van de rest van hun leven nog wel flashbacks houden. Die bestuurster al helemaal.quote:Op zondag 14 december 2025 01:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die meid heeft het reactievermogen van een straaljagerpiloot, dat ze nog zo snel uit wist te wijken voor een spookrijder die ook nog eens zonder licht reed...
Weten we niet zeker.quote:Op zondag 14 december 2025 07:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het woord ongeluk, vind ik wat misplaatst.
Ongeluk suggereert iets wat buiten iemands schuld om, toch gebeurde.
Daar is hier geen sprake van.
Ben je echt zo dom? Of doe je alsof?quote:Op zondag 14 december 2025 00:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lezen bijdehandje.
[..]
[ afbeelding ]
Als iemand psychisch ver heen is kan 'ie een dergelijke rationele afweging niet maken.quote:Op zondag 14 december 2025 00:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.
En wellicht ook voor die meiden die vanaf Duitsland kwamen.
Maar alles wijst er op dat dat zijn bedoeling was; hij wilde dit niet overleven en dat is mislukt.
Maar rij dan in ieder geval keihard tegen een boom aan of zo; wat hebben wildvreemde mensen met jouw probleem te maken.
Niet?quote:
Hoezo is die kwijt?quote:Op zondag 14 december 2025 09:17 schreef Tengano het volgende:
Misschien kunnen die kinderen nog aangeven waar hun moeder is.
Je kan toch ook geen idee hebben waarmee je bezig bent na het neersteken van je kinderen? Het hoeft niet per definitie een zelfmoordpoging geweest te zijn.quote:Op zondag 14 december 2025 09:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet?
Kindjes zwaar gewond
Spookrijden zonder licht
Denk dat we vrij zeker kunnen zijn dat het GEEN ongeluk is he??
Meestal wel en in dit geval denk ik toch ook van wel daar hij recht op die auto's is afgereden. Hij zou zich igv vergissing kapot geschrokken hebben en proberen te ontwijken.quote:Op zondag 14 december 2025 09:44 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan toch ook geen idee hebben waarmee je bezig bent na het neersteken van je kinderen? Het hoeft niet per definitie een zelfmoordpoging geweest te zijn.
quote:
Hopelijk niet met vastgetapete handen op de bodem van een meertje.quote:Zo is niet duidelijk waar de moeder van de kinderen op dit moment is.
Redelijk standaard procedure als iemand zwaargewond of overleden is bij een aanrijding.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:52 schreef Vis1980 het volgende:
Goed ook dat ze dan naar het huis van zo'n spookrijder gaan, alles leek al op opzet.
En waardoor trek je deze conclusie?quote:Op zondag 14 december 2025 10:48 schreef Tengano het volgende:
Het heeft er weinig van weg dat deze man hier in Nederland geboren is.
Dubbele poging tot moord op zijn kinderen en een meervoudige poging tot doodslag die weggebruikers.quote:Op zondag 14 december 2025 10:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een klootzak. Die zal balen als hij straks wakker wordt in het ziekenhuis en erachter komt dat hij niet middels de dood ontsnapt is aan vervolging.
Iedereen heeft inmiddels kunnen zien waar het exact gebeurd is.quote:Op zondag 14 december 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En waardoor trek je deze conclusie?
Is dat ook normale procedure bij huisbezoek na een ongeluk?quote:Buurt reageert geschokt
In de buurt van het huis waar de kinderen werden gevonden, wordt zondagochtend geschrokken gereageerd. Een man zegt: "Het is onwerkelijk, we kenden ze niet. Ze woonden hier nog maar een paar weken. Je kent dit soort verschrikkelijke verhalen uit het nieuws, maar je schrikt echt als het dan bij je in de straat gebeurt."
Buurtbewoners vertellen ook dat er een kettingzaag aan te pas moest komen voor agenten zaterdag het huis binnen konden gaan.
Ja dat is waarquote:Op zondag 14 december 2025 10:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Iedereen heeft inmiddels kunnen zien waar het exact gebeurd is.
In een normale situatie had er dan inmiddels wel een opa, oma, vader, moeder, oom, tante, broer of zus gereageerd.
Volgens buurtbewoners zou de moeder in het buitenland zitten. Enkele buurtbewoners hadden de vader wel eens met de jongen en het meisje zien lopen, maar nooit een moeder gezien. Het gezin was drie weken geleden in de doodlopende straat in het Brabantse dorp komen wonen. De buitenlandse familie woonde voorheen in Eindhoven.quote:Op zondag 14 december 2025 10:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En waardoor trek je deze conclusie?
"Iedereen heeft kunnen zien" is iets heel anders dan "iedereen heeft gezien".quote:Op zondag 14 december 2025 10:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
In een normale situatie had er dan inmiddels wel een opa, oma, oom, tante, broer of zus gereageerd.
Nee, maar agenten hoorden mogelijk iets van die kinderen, of zagen een en ander ( bloedsporen bijvoorbeeld) toen er niet open werd gedaan en ze via ramen en brievenbus naar binnen keken.quote:Op zondag 14 december 2025 10:57 schreef maily het volgende:
Politie heeft vader van de gewonde kinderen in Moergestel nog niet gesproken
[..]
Is dat ook normale procedure bij huisbezoek na een ongeluk?
Los daarvan: hoezo zou allerlei familie moeten reageren op een manier die voor ons zichtbaar is?quote:Op zondag 14 december 2025 11:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
"Iedereen heeft kunnen zien" is iets heel anders dan "iedereen heeft gezien".
En niet overal zijn de familiebanden even goed. Theoretisch zou dit mijn broertje kunnen betreffen. Heeft een kind en stiefkind onder de 10. En hij woonde anderhalf jaar geleden toen ik hem voor het laatst zag ergens in Zuid Holland. Maar dat is anderhalf jaar geleden, dus hij kan intussen goed ergens anders wonen.
Mijn ouders zien en spreken hem ook nog nauwelijks, kan best zijn dat ook zij pas weken of maanden later iets van een verhuizing horen. En dan leggen die opa, oma, ooms en tantes dus geen link met het drama in Tilburg.
Gelukkig!!quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kim-Holland het volgende:
De moeder is iig nog in leven.
De woordvoeder geeft aan dat de politie inmiddels met de moeder van de kinderen heeft gesproken. De vraag of zij in het buitenland is, beantwoordt de woordvoerder niet.
https://www.omroepbrabant(...)l-nog-niet-gesproken
Hoop dat ze die vrouw goed opvangen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kim-Holland het volgende:
De woordvoeder geeft aan dat de politie inmiddels met de moeder van de kinderen heeft gesproken. De vraag of zij in het buitenland is, beantwoordt de woordvoerder niet.
Goed dat de politie actie heeft ondernomen anders was het misschien wel te laat voor de kinderen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Het waren familieleden van de vader die de politie zaterdagavond tipten dat hij twee minderjarige kinderen heeft, meldt Omroep Brabant zondagmiddag. Toen bleek dat zijn twee kinderen niet bij hem waren toen hij het ongeluk veroorzaakte, ging de politie naar het huis van man aan de Janus Rooijakkersstraat in Moergestel. Daar werden de zwaargewonde kinderen aangetroffen, een jongen en een meisje.
Moeder gewonde kinderen woning spookrijder terecht, was in buitenland - https://nos.nl/l/2594587quote:Op zondag 14 december 2025 12:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Inderdaad. De belangrijkste taak van de familie is om zo snel mogelijk de media te woord te staan. Anders kunnen de huisvrouwen van FOK hun recherchewerk niet doen.quote:Op zondag 14 december 2025 10:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
In een normale situatie had er dan inmiddels wel een opa, oma, vader, moeder, oom, tante, broer of zus gereageerd.
Wat een rare reactie dit. Ook al bedacht misschien dat die kinderen privacy gegund wordt?quote:Op zondag 14 december 2025 10:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh, en kijk:quote:Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef maily het volgende:
De kinderen zijn buiten levensgevaar![]()
https://www.omroepbrabant(...)-buiten-levensgevaar
Dat de familie niet in/op de (social) media loopt te aandachtshoeren zegt dus precies helemaal niets, de politie had er contact mee en zij hebben de politie getipt over de kinderen.quote:De politie werd getipt over de twee kinderen door familie van de man. Op het moment dat bleek dat de kinderen niet bij de man in de auto zaten, ging de politie naar zijn huis in Moergestel.
Het is mooi ook een keer positief nieuws te lezen.quote:Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef maily het volgende:
De kinderen zijn buiten levensgevaar![]()
https://www.omroepbrabant(...)-buiten-levensgevaar
De kindjes zijn niet doodgestoken.quote:Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Discombobulate het volgende:
Relatieproblemen en dus kindjes meer even doodsteken om daarna te suiciden op de snelweg?
Godzijdank niet neequote:Op maandag 15 december 2025 20:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De kindjes zijn niet doodgestoken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |