quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat de moeder ook wel dood gevonden zal worden
Niks iddquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja wat boeit het precieze huisnummer?
Hoop het nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Er staat mogelijk in het buitenland, hopelijk is dat ook zo en vinden ze haar ook niet ergens idd....quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Die zou toch in het buitenland zitten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Misschien. Ze weten het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Die zou toch in het buitenland zitten?
quote:Het is niet duidelijk waar de moeder van de kinderen op dit moment is.
Mogelijk verblijft zij in het buitenland, zegt de woordvoerder.
Locatie van moeder onbekend... "mogelijk in het buitenland".quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef maily het volgende:
GVD
Kinderen van vermoedelijke spookrijder met steekwonden in huis gevonden
wtf
die zal wel balen dat hij het overleefd heeft
Dit bedacht ik me ook. En dan tegen de omgeving zeggen dat ze in het buitenland zitquote:Op zondag 14 december 2025 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Locatie van moeder onbekend... "mogelijk in het buitenland".
Dat is dan maar te hopen, maar de kans dat hij haar ook vermoord heeft zou ik niet uitsluiten.
Arme kinderenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:33 schreef Tengano het volgende:
Dus die kinderen zijn door hun vader met een mes aangevallen en gestoken, hebben letterlijik gevreesd voor hun leven, en liggen in het ziekenhuis te vechten voor hun leven, zonder de nabijheid van hun vader of moeder.
En ik kan hier ook niet de juiste tekst bij bedenken eerlijk gezegd. Echt meer en meer dan verschrikkelijk....
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.quote:Op zondag 14 december 2025 00:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Moderne auto’s zijn wel goed ontworpen, mijn complimenten. Frontaal met hoge snelheid
Met een spookrijder niet frontaal?quote:Op zondag 14 december 2025 00:29 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het was niet frontaal; dan was het wel klaar geweest.
En wellicht ook voor die meiden die vanaf Duitsland kwamen.
Maar alles wijst er op dat dat zijn bedoeling was; hij wilde dit niet overleven en dat is mislukt.
Maar rij dan in ieder geval keihard tegen een boom aan of zo; wat hebben wildvreemde mensen met jouw probleem te maken.
Lezen bijdehandje.quote:Op zondag 14 december 2025 00:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
Met een spookrijder niet frontaal?
Bedtijd denk ik
quote:Haar vriendin die aan het stuur zat, wist nog een stukje uit te wijken. "Daardoor klapte de auto aan de zijkant op die van ons. We begonnen te draaien, maar gelukkig in het rond en niet over de kop.
Die meid heeft het reactievermogen van een straaljagerpiloot, dat ze nog zo snel uit wist te wijken voor een spookrijder die ook nog eens zonder licht reed...quote:Op zondag 14 december 2025 00:44 schreef Tengano het volgende:
[..]
Lezen bijdehandje.
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut, en haar vriendinnen zullen haar wel dankbaar zijn. Maar ze zullen van de rest van hun leven nog wel flashbacks houden. Die bestuurster al helemaal.quote:Op zondag 14 december 2025 01:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die meid heeft het reactievermogen van een straaljagerpiloot, dat ze nog zo snel uit wist te wijken voor een spookrijder die ook nog eens zonder licht reed...
Weten we niet zeker.quote:Op zondag 14 december 2025 07:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het woord ongeluk, vind ik wat misplaatst.
Ongeluk suggereert iets wat buiten iemands schuld om, toch gebeurde.
Daar is hier geen sprake van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |