Lesbisch,het heeft borsten.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Snel voordat ze zogenaamd weggaat deze cyclus nog even DieEgo opgeilen![]()
Febo gaat haar missen
[ afbeelding ]
Daar hebben ze leningen voor bedacht.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef JJ76 het volgende:
Hoe lang hebben ze dan tijd om te bestellen dat gestress over boodschappen steeds
Geen idee. Roland heeft gelukkig weer excessief excuses aangeboden omdat ze misschien zonder beleg kwam te zittenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:25 schreef JJ76 het volgende:
Hoe lang hebben ze dan tijd om te bestellen dat gestress over boodschappen steeds
zag jij het ookquote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diego heeft ook achter in de rij gestaan met uitdelen
Waren de laten cm die onder in de pot zatenquote:Op woensdag 10 december 2025 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zag jij het ook![]()
exact mijn woorden hier thuis
of gevoert met fluweelquote:Op woensdag 10 december 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
Met wat ze draagt moet ze een fluwele anus hebben.
Waar jij al niet op let.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Top aflevering mag ik wel zeggen, ja dat mag ik zeggen. Marlijn die even publiekelijk op haar nummer gezet wordt door eindbaas Fadi, like that! Echt een misplaatst arrogante doos is dat zeg, maar is wel een afwijking bekend van die lampjes...met je speknekje....Wen er maar aan want dit is de Bondgenoten, en als je het niet trekt weet je waar de poort is.
Erik die even Fleuris laat zien waar hij staat. Gejuicht hier net zo hard als bij de doelpunten van Ajax vanavond. Hij owned de boel nog maar eens even.![]()
Fleuris begint altijd geconcentreerd aan opdrachten maar je weet gewoon wanneer hij overmoedig gaat worden en het weer uit handen geeft omdat hij volledig in extase raakt als het niet lukt. Met als resultaat totale afgang en schoppen tegen bedden en kasten in de slaapkamer. Wat. Een. Act.! Lekker naar huisje toe volgende weheeek zonder doekoe!
FEBO is je zat dus dat.
![]()
Niet eens een bol broekje bij Diego bij de massage van Fatima...zou hij heaumeau zijn?
volgens mij is er niet zoveel om het broekje te vullenquote:
quote:Op woensdag 10 december 2025 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diego heeft ook achter in de rij gestaan met uitdelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |