Als de stofwolken opgetrokken zijn zullen ze daar ook niet blijven staan toch zeker? Uiteindelijk zullen wel ongeveer in de oude situatie van voor deze zaak terugkeren, maar dan met iets minder nummers?quote:Op maandag 15 december 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik De Waarheid en Margherita enzo nog wel acceptabel. De Bestemming gedoog ik ook wel. Maar plek 35 is wel wat hoog.
Dat mag ik hopen ja.quote:Op maandag 15 december 2025 11:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als de stofwolken opgetrokken zijn zullen ze daar ook niet blijven staan toch zeker? Uiteindelijk zullen wel ongeveer in de oude situatie van voor deze zaak terugkeren, maar dan met iets minder nummers?
Het is fout gegaan toen hij geen (Italiaanse) nummers ging coveren. Al is De Waarheid volgens mij ook van Ewbank.quote:Op maandag 15 december 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens vind ik De Waarheid en Margherita enzo nog wel acceptabel. De Bestemming gedoog ik ook wel. Maar plek 35 is wel wat hoog.
Ja tot aan de eeuwwisseling was het allemaal nog wel te doen. Wel sentimenteel of simplistisch zo hier en daar, maar de basis stond nog wel redelijk. Daarna echter...quote:Op maandag 15 december 2025 11:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is fout gegaan toen hij geen (Italiaanse) nummers ging coveren. Al is De Waarheid volgens mij ook van Ewbank.
Wie zou je doenquote:Op maandag 15 december 2025 11:47 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik ga hier nog altijd puberaal goed op
Bekijk deze YouTube-video
Is dit een geintje?quote:
Ik lees berichten tot het eindequote:
Die commerciële duetten van Marco, met wie er op dat moment ook hip was, waren allemaal verschrikkelijk. Met Ali B natuurlijk, en Guus Meeuwis, Sita, Do, en wie hij ook nog meer heeft gedaan.quote:Op maandag 15 december 2025 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja tot aan de eeuwwisseling was het allemaal nog wel te doen. Wel sentimenteel of simplistisch zo hier en daar, maar de basis stond nog wel redelijk. Daarna echter...
Zij is voor mij de eerste echt slechte Top 2000-plaat op dat valse duet met Treintje na.
Die met Do vind ik nog enigszins acceptabel, maar heel vaak zijn dit soort duetten een verschrikking jaquote:Op maandag 15 december 2025 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die commerciële duetten van Marco, met wie er op dat moment ook hip was, waren allemaal verschrikkelijk. Met Ali B natuurlijk, en Guus Meeuwis, Sita, Do, en wie hij ook nog meer heeft gedaan.
In ieder geval wat minder breed dan een Sumo-worstelaarquote:Op maandag 15 december 2025 10:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet het nog niet, ik blijf een Suno-worstelaar
Exact dat. AI is gewoon de overtreffende trap van de ouderwetsche hitfabriekjes die volgens een bepaald concept generieke nummers en navenante artiesten uitpoepenquote:Op maandag 15 december 2025 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De muziekwereld wordt op zich al meer dan 20 jaar overspoeld met generieke meuk, die Radio 2 ook gretig uitzendt, dus of dat nou AI is of iemand die dat geluid produceren toevallig goed in de vingers heeft, maakt uiteindelijk ook niet zo veel uit. Het nadeel is wel dat er een punt gaat komen dat werkelijk iedereen iets kan maken, waardoor echte artiesten nog meer ondersneeuwen
John Ewbank vond Do ook wel acceptabelquote:Op maandag 15 december 2025 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die met Do vind ik nog enigszins acceptabel
Dat wordt iets uitslapen om het atje te missen op oudejaarsochtend.quote:Op maandag 15 december 2025 12:15 schreef BasBasBas3 het volgende:
Atje voor de sfeer op 153
Liever te dik op 306
Dat valt misschien nog mee, of dat zegt iets over mijn lage verwachten voor dit jaar
Ze kunnen niet zoveel. Waarschijnlijk stond het op een kaartje van Lip.quote:
Run like hell is inderdaad een toepasselijk beginquote:Op maandag 15 december 2025 12:15 schreef BasBasBas3 het volgende:
Atje voor de sfeer op 153
Liever te dik op 306
Dat valt misschien nog mee, of dat zegt iets over mijn lage verwachten voor dit jaar
Ik zeg permanent.quote:Op maandag 15 december 2025 12:17 schreef Tussle266 het volgende:
Dat betekent wel dat ze allebei een jaar of 3 tot 4 zullen blijven meespelen.
Dat zou ook kunnen. Voor bonussen gold in het verleden per 300 plekken hoger een jaar langer en die hele hoge konden permanent zijn. Ik probeerde het positief te houden.quote:
Die met Sita vond ik wel leukquote:Op maandag 15 december 2025 12:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die commerciële duetten van Marco, met wie er op dat moment ook hip was, waren allemaal verschrikkelijk. Met Ali B natuurlijk, en Guus Meeuwis, Sita, Do, en wie hij ook nog meer heeft gedaan.
Sita heeft een hele fijne stemquote:Op maandag 15 december 2025 12:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die met Sita vond ik wel leuk
Ik had ook allemaal fijne stemmen, maar toch is het Marco geworden.quote:Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sita heeft een hele fijne stem
quote:Op maandag 15 december 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had ook allemaal fijne stemmen, maar toch is het Marco geworden.
Het zal er ooit wel weer uitvallen. Maar het is meer de vraag in hoeverre dit soort dingen nieuwe luisteraars aantrekken die van zulke muziek houden. Die het onlogische van 14x Hazes en 0x Bauer wel even rechttrekken zeg maar.quote:
Ik had ook allemaal stemmen, fijne en minder fijne, maar daar ben ik voor behandeld.quote:Op maandag 15 december 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had ook allemaal fijne stemmen, maar toch is het Marco geworden.
Die mag ze bij de verkiezingen gebruiken, maar ik ben toch blij dat alles van Starmaker in de vergetelheid is geraakt.quote:Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sita heeft een hele fijne stem
Ik vind Damn I think I love you nog altijd leuk.quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die mag ze bij de verkiezingen gebruiken, maar ik ben toch blij dat alles van Starmaker in de vergetelheid is geraakt.
Ik denk nog wekelijks aan de boobies van Annaquote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die mag ze bij de verkiezingen gebruiken, maar ik ben toch blij dat alles van Starmaker in de vergetelheid is geraakt.
Sita doet toch alleen maar kindermusicals nu?quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wil je gewoon weer even naar je eigen account schakelen Mex?quote:Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Damn I think I love you nog altijd leuk.
Dan komt ze Marco misschien nog eens tegen voor een vervolgplaat.quote:Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Sita doet toch alleen maar kindermusicals nu?
Al die schrijfsessies en zo in dat huis suggereerden dat ze Heel Serieus met muziek bezig waren.quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |