Ja je bevestigd mijn punt.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol. Je hebt je niet goed ingelezen. Anafylaxie komt niet voor bij zeewier:
"Ja, anafylaxie kan voorkomen bij zeewier, maar het is zeldzaam. Het gebeurt meestal niet door het zeewier zelf, maar door wat ermee meekomt of erin zit."
Dat het niet door zeewier komt. Ok goed punt manquote:
Waarom zou ik dat moeten weten? Denk je nou echt dat het stoer is zo'n doktersnaam? Dat je het weet, wil nu een taart ofzo? Voor mij is het gewoon allergische reactie.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarschijnlijk wist je tot 5 minuten geleden niet eens wat anafylaxie is. Maargoed, jij bent hier de expert weer
ChatGPT is de expertquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
Waarschijnlijk wist je tot 5 minuten geleden niet eens wat anafylaxie is. Maargoed, jij bent hier de expert weer
Gewoon een doktersnaamquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten? Denk je nou echt dat het stoer is zo'n doktersnaam? Dat je het weet, wil nu een taart ofzo? Voor mij is het gewoon allergische reactie.
Of eigen ervaringen.quote:
Omdat het in je straatje past vind je het leuk.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zeewier niet op de wettelijke allergenenlijst staat, zorgt er bovendien voor dat het ingrediënt niet apart hoeft te worden vermeld. "Het is compleet veilig"
Dit is wel de kern ja.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
: gewoon niet fucken met voedsel.
Dit is wel de kern ja.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
: gewoon niet fucken met voedsel.
Nee. Maar niemand verwacht ook dingen binnen te krijgen waarvan je stuk gaat. Kan het wel niet op de allergenenlijst staan, maar zoveel wordt het ook niet gegeten in het westen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 18:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als je een race-evenement bezoekt lijkt het me ook niet dat je er volledig op georiënteerd bent om de aanwezige cuisine te testen.
Als het niet te vreten is denk je gewoon "smerig!" neem je geen tweede portie en je kijkt gewoon verder de race.
Niemand verwacht daar vijfsterrenvoedsel.
Hoe is het etisch om dieren te vermoorden? Dankzij deze burger, die dode dieren eters blijkbaar lekker vinden, hoeven er 50% minder dier vermoord te worden. We zijn er nog niet, 0% dierenmoorden is het best maar dit is een stap in de goede richtingquote:Op vrijdag 12 december 2025 16:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feitelijk zeg je dus dat je weet dat mensen het niet zouden eten als ze de waarheid zouden weten.
Hoe is dat ethisch?
Maar het staat niet op de allergenenlijst. Hurdurudurdurjdeduurrrrrrrquote:Op vrijdag 12 december 2025 22:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Anafylaxie is ook wel bekend bij zeewier. En dat kan nogal dodelijk zijn.
Maar Starhopper vind het allemaal hahahaha
Je moet wat om je verhaaltje hoog te houden natuurlijk he.quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe is het etisch om dieren te vermoorden? Dankzij deze burger, die dode dieren eters blijkbaar lekker vinden, hoeven er 50% minder dier vermoord te worden. We zijn er nog niet, 0% dierenmoorden is het best maar dit is een stap in de goede richting
Wat een zooi blablabla.quote:Op vrijdag 12 december 2025 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zou het alleen doen als mijn stelling was dat geen enkele groothandels-diepvrieshamburger (vrijwel) volledig uit rundvlees bestond. Maar dat was mijn stelling ook helemaal niet, en dat weet jij ook.
Waaruit blijkt dat het niet de norm is? Common fucking sense. Op zo'n zuip- en vreetevenement krijg je meestal gewoon het goedkoopste burgertje onder je neus geduwd. Of dacht je dat ze daar de drie keer zo dure angus-burgers staan te flippen?
[..]
Die informatie had je gewoon kunnen krijgen als je ernaar gevraagd had. Ik heb een notenallergie en ik informeer ALTIJD of ik ergens producten veilig kan eten omdat het voor mij een kwestie van leven of dood kan zijn. Er staat op zo'n kar natuurlijk ook niet levensgroot: PAS OP ONZE PRODUCTEN BEVATTEN NOTEN. Wil je informatie over wat je eet op een evenement? Vraag ernaar. Sim-pel.
bewering.quote:
In een snackbar krijg je gewoon een paardenvlees kroket als je een “kroket” of “vlees kroket” besteld.quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja aangezien een burger voor 100% uit rundvlees bestaat. Je kunt er ook er niet zomaar paardenvlees in verwerken zonder dat expliciet te vermelden.
quote:Op vrijdag 12 december 2025 22:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe is het etisch om dieren te vermoorden? Dankzij deze burger, die dode dieren eters blijkbaar lekker vinden, hoeven er 50% minder dier vermoord te worden. We zijn er nog niet, 0% dierenmoorden is het best maar dit is een stap in de goede richting
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:52 schreef Starhopper het volgende:
Vegans
[tweet="1198305523441061891","33031361","morrisjim","http://pbs.twimg.com/profile_images/1192068804941099008/f_FH5zbX_normal.jpg","Sat Nov 23 18:21:14 +0000 2019"]Ik dacht dat een nektatoeage nemen de beste manier was om jezelf uit de arbeidsmarkt te knikkeren maar er blijkt een overtreffende trap https://t.co/F3cMx0WGHI[/tweet]
[ afbeelding ]
Ik verkoop halalburgers, maar die zijn helemaal niet halal. Hahaha!quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------------------
Ik vind het wel grappig dat juist het publiek wat weinig op heeft met duurzaamheid gewoon lekker zeewierburgers naar binnen schuift. Blijkbaar gaat het vooral om het idee dat het duurzaam is want de smaak is blijkbaar prima![]()
Als in "voor dat geld had ik toch een minder gore hamburger verwacht"?quote:"Zeggen we niks, dan gaat de enige klacht over de prijs."
Deden bij ons in de speeltuin ook,quote:Op zaterdag 13 december 2025 00:53 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik verkoop halalburgers, maar die zijn helemaal niet halal. Hahaha!![]()
Nooit een klacht over gehad, dus blijkbaar gaat het vooral om het idee dat het halal is. De mensen vinden het gewoon hartstikke lekker
Dat zeg ik. Een huichelaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |