Zelfs als je het "gewoon ziet aankomen" is de tijd om er op te reageren heel beperkt. Zeker als de snelweg niet helemaal recht loopt kan het zicht door andere auto's en vooral vrachtauto's je flink ontnomen worden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:02 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Meh, als ze de lichten aan hebben staan en gewoon op hun baan blijven dan heb je genoeg tijd want dan zie je het van een forse afstand wel aankomen. Maar zoals hierboven is geschetst als je toevallig een psycho zonder lichten tegenkomt die wellicht ook nog op jou instuurt dan ben je kansloos.
Stuk hoerenstrontquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
Kinderen van vermoedelijke spookrijder met steekwonden in huis gevonden
wtf
die zal wel balen dat hij het overleefd heeft
Verklaart waarom de lichten uit waren..quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Laffe zelfmoordpoging dus.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Tengano op 13-12-2025 23:53:16 ]
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Helaas wel. Het is zieke shit, sowieso al om je eigen leven te willen beëindigen, maar als je zoveel mensen daarin wil meenemen, plus je eigen kinderen.... daar zijn geen woorden voor.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:05 schreef Tengano het volgende:
Tijd om te gaan speculeren.....
My first thoughts - de man lag in scheiding/relatiebreuk/onmin met partner-echtgenote
Laten we eerlijk zijn, dit klinkt als opzet en doelbewust weten waar je mee bezig bent.
What the fuck is dit voor slechte B film.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:09 schreef maily het volgende:
Kinderen van vermoedelijke spookrijder A58 met steekwonden in huis gevonden
[..]![]()
quote:Toen er niet werd opengedaan, hebben agenten de deur geforceerd. In de woning troffen ze de kinderen aan. De politie heeft nog geen contact gekregen met de moeder van het gezin, vermoedelijk verblijft zij in het buitenland.
Zware nacht in het ziekenhuis om deze kleintjes proberen te redden..quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:58 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit dan weer joh.
Arme kindjes.
"Vermoedelijk verblijft zij in het buitenland".quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:07 schreef -Sigaartje het volgende:
Politie is nog op zoek naar de moeder.
Wat is dit voor horror???
Ik denk dat je al een steekje los moet hebben. Bij normale mensen kan je alle shit over je heen krijgen maar ga je niet over tot zoiets. Zelfmoord misschien soms wel, maar niet moord.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:22 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben dakloos geweest na de toeslagenaffaire en ook al voelde dat soms bijna als het wegvallen van je toekomst, ik kan mij geen problemen voorstellen waarbij je overgaat tot die daad. Tuurlijk, soms kunnen je eigen problemen als de grootste ooit lijken en is alles lastig. Dan lijkt het soms alsof het nooit meer goed gaat komen.
Toch kun je in vrijwel de meeste gevallen achteraf stellen dat het uiteindelijk maar een periode was en dat er dan nog genoeg tijd over is om van alles in het leven te kunnen genieten. Dat wil ik gevallen mensen graag meegeven, houd vol, ga geen dingen doen die sowieso de rest van jouw leven (en de mensen om je heen) kapotmaken.
Je kinderen worden bijvoorbeeld uit huis geplaatst en iemand kan je daarin behoorlijk tegenwerken, een fysieke actie/reactie zorgt er dan voor dat je nooit meer je kinderen ziet, maar die kinderen dus ook geen pa zien enz. Na de hele tijd kijk je toch met trots terug dat je niet bent overgegaan tot geweld.
Sorry ik dwaal af, maar ik kan mijj dus geen probleem voorstellen waarbij je denkt dat dit de enige uitweg is.
Hier zit vermoedelijk woede door krenking bij.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:29 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ik denk dat je al een steekje los moet hebben. Bij normale mensen kan je alle shit over je heen krijgen maar ga je niet over tot zoiets. Zelfmoord misschien soms wel, maar niet moord.
Ja, het moet bijna wel. Het komt ook heel erg narcistisch over, een soort van extra drama als aandacht voor zijn eigen medelijden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:29 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ik denk dat je al een steekje los moet hebben. Bij normale mensen kan je alle shit over je heen krijgen maar ga je niet over tot zoiets. Zelfmoord misschien soms wel, maar niet moord.
Hart van Nederland heeft er zelfs bewegende beelden van.quote:
Ja wat boeit het precieze huisnummer?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hart van Nederland heeft er zelfs bewegende beelden van.
https://www.hartvannederl(...)n-vader-a58-incident
Mail die anders ook even.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat de moeder ook wel dood gevonden zal worden
Niks iddquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja wat boeit het precieze huisnummer?
Hoop het nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Er staat mogelijk in het buitenland, hopelijk is dat ook zo en vinden ze haar ook niet ergens idd....quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Die zou toch in het buitenland zitten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Misschien. Ze weten het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die zou toch in het buitenland zitten?
quote:Het is niet duidelijk waar de moeder van de kinderen op dit moment is.
Mogelijk verblijft zij in het buitenland, zegt de woordvoerder.
Locatie van moeder onbekend... "mogelijk in het buitenland".quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
wtf
Dit bedacht ik me ook. En dan tegen de omgeving zeggen dat ze in het buitenland zitquote:Op zondag 14 december 2025 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Locatie van moeder onbekend... "mogelijk in het buitenland".
Dat is dan maar te hopen, maar de kans dat hij haar ook vermoord heeft zou ik niet uitsluiten.
Arme kinderenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:33 schreef Tengano het volgende:
Dus die kinderen zijn door hun vader met een mes aangevallen en gestoken, hebben letterlijik gevreesd voor hun leven, en liggen in het ziekenhuis te vechten voor hun leven, zonder de nabijheid van hun vader of moeder.
En ik kan hier ook niet de juiste tekst bij bedenken eerlijk gezegd. Echt meer en meer dan verschrikkelijk....
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.quote:Op zondag 14 december 2025 00:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Moderne auto’s zijn wel goed ontworpen, mijn complimenten. Frontaal met hoge snelheid
Met een spookrijder niet frontaal?quote:Op zondag 14 december 2025 00:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.
En wellicht ook voor die meiden die vanaf Duitsland kwamen.
Maar alles wijst er op dat dat zijn bedoeling was; hij wilde dit niet overleven en dat is mislukt.
Maar rij dan in ieder geval keihard tegen een boom aan of zo; wat hebben wildvreemde mensen met jouw probleem te maken.
Lezen bijdehandje.quote:Op zondag 14 december 2025 00:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met een spookrijder niet frontaal?
Bedtijd denk ik
quote:Haar vriendin die aan het stuur zat, wist nog een stukje uit te wijken. "Daardoor klapte de auto aan de zijkant op die van ons. We begonnen te draaien, maar gelukkig in het rond en niet over de kop.
Die meid heeft het reactievermogen van een straaljagerpiloot, dat ze nog zo snel uit wist te wijken voor een spookrijder die ook nog eens zonder licht reed...quote:Op zondag 14 december 2025 00:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lezen bijdehandje.
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut, en haar vriendinnen zullen haar wel dankbaar zijn. Maar ze zullen van de rest van hun leven nog wel flashbacks houden. Die bestuurster al helemaal.quote:Op zondag 14 december 2025 01:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die meid heeft het reactievermogen van een straaljagerpiloot, dat ze nog zo snel uit wist te wijken voor een spookrijder die ook nog eens zonder licht reed...
Weten we niet zeker.quote:Op zondag 14 december 2025 07:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het woord ongeluk, vind ik wat misplaatst.
Ongeluk suggereert iets wat buiten iemands schuld om, toch gebeurde.
Daar is hier geen sprake van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |