En dan?quote:Op zaterdag 27 december 2025 14:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind de wolf een machtig mooi dier. Helaas, helaas komt hij te dichbij waar geleefd wordt.
Naar mijn weten is het niet verboden het hek hoger te maken.quote:Op maandag 29 december 2025 11:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat de wolf zich weigert aan de voorgeschreven eisen te houden is niet de schuld van die "boertjes" he.
Ik zet niet dat het een eis is, ik zeg dat wolfen makkelijk over hekken van 1.5 meter springen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat maar zien waar die 2 meter eis staat met je "waarheid".
Volgens mij zijn de anti-wolf figuren juist de stedelingen die geen enkel verstand hebben van natuur.quote:Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ben je dat niet? Want alles wijst er op. Het helpt ook niet dat je het hebt over boertjes zonder internet.
Nee, die is niet uitgezet..... Lol...quote:Op maandag 29 december 2025 11:30 schreef Candymannetje het volgende:
De wolf is hier gewoon uitgezet om meer natura 2000 gebieden te kunnen markeren
Het is een dier.... Wat verwacht je.quote:Op maandag 29 december 2025 11:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat de wolf zich weigert aan de voorgeschreven eisen te houden is niet de schuld van die "boertjes" he.
Krijgen genoeg geld.quote:Op maandag 29 december 2025 11:27 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je doet wel denigrerend, zoals je over "boertjes" praat. Jij denkt dat iedereen met schapen of weidedieren even een paar honden aan kan schaffen en in het land kan laten rondlopen? Heb je zelf wel dieren eigenlijk?
Je denkt de wijsheid in pacht te hebben blijkbaar. Hou maar op.![]()
Lees je eigen post eens terug zou ik zeggen, jij begon met al weer voor randstedeling uit te maken voordat ik het woord boertjes heb gebruikt.quote:Op maandag 29 december 2025 11:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ben je dat niet? Want alles wijst er op. Het helpt ook niet dat je het hebt over boertjes zonder internet.
Ik heb er geen verstand van maar ik hoop dat de wolven mogen blijven leven.quote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dan?
Miljoenen diersoorten leven veel en veel dichter bij mensen.
De wolf nog niet eens zo dichtbij en is schuw.
Omdat je dat ook bent, vast.quote:Op maandag 29 december 2025 11:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lees je eigen post eens terug zou ik zeggen, jij begon met al weer voor randstedeling uit te maken voordat ik het woord boertjes heb gebruikt.
quote:Op zondag 28 december 2025 21:55 schreef bianconeri het volgende:
Knettergek die anti-wolf mensen.
Mensen aanvallen en allemaal ellende veroorzaken.
Laat wel zien wat voor kamp dat is.
..
Wappie niet serieus te nemen kamp dat anti-wolf is. Dat hadden we niet zien aankomen.
Oh ja? Hoeveel dan?quote:Op maandag 29 december 2025 11:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de anti-wolf figuren juist de stedelingen die geen enkel verstand hebben van natuur.
[..]
Nee, die is niet uitgezet..... Lol...
[..]
Het is een dier.... Wat verwacht je.
De boeren moeten zelf hun best doen en krijgen flinke vergoedingen.
[..]
Krijgen genoeg geld.
Die zouden ze bij zo'n stoet neer moeten gooien en bij zo'n herdenkingsplek. Wel dood dan natuurlijk, niet nog meer laten lijden.quote:Op maandag 29 december 2025 07:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Treurig dat wolven afgeschoten moeten worden, maar het is helaas nodig. Voor de knuffelaars die denken dat het wel meevalt, die snappen er niks van. Kom maar even kijken hoe hier schapen met opengevreten buik liggen waar de ongeboren lammetjes uit zijn gekomen. En het schaap leeft nog. Grote muil kun je hebben, totdat je dat even gaat aanschouwen. Praten we dan weer.
Ik ben praktisch tussen de boeren opgegroeid, ja die hebben we ook gewoon in de randstad, of dacht je dat hier alles stad was?quote:Op maandag 29 december 2025 11:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Heel relevant. Want stedelingen weten precies hoe alles werkt op het platteland. Denken ze.
Waarom is dat nodig? En is dat een feit?quote:Op maandag 29 december 2025 07:48 schreef Seeburg54 het volgende:
Treurig dat wolven afgeschoten moeten worden, maar het is helaas nodig.
Zoiets heb ik weleens gezien. Inderdaad geen aangenaam gezicht. Mag ik nu 'praten'?quote:Voor de knuffelaars die denken dat het wel meevalt, die snappen er niks van. Kom maar even kijken hoe hier schapen met opengevreten buik liggen waar de ongeboren lammetjes uit zijn gekomen. En het schaap leeft nog. Grote muil kun je hebben, totdat je dat even gaat aanschouwen. Praten we dan weer.
Dat doen de meesten ook. En dan gaan ze er nog over. Of nog erger, de dieren die beschermd moeten worden lopen zich er letterlijk dood tegen aan in paniek. Dat gebeurt veel. Ook met reeën in natuurgebieden. Of paarden.quote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het niet verboden het hek hoger te maken.
Jij komt zelf uit de stad....quote:Op maandag 29 december 2025 11:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Heel relevant. Want stedelingen weten precies hoe alles werkt op het platteland. Denken ze.
Oh, dan is het goed.quote:Op maandag 29 december 2025 11:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben praktisch tussen de boeren opgegroeid, ja die hebben we ook gewoon in de randstad, of dacht je dat hier alles stad was?
Dat doen ze.quote:Op maandag 29 december 2025 11:36 schreef bianconeri het volgende:
Het is een dier.... Wat verwacht je.
De boeren moeten zelf hun best doen
Haha. Ik woon midden tussen de bossen en natuur. Zelf altijd dieren gehad, ook weidedieren. En vertel mij niks over liefde voor de natuur en dieren. Daar kun jij nog wat van leren. Mits je gebrek aan gezond verstand geen roet in het eten zou gooien.quote:Op maandag 29 december 2025 11:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jij komt zelf uit de stad....
Anders had je wel verstand en liefde gehad voor natuur en dieren.
Het is ook niet verboden om een valhelm in je auto te dragen...quote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef raptorix het volgende:
Naar mijn weten is het niet verboden het hek hoger te maken.
Wat een grap.quote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Haha. Ik woon midden tussen de bossen en natuur. Zelf altijd dieren gehad, ook weidedieren. En vertel mij niks over liefde voor de natuur en dieren. Daar kun jij nog wat van leren. Mits je gebrek aan gezond verstand geen roet in het eten zou gooien.
Ah sure, vandaar dat alle onderzoeken uitwijzen dat er genoeg ruimte is voor wolven in Nederland.quote:Op maandag 29 december 2025 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe dierenliefhebbers en zogenaamde kenners kunnen blijven vinden dat dit allemaal wel oké is. En ook uit oogpunt van de wolf zelf. Hoe kun je nu geloven dat die hier gelukkig is. Zien die dan niet hoeveel stress die beesten hebben die zich zo dicht bij de bewoonde wereld begeven. En weten die niet dat stress voor een dier een van de meest vreselijke situaties is?
Ik begin echt te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van die mensen. Lelieveld en Loos inclusief.
Een gordel was ook heel lang niet verplicht is een betere vergelijking.quote:Op maandag 29 december 2025 11:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook niet verboden om een valhelm in je auto te dragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |