quote:Op maandag 15 december 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had ook allemaal fijne stemmen, maar toch is het Marco geworden.
Het zal er ooit wel weer uitvallen. Maar het is meer de vraag in hoeverre dit soort dingen nieuwe luisteraars aantrekken die van zulke muziek houden. Die het onlogische van 14x Hazes en 0x Bauer wel even rechttrekken zeg maar.quote:
Ik had ook allemaal stemmen, fijne en minder fijne, maar daar ben ik voor behandeld.quote:Op maandag 15 december 2025 12:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had ook allemaal fijne stemmen, maar toch is het Marco geworden.
Die mag ze bij de verkiezingen gebruiken, maar ik ben toch blij dat alles van Starmaker in de vergetelheid is geraakt.quote:Op maandag 15 december 2025 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sita heeft een hele fijne stem
Ik vind Damn I think I love you nog altijd leuk.quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die mag ze bij de verkiezingen gebruiken, maar ik ben toch blij dat alles van Starmaker in de vergetelheid is geraakt.
Ik denk nog wekelijks aan de boobies van Annaquote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die mag ze bij de verkiezingen gebruiken, maar ik ben toch blij dat alles van Starmaker in de vergetelheid is geraakt.
Sita doet toch alleen maar kindermusicals nu?quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wil je gewoon weer even naar je eigen account schakelen Mex?quote:Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind Damn I think I love you nog altijd leuk.
Dan komt ze Marco misschien nog eens tegen voor een vervolgplaat.quote:Op maandag 15 december 2025 12:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Sita doet toch alleen maar kindermusicals nu?
Al die schrijfsessies en zo in dat huis suggereerden dat ze Heel Serieus met muziek bezig waren.quote:Op maandag 15 december 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
maar dat was de mores van het top2000 cafequote:Op maandag 15 december 2025 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weemoed naar de tijd dat grensoverschreidend gedrag naar kinderen nog lache was
[ afbeelding ]
misschien richt de voorzitster van de fanclub wel een nieuwe muzikale groep op: StarFuckerquote:Op maandag 15 december 2025 12:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan komt ze Marco misschien nog eens tegen voor een vervolgplaat.
Kijk nog ff naar je vraagquote:
Het begint dus gewoon om middernachtquote:Op maandag 15 december 2025 12:48 schreef BasBasBas3 het volgende:
https://cms-assets.nporad(...)-2-Top-2000-2025.pdf
Met een beetje geluk worden ze overstemd door het extra vuurwerkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |