Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 12-12-2025 23:36:16 ]![]()
Poepvirus was ook een goede titel geweest“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Als ik eindelijk de psycholoog een keer te spreken krijg ja. Zit hier nu 15 dagen en ik heb die vrouw nog steeds niet gezien. Ondertussen begint het slaapgebrek z'n tol te eisen en barst ik al een week van de hoofdpijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien eens proberen te luisteren naar degenen die je moeten helpen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Misschien een pijnstiller nemen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik eindelijk de psycholoog een keer te spreken krijg ja. Zit hier nu 15 dagen en ik heb die vrouw nog steeds niet gezien. Ondertussen begint het slaapgebrek z'n tol te eisen en barst ik al een week van de hoofdpijn.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien een pijnstiller nemen?heb een vaste dosering van 4 X per dag 2 paracetamol, doet geen bal. Moet ook opnieuw een foto laten maken van de voorhoofdsholte en bijholten om ontstekingen uit te sluiten.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik krijg al geen andere slaapmedicatie, laat staan zwaardere pijnstillers. Hoef ik trouwens ook niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Da's waar. Ik had het alleen ober pijnstillers maar die kunnen ook verslavend zijn denk ik“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik schei er over uit, want met dit soort antwoorden kom ik geen steek verder.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:42 schreef Shii het volgende:
Slaapmedicatie is ook vaak verslavend en lastig daar weer vanaf te komen.
WelterustenIk heb er één en ik ben er trots op
Geen idee. Glasvezel is cool“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ik heb veel vezels gegeten, wat ik morgen ga produceren lijkt me ook coolUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Er is een ander filmpje van dit bedrijf waar ze al aan het graven waren. De moeder had haar zoon gebeld in paniek. En ze bleven agressief.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
wtf is dit joh
https://www.bndestem.nl/b(...)t-voor-mij~a618c976/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je linkquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een ander filmpje van dit bedrijf waar ze al aan het graven waren. De moeder had haar zoon gebeld in paniek. En ze bleven agressief.Uw ADH vitamine Worst
Ik ben ook geen hulpverlener. Maar als je hier je gal spuwt over wat je niet aanstaat, dan mag ik ook gewoon mijn mening geven. Ik bedoel het ook niet verkeerd verder.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik schei er over uit, want met dit soort antwoorden kom ik geen steek verder.
Welterusten![]()
Youtube link is wel handig“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ben jij een vezelcowboy?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb veel vezels gegeten, wat ik morgen ga produceren lijkt me ook cool![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hadden op zijn minst een broodje shoarma kunnen meebrengen.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:02 schreef laforest het volgende:
Ze hadden op zijn minst een broodje shoarma kunnen meebrengen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mmmm broodje shoarma zou er wel in gaan.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben hier bij mij net deze week glasvezel aangelegd.
Ik heb al een tijdje glasvezel. Niet echt sneller hoorquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:10 schreef laforest het volgende:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
wel op een veel vriendeljkere manier mag ik hopenquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:10 schreef laforest het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Er is hier maar 1 provider die het aanlegt voor het hele eiland. Werkers waren uit de Filipijnen gok ik, waar heel relaxed.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel op een veel vriendeljkere manier mag ik hopen
Posts aanpassenquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:19 schreef maily het volgende:
[..]
nog erger dan dat glasvezelfilmpje
Ik ga met @mario390quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Helene komt binnenkort in de ArenA
Kende je dit niet ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook al weer een hele tijd dood
[ afbeelding ]
Ik ben de 10 uur versie gewend.quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:37 schreef devzero het volgende:
Op een avond met zoveel klassiekers, kan deze toch zeker niet ontbreken
Bekijk deze YouTube-video
Ik zat er aan te denken, maar dat wilde ik jullie niet aandoen. Want ik weet dat de meesten hier alle geposte videos helemaal afkijkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben de 10 uur versie gewend.![]()
Bijna vakantie toch?quote:Op zaterdag 13 december 2025 01:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ook prima, beetje druk wel met werk, maar voor de rest oké.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Net terug overigens met mijn zoontje van de wedstrijd
Laatste paar minuten toch verloren, maar het was wel leuk“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik was daar vorig jaar. Ook veel rook, maar dit was de finale. Mijn filmpje![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Ik stond daar ergens in het midden met mijn vrouw en twee kinderenIn Oxford / Abingdon
Topshow!
Dat was in Belgiequote:Op vrijdag 12 december 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Begrijpelijk, want het is in het zuidelijk halfrond. In Australie deed ik dat ook en ging prima.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh KWquote:
Hij was wel boos op jou hoor.quote:
Hoi Lafquote:
Ik ben mijn eigen koffie aan het zetten.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:37 schreef laforest het volgende:
Ik ben mijn eigen koffie aan het zetten.![]()
Ik heb je nog geqoute in een berichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote jongenquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:37 schreef laforest het volgende:
Ik ben mijn eigen koffie aan het zetten.![]()
Ik normaal nooit. Maar ja, vrouw slaapt nog“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Oh niet gezienquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb je nog geqoute in een bericht
Maar goed nu heb ik weer de vrijheid om gewoon mee te posten.![]()
Beter toch. Lekker uitslapenquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:38 schreef laforest het volgende:
Ik normaal nooit. Maar ja, vrouw slaapt nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt KWquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh niet gezien
Maar goed nu heb ik weer de vrijheid om gewoon mee te posten.
Nee.beter van nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik beloof echt helemaal nooit iemand meer watWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was wel rustig dan vannacht. Zal zo eens de stats bekijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand van jullie last van poepvirus?
ik was op n iem and oosquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:40 schreef KoningWouter het volgende:
Nu niet meer boos worden he @:mario390
vind de letters niet meer![]()
Primaquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was op n iem and oos
vind de letters niet meer![]()
![]()
Nope. Jij?quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:46 schreef laforest het volgende:
Iemand van jullie last van poepvirus?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal het zo terug zoeken als ik de laptop aan hebtquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was op n iem and oos
vind de letters niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de belgse poepvirus?quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:46 schreef laforest het volgende:
Iemand van jullie last van poepvirus?![]()
Nee, was even topic eerder. Dacht ik check even.quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ik w ias er s t om zo 3 00 hierquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het zo terug zoeken als ik de laptop aan hebt![]()
Geen idee, zou mij niet verbazenquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja plsquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het zo terug zoeken als ik de laptop aan hebt“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
nee belgs is het dann neukenquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen idee, zou mij niet verbazen![]()
Wist ik nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor poepen is op belgs neuken“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dotteke in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19778] BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij is poep kont In het belgischquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor poepen is op belgs neukenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was snel gevondenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dotteke in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19778] Blub
Ik was om 3.15 uur wakker en dacht zou ik gaan, maar besloten toch maar niet te komen. Jou geluk dusquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik w ias er s t om zo 3 00 hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen van naamquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:56 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand van julieland heinetje ??“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ja vreselijke muziekquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:56 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand van julieland heinetje ??Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik klein was zung ik
omasolief
Ik ken gelukkig niet veel nummers van hemquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik klein was zung ik
omasoliefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bartje
Maar die zingt niet“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dotteke in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19778] Blub
Hij was ook niet boos, ik had hem zelfs nog gezegd toen zei hij "Oh ik haal je straks wel weer in"
Maar toen ging hij slapen en kwam terug en toen werd hij pas boos![]()
![]()
Boos worden om een online spelletje
Waarom komisch ik hou gewoon niet zo van die kwalleballenmuziek ( zo noem ik dat soort muziek)quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
komisch dat je niet van dat houdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je overstappen of niet!?quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij was ook niet boos, ik had hem zelfs nog gezegd toen zei hij "Oh ik haal je straks wel weer in"
Maar toen ging hij slapen en kwam terug en toen werd hij pas boosProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het bestaat Laf.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:00 schreef laforest het volgende:
Boos worden om een online spelletje
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil je overstappen of niet!?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom komisch ik hou gewoon niet zo van die kwalleballenmuziek ( zo noem ik dat soort muziek)je bent toch in de muttileftheit
![]()
hij zingt nu al betje anders en hijquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom komisch ik hou gewoon niet zo van die kwalleballenmuziek ( zo noem ik dat soort muziek)
heeft mooie meisjes![]()
Omdat hij iets grappig vindt?
Maar daarom hoef ik niet van die muziek te houden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:02 schreef mario390 het volgende:
[..]je bent toch in de muttileftheit
Ik ben meer van de rock en de blues.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik pak mijn rode Enfield wel even en schiet wat in de lucht.quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar toen ging hij slapen en kwam terug en toen werd hij pas boos![]()
Heb hier al zoveel meegemaakt.quote:
Mensen die zeggen hier niet om punten te zitten en dan vervolgens boos worden omdat men geen punt kan pakken
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom hoef ik niet van die muziek te houden.
Ik ben meer van de rock en de blues.![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pak mijn rode Enfield wel even en schiet wat in de lucht.![]()
![]()
Waar kan ik z’n merch kopen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha moest zo hard lachen om dat filmpjeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geen idee ik heb die man nooit gevolgdquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zingt nu al betje anders en hij
heeft mooie meisjes
Heb ooit ergens op vakantie koffie gedronken. Bleek hij de eigenaar van die tent te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Need...
More...
Coffee...
GVD!Ik heb er één en ik ben er trots op
okeequote:Op zaterdag 13 december 2025 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee ik heb die man nooit gevolgd
Heb ooit ergens op vakantie koffie gedronken. Bleek hij de eigenaar van die tent te zijn![]()
![]()
Deed jij nou mee met de eliminations?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Een heel goed wapen. Alleen heb ik de $b er niet voor![]()
Nee, geen zin in. Maar vandaag 3x naar SA gegaan en geen van 3x geen Xanaxquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deed jij nou mee met de eliminations?![]()
![]()
Digitaal?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:09 schreef KoningWouter het volgende:
Over 5 uur komt mijn 47 miljoen bank investment vrij
Nicequote:Op zaterdag 13 december 2025 06:09 schreef KoningWouter het volgende:
Over 5 uur komt mijn 47 miljoen bank investment vrij![]()
Cuby and the Blizzards?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom hoef ik niet van die muziek te houden.
Ik ben meer van de rock en de blues.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben gisteren ook 2x naar de UK gevlogen, ook geen plushies of bloemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Maar vandaag 3x naar SA gegaan en geen van 3x geen Xanax
Hoe kan dat eigenlijk? Alleen Mexico had spul.![]()
Zelf nooit op linkjes klikken maar nu wel een YT dumpen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor muziek hou jij
Ik vind dit bijvoorbeeld heel mooi
Ook, maar wel meer rock bandsquote:
Blacksabbat bv paranoid ook een mooi nummer, speelde dat zelf ook
Maar bepaalde nummers van magna carta vond ik ook mooi is weer een heel ander soort muziekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je hoeft er niet op te klikkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zelf nooit op linkjes klikken maar nu wel een YT dumpen.
Wel vet hoor, ik zit de scores van de eliminations te kijken en je ziet ze echt op elke kwartier keihard pushen om een team naar beneden te trappen.
Net op minuut 14->15 werd het erg druk.![]()
Ver voor mijn tijd allemaal.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook, maar wel meer rock bands
Blacksabbat bv paranoid ook een mooi nummer, speelde dat zelf ook
Maar bepaalde nummers van magna carta vond ik ook mooi is weer een heel ander soort muziek
Dit ken ik dus niet en ik kan het ook niet mooi vinden eerlijk gezegdquote:
Wat een chaosWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom kan je het nog wel mooi of niet mooi vindenquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ver voor mijn tijd allemaal.
Is uit het genre 'Musique Concrete'quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit ken ik dus niet en ik kan het ook niet mooi vinden eerlijk gezegd
Wat een chaos
Je hebt geklikt
Voor het slapen gaan had ik nog een Japanse rock opera gepost.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik klik af en toe.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Is uit het genre 'Musique Concrete'
Je hebt geklikt
Voor het slapen gaan had ik nog een Japanse rock opera gepost.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal volgende keer weer wat posten in de rock bluesquote:
Ken het niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom kan je het nog wel mooi of niet mooi vindenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer weer wat posten in de rock blues
Oke, jij luistert dus nooit naar de top 1000/2000/4000 ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het radio wel. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, jij luistert dus nooit naar de top 1000/2000/4000 ?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Waarom? Boeken wel leuk?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het radio wel. Verschrikkelijk.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Dat kan, wat voor muziek vindt jij dan mooi?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik ergens een tyfushekel aan heb is het radio wel. Verschrikkelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveel redenen. Als ik muziek luister dan doe ik dat hooguit een uurtje. Muziek op de achtergrond kan ik niet tegen. Radio dj’squote:Sowieso geen zin in nummers die niet bevallen. Ik bepaal zelf wel wat er uit m’n speakers komt.
Teveel om op te noemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, wat voor muziek vindt jij dan mooi?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Okay, maar dus wel eigen playlists?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zoveel redenen. Als ik muziek luister dan doe ik dat hooguit een uurtje. Muziek op de achtergrond kan ik niet tegen. Radio dj’sSowieso geen zin in nummers die niet bevallen. Ik bepaal zelf wel wat er uit m’n speakers komt.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:29 schreef laforest het volgende:
Voor @:Dotteke goede rock
Daar heb je ergens wel gelijk in, daarom klik ik ook niet op alles wat hier gepost wordtquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zoveel redenen. Als ik muziek luister dan doe ik dat hooguit een uurtje. Muziek op de achtergrond kan ik niet tegen. Radio dj’sSowieso geen zin in nummers die niet bevallen. Ik bepaal zelf wel wat er uit m’n speakers komt.
Ja, vind je dat raar?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
je luistert led zeppelin`? boaaaahhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Die was pijnlijk
Nee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Okay, maar dus wel eigen playlists?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Guns n Roses - Crash Diet“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Lees je veel boeken?quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Komen er nog meer. Zie het als spanken.quote:
Doet het minder zeer
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee. Kijk ook geen films of series.
Dat kan ik mij voorstellenquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:46 schreef KillemWieft het volgende:
Wat ik wel graag doe is DTS teruglezen. Met name de posts van @:mario390 en @:kree“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
O oke.quote:
Voor ik ziek werd deed ik ook interviews met bands, koos vaak onbekende bands omdat die vaak geen kans kregen.
Was echt een hele leuke periode. Ben zelfs een keer bij een cd opname geweest.
En heb een keer een interview met Bennie Jolink gehad. Een oud buurmeisje van hem had kanker en was uitbehandeld. Zij kon goed zingen en wilde zograag haar stem vastleggen voor haar kinderen. Normaal heeft haar toen geholpen. Ik was ook uitgenodigd om bij de presentatie te zijn. Was heel bijzonder.
Heb er wel allemaal filmpjes van, maar als ik die hier ga posten heeft iedereen hier mijn naam![]()
Heb alle interview met bijbehorende beelden allemaal op cd rom staan, alleen kan ik geen cd rom meer in mijn laptop doen. Moet eens kijken hoe ik die om kan zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:36 schreef laforest het volgende:
Guns n Roses - Crash Diet
Dotquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke.
Voor ik ziek werd deed ik ook interviews met bands, koos vaak onbekende bands omdat die vaak geen kans kregen.
Was echt een hele leuke periode. Ben zelfs een keer bij een cd opname geweest.
En heb een keer een interview met Bennie Jolink gehad. Een oud buurmeisje van hem had kanker en was uitbehandeld. Zij kon goed zingen en wilde zograag haar stem vastleggen voor haar kinderen. Normaal heeft haar toen geholpen. Ik was ook uitgenodigd om bij de presentatie te zijn. Was heel bijzonder.
Heb er wel allemaal filmpjes van, maar als ik die hier ga posten heeft iedereen hier mijn naam![]()
Heb alle interview met bijbehorende beelden allemaal op cd rom staan, alleen kan ik geen cd rom meer in mijn laptop doen. Moet eens kijken hoe ik die om kan zetten![]()
![]()
Ach alles went, ook pijnquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Komen er nog meer. Zie het als spanken.
Doet het minder zeer
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:46 schreef KillemWieft het volgende:
Wat ik wel graag doe is DTS teruglezen. Met name de posts van @:mario390 en @:kree![]()
yHey Docquote:
Nog niet goed wakker schijnbaar, pak maar snel die koffiequote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: