abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219465558
Zou het ook feestelijk gezellig zijn byJolie achter de schermen? Ik zou daar wel ee. Vliegje op de muur willen zijn. JvP deelt ook een stukje minder werk of valt mij dat alleen op?
pi_219465561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Vanwege de stand van haar oren...
_O-
pi_219465621
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:33 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik heb dat vaak bij Michelle Walkwolfbol. Die klinkt zo hees en rokerig en Brabants... Ik verwacht iets anders of zo.
(Ik weet ook niet wat ik dan wel verwachtte hoor, Brabants zit er natuurlijk dik in als je weet waar ze woont)
Michelle doet me denken aan Hanneke uit een van de eerste seizoenen van Boer zoekt Vrouw. ‘Ik ben Hanneke, ik ben bij boer Peter…’ Net zo’n doorgerookte Brabander was dat! (Verder prima meid volgens mij hoor 😉)
pi_219465659
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:07 schreef Iris2.0 het volgende:
Zou het ook feestelijk gezellig zijn byJolie achter de schermen? Ik zou daar wel ee. Vliegje op de muur willen zijn. JvP deelt ook een stukje minder werk of valt mij dat alleen op?
Dat viel mij ook al op. Mijn gevoel zegt dat het daar verre van gezellig is.
pi_219465703
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:07 schreef Iris2.0 het volgende:
Ze heeft niks gedeeld over de pop up shop van Jolie viel mij op
pi_219465749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:24 schreef Farfallefalle het volgende:
AM is gewoon niet zo intelligent, inmiddels ben ik er vrij zeker van. Ook raar dat niemand haar helpt met die boekpromotie, iedereen kan haar toch aanraden om 1 of 2 centrale punten te kiezen en dan wat meer tijd te nemen voor de mensen die daar op afkomen? Zo is het voor niemand leuk.
Niet zo intelligent? Hallo ze heeft wel de HEAO gedaan hè. En dan aan MG moeten vragen hoeveel 2/3 is. Pfff.
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 16:53:08 #57
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219465781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:45 schreef MissBaksel het volgende:

[..]
Niet zo intelligent? Hallo ze heeft wel de HEAO gedaan hè. En dan aan MG moeten vragen hoeveel 2/3 is. Pfff.
Ja 2/3 snapt ze natuurlijk niet omdat dat niet past om met haar kinderen uit te reken want ze heeft er wel ácht, dit soort rekensommen zijn voor losers die maar drie kinderen hebben hè!!!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator donderdag 11 december 2025 @ 16:53:40 #58
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219465784
Sorry ik merk dat AM de laatste tijd een beetje in mijn irritatiezone zit _O- Misschien maar even niet meer volgen en een extra rondje buitenlopen :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219465792
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:55 schreef Cattolica het volgende:
Deliaskinmaster op IG moet de koningin zijn van constant reclame maken, zonder dit te vermelden, en heeft er ook geen moeite mee, om haar 4 jonge kinderen regelmatig hiervoor in te zetten (incl. hun persoonlijke *medische* informatie). Ik zie haar al jaren, hiervoor op Youtube, maar die neppe glimlach wordt steeds groter en de "sluik reclames" steeds meer. Vandaag is er een teamuitje naar de Efteling; gezellig om de hele dag door "je baas" gefilmd te worden.
Ik ben gestopt met volgen nadat ze een vacature deelde van haar eigen bedrijf waarin stond dat alleen vrouwen met een Islamitische achtergrond mochten/konden solliciteren. Althans die hele vacature was zo beschreven dat een Nederlander nooit in aanmerking zou komen voor die baan. Toen was ik er wel klaar mee. Andersom had dit de grootste rel geworden en zou de discriminatie kaart breed uitgemolken zijn op haar eigen Instagrampagina, maar ondertussen is zij degene die aan het discrimineren is. De hypocrisie. In geen enkele vacature mag cultuur/ afkomst een rol spelen (mijn mening).

En hoewel ik het goed vind dat mensen zich uitspraken over Gaza, hoef ik niet 24/7 met de gruwelijkste beelden geconfronteerd te worden, als ik dat wil zien zet ik wel het journaal op. Delia heeft echt de meest zieke beelden gedeeld zonder ook maar een waarschuwing vooraf, want dat moet maar kunnen “want mensen in Gaza zien dit elke dag”. Haar meteen ontvolgt en geen moment spijt gehad.
pi_219465796
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik drink wel eens een wijntje, maar zou het niet kopen bij haar (of welke andere fluflu dan ook). Tenzij ik het bij iemand geproefd zou hebben en t wel lekker zou vinden. Maar het trekt me helemaal niet
Ik denk dat ze ook goeie klant is van haar eigen wijn. Ze ziet er vermoeid uit…

Als je bij haar koopt, koop je i.i.g. geen ervaring erbij. Snap het ook niet.
pi_219465865
Neemt AM nu wc-papier mee om te verkopen 🫣🤔🤦♀
pi_219465961
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nee uit te delen als cadeautje 🤣👍 wel fijn je zal maar zonder zitten 🤣👍
pi_219465974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 15:13 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik krijg bij haar de kriebels van dat constante "ik smelt of daar smelt je toch van". Ik krijg ook altijd het gevoel, dat ze niet zo lieftallig is, als dat ze zich doet voorkomen. En wat is dat met überhaupt je bevallingsverhaal te willen delen 🙄.
Ik ook. En heb het idee dat ze zichzelf erg geweldig vind. Voor de bevalling had ze een hele post met 'haar idee' dat werd 'gejat'. Ze is oprichtster van een rommelmarkt van kinderkleding? En nu deden anderen dat ook.
Uhhhhh tsja. Wat een onzin zeg. Dan moet je zelf actiever de rest van de omgeving bezetten met je concept. Waarvan ik het nog steeds bijzonder vind dat je dat 'mijn concept' kan noemen.
Je hebt ook meerdere slagers en groenteboeren, doe ff niet zo egocentrisch. Ieder mag zoiets organiseren.
pi_219466203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee uit te delen als cadeautje 🤣👍 wel fijn je zal maar zonder zitten 🤣👍
Voor de trouwe volgmoekes die haar muesli met poepgarantie kopen.
pi_219466418
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het is een betaald partnerschap, stond in de plannert. Dus neemt ze het maar mee om aan 10 volgmoekes te geven. Als ze tijd heeft. Want druk druk druk en ze moet haar opstel verkopen, stempelen, met een moeke op de foto, zakje meuk aan al die wachtende kinderen geven, een klompje of een bloemenvaasje (..) in plastic weggeven.

En doorrr..

Ik denk dat het plantechnisch een zooitje gaat worden. Teleurgestelde vrouwen. Stressende AM. Stories van kwijtgeraakte auto’s, een bolderkar met een lekke band en natgeregende planners.
pi_219466450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 16:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze heeft niks gedeeld over de pop up shop van Jolie viel mij op
Inderdaad. Ik heb de indruk dat dit vooral een project van Michelle was want die heeft er wel wat over gedeeld.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219466513
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
😂
pi_219466862
Knap dat Am van dat ene uurtje bootcamp in de week, nu al een strakkere buik heeft.
pi_219466908
Debbie heeft deze maand al meer met die poppen gedaan dan in heel 2025 met haar kinderen.
pi_219466971
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 18:23 schreef Cyan het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik heb de indruk dat dit vooral een project van Michelle was want die heeft er wel wat over gedeeld.
Stel je bij jezelf voor. Je hebt een relatie met 2 mensen. Seksen alsof het een lieve lust is (zo kwam het op mij over) dan is alles ineems kommer en kwel (9 maanden lang ofzo toch) van de in totaal 4 jaar. Waarvan je eerst 2 jaar hebt moeten vechten tegen houden scheiden etc. Wat stelde die relatie voor! Ze kunnen nu volgens mij elkaars bloed wel drinken, iig de dames gok ik. Het is nooit gelijkwaardig geweest. Wat een façade is dat volk zeg (included the godfather en consorten)
pi_219467025
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft deze maand al meer met die poppen gedaan dan in heel 2025 met haar kinderen.
Nadat ze die elven neergezet heeft, moet ze vast de rest van de dag op bed liggen. En wat een zooi heeft ze weer voor die krengen gekocht
pi_219467170
HVK heeft een post over Jayda en Louay. "Beiden waren huilbaby's " Nou kende ik haar nog niet toen J een baby was maar Louay een huilbaby? Hvk begrijpt volgens mij niet helemaal wat een huilbaby is..
Verbaasd me dan weer niet heel erg want zij snapt wel meer niet.
pi_219467204
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Je zal maar nodig moeten terwijl je in die hele lange rij staat te wachten.
pi_219467206
Wat een onsmakelijk verhaal bij AM over haar bitjes 🤢. Die liggen dus tijdens de lunch op het tafelkleed. Wat is die familie toch een stel smeerpijpen!
pi_219467475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 19:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Wat een onsmakelijk verhaal bij AM over haar bitjes 🤢. Die liggen dus tijdens de lunch op het tafelkleed. Wat is die familie toch een stel smeerpijpen!
Maar waarom ook? Stop ze ff in een bakje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')