abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219463506
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219463551
Hoe kan AM tot 11 uur in Veenendaal signeren en dan om 11 uur ook in Rhenen zijn 🫣

Edit: ik zie nu de verbeterde tijden 🫣
pi_219463559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe kan AM tot 11 uur in Veenendaal signeren en dan om 11 uur ook in Rhenen zijn 🫣
Gespleten persoonlijkheid 🤪
pi_219463691
En het toetje moet persé op die schaal van de appie. Dat deze bloemenvaas niet geschikt was oke maar ze heeft toch wel platte ovenschaal ofzo? Improviseren is ook niets voor haar!
pi_219463711
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

Edit: ik zie nu de verbeterde tijden 🫣
Het is dat er al plannen zijn anders was ik langs gegaan :P Is hier zowat om de hoek.
pi_219463724
Koen heeft de namen van zijn ex(en) niet meer in zijn bio staan
pi_219463762
Zullen alle gekochte Chinezen zoveel vragen stellen aan Milou?
pi_219463780
Mijn hemel. Die nieuwe reel van Ellen (zonder Koen) over yoga met haar poes! (Dat huisdier dus voordat jullie wat anders denken🫣)
pi_219463807
Ik vraag e af hoe lang MW dit leven nog vol kan houden.
Ze ziet er door al haar plamuurlagen heen heel uitgeblust uit en ze lijkt ook weer afgevallen te zijn.
pi_219463864
Ik vind het bij DBM ook wel bijzonder hoe vaak ze naar t kruidvat moet om 'de apotheek' aan te vullen. Maar dat zal er vast mee te maken hebben dat mijn kinderen niet zo vaak ziek zijn 😅
pi_219463878
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het bij DBM ook wel bijzonder hoe vaak ze naar t kruidvat moet om 'de apotheek' aan te vullen. Maar dat zal er vast mee te maken hebben dat mijn kinderen niet zo vaak ziek zijn 😅
Misschien wel elke 1x een doosje van 10 zetpillen. En aangezien ze daar bij elke scheet een zetpil krijgen dan is het na 2 dagen wel op.
pi_219463884
Debbie zal wel jaloers zijn, Kim heeft nu (ook) een samenwerking met het McDonald's planscherm.
pi_219463903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:22 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Het is dat er al plannen zijn anders was ik langs gegaan :P Is hier zowat om de hoek.
Hoezo cancel je die plannen dan niet? Je wilt toch zeker wel een meeting met de grote guru AM?!
pi_219463906
Opvallend dat jvp niks deelt over de popup shop van Jolie.

En Koen heeft de namen van de beide dames van zijn insta gehaald 👀
pi_219463910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Zullen alle gekochte Chinezen zoveel vragen stellen aan Milou?
Wel knap dat ze zo goed Nederlands kunnen
pi_219463916
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:30 schreef Earring het volgende:
Mijn hemel. Die nieuwe reel van Ellen (zonder Koen) over yoga met haar poes! (Dat huisdier dus voordat jullie wat anders denken🫣)
Zij heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor
pi_219463927
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie zal wel jaloers zijn, Kim heeft nu (ook) een samenwerking met het McDonald's planscherm.
Debbie heeft volgens mij sowieso niet (meer) zoveel samenwerkingen? Ik zie in de Decembermaand echt veel reclame bij flu’s, maar bij Debbie zowat niks
pi_219463951
Sanne heeft een week niet vettig gegeten, en is er nu naar van?
😂
pi_219463964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:52 schreef SophiaLoren het volgende:
😂
Ik denk dat zij en Dion meestal heel erg ongezond eten.
pi_219463970
Thelittlekayafamily ben ik ooit gaan volgen omdat iemand het hier ooit over begon.

Maar jeetje... wat heeft die meid een zware stem. 😬Ik schrok ervan, had het niet verwacht.
pi_219463976
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:22 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ik blijf het echt vreemd vinden die planning. Veenendaal, Rhenen, Lienden, Beneden- Leeuwen, Tiel, Geldermalsen. Binnen een straal van 10-15 minuten al die locaties af gaan in sneltreinvaart, terwijl 1 locatie echt prima zou zijn. Volgens mij kent zij NL en de afstanden tussen plaatsen gewoon niet. Echte fans rijden die 10-15 minuten wel. Maar ik hoor haar morgen alweer zuchten, net als een paar weken geleden, 'dat het allemaal zoveel is'.
pi_219463979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:52 schreef SophiaLoren het volgende:
😂
Huh? Van de week zei ze nog dat ze pizza ging maken en dat ze tegenwoordig chips uit een bakje at. En ik denk ook wel de nodige zakjes uit de noot-adventskalender.

Maar niemand heeft haar verteld dat dat ook vet bevat, dat zal het zijn
pi_219463996
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoezo cancel je die plannen dan niet? Je wilt toch zeker wel een meeting met de grote guru AM?!
Misschien kom ik haar nog wel tegen morgen of zaterdag in haar gele bolide. Dan zal ik mijn middelvinger naar haar opsteken ;)
pi_219464004
Debbie Dhillon is zondag bevallen, en na drie dagen wordt het hele bevallingsverhaal alvast even op Instagram gegooid. Wat is er mis met even genieten van je baby?
pi_219464024
Ik word al moe van het schema van Annemarie als ik het lees. Hoe kan je nou zoiets plannen?

Julia zal wel goed betaald krijgen om mee te gaan.
pi_219464028
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Huh? Van de week zei ze nog dat ze pizza ging maken en dat ze tegenwoordig chips uit een bakje at. En ik denk ook wel de nodige zakjes uit de noot-adventskalender.

Maar niemand heeft haar verteld dat dat ook vet bevat, dat zal het zijn
Zit ze aan de ozempic ofzo dat ze niet meer tegen vettig eten kan?🤪
pi_219464058
AM gaat op egotriptour en neemt een berg kolerezooi mee inclusief bolderkar. Wat een idiote vertoning moet dat zijn als je haar ziet lopen met al die meuk.
pi_219464063
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij heeft ze ook niet allemaal op een rijtje hoor
Ik vind haar net zo'n kerstelf, weet niet waarom
pi_219464073
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Debbie heeft volgens mij sowieso niet (meer) zoveel samenwerkingen? Ik zie in de Decembermaand echt veel reclame bij flu’s, maar bij Debbie zowat niks
Tsja heeft ze aan zichzelf te danken. Haar geloofwaardigheid is toch gedaald tot het absolute nulpunt?
pi_219464114
Die planning van Annemarie is echt absurd. En dat voor een echte planexpert! Ze houdt geen rekening met vertraging en/of drukte op de weg, met parkeermogelijkheden etc. In de gevallen dat ze dat wel doet is ze meestal al te laat omdat ze geen enkel begrip heeft van topografie en afstanden.
pi_219464153
AM is gewoon niet zo intelligent, inmiddels ben ik er vrij zeker van. Ook raar dat niemand haar helpt met die boekpromotie, iedereen kan haar toch aanraden om 1 of 2 centrale punten te kiezen en dan wat meer tijd te nemen voor de mensen die daar op afkomen? Zo is het voor niemand leuk.
pi_219464166
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind haar net zo'n kerstelf, weet niet waarom
Die oren staan raar en ze kijkt vreemd uit haar ogen.
pi_219464287
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:24 schreef Farfallefalle het volgende:
AM is gewoon niet zo intelligent, inmiddels ben ik er vrij zeker van. Ook raar dat niemand haar helpt met die boekpromotie, iedereen kan haar toch aanraden om 1 of 2 centrale punten te kiezen en dan wat meer tijd te nemen voor de mensen die daar op afkomen? Zo is het voor niemand leuk.
Precies dit idd.
pi_219464361
Deliaskinmaster op IG moet de koningin zijn van constant reclame maken, zonder dit te vermelden, en heeft er ook geen moeite mee, om haar 4 jonge kinderen regelmatig hiervoor in te zetten (incl. hun persoonlijke *medische* informatie). Ik zie haar al jaren, hiervoor op Youtube, maar die neppe glimlach wordt steeds groter en de "sluik reclames" steeds meer. Vandaag is er een teamuitje naar de Efteling; gezellig om de hele dag door "je baas" gefilmd te worden.
pi_219464420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:59 schreef papierentas het volgende:

[..]
Misschien kom ik haar nog wel tegen morgen of zaterdag in haar gele bolide. Dan zal ik mijn middelvinger naar haar opsteken ;)
😆
pi_219464424
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:09 schreef Rimboequeen het volgende:
AM gaat op egotriptour en neemt een berg kolerezooi mee inclusief bolderkar. Wat een idiote vertoning moet dat zijn als je haar ziet lopen met al die meuk.
Misschien kan ze zo’n handige huifkar net als Milou gebruiken
pi_219464454
quote:
AM denkt dat ze Biejonsee 🙄 is en kan der geluk niet op, dat ze hele weekenden met Juul de hort op kan en M met een strakke planning, voor de 4 jongsten, achter kan laten (waarover ze weer kan klagen, dat ie het niet goed heeft gedaan). Misschien kan ze beter tijd besteden om haar 2 jongsten wat vaker, dan 1x per week, onder de douche te stoppen, dan "continue hun te filmen, signeersessies voor te bereiden of piemel kleien winacties te organiseren".
pi_219464477
quote:
De bolderkar, werkelijk? 🤣
Het zou al veel schelen als die achterlijke houten kisten zou vervangen door een tas oid.
pi_219464695
quote:
Egotriptour 😂 echt spot on!
pi_219464851
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Blossemtje_twente het volgende:
HVK woont volgens mij ontzettend klein. Triestig voor de kinderen dat urgentie tegenwoordig niet meer mogelijk is.
Kinderen op de wereld zetten is niet verplicht. Moeders krijgt al genoeg.
Dat er iets gedaan moet worden aan het schimmel probleem vind ik wel.

[ Bericht 30% gewijzigd door JaNeeDan op 11-12-2025 14:14:32 ]
pi_219464876
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2025 11:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
Thelittlekayafamily ben ik ooit gaan volgen omdat iemand het hier ooit over begon.

Maar jeetje... wat heeft die meid een zware stem. 😬Ik schrok ervan, had het niet verwacht.
Haha ik had dat deze week met Maxine Rouwendal. Genoeg stories van haar gezien maar nog nooit met geluid bekeken. Ging dat doen door reacties vanuit hier.. Ik schrok gewoon! 😂 Zo'n zware mannenstem had ik echt niet verwacht.
pi_219465053
quote:
88s.gif Op donderdag 11 december 2025 12:55 schreef Cattolica het volgende:
Deliaskinmaster op IG moet de koningin zijn van constant reclame maken, zonder dit te vermelden, en heeft er ook geen moeite mee, om haar 4 jonge kinderen regelmatig hiervoor in te zetten (incl. hun persoonlijke *medische* informatie). Ik zie haar al jaren, hiervoor op Youtube, maar die neppe glimlach wordt steeds groter en de "sluik reclames" steeds meer. Vandaag is er een teamuitje naar de Efteling; gezellig om de hele dag door "je baas" gefilmd te worden.
Ik vind dat ook bij 'momlife with acnes', zij is wel niet zo groot, maar zóveel stories met reclame daar, en zet de kinderen constant in daarvoor. Zij vermeld ook niet #ad alleen tagt ze af en toe het bureau waarbij ze is aangesloten als 'gecertificeerde' influencer...maar echt elke reclame met die kids vol in beeld en reclame maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')