Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Samen of toch alleenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:33 schreef spapaars het volgende: Werkelijk. Het lied: Eenzaam of toch alleen
![]()
Ja, dat zou nooit gebeuren, leer ons Roma kennenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:41 schreef KinKiJan het volgende:
Als Roma gewoon weer stil was gebleven, was de sneeuwvlok geen gletsjer geworden.
En dan straks weer de heilige onschuld spelen zekerquote:Op woensdag 10 december 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zou nooit gebeuren, leer ons Roma kennen
Tyfushond.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Fadi is nou in mijn ogen echt een pleurislijer
Sharktankquote:Op woensdag 10 december 2025 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Nou, Roland nog even huilen en de haaien kunnen hun basin weer vullen
Ze mag van mij inmiddels wel gewoon weg.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
en dit hele drama door roma
die haar handjes wast in onschuld
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aha! Dat was het hele idee erachter!
die fapt er lustig op los gezellig naast Diegoquote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Fadi is ondertussen al 3x bijna op zijn hoogtepunt geweest de smeerlap
o van mij mag hij de boel wel even opschudden hoor en ze was ook smerig bezig dus en nu de vermoorde onschuld spelen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Fadi is ondertussen al 3x bijna op zijn hoogtepunt geweest de smeerlap
Vorigjaar hier in het dorp de boel nog op stelte, viel de hoofdprijs hier in het centrumquote:Op woensdag 10 december 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
Reclame met die vrachtwagen bij Fritsie voor de deur.
is niet de eerste keer dat ze zo doetquote:Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef Soury het volgende:
Roma heeft alles doorgeluld en beweerd nu dat ze voor de bus is gegooid
Heb er ook niet zoveel moeite mee, saaie bedoeling anders met nog steeds veel zelfde gezichten en truukjesquote:Op woensdag 10 december 2025 19:56 schreef Chanel5 het volgende:
o van mij mag hij de boel wel even opschudden hoor
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Binnen 24u na zeiken&jnanken knuffelen verplicht in het contract?
net als zijn laatste zenuwinzinking?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Erik gaat weer winnen neem ik aan ?
allebei 50 punten in persoonlijke potjequote:Op woensdag 10 december 2025 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Binnen 24u na zeiken&jnanken knuffelen verplicht in het contract?
Ja. Vangen.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan we met vleeswaren smijten
Slachtafvalquote:Op woensdag 10 december 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan we met vleeswaren smijten
Iig 2 punten omdat Floris het fout had. Als die lul Erik dat maar weet.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, en toch vind ik deze uitkomst dan ook wel weer grappig
er komt vast nog een ratten spelquote:Op woensdag 10 december 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Goed gedaan Erik..De FloorBond een stap terug gezet
[ afbeelding ]
Hehe, dat is nu wel erg grappig dan ja. En hopelijk de haaien dan laatstequote:Op woensdag 10 december 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
er komt vast nog een ratten spel
waarbij de vossen worden buitengesloten
Lesbisch,het heeft borsten.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Snel voordat ze zogenaamd weggaat deze cyclus nog even DieEgo opgeilen![]()
Febo gaat haar missen
[ afbeelding ]
Daar hebben ze leningen voor bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef JJ76 het volgende:
Hoe lang hebben ze dan tijd om te bestellen dat gestress over boodschappen steeds
Geen idee. Roland heeft gelukkig weer excessief excuses aangeboden omdat ze misschien zonder beleg kwam te zittenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef JJ76 het volgende:
Hoe lang hebben ze dan tijd om te bestellen dat gestress over boodschappen steeds
zag jij het ookquote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diego heeft ook achter in de rij gestaan met uitdelen
Waren de laten cm die onder in de pot zatenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zag jij het ook![]()
exact mijn woorden hier thuis
of gevoert met fluweelquote:Op woensdag 10 december 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
Met wat ze draagt moet ze een fluwele anus hebben.
Waar jij al niet op let.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Top aflevering mag ik wel zeggen, ja dat mag ik zeggen. Marlijn die even publiekelijk op haar nummer gezet wordt door eindbaas Fadi, like that! Echt een misplaatst arrogante doos is dat zeg, maar is wel een afwijking bekend van die lampjes...met je speknekje....Wen er maar aan want dit is de Bondgenoten, en als je het niet trekt weet je waar de poort is.
Erik die even Fleuris laat zien waar hij staat. Gejuicht hier net zo hard als bij de doelpunten van Ajax vanavond. Hij owned de boel nog maar eens even.![]()
Fleuris begint altijd geconcentreerd aan opdrachten maar je weet gewoon wanneer hij overmoedig gaat worden en het weer uit handen geeft omdat hij volledig in extase raakt als het niet lukt. Met als resultaat totale afgang en schoppen tegen bedden en kasten in de slaapkamer. Wat. Een. Act.! Lekker naar huisje toe volgende weheeek zonder doekoe!
FEBO is je zat dus dat.
![]()
Niet eens een bol broekje bij Diego bij de massage van Fatima...zou hij heaumeau zijn?
volgens mij is er niet zoveel om het broekje te vullenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diego heeft ook achter in de rij gestaan met uitdelen
Verwend pisventje.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:13 schreef Gia het volgende:
[..]
En weer tegen van alles aan schoppen op de kamer. Agressief ventje.
Ik blijf ook reuze benieuwd naar het hardnekkige "Floris-Effect" wat nu al zo'n beetje een jaar speelt, en het bijpassende Febo-Complotquote:Op donderdag 11 december 2025 10:51 schreef Gia het volgende:
Ving gisteren ook op dat dit nog niet de laatste verdienopdracht is. Zou mooi zijn als de Ratten dan deze keer de Haaien uitsluiten. Dan belonen ze de Vossen voor het niet uitdagen van de Ratten. En dan valt de 'afspraak' met de Haaien niet op. Dan kunnen ze het laatste spel de Slangen buitenspel zetten, waardoor dan de kans groot is dat de Haaien en de Vossen 1 en 2 worden. En de kans kleiner wordt dat Floris de finale WEER speelt.
Ik snap niet waarom die mensen elke keer Floris de finale gunnen! Hij heeft al meerdere kansen gehad.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik blijf ook reuze benieuwd naar het hardnekkige "Floris-Effect" wat nu al zo'n beetje een jaar speelt, en het bijpassende Febo-Complot
Heb jij ook zitten glurenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is er niet zoveel om het broekje te vullen
[..]
We gaan het misschien nog meemaken de komende week, hoe de Floris-Show voor de zoveelste keer naar de Finale gedragen wordt, met of zonder hulp van bibberloze spelletjesquote:Op donderdag 11 december 2025 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die mensen elke keer Floris de finale gunnen! Hij heeft al meerdere kansen gehad.
In het begin van de Bondgenoten heerste nog de overtuiging dat als je de finale gespeeld had, en verloren had, dat het je vast niet nog een keer gegund wordt. Na de eerste cyclus is er om die reden ook een verliezend finalist vertrokken. Nu is het zo dat iedere keer dezelfde de finale mag spelen, net zolang tot het een keer lukt om die ton binnen te harken. En niet alleen bij Floris is dit het geval. Ook bij Peter en Julia, Fatima en Roma is het al duidelijk dat die gekozen gaan worden. Bizar dat de anderen dit maar gewoon pikken.
Ik snap dat ook niet hoor, hij heeft zijn kansen gehad, nu eens een ander aan de beurtquote:Op donderdag 11 december 2025 13:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die mensen elke keer Floris de finale gunnen! Hij heeft al meerdere kansen gehad.
In het begin van de Bondgenoten heerste nog de overtuiging dat als je de finale gespeeld had, en verloren had, dat het je vast niet nog een keer gegund wordt. Na de eerste cyclus is er om die reden ook een verliezend finalist vertrokken. Nu is het zo dat iedere keer dezelfde de finale mag spelen, net zolang tot het een keer lukt om die ton binnen te harken. En niet alleen bij Floris is dit het geval. Ook bij Peter en Julia, Fatima en Roma is het al duidelijk dat die gekozen gaan worden. Bizar dat de anderen dit maar gewoon pikken.
Zou die plek laten controleren.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
Voor diegene die het niet zo grote Ego van DieEgo gemist heeft..![]()
[ afbeelding ]
( Faat Chect ook.. )
Absoluut.. De Faat heeft nog ruim een week om wat te laten groeien in DieRegioquote:Op donderdag 11 december 2025 15:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou die plek laten controleren.
Die gaat voor een volgend kindje zonder een vader.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Absoluut.. De Faat heeft nog ruim een week om wat te laten groeien in DieRegio
Dan moet ze opschieten, tot nu toe penetreert er nog geeneen succesvol... El_Geil Fabio Erik , Wie Volgt?quote:Op donderdag 11 december 2025 15:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gaat voor een volgend kindje zonder een vader.
ik vertrouw Fritsie's oordeelquote:
Zo niet, dan is hij van de herenliefde....quote:Op donderdag 11 december 2025 15:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Absoluut.. De Faat heeft nog ruim een week om wat te laten groeien in DieRegio
Als Faat hem niet in beweging krijgt issie van de herenliefde??quote:Op donderdag 11 december 2025 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo niet, dan is hij van de herenliefde....
ow geen spoilers gezien vandaagquote:Op donderdag 11 december 2025 18:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Vanavond 'kaulo' chocoladereepgate
"Kaolo" (of "kaulo") is een Surinaams-Nederlands straattaalwoord met een zeer zware, vaak negatieve lading, dat "heel erg" of een versterking is voor iets negatiefs, en oorspronkelijk uit het Sranantongo komt, vaak gebruikt in de trant van "vieze," "schurftige," of "zware".quote:Op donderdag 11 december 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow geen spoilers gezien vandaag
kaulo klinkt als Fadi?
Nee, Fatimaquote:Op donderdag 11 december 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow geen spoilers gezien vandaag
kaulo klinkt als Fadi?
ik ken het woord welquote:Op donderdag 11 december 2025 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"Kaolo" (of "kaulo") is een Surinaams-Nederlands straattaalwoord met een zeer zware, vaak negatieve lading, dat "heel erg" of een versterking is voor iets negatiefs, en oorspronkelijk uit het Sranantongo komt, vaak gebruikt in de trant van "vieze," "schurftige," of "zware".
Jahh.. een veilg spelletje voor de Floorquote:Op donderdag 11 december 2025 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dokter Bibber en het verdwaalde pijltje
Dit is geen opdracht voor Florisquote:
het laten bepalen door 2 ratjes is al scheef.quote:Op donderdag 11 december 2025 19:35 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nee, dit was de tactiek voor de laatste ronde toch?
Ze gebruikte zelfs geweldquote:Op donderdag 11 december 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
zelfs als de haaien niet hoeven te spelen irriteert Julia zich aan Peter
tis net een 40 jaar getrouwd stel
Angelo is niet veel beterquote:Op donderdag 11 december 2025 19:37 schreef JJ76 het volgende:
Aanwijzingen, veel ernaast, je gaat mis.... Duhhhh je moet sturen.
Tijd om naar huis te gaanquote:
Tja ineens heeft de FEBO iets tegen hemquote:
het is een complotquote:Op donderdag 11 december 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ineens heeft de FEBO iets tegen hem
Misschien zit er wel een golden ticket voor de finale in een van die dozen. 3 x raden wie die mag openenquote:Op donderdag 11 december 2025 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ineens heeft de FEBO iets tegen hem
Vastquote:Op donderdag 11 december 2025 19:50 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een golden ticket voor de finale in een van die dozen. 3 x raden wie die mag openen
Ik gok op een Winstverdriedubbelaar waardoor TeamFloris ineens de Finale gaat spelenquote:Op donderdag 11 december 2025 19:50 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een golden ticket voor de finale in een van die dozen. 3 x raden wie die mag openen
lach me een breuk als het gebeurtquote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 december 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
lach me een breuk als het gebeurt
volgens mij bedenkt Fadi niet eens echt een slim planquote:Op donderdag 11 december 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, ik hoop zo dat de Ratten dit gaan doen .. dat wordt oorlog
Is gewoon weer een extra druk op de knopquote:Op donderdag 11 december 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Peter moet iets weggeven.. een voordeel aan de Gieren... wat dat maakt Febo wel uit als het zover is
ohhja , die wijzig mogelijkheid natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is gewoon weer een extra druk op de knop
was het iemand anders geweest was erik uit zijn panty gegaanquote:Op donderdag 11 december 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Fatima: Erik, Erik, ben je wakker?!?
Erik: Jaaa..aaa..aa.. nu wel.
je zult zo iemand in huis hebbenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een leuk stel zijn Peter en Julia toch...
En ze is zo bescheiden geblevenquote:Op donderdag 11 december 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
wat zijn die haaien toch gezegend
met Julia
die ALLLESSSSS weet
Besmettelijk?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Peter en julia hebben wel iets met elkaar.
Beiden hartstikke kaal in een korte tijd.
Het ligt nooit aan haar!quote:
Nou, hij was het uiteindelijk wel zat. En terecht! Wat een verschrikkelijk mens. Ze kan alles, weet alles en maakt nooit fouten.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een geduld heeft Peter ermee zeg, ook al heeft ze een punt, dat toontje zou me helemaal de poppen uit de pan laten flipperen in de pan waar rapen in zitten enzo
"Je mag een rat wisselen met iemand naar keuze", en dan Floris wisselen voor Diego.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik mag toch hopen dat er in één van die dozen de brief zit.. degene die deze doos opent moet binnen 1 uur de Loods verlaten
als ze 1ste staan spelen ze de finalequote:Op donderdag 11 december 2025 20:22 schreef Soury het volgende:
Zijn de ratten sowieso uitgesloten van de knock-outs. Dat snap ik niet helemaal.
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
"Hey broerrrrrr we zitten in de bondgenoten he, niet in de tweede kamer!"
Wil je overstappen of nie!?
Oh ok, dus wel belangrijk wie ze uitsluiten ondanks de afspraak met Peter.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze 1ste staan spelen ze de finale
lager spelen ze niks meer
Ahh een nieuwe standquote:Op donderdag 11 december 2025 20:24 schreef JJ76 het volgende:
Ohh heel andere stand nu, boodschappen weer of zo.
Waren haaien niet te laat met bestellen?quote:Op donderdag 11 december 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh een nieuwe stand
[ afbeelding ]
Boodschappen eraf
[ afbeelding ]
Een goeie (verse) niet hoor, prima te vullen.quote:
De Wegen Des Febo's zijn Ondoorgrondelijk..quote:Op donderdag 11 december 2025 20:31 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Waren haaien niet te laat met bestellen?
Als ze eerste worden, staat een van de twee in de finale. Niet allebei.quote:Op donderdag 11 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze 1ste staan spelen ze de finale
lager spelen ze niks meer
Die zal ze zelf wel hebben opgevreten en vergeten, of wat Erik zei ligt ergens in haar kast. Is ook niet de eerste keer dat er van haar is gejat wat niet waar was.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:
De totaal oninteressante Diego-Fatima verhaallijn blijft maar voortbestaan.![]()
En het mysterie van de verdwenen kaulo chocoladereep is nooit opgelost
Mja en als je er echt van overtuigd bent dat het gejat is dan ga je toch mailen? Diefstal is gele kaart en punten aftrek, dus mooi meegenomen. Vooral nu alles zo dicht bij elkaar ligt qua ranking. Blijf het aan de andere kant wel jammer vinden dat de febo niet even een conclusie laat zien, al is het maar een paar seconden met ''Oh HeT LiGt ToCh Op MijN KaMeR, SoRrY''. Losse eindjes is irritant.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zal ze zelf wel hebben opgevreten en vergeten, of wat Erik zei ligt ergens in haar kast. Is ook niet de eerste keer dat er van haar is gejat wat niet waar was.
Ik werd al gewaarschuwd dat het nummer erin voorkwam maar ik heb het niet gehoord? Ik denk dat ik het geluid op tijd heb uitgezet.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En thanks Febo, dat was Whamageddon voor dit jaar.
Zat in het laatste stukje tijdens het kerstborrel festijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik werd al gewaarschuwd dat het nummer erin voorkwam maar ik heb het niet gehoord? Ik denk dat ik het geluid op tijd heb uitgezet.
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
"Hey broerrrrrr we zitten in de bondgenoten he, niet in de tweede kamer!"
Wil je overstappen of nie!?
😂quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
[ x ]
leuke variatie op
[..]
Hoopt 'ie op hulp?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh die blik van Floor in de camera..... ik zou bijna bang worden..... bijna![]()
Zijn allemaal bang voor hem.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:36 schreef Soury het volgende:
Waarom moet Floris dit nou weer doen met die bibber handen? Dat water schenken had ook Mercedes beter kunnen doen. Niemand zegt er was van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |