abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219464028
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Van de week zei ze nog dat ze pizza ging maken en dat ze tegenwoordig chips uit een bakje at. En ik denk ook wel de nodige zakjes uit de noot-adventskalender.

Maar niemand heeft haar verteld dat dat ook vet bevat, dat zal het zijn
Zit ze aan de ozempic ofzo dat ze niet meer tegen vettig eten kan?🤪
pi_219464058
AM gaat op egotriptour en neemt een berg kolerezooi mee inclusief bolderkar. Wat een idiote vertoning moet dat zijn als je haar ziet lopen met al die meuk.
pi_219464063
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor
Ik vind haar net zo'n kerstelf, weet niet waarom
pi_219464073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie heeft volgens mij sowieso niet (meer) zoveel samenwerkingen? Ik zie in de Decembermaand echt veel reclame bij flu’s, maar bij Debbie zowat niks
Tsja heeft ze aan zichzelf te danken. Haar geloofwaardigheid is toch gedaald tot het absolute nulpunt?
pi_219464114
Die planning van Annemarie is echt absurd. En dat voor een echte planexpert! Ze houdt geen rekening met vertraging en/of drukte op de weg, met parkeermogelijkheden etc. In de gevallen dat ze dat wel doet is ze meestal al te laat omdat ze geen enkel begrip heeft van topografie en afstanden.
pi_219464153
AM is gewoon niet zo intelligent, inmiddels ben ik er vrij zeker van. Ook raar dat niemand haar helpt met die boekpromotie, iedereen kan haar toch aanraden om 1 of 2 centrale punten te kiezen en dan wat meer tijd te nemen voor de mensen die daar op afkomen? Zo is het voor niemand leuk.
pi_219464166
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die oren staan raar en ze kijkt vreemd uit haar ogen.
pi_219464287
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:24 schreef Farfallefalle het volgende:
AM is gewoon niet zo intelligent, inmiddels ben ik er vrij zeker van. Ook raar dat niemand haar helpt met die boekpromotie, iedereen kan haar toch aanraden om 1 of 2 centrale punten te kiezen en dan wat meer tijd te nemen voor de mensen die daar op afkomen? Zo is het voor niemand leuk.
Precies dit idd.
pi_219464361
Deliaskinmaster op IG moet de koningin zijn van constant reclame maken, zonder dit te vermelden, en heeft er ook geen moeite mee, om haar 4 jonge kinderen regelmatig hiervoor in te zetten (incl. hun persoonlijke *medische* informatie). Ik zie haar al jaren, hiervoor op Youtube, maar die neppe glimlach wordt steeds groter en de "sluik reclames" steeds meer. Vandaag is er een teamuitje naar de Efteling; gezellig om de hele dag door "je baas" gefilmd te worden.
pi_219464420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Misschien kom ik haar nog wel tegen morgen of zaterdag in haar gele bolide. Dan zal ik mijn middelvinger naar haar opsteken ;)
😆
pi_219464424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:09 schreef Rimboequeen het volgende:
AM gaat op egotriptour en neemt een berg kolerezooi mee inclusief bolderkar. Wat een idiote vertoning moet dat zijn als je haar ziet lopen met al die meuk.
Misschien kan ze zo’n handige huifkar net als Milou gebruiken
pi_219464454
quote:
AM denkt dat ze Biejonsee 🙄 is en kan der geluk niet op, dat ze hele weekenden met Juul de hort op kan en M met een strakke planning, voor de 4 jongsten, achter kan laten (waarover ze weer kan klagen, dat ie het niet goed heeft gedaan). Misschien kan ze beter tijd besteden om haar 2 jongsten wat vaker, dan 1x per week, onder de douche te stoppen, dan "continue hun te filmen, signeersessies voor te bereiden of piemel kleien winacties te organiseren".
pi_219464477
quote:
De bolderkar, werkelijk? 🤣
Het zou al veel schelen als die achterlijke houten kisten zou vervangen door een tas oid.
pi_219464695
quote:
Egotriptour 😂 echt spot on!
pi_219464851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
HVK woont volgens mij ontzettend klein. Triestig voor de kinderen dat urgentie tegenwoordig niet meer mogelijk is.
Kinderen op de wereld zetten is niet verplicht. Moeders krijgt al genoeg.
Dat er iets gedaan moet worden aan het schimmel probleem vind ik wel.

[ Bericht 30% gewijzigd door JaNeeDan op 11-12-2025 14:14:32 ]
pi_219464876
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Thelittlekayafamily ben ik ooit gaan volgen omdat iemand het hier ooit over begon.

Maar jeetje... wat heeft die meid een zware stem. 😬Ik schrok ervan, had het niet verwacht.
Haha ik had dat deze week met Maxine Rouwendal. Genoeg stories van haar gezien maar nog nooit met geluid bekeken. Ging dat doen door reacties vanuit hier.. Ik schrok gewoon! 😂 Zo'n zware mannenstem had ik echt niet verwacht.
pi_219465053
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:55 schreef Cattolica het volgende:
Deliaskinmaster op IG moet de koningin zijn van constant reclame maken, zonder dit te vermelden, en heeft er ook geen moeite mee, om haar 4 jonge kinderen regelmatig hiervoor in te zetten (incl. hun persoonlijke *medische* informatie). Ik zie haar al jaren, hiervoor op Youtube, maar die neppe glimlach wordt steeds groter en de "sluik reclames" steeds meer. Vandaag is er een teamuitje naar de Efteling; gezellig om de hele dag door "je baas" gefilmd te worden.
Ik vind dat ook bij 'momlife with acnes', zij is wel niet zo groot, maar zóveel stories met reclame daar, en zet de kinderen constant in daarvoor. Zij vermeld ook niet #ad alleen tagt ze af en toe het bureau waarbij ze is aangesloten als 'gecertificeerde' influencer...maar echt elke reclame met die kids vol in beeld en reclame maken
pi_219465091
Janine van bzzzonder verkoopt toch best veel wijn.
Waarom het speciaal is snap ik niet zo want bij een slijter koop je toch ook prima wijn? Waarom moet dat online bij haar vraag ik me af.
Ik drink trouwens geen alcohol dus misschien zeg ik wat doms |:(
pi_219465098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:11 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Haha ik had dat deze week met Maxine Rouwendal. Genoeg stories van haar gezien maar nog nooit met geluid bekeken. Ging dat doen door reacties vanuit hier.. Ik schrok gewoon! 😂 Zo'n zware mannenstem had ik echt niet verwacht.
Ja, had ik ook! Ik volg haar al een tijdje en zag eigenlijk alleen maar van die "intense blik selfies". Totdat ze een keer haar mond open deed; schrok me lam.
pi_219465141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:47 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik vind dat ook bij 'momlife with acnes', zij is wel niet zo groot, maar zóveel stories met reclame daar, en zet de kinderen constant in daarvoor. Zij vermeld ook niet #ad alleen tagt ze af en toe het bureau waarbij ze is aangesloten als 'gecertificeerde' influencer...maar echt elke reclame met die kids vol in beeld en reclame maken
Ik volg haar ook. Ik vind het zó schaamteloos hoe ze vooral haar dochtertje E post met allerlei reclames. Ik realiseerde me pas later, dat er nog meer (2?) kinderen zijn, maar die zie ik bijna nooit. En dan ook vertellen dat dit meisje gepest wordt (werd) op school. Ik vind het voor haar zelf naar dat ze met pijn moet leven, maar voor de rest vind ik haar net zo erg als alle anderen.
pi_219465196
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:54 schreef Earring het volgende:
Janine van bzzzonder verkoopt toch best veel wijn.
Waarom het speciaal is snap ik niet zo want bij een slijter koop je toch ook prima wijn? Waarom moet dat online bij haar vraag ik me af.
Ik drink trouwens geen alcohol dus misschien zeg ik wat doms |:(
Ik drink wel eens een wijntje, maar zou het niet kopen bij haar (of welke andere fluflu dan ook). Tenzij ik het bij iemand geproefd zou hebben en t wel lekker zou vinden. Maar het trekt me helemaal niet
pi_219465199
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
Debbie Dhillon is zondag bevallen, en na drie dagen wordt het hele bevallingsverhaal alvast even op Instagram gegooid. Wat is er mis met even genieten van je baby?
Ik krijg bij haar de kriebels van dat constante "ik smelt of daar smelt je toch van". Ik krijg ook altijd het gevoel, dat ze niet zo lieftallig is, als dat ze zich doet voorkomen. En wat is dat met überhaupt je bevallingsverhaal te willen delen 🙄.
pi_219465223
Wat moet het vermoeiend zijn om met Iris Zeilstra te praten. Ze maakt geen zin/verhaal af, herhaalt dingen, springt van hak op de tak. Haar stories worden onderbroken en de volgende story gaat 't over iets anders
pi_219465338
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 14:11 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Ik heb dat vaak bij Michelle Walkwolfbol. Die klinkt zo hees en rokerig en Brabants... Ik verwacht iets anders of zo.
(Ik weet ook niet wat ik dan wel verwachtte hoor, Brabants zit er natuurlijk dik in als je weet waar ze woont)
pi_219465520
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Vanwege de stand van haar oren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')