Wat ga je kijken?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ga nog ff wat anders kijken. Heta sjoke tegen Lennon geloof ik wel
Neequote:Op vrijdag 12 december 2025 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
Is homoseksualiteit in het darts een taboe?
Volgens mij zijn jongens als Pietrezcko best wel geaccepteerd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:21 schreef Makamba_ het volgende:
Is homoseksualiteit in het darts een taboe?
Sinds wanneer is Lena Welch een man?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jongens als Pietrezcko best wel geaccepteerd.
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Lena Welch een man?
Ik keek zonder geluid dus dat helpt ook al niet.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:35 schreef Doevelaer het volgende:
Zit de bingo te bespreken, maar we hebben een boel gemist schijnt.
O.a. Koert z’n superstars
Ik twijfel nog. Ethisch dillema.quote:Op vrijdag 12 december 2025 23:46 schreef spleeh het volgende:
Morgen toch maar even Viaplay aanschaffen. Straks mis ik de ontknoping van Gilding Crabtre nog omdat ze per se willen voor beschouwen op Liverpool om 15:30
Aziaat speelde nog leuk mee voor opvullingquote:Op vrijdag 12 december 2025 23:40 schreef BB-King het volgende:
Kon niet kijken. Samenvatting.
Ross Smiss er al uit gegooid door een onbekende Zweed.![]()
Ricky Evans schakelt Aziatische opvulling uit.![]()
Gian van Veen wint van Cristo Reyes.![]()
Heta...![]()
[ afbeelding ]
https://youtu.be/3iI9hdHki2I?t=24868quote:Op vrijdag 12 december 2025 20:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Heb je deze ook in een normale resolutie?
Rob Owen lijkt me iemand die zijn vrouw slaat.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rob Owen lijkt mij een best lieve man.
Wes (Wez voor de vrienden) stond deze week toevallig nog te gooien.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:30 schreef Doevelaer het volgende:
Newton en Painter, blasts from the past zeg
PSV-hoofd @maxi-musquote:Op vrijdag 12 december 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat staat er nou op dat shirt? Mandigers?
Painter (en Burnett en Butler) doet volgende week weer mee bij modusquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wes (Wez voor de vrienden) stond deze week toevallig nog te gooien.
[ afbeelding ]
Ik hoopte al deze als GIF terug te zienquote:Op zaterdag 13 december 2025 00:34 schreef wimderon het volgende:
Murvin leverde niet vanmiddag, schamele oogst![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |