Die zal ze zelf wel hebben opgevreten en vergeten, of wat Erik zei ligt ergens in haar kast. Is ook niet de eerste keer dat er van haar is gejat wat niet waar was.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:
De totaal oninteressante Diego-Fatima verhaallijn blijft maar voortbestaan.![]()
En het mysterie van de verdwenen kaulo chocoladereep is nooit opgelost
Mja en als je er echt van overtuigd bent dat het gejat is dan ga je toch mailen? Diefstal is gele kaart en punten aftrek, dus mooi meegenomen. Vooral nu alles zo dicht bij elkaar ligt qua ranking. Blijf het aan de andere kant wel jammer vinden dat de febo niet even een conclusie laat zien, al is het maar een paar seconden met ''Oh HeT LiGt ToCh Op MijN KaMeR, SoRrY''. Losse eindjes is irritant.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zal ze zelf wel hebben opgevreten en vergeten, of wat Erik zei ligt ergens in haar kast. Is ook niet de eerste keer dat er van haar is gejat wat niet waar was.
Ik werd al gewaarschuwd dat het nummer erin voorkwam maar ik heb het niet gehoord? Ik denk dat ik het geluid op tijd heb uitgezet.quote:Op donderdag 11 december 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En thanks Febo, dat was Whamageddon voor dit jaar.
Zat in het laatste stukje tijdens het kerstborrel festijn.quote:Op vrijdag 12 december 2025 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik werd al gewaarschuwd dat het nummer erin voorkwam maar ik heb het niet gehoord? Ik denk dat ik het geluid op tijd heb uitgezet.
quote:Op donderdag 11 december 2025 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
"Hey broerrrrrr we zitten in de bondgenoten he, niet in de tweede kamer!"
Wil je overstappen of nie!?
😂quote:Op vrijdag 12 december 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
@:Kinkijan
[ x ]
leuke variatie op
[..]
Hoopt 'ie op hulp?quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oeh die blik van Floor in de camera..... ik zou bijna bang worden..... bijna![]()
Zijn allemaal bang voor hem.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:36 schreef Soury het volgende:
Waarom moet Floris dit nou weer doen met die bibber handen? Dat water schenken had ook Mercedes beter kunnen doen. Niemand zegt er was van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |