quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik klein was zung ik
omasolief
Ik ken gelukkig niet veel nummers van hemquote:Op zaterdag 13 december 2025 05:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik klein was zung ik
omasolief
quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dotteke in ONZ / [ronde 88 Het Dodetopicspel #19778] Blub
Hij was ook niet boos, ik had hem zelfs nog gezegd toen zei hij "Oh ik haal je straks wel weer in"
Maar toen ging hij slapen en kwam terug en toen werd hij pas boos![]()
Waarom komisch ik hou gewoon niet zo van die kwalleballenmuziek ( zo noem ik dat soort muziek)quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
komisch dat je niet van dat houd
Wil je overstappen of niet!?quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij was ook niet boos, ik had hem zelfs nog gezegd toen zei hij "Oh ik haal je straks wel weer in"
Maar toen ging hij slapen en kwam terug en toen werd hij pas boos
Het bestaat Laf.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:00 schreef laforest het volgende:
Boos worden om een online spelletje
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wil je overstappen of niet!?
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom komisch ik hou gewoon niet zo van die kwalleballenmuziek ( zo noem ik dat soort muziek)
hij zingt nu al betje anders en hijquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom komisch ik hou gewoon niet zo van die kwalleballenmuziek ( zo noem ik dat soort muziek)
Maar daarom hoef ik niet van die muziek te houden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:02 schreef mario390 het volgende:
[..]je bent toch in de muttileftheit
Ik pak mijn rode Enfield wel even en schiet wat in de lucht.quote:Op zaterdag 13 december 2025 05:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar toen ging hij slapen en kwam terug en toen werd hij pas boos
Heb hier al zoveel meegemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daarom hoef ik niet van die muziek te houden.
Ik ben meer van de rock en de blues.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pak mijn rode Enfield wel even en schiet wat in de lucht.
Waar kan ik z’n merch kopen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 06:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha moest zo hard lachen om dat filmpje
Geen idee ik heb die man nooit gevolgdquote:Op zaterdag 13 december 2025 06:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zingt nu al betje anders en hij
heeft mooie meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |